abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60634310
Aahhh wat lief, goed dat jullie hem/haar lekker bij jullie houden.
Het beestje zal wel doodmoe zijn en moeten bijslapen.

Waarschijnlijk is het sekreet (overbuurvrouw) blij dat ze van de kat af is. Als je dat beestje toch een week geen eten geeft en er niet naar omkijkt ben je het ook niet waard om huisdieren te hebben.

Meer fotoos
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:06:39 #152
58666 Blur
Wat zeg je?
pi_60634525
Koetje! Wat een schatje! Ik zou 'm gewoon adopteren

Trouwens; ik weet niet of dat nonchalante mens nog andere beesten heeft (als ik jullie verhalen zo lees hoop ik van niet eigenlijk) dan zou je ook de AID in plaats van de dierenbescherming kunnen contacten. Als zij al bekend staat als asociaal en al vaker ruzie heeft gehad in de buurt zou ik er zelf niet zo snel voor zijn om even "op visite" te gaan zegmaar.
pi_60634717

[ Bericht 13% gewijzigd door Conflict op 07-08-2008 19:33:32 ]
pi_60635073
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:21 schreef Conflict het volgende:
De eigenaresse mag hem komen halen, maar ze krijgt 'm alleen mee als ze belooft er goed voor te zorgen.
Echt niet. Poezel heeft een vrije wil en heeft jullie uitgekozen. Jammer voor buurvrouw.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:34:42 #155
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_60635120
aaaw

Kan me goed voorstellen dat je zo´n nat moppie ziet en besluit dat het genoeg is geweest. Nu gewoon verhuizen met koetje
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:49:24 #156
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_60635434
Mwaaaaaaaaaaaaa

Die laatste foto

Dat zwarte plekje op de neus ook ...
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_60635472
Wat een scheetje op die laatste foto.

Niet terug geven hoor aan dat sekreet ook niet als ze beloofd er wel goed voor te zorgen. Net wat LoudGirl zegt, die poes heeft jullie uitgekozen.

Houden die koetjeskat
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:52:32 #158
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_60635511
die laatste foto is gewoon briljant, ik zie dat ie het koeienthema zelfs tot het neusje heeft doorgetrokken
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_60636538
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 20:57:57 #160
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60636795
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_60637766
Aaaaaaaaaaaaaaaaaahw
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 7 augustus 2008 @ 21:48:31 #162
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_60638047
Heb net alles nog eens zitten doorlezen, ik word helemaal blij van de goede afloop

Heb je al een kattenbak gekocht, Conflict?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_60638241
Echt een lief beest..

Mag ik vragen; laten jullie hem/haar nu ook naar buiten?

Ennehm, is hij/zij ook al is nagekeken door een dierenarts? Lijkt me wel belangrijk.. misschien even een wormenkuur geven enzo. En dan kan de dierenarts kijken of de kat wel op goed gewicht is, dan kun je hem misschien een dieetvoer geven, om aan te komen. Maar echt goed dat jullie hem nu verzorgen. Ik kan dat ook niet uitstaan dat er mensen zijn die hun kat zo verwaarlozen.

Edit: leuk trouwens, dat ie zo precies in het spleetje tussen de twee kussens van de bank gaat liggen..
Er gaat niets boven Groningen
pi_60640489
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:21 schreef Conflict het volgende:
Update:

Ik kom net terug van een koeriersritje, regenen dat het giet en onweren, verschrikkelijk.

Ligt poezel daar weer in een hoekje, helemaal drijfnat...

Ik heb 'm opgepakt en mee naar binnen genomen. Eerst helemaal afgedroogd en wat brokjes gegeven. Daarna heb ik Biancavia gebeld met de mededeling dat poes vanaf nu van ons is. De eigenaresse mag hem komen halen, maar ze krijgt 'm alleen mee als ze belooft er goed voor te zorgen.

Wie heeft er nog een kattenbak?

Goed gedaan!!!
#geen
pi_60640515
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:37 schreef Conflict het volgende:
Een hele lieve, tevreden en vooral ook droge poezel:

[ link | afbeelding ]

Volgens mij vindt 'ie me wel aardig, sprong meteen op mijn schoot
Wat een lieffie zeg. Dat vlekje op zijn neus
#geen
pi_60646162
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:15 schreef Conflict het volgende:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Wat een cutie zeg... voelt zich helemaal thuis
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_60646193
Dieetvoer is een goed plan.
Voor onze laatste aanwinst (asielkatje met ondergewicht) kopen we nu ook recovery blikvoer bij de dierenarts, is veel voedzamer dan ander voer.
Meneer vind het niet zo lekker dus we mengen het met Sheba (wat echt troep is maarja, hij vind het lekker).
pi_60646923
Volgens mij is poes een mannetje, maar dat mag de pret niet drukken.

Poes gaat niet naar buiten, wil ook niet naar buiten, al zet je de deur open.
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:48 schreef Rewimo het volgende:

Heb je al een kattenbak gekocht, Conflict?
Nee nog niet, maar wel een doos met kattengrind zolang.
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:56 schreef sander-3 het volgende:
Echt een lief beest..

Mag ik vragen; laten jullie hem/haar nu ook naar buiten?

Ennehm, is hij/zij ook al is nagekeken door een dierenarts? Lijkt me wel belangrijk.. misschien even een wormenkuur geven enzo. En dan kan de dierenarts kijken of de kat wel op goed gewicht is, dan kun je hem misschien een dieetvoer geven, om aan te komen. Maar echt goed dat jullie hem nu verzorgen. Ik kan dat ook niet uitstaan dat er mensen zijn die hun kat zo verwaarlozen.

Edit: leuk trouwens, dat ie zo precies in het spleetje tussen de twee kussens van de bank gaat liggen..
We wachten nog ff met naar een dierenarts gaan hoor. Eerst eens kijken hoe het met at wijf afloopt.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 augustus 2008 @ 09:47:44 #169
163650 Greys
pi_60647026
Gaat poes al op de kattenbak? Weet ie de weg al er heen?

En ik snap dat niet naar buiten willen wel, die is nu eindelijk lekker warm en droog
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60647780
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:47 schreef Greys het volgende:

En ik snap dat niet naar buiten willen wel, die is nu eindelijk lekker warm en droog
Binnen een kwartier dat er een kattenbak stond was 'ie gebruikt
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:50:13 #171
203045 j31
http://www.hullekes.nl
pi_60653232
Echt een lieve mooie poes hey! Nog meer foto's?? Echt goed van jullie om koepoes in huis te nemen! Hebben jullie al iets gehoord of gezien van de "eigenaresse"?
pi_60653696
Ik zou dat wijf wel even duidelijk maken dat ze zoiets beter niet nog een keer moet flikken zegmaar..
pi_60653951
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 19:15 schreef Conflict het volgende:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Wat een mooi lief uitziende kat is het
Als de bazin echt zo'n kreng is dan is het poezebeest veeeel beter af bij jullie
pi_60654023
ik zou toch een briefje in de bus doen van die vrouw...

Nu zit de kat binnen maar wat als ie straks weer naar buiten gaat? Dan neemt zij hem misschien in huis weer, en daarna schopt ze hem weer de straat op enzo..

Er kan maar beter gewoon duidelijkheid over bestaan lijkt mij.... kunnen jullie de kat ook meenemen naar de DA en een bandje met naamkokertje en adres omdoen enzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 14:18:01 #175
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_60654239
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_60654819
Tvp... Ik hoop op een goede afloop mbt de buurvrouw, maar het lijkt me sterk dat ze een zoekaktie zal starten als ze zo achteloos met het beestje omgaat. Voorlopig gewoon bij jullie binnenhouden zodat ze jullie huis als haar huis gaat zien.

Gefelicteerd met poes. .
pi_60656121
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 14:11 schreef DarkElf het volgende:
ik zou toch een briefje in de bus doen van die vrouw...
Ik zou de voorkeur geven aan een bombrief
pi_60659166
Zo mager is 1 van mijn katten ook
pi_60659647
Probeer wat kittenvoer te geven. daar willen ze nog weleens wat dikker van worden.
pi_60661168
Tot nu toe is dat wijf de hele week nog niet thuis geweest.
pi_60663091
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:47 schreef Greys het volgende:

Vanmiddag had 'ie een hele mooie grote drol achtergelaten.

En ik deed de deur open, toen liep hij even naar buiten en ging gelijk weer naar binnen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_60663922
Zoek poes!

Luipoes

Conflict, wat doe je!
pi_60664321
Die kat lijkt serieus op iemand die ik ken.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_60664353
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:02 schreef Biancavia het volgende:

Conflict, wat doe je!
[ afbeelding ]

Van Conflict weet ik het al jaren, maar jullie hebben elkaar echt gevonden: twee schatten van mensen.
Hopelijk kan koetjepoes de rest van z'n leven bij jullie blijven.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_60664398
Er zit een roze knopje op Koeiepoes, wat gebeurt er als je daarop drukt?

vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:23:08 #186
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_60664408
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:20 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Van Conflict weet ik het al jaren, maar jullie hebben elkaar echt gevonden: twee schatten van mensen.
Hopelijk kan koetjepoes de rest van z'n leven bij jullie blijven.
Amen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_60664528
wat een lekker lam beestje
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:36:37 #188
13151 crew  Rewimo
pi_60664751
Camouflagekoe
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_60665127
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:22 schreef shmoopy het volgende:
Er zit een roze knopje op Koeiepoes, wat gebeurt er als je daarop drukt?

[ afbeelding ]

Dan zegtie mmmrrrraaaaauuuwwww!
pi_60665252
liev, ik wil een update over de buuf
Voices tell me I'm the shit.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:02:10 #191
163650 Greys
pi_60665461
Dat zoekplaatje!
En dat ie zo heerlijk uitgebreid op de leuning ligt, geheel en al ontspannen. Wat een mooi gezicht!
Eindelijk kan het dier lekker relaxed zijn, wat een weelde!

En dat roze knopje

Wel een mooi idee dat poes dus echt graag bij jullie blijft he Biancavia? Als je de deur open doet en hij gewoon weer naar binnen loopt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:39:54 #192
155227 crew  Guppy
dus
pi_60666504
Goed werk!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_60666594
Weet je, ik ben strontjaloers!

Koepoezel
#geen
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:54:26 #194
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_60666980
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:42 schreef DuchessX het volgende:
Weet je, ik ben strontjaloers!

Koepoezel
Eensch!! wat een lekker beest zeg
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
pi_60667215
pi_60667679
OMG !!!
Noot noot.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 23:31:59 #197
3185 Adelante
To let it go now
pi_60672343
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:01 schreef Biancavia het volgende:
http://koe-poes.hyves.nl/
Dat is dan weer een beetje ziek
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60678742
wat is het een dotje zo ontspannen al bij jullie in huis.
pi_60684034
Koeiepoes heeft een huis!

Wat een lekker beestje is het. Ze heeft wel veel tijd nodig gehad om jullie aan het verstand te peuteren dat jullie haar blikopeners zijn.

En die foto's zijn . Kunnen we nog een wakkere-binnen-koeiepoes-foto verwachten in de nabije toekomst? Enne, hoe gaat hij/zij heten? (alsof jullie een keus hebben!)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_60687486
Die lieve poes is in een paar dagen zo anders geworden.

Van een zielig hoopje dat een jaar lang buiten bang en hopeloos heeft zitten wachten op een thuis, naar een fantastisch lief, lui beestje dat echt zichtbaar geniet van zijn nieuwe leventje.

En wij noemen 'm gewoon poes trouwens
pi_60687667
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:30 schreef Conflict het volgende:

Jep, ik schrok serieus even dat je ging zeggen dat je gordijnen en bank aan flarden getrokken waren....
quote:
Van een zielig hoopje dat een jaar lang buiten bang en hopeloos heeft zitten wachten op een thuis, naar een fantastisch lief, lui beestje dat echt zichtbaar geniet van zijn nieuwe leventje.

Super dat het zo goed gaat. .

He en geen updates m.b.t. die buurvrouw?
Hoop nl. niet dat het zo'n mens is die het dan weer niet kan hebben dat jullie nu "haar" kat hebben en rottigheid gaat veroorzaken.
pi_60688071
quote:

pi_60688828
Als dat mens erachter komt, dan komt ze echt wel verhaal halen.
Maar goed, dat is het risico dat je loopt als je een kat in je huis laat die van iemand anders is, zonder overleg.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_60688880
Voorlopig is ze al sinds poezelewoes hier zit nog niet thuis geweest.

Hij wil trouwens geen water uit een bakje, maar drinkt uit de wc, met z'n achterpoten op de rand en z'n voorpootjes schuin in de pot!
pi_60688900
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:36 schreef Oblivion het volgende:
Als dat mens erachter komt, dan komt ze echt wel verhaal halen.
Maar goed, dat is het risico dat je loopt als je een kat in je huis laat die van iemand anders is, zonder overleg.
Dat iemand anders je kat in huis neemt is het risico dat je loopt als je hem maanden lang op straat laat zwerven zonder er ook maar naar om te kijken of voor te zorgen.
pi_60688973
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:38 schreef Biancavia het volgende:

Hij wil trouwens geen water uit een bakje, maar drinkt uit de wc, met z'n achterpoten op de rand en z'n voorpootjes schuin in de pot!
Awww... .
Waarschijnlijk is ze dat nog gewend ook. .

Wel foto's blijven posten he? .
pi_60688974
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:38 schreef Biancavia het volgende:

Die komt vanzelf thuis.
En er stond ergens geschreven dat meerdere last hebben van haar (asociaal gedrag), zou ik maar op rekenen dat als ze er achter komt dat ze verhaal komt halen. En waarschijnlijk ook de kat. (zou dat heel naar vinden, maar ja...)

Ik hoop natuurlijk dat dat mens zo asociaal is dat ze denkt, mooi ben ik van die kutkat af...
Want de poes verdient dit plekje!
pi_60689118
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:42 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Die komt vanzelf thuis.
En er stond ergens geschreven dat meerdere last hebben van haar (asociaal gedrag), zou ik maar op rekenen dat als ze er achter komt dat ze verhaal komt halen. En waarschijnlijk ook de kat. (zou dat heel naar vinden, maar ja...)

Ik hoop natuurlijk dat dat mens zo asociaal is dat ze denkt, mooi ben ik van die kutkat af...
Want de poes verdient dit plekje!
Ben er ook bang voor. Dat het zo'n mens is die het niet om de kat gaat maar dan voor zichzelf ineens wel principes kent.
Hou Poes voorlopig maar lekker binnen, het is toch geen fijn weer om buiten te sjouwen.

Vroeger hebben wij een verwilderde kat tam gemaakt. Na o.a. koude winters buiten te hebben doorgebracht wilde Tim bij ons nooit meer buiten. Als hij eens in de tuin gezet werd hield hij angstvallig de deur in de gaten opdat hij weer naar binnen kon. Hoop dat Poes ook niet meer zo naar buiten hangt. Zou wel zo makkelijk zijn. .
  Moderator zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:19:21 #209
155227 crew  Guppy
dus
pi_60692472
Ik zou m inderdaad ook gewoon binnen houden. Hij lijkt niks te missen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_60692778
quote:

Ik zou hem gewoon binnen houden hoor.. veel veiliger.. met al die maloten die rondlopen tegenwoordig.
quote:
Is Betsie 21 niet leuk?
pi_60693618
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:40 schreef Conflict het volgende:

[..]

Dat iemand anders je kat in huis neemt is het risico dat je loopt als je hem maanden lang op straat laat zwerven zonder er ook maar naar om te kijken of voor te zorgen.
Ja, toch is het haar kat.
Wat stali al zei:
quote:
Dat het zo'n mens is die het niet om de kat gaat maar dan voor zichzelf ineens wel principes kent.
pi_60694009
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:40 schreef Conflict het volgende:
Helaas werkt het voor de wet niet zo, in principe heb je de kat gestolen. Wat dat betreft had je het beter via de dierenambulance kunnen doen. Ik snap wel dat je dit doet hoor maar als ze moeilijk wil doen, heb je geen poot om op te staan.
pi_60694195
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:20 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Helaas werkt het voor de wet niet zo, in principe heb je de kat gestolen. Wat dat betreft had je het beter via de dierenambulance kunnen doen. Ik snap wel dat je dit doet hoor maar als ze moeilijk wil doen, heb je geen poot om op te staan.
Dat wijf heeft voor de wet dat arme beest verwaarloost.. dus ik denk niet dat 'de wet' dat beessie aan zo'n (@#$&*ð)wijf teruggeeft..
pi_60694577
Je kunt niet bewijzen dat ze hem heeft verwaarloosd. Zij kan wel bewijzen dat conflict de kat heeft 'gestolen'.

Bovendien, ook als verwaarlozing is bewezen heb je niet ineens het recht het dier van een ander af te nemen. Dan moet je politie / dierenambu en dergelijke inschakelen, en via hen aan het dier komen. Volgens de wet dan.
pi_60699859
tegelijkertijd, hoe moet de buuf bewijzen dat het haar kat is?
als het beestje niet gechipt is of geregistreerd dan kan conflict toch gewoon daarmee aangeven dat hij een verwaarloosd dier heeft opgevangen? (toch ff checken bij de dierenarts, maar betwijfel sterk of zo'n aso mens geld over heeft gehad voor een chip)
netjes wat plaatjes in de buurt heeft rondgestrooid van 'kat gevonden' maar dat er niemand gereageerd heeft?
(ach, nooit gezien die affiches? zeker net gemist dan, nee ik heb ze niet meer inmiddels, allemaal op)

oftewel, het was gewoon een onbekende verwaarloosde los rondlopende kat en confilct heeft de buurt en daarmee de gemeente een gunst verleend door deze vrijwillig op te nemen zodat dierenambulance en asiel dat niet meer hoeven te doen.
niemand heeft gereageerd, geen affiches gezien dat er een kat vermist is, klaar.
(als je dan toch bij de dierenarts bent om hem even te checken op een chip, zet er gelijk een chip in op jullie naam)
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:40:21 #216
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60700382
ik zou idd ff checken of poes gechipt is... en gewoon ff door een dierenarts laten "keuren", is tie niet gechipt kun je dat altijd laten doen natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:51:46 #217
92409 Twinky
Little star.
pi_60701677
pi_60701898
Wat goed, zeg!
Go hard or go home
pi_60711393
We kijken het voorlopig even aan zo. Poes is tevreden, wij hebben er geen last van.
Vanochtend toen ik de deur uit ging heeft Koepoes twee seconden over de galerij gelopen en glipte toen weer snel naar binnen toen ik aanstalten maakte om de deur dicht te gaan doen.
Eigenaresse is nog steeds niet thuis geweest.
  zondag 10 augustus 2008 @ 18:59:49 #220
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_60712035
tvp en even voor de volledigheid, weet je nou al of het een mannetje is, of is het nog steeds niet duidelijk?

Op zich is het echt heel makkelijk om te zien nl Achteraanzicht:

*
oo = mannetje
I

*
I = vrouwtje

Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_60712082
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 18:59 schreef Poeke het volgende:
tvp en even voor de volledigheid, weet je nou al of het een mannetje is, of is het nog steeds niet duidelijk?

Op zich is het echt heel makkelijk om te zien nl Achteraanzicht:

*
oo = mannetje
I

*
I = vrouwtje

Er van uitgaande dat poes zijn balletjes nog heeft anders is het vaak toch wat moeilijker te zien dan op het plaatje hier boven.

Let anders goed op hem/haar als de grote schoonmaak op die plek begint, bij een mannetje komt dat dingetje dan wel eens naar buiten
pi_60712372
Ik zal toch even met poes/kater naar de DA gaan. Voor eventuele ziektes kat kan gezond lijken maar toch vlooien oid hebben. Met het uit de wc drinken zal ik ook opletten. Die van ons wil dat ook altijd maar ik neem aan dat jullie de wc ook schoonmaken met chloor en er een wc verfrissingsblok inhangt. Dit leek mij niet zo gezond voor Zorro dus van mij mag hij het niet.
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:51:04 #223
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_60713223
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:02 schreef Juup© het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ah, beter plaatje..
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:02 schreef Juup© het volgende:

Er van uitgaande dat poes zijn balletjes nog heeft anders is het vaak toch wat moeilijker te zien dan op het plaatje hier boven.

Let anders goed op hem/haar als de grote schoonmaak op die plek begint, bij een mannetje komt dat dingetje dan wel eens naar buiten
Bij de meeste katers die ik heb gehad zit er een duidelijke tekening rond de balletjes (vooral bij de cypiers en de rode katers) Ookal zjn ze gehopen kun je het nog duidelijk zien..
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 augustus 2008 @ 20:35:02 #224
13151 crew  Rewimo
pi_60714460
Klopt, ook als ze geholpen zijn zie je de vorm van de balletjes nog wel. Dat komt ook omdat ze de balletjes weghalen maar het omhulsel blijft zitten.

Ik denk trouwens dat Koe een kater is, aan de brede kop te zien
pi_60715189
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:35 schreef Rewimo het volgende:

Ik denk trouwens dat Koe een kater is, aan de brede kop te zien
Dan mot hij dus Stier heten. Of, meer correct: Os
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_60715590
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 09:36 schreef WRH het volgende:
Dierenpaspoort, foto's, verklaringen van buren....

Je wil toch niet beweren dat je iedere ongechipte kat zo van straat of uit je tuin kan pakken en claimen "van mij". Ook als een fiets niet op slot staat mag je m niet jatten. Lijkt me dat voor katten, die als bezit worden gezien, ook zulke regels gelden.
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:57 schreef Cat22 het volgende:
Dan mot hij dus Stier heten. Of, meer correct: Os
Ozzy
pi_60719421
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:10 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dierenpaspoort, foto's, verklaringen van buren....

Je wil toch niet beweren dat je iedere ongechipte kat zo van straat of uit je tuin kan pakken en claimen "van mij". Ook als een fiets niet op slot staat mag je m niet jatten. [..]
zeer zeker niet, maar in dit geval...

[ Bericht 8% gewijzigd door Juup© op 10-08-2008 23:27:32 (Quote tag aangepast.) ]
  zondag 10 augustus 2008 @ 23:52:23 #228
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_60720736
Wat een lieve kroelpoes/jeweetwelkater
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  maandag 11 augustus 2008 @ 00:00:30 #229
150152 Queen_Bee
pi_60720999
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 23:09 schreef WRH het volgende:

[..]

zeer zeker niet, maar in dit geval...
Vinden wij, de wet nog steeds niet.
I'm super sonic man
pi_60724861
dat is ook wel zo en in het ergste geval zal Conflict poes gewoon netjes terug moeten geven.
Maar wat er zou moeten gebeurenen en wat ons gevoel ons zegt zijn 2 verschillende dingen.
ik moet er zelf ook niet aan denken dat iemand 1 van mijn katten zomaar inpikt, maar ik zorg er dan ook goed voor en ben echt gek op mijn draakjes.
pi_60728986
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 08:29 schreef WRH het volgende:
Maar wat er zou moeten gebeurenen en wat ons gevoel ons zegt zijn 2 verschillende dingen.
Ja, maar ik had het over de wet en toen ging jij daar tegen in, dus dan gaat het niet over gevoel maar over wat er zou moeten gebeuren.
  maandag 11 augustus 2008 @ 16:13:30 #232
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60735508
Iemand zei het hierboven ook al: pas alsjeblieft op met dat drinken uit het toilet. Beter leer je poes dat toch af. Een wc-blokje kan al funest zijn voor de nieren (en voor poes). Kan heel snel gaan.

En wat is 'ie lief zeg!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_60735957
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 09:36 schreef WRH het volgende:
als het beestje niet gechipt is of geregistreerd dan kan conflict toch gewoon daarmee aangeven dat hij een verwaarloosd dier heeft opgevangen? (toch ff checken bij de dierenarts, maar betwijfel sterk of zo'n aso mens geld over heeft gehad voor een chip)
netjes wat plaatjes in de buurt heeft rondgestrooid van 'kat gevonden' maar dat er niemand gereageerd heeft?
(ach, nooit gezien die affiches? zeker net gemist dan, nee ik heb ze niet meer inmiddels, allemaal op)

oftewel, het was gewoon een onbekende verwaarloosde los rondlopende kat en confilct heeft de buurt en daarmee de gemeente een gunst verleend door deze vrijwillig op te nemen zodat dierenambulance en asiel dat niet meer hoeven te doen.
niemand heeft gereageerd, geen affiches gezien dat er een kat vermist is, klaar.
(als je dan toch bij de dierenarts bent om hem even te checken op een chip, zet er gelijk een chip in op jullie naam)
Van die chip zou ik ook ff checken bij de dierenarts. Verder kan ik er met mijn hoofd niet bij dat mensen een week week weggaan (is ze nog steeds niet terug btw?) en hun poezenkind alleen laten. Dus mijn naïeve brein wil heel graag denken: is dat beest überhaupt wel van haar? Of is ze net als jullie, geeft ze dat beest af en toe wat te smikkelen en dénkt iedereen dat het haar kat is? Want als dat beest idd niet gechipt is of whatver én ze zorgt niet voor dat beest, dat IS dat beest toch ook niet van haar? Wanneer is een kat dan een 'eigendom'?
Mijn kat is namelijk van mij omdat IK hem in huis heb gehaald, Ik hem te eten geef, IK met hem knuffel en IK iemand voor hem laat zorgen als ik er niet ben. DUS is het mijn kat, vind ik. En volgens mij is dit alles niet van toepassing op je buurvrouw, als ik het zo lees.
pi_60736026
Ik vind hem trouwens ontzettend lief en wat fijn dat er mensen zoals jullie op de wereld zijn die omkijken naar zo'n verwaarloosd beestje. Echt super!
  maandag 11 augustus 2008 @ 16:47:52 #235
17205 Profesor
I have a dream!
pi_60736312
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:56 schreef sander-3 het volgende:

Ennehm, is hij/zij ook al is nagekeken door een dierenarts? Lijkt me wel belangrijk.. misschien even een wormenkuur geven enzo.
Kijk wel uit, dat ie niet 2x deze kuur krijgt (en vlooien kuur)
Dat straks de echte eigenaar wel kuur geeft en jij ook..

...en is die kat wel van de aso buur? Bij mij dachten ze ook dat de kat van mij was. (jong poesje dat elke keer komt spelen in de tuin)
Misschien heeft die aso buur ooit eens voer gegeven en zit die kat daarom bij haar.

Je zou ook een riempje om kunnen doen met daarin (anoniem) briefje: "van wie is deze kat? want ik wil hem houden"
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_60753512
Er hangt geen blokje in de wc, maar de deur zit toch meestal dicht.
Ik heb hem wel een keer bij z'n bakje met water zien staan, dan hangt hij er een pootje in en gaat dat pootje aflikken. Rechtstreek uit het bakje drinken heb ik hem nog niet zien doen.

Overigens is poes al best aangekomen, je kan hem niet meer zo met één hand vastpakken en zijn ribben zijn ook niet meer zo te voelen als een week geleden.

Poes wil nog steeds niet naar buiten. Ik heb hem een keer de galerij opgelaten en deed alsof ik zelf weg ging en zo van psssst poes poes kom dan!, maar Poes bleef mooi voor de deur zitten en glipte snel weer naar binnen toen ik terugkwam!

Vrouw is nog steeds, sinds de poes hier is (donderdagmiddag), niet thuis geweest. Het zou kunnen, dat de poes ook niet van haar is, maar de poes zit hier sinds zij hier vorig jaar is komen wonen en er staat een kattenbak op haar balkon.

Het enige waar wij mee zitten is dat we misschien over twee weken een paar weken naar het buitenland gaan, maar dan kunnen we altijd nog de dierenbescherming bellen en het verhaal uitleggen.

Een goede krabplek heeft hij ook al gevonden: de deurmat bij de voordeur!

Go away, I izz zleeping on couch...
pi_60755160
Nou, als de buurvrouw al een kattenbak op het balkon heeft, lijkt het erop dat 'ie van haar is. Echt belachelijk dat ze een week weggaat! Dat mens verdient geen Poes!!! Misschien maar dierenbescherming bellen voor advies (ivm je vakantie). Je kan ook de buurvrouw vragen of ze 'je kat' te eten wil geven als je wegbent. . Ik zou Poes lekker houden, zo te zien heeft hij de tijd van z'n leven bij jullie!!
En over dat drinken... zou me niet zo'n zorgen maken. Hij krijgt echt wel genoeg binnen op de een of andere manier, anders had hij allang het loodje gelegd. En katten vinden 'water met een smaakje' (uit vazen, wc, vijvers) gewoon vaak lekkerder dan gewoon kraanwater.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:42:07 #238
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60759315
Je kan ook wat extra water bij zijn blikvoer doen en dan een beetje prakken. Vinden ze meestal wel lekker, die jus!
Ik kan me voorstellen dat je een beetje zit met jullie komende reisje. Heb je geen vrienden die (wellicht per toerbeurt) in die weken op jullie huis&poes willen passen?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_60763616
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 16:31 schreef French het volgende:
Wanneer is een kat dan een 'eigendom'?
Mijn kat is namelijk van mij omdat IK hem in huis heb gehaald, Ik hem te eten geef, IK met hem knuffel en IK iemand voor hem laat zorgen als ik er niet ben. DUS is het mijn kat, vind ik.
Een dier is je eigendom als je hem / haar gekocht / gekregen hebt. Dat iemand anders er beter voor zou zorgen geeft volgens de wet niet het recht iemands eigendom af te pakken. Dat mogen alleen bepaalde instanties in geval van mishandeling of ernstige verwaarlozing. Je mag daarin niet voor eigen rechter spelen officieel (dus dat je zelf verwaarlozing constateert is niet genoeg reden om iemands kat ongevraagd over te nemen).
pi_60765954
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:01 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Een dier is je eigendom als je hem / haar gekocht / gekregen hebt. Dat iemand anders er beter voor zou zorgen geeft volgens de wet niet het recht iemands eigendom af te pakken. Dat mogen alleen bepaalde instanties in geval van mishandeling of ernstige verwaarlozing. Je mag daarin niet voor eigen rechter spelen officieel (dus dat je zelf verwaarlozing constateert is niet genoeg reden om iemands kat ongevraagd over te nemen).
Ik snap ook wel dat dat eventueel voor de wet zo mag gelden. Maar de waarschijnlijke eigenaar zorgt er niet voor. Ik vind dit in principe hetzelfde als een boom vastbinden aan een boom en op vakantie gaan. Praise dat er mensen zijn die zo'n dier dan een warm hart toe dragen en er voor zorgen!! Volgens de wet mag je niemands 'eigendom' afpakken, maar in diezelfde wet staat ook:

Artikel 36: Een ieder is verplicht hulpbehoevende dieren de nodige zorg te verlenen.

Poes is óók hulpbehoevend!

en ook:

Artikel 37: Het is de houder van een dier verboden aan een dier de nodige verzorging te onthouden.

Dus: TS hield zich aan de wet door Poes de nodige zorg te verlenen en de buurvrouw overtrad de wet door hem van verzorging te onthouden.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:19:23 #241
150152 Queen_Bee
pi_60766037
quote:
hetzelfde als een boom vastbinden aan een boom
ehehehhe zielige bomen
I'm super sonic man
pi_60767852
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:01 schreef Dipkip het volgende:

[..]

(dus dat je zelf verwaarlozing constateert is niet genoeg reden om iemands kat ongevraagd over te nemen).
Nee, dan kan je het beest beter aan zijn lot over laten en laten creperen in de regen

Zo ziet 'ie er ook super tevreden uit!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:30:28 #243
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_60767931
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 08:35 schreef Biancavia het volgende:
[...]

Het enige waar wij mee zitten is dat we misschien over twee weken een paar weken naar het buitenland gaan, maar dan kunnen we altijd nog de dierenbescherming bellen en het verhaal uitleggen.

[...]
En wat gaat de dierenbescherming dan doen?

Kan er niemand op poes komen passen bij jullie thuis?
pi_60768319
Zijn jullie al naar de dierenarts geweest? Als je hebt besloten het beestje te houden moet je ook zo'n goede eigenaar zijn dit ook te doen.

Het komt op mij vreemd over dat jullie de dierenbescherming maar bellen als jullie op vakantie gaan. Het lijkt wel of jullie het voor je eigen plezier en voldoening doen ofzo, een zielig poesje opvangen en verzorgen en een topic openen over hoe goed jullie wel niet zijn, maar het is kennelijk te veel moeite naar de dierenarts te gaan (kost geld ja) of dierenbescherming te bellen (dat doen jullie wel als jullie ook niet meer voor het beestje kunnen zorgen).

Verder heb ik nog nooit een kat in de stromende regen zien zitten, ze zoeken altijd beschutting op. Misschien vindt ie het wel prettig (als een kat niet voor zijn lol in de regen zit gaat ie heus wel beschutting zoeken).
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:55:14 #245
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_60768431
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 08:35 schreef Biancavia het volgende:

Ik heb hem wel een keer bij z'n bakje met water zien staan, dan hangt hij er een pootje in en gaat dat pootje aflikken. Rechtstreek uit het bakje drinken heb ik hem nog niet zien doen.
Hebben jullie er ook al zoeen. . Mijn poes drinkt alleen uit de kraan. En brokjes uit een bakje eten vindt ze ook ranzig..liever haalt ze de doos kattenbrokjes uit de kast. Nog een gaatje kluiven en de decadente madame is weer tevreden. En soms vist ze met haar klauwtjes 1 of 2 brokjes uit het bakje, en dan eet ze ze vervolgens vanaf de grond op

Wat een beesten...
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:00:51 #246
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60768537
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zijn jullie al naar de dierenarts geweest? Als je hebt besloten het beestje te houden moet je ook zo'n goede eigenaar zijn dit ook te doen.

Het komt op mij vreemd over dat jullie de dierenbescherming maar bellen als jullie op vakantie gaan. Het lijkt wel of jullie het voor je eigen plezier en voldoening doen ofzo, een zielig poesje opvangen en verzorgen en een topic openen over hoe goed jullie wel niet zijn, maar het is kennelijk te veel moeite naar de dierenarts te gaan (kost geld ja) of dierenbescherming te bellen (dat doen jullie wel als jullie ook niet meer voor het beestje kunnen zorgen).

Verder heb ik nog nooit een kat in de stromende regen zien zitten, ze zoeken altijd beschutting op. Misschien vindt ie het wel prettig (als een kat niet voor zijn lol in de regen zit gaat ie heus wel beschutting zoeken).
Jij hebt kennelijk echt geen idee wat voor types Conflict en Biancavia zijn, anders had je al deze aannames nooit gedaan.

Ik snap sowieso niet waarom mensen altijd iets te zeiken hebben als andere mensen gewoon ergens hun best voor doen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:06:49 #247
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_60768646
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 18:00 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Jij hebt kennelijk echt geen idee wat voor types Conflict en Biancavia zijn, anders had je al deze aannames nooit gedaan.

Ik snap sowieso niet waarom mensen altijd iets te zeiken hebben als andere mensen gewoon ergens hun best voor doen.
Het is weer een arrogante, betweterige kattenliefhebber...echt vreemde mensen zijn het. Had er in mijn eigen poezentopic ook last van.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:15:42 #248
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_60768838
quote:

Zeg, ik stel boven jou de vraag wat ze dan van de dierenbescherming gaan vragen. Wacht eerst eens het antwoord daarop af in plaats van direct allerlei aannames te maken en op grond van die aannames een beetje te gaan lopen veroordelen!
pi_60768944
Het ligt wat ingewikkeld, we kunnen poes niet zomaar zonder meer adopteren, al hadden we dat graag gedaan.
Het punt is dat we ergens mee bezig zijn waarvoor we over een tijdje voor een langere periode naar het buitenland zouden moeten gaan. Vandaar dat ik over de dierenbescherming begon.
  Moderator dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:20:39 #250
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_60768952
quote:

Ik vind best dat je nogal boute aannames doet, je zou bijvoorbeeld ook eerst kunnen vragen waarvoor ze de dierenbescherming willen bellen he?

Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat het lastig word als conflict hem net voor de vakantieduur in een pension wil plaatsen en poes word op dat moment als vermist opgegeven. Of als je iemand voor de kat wil laten zorgen tijdens je afwezigheid en de "bazin" besluit net op dat moment thuis te komen en een scene te schoppen, niet iets waar je je oppas onvoorbereid mee achter wil laten.

Om dat soort problemen voor te zijn en beslagen ten ijs te komen lijkt het me helemaal geen verkeerd idee om informatie in te winnen bij de dierenbescherming over welke stappen wellicht het meest verstandige zijn nu.

En bovendien is die kat ook feitelijk niet hun verantwoording, ze hebben hem nu opgevangen omdat het bazinnetje het behoorlijk af laat weten, en als ze toch nog besluiten om het diertje uiteindelijk naar een asiel te brengen om wat voor reden dan ook vind ik dit nog steeds een super lieve actie
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:22:37 #251
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_60769003
Ik deed weer veel te lang over mijn post he
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_60769579
Het blijft gewoon geweldig dat er mensen zijn die zich bekommeren om een kat die niet goed verzorgd word!
Dat sommige mensen het misschien op een andere manier zouden doen, wil niet zeggen dat TS niet goed bezig is!

Ik begrijp alleen even niet of het de bedoeling is dat Poes weer weggaat of dat er iets bedacht moest worden voor een vakantie alleen?
Als het de bedoeling is om Poes te houden vind ik wel dat jullie even naar een dierenarts horen te gaan. Gewoon het beessie algeheel laten onderzoeken, ontvlooien, ontwormen etc.
Een chip laten plaatsen lijkt me ook verstandig, of misschien heeft ie wel een chip al.

Overigens is een chip geen rechtsgeldig eigendomsbewijs of zo (dit voor de mensen die zeggen: "snel chip met jou naam erop erin laten zetten!")

Vind Poes trouwens een ongelooflijk leuk beessie!
Het enige risico dat je loopt als je een band met katten aangaat is dat je er rijker van wordt.
pi_60771395
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:27 schreef Conflict het volgende:
Nee, dan kan je het beest beter aan zijn lot over laten en laten creperen in de regen
Oh ja, dat zijn ook de enige opties he! Of je laat een zielig uitziende kat aan zn lot over, of je neemt hem in huis zonder degene van wie je weet dat ie is te informeren, briefjes op te hangen, de dierenambu of het asiel te bellen....

Jij wil gewoon die kat hebben, dat is prima maar ga nu niet net doen alsof wat jij doet de enige goede oplossing voor deze nare situatie is niet iedereen hoeft het eens te zijn met wat jij doet, en los daarvan reageerde ik op een opmerking die over de wet gaat. Ook jij staat niet boven de wet, Conflict.
pi_60771650
Dat doet ze toch ook niet? Lees eerst de wet er op na dipkip, voor je een oordeel geeft over 'de wet'.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:52:08 #255
3185 Adelante
To let it go now
pi_60775502
Als die vrouw haar kat niet mist en zelf geen actie onderneemt door in de buurt te informeren of briefjes op te hangen, is ze geen huisdier waard
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60775622
Wie bedoel je met ze?

Ik hoef de wet niet na te lezen hoor. Ik weet zo ook wel zeker dat er niet in staat dat je zo iemand anders zn dier mag claimen tenzij je van de politie of de dierenambu bent ofzo.

Ik snap niet wat het grote punt nou is. Ik zeg helemaal niet dat Conflict verkeerd bezig is. Ik zeg alleen maar, dat buuf lastig kan gaan doen en dat in zo'n geval in principe de buuf de wet aan haar kant heeft.

Als iemand wil uitleggen dat de wet wat anders zegt, prima, maar ga niet doen alsof ik dan meteen maar vind dat Conflict de kat had moeten laten creperen dat slaat gewoon nergens op.
pi_60775779
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:17 schreef French het volgende:

[..]

Ik snap ook wel dat dat eventueel voor de wet zo mag gelden. Maar de waarschijnlijke eigenaar zorgt er niet voor. Ik vind dit in principe hetzelfde als een boom vastbinden aan een boom en op vakantie gaan. Praise dat er mensen zijn die zo'n dier dan een warm hart toe dragen en er voor zorgen!! Volgens de wet mag je niemands 'eigendom' afpakken, maar in diezelfde wet staat ook:

Artikel 36: Een ieder is verplicht hulpbehoevende dieren de nodige zorg te verlenen.

Poes is óók hulpbehoevend!

en ook:

Artikel 37: Het is de houder van een dier verboden aan een dier de nodige verzorging te onthouden.

Dus: TS hield zich aan de wet door Poes de nodige zorg te verlenen en de buurvrouw overtrad de wet door hem van verzorging te onthouden.
Bij dezen. Wat weegt het zwaarst?
pi_60776872
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:52 schreef Adelante het volgende:
Als die vrouw haar kat niet mist en zelf geen actie onderneemt door in de buurt te informeren of briefjes op te hangen, is ze geen huisdier waard
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:57 schreef French het volgende:

[..]

Bij dezen. Wat weegt het zwaarst?
Wat een dooddoener French.....

Als artikel 37 opgaat treed automatisch artikel 36 in werking toch?

Het enige risico dat je loopt als je een band met katten aangaat is dat je er rijker van wordt.
pi_60777112
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:24 schreef Kroekiepoes het volgende:

[..]

[..]

Wat een dooddoener French.....

Als artikel 37 opgaat treed automatisch artikel 36 in werking toch?

Dat bedoelde ik niet met wat weegt het zwaarst. Ik doelde op dat dipkip zei dat volgens haar in de wet staat dat je van andermans eigendommen moet afblijven. Als je dat afweegt tegen wat er de wet op dierenwelzijn staat, kan je afvragen wat dan het zwaarst weegt.... Ik snap de verwarring, was door mij ook niet duidelijk gepost als ik het zo teruglees...Sorry hoor.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:33:03 #260
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_60777187
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_60778750
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:33 schreef maok het volgende:
[ afbeelding ]
pi_60778854
Misschien zit dat mens wel in de gevangenis...
Daar wel eens aan gedacht?

Hoeft natuurlijk niet, maar toch...
pi_60778884
Ze is vandaag thuis geweest. Haar auto staat ergens anders en er hangt was buiten.
pi_60778959

En nog geen reactie?
pi_60779119
Aanbellen en zeggen dat je een dode kat gevonden hebt, uitgehongerd, en dat je denkt dat 'ie van haar is. Daarna poes binnenhouden.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:31:46 #266
163650 Greys
pi_60779156
Wat ziet Poes er toch heerlijk tevreden uit bij jullie

Zou het wel superzielig vinden als Poes weer weg zou moeten als jullie naar het buitenland gaan, dan is ie net helemaal gelukkig en dan... Hoop dat er een oplossing komt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:45:28 #267
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_60779591
Jullie moeten wel een andere naam verzinnen
pi_60782688
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:30 schreef French het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik niet met wat weegt het zwaarst. Ik doelde op dat dipkip zei dat volgens haar in de wet staat dat je van andermans eigendommen moet afblijven. Als je dat afweegt tegen wat er de wet op dierenwelzijn staat, kan je afvragen wat dan het zwaarst weegt.... Ik snap de verwarring, was door mij ook niet duidelijk gepost als ik het zo teruglees...Sorry hoor.
okee!
De wet op dierenwelzijn weegt het zwaarst dan (vind ik )
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:33 schreef maok het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is leuk!!

quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 23:45 schreef Parafernalia het volgende:
Jullie moeten wel een andere naam verzinnen
Vind Poes best leuke naam hoor..........

Maar wat gaat er nou met Poes gebeuren?
En proberen jullie nog contact te leggen met die buurvrouw?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 03:43:53 #269
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_60783156
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 02:27 schreef Kroekiepoes het volgende:

[..]

okee!
De wet op dierenwelzijn weegt het zwaarst dan (vind ik )
[..]

Hij is leuk!!

[..]

Vind Poes best leuke naam hoor..........

Maar wat gaat er nou met Poes gebeuren?
En proberen jullie nog contact te leggen met die buurvrouw?
Zo heet mijn geadopteerde poes ook . Zwerfkatje denk...woont nu hier . Officieel heet ze Hee Poes trouwens.
pi_60785499
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:30 schreef French het volgende:
Dat bedoelde ik niet met wat weegt het zwaarst. Ik doelde op dat dipkip zei dat volgens haar in de wet staat dat je van andermans eigendommen moet afblijven. Als je dat afweegt tegen wat er de wet op dierenwelzijn staat, kan je afvragen wat dan het zwaarst weegt....
Conflict had de kat tijdelijk kunnen opvangen en eten geven en zich vervolgens melden bij de politie cq. dierenambu. Dan heeft hij de kat direct geholpen, plus er kan hem nooit verweten worden dat hij onterecht de kat heeft opgenomen. Als buuf over een week of 3 komt klagen, en poes is inmiddels alles behalve verwaarloosd, hoe gaat Conflict dan bewijzen dat het terecht was dat ie poes heeft opgenomen? De foto's die we hier zien zijn niet erg overtuigend. Mevrouw kan zo een reden verzinnen voor het slanke lijntje van poes en dan? Weet je wel hoe erg het moet zijn met verwaarlozing mishandeling voor je in nederland iemands dier mag afpakken dat is echt afschuwelijk. Nogmaals: ik zit hier niet Conflict aan te vallen of af te vallen of wat dan ook, ik spreek alleen de angst uit dat buuf heel lelijk kan gaan doen en dat er dan weinig meer tegen te doen valt.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 09:26:03 #271
150152 Queen_Bee
pi_60785601
Dipkip is er helemaal niet op tegen, volgens mij, ze legt alleen uit dat de wet het niet met ons eens is.
I'm super sonic man
pi_60785612
Hear, hear Dipkip.
pi_60802055
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:47 schreef Dipkip het volgende:

[..]

.....
Jij wil gewoon die kat hebben, dat is prima maar ga nu niet net doen alsof wat jij doet de enige goede oplossing voor deze nare situatie is .
....
Goh dipkip, ik maak ik niet echt uit op dat dat je bang bent dat de buuf lelijk gaat doen en dat er dan weinig tegen te doen valt. En nee hoor, met dit soort uitspraken val je ook zéker niemand aan....
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 augustus 2008 @ 19:43:15 #274
163650 Greys
pi_60803132
Wat een naar sfeertje hier in dit van oorsprong zo blije topic

Hoop dat Conflict en Biancavia nog steeds updates willen blijven geven
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60803314
gaat het nog goed met koepoes, blij dat hij nu met dit weer niet buiten is maar lekker bij jullie binnen?
pi_60803516
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 19:43 schreef Greys het volgende:
Wat een naar sfeertje hier in dit van oorsprong zo blije topic

Hoop dat Conflict en Biancavia nog steeds updates willen blijven geven
Ja idd
Noot noot.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 19:59:31 #277
150152 Queen_Bee
pi_60803612
Miscommunicatie waardoor iedereen zich aangevallen voelde. Shit happens, laten we het weer over poes hebben.

Gaan jullie de buurvrouw op de hoogte brengen of wat wordt het plan?
I'm super sonic man
pi_60804600
Staat ie eigenlijk op http://www.amivedi.nl ? Misschien is ie wel van heel iemand anders als die zogenaamde buuv.
Where facts are few, experts are many.
pi_60806639
***UPDATE***

Okee. Dit wordt een vaag verhaal (we snappen het zelf ook nog niet helemaal).

Vanmiddag belde Conflict mij dat hij thuis kwam en er een poster hing met KAT VERMIST bij het trappenhuis, met een mooie kleurenfoto van Koepoes erop. Dus ik zei, zet die kat maar weer buiten dan, en dan bellen we daar vanmiddag wel aan.

Dus ik kom een uurtje later thuis, hangt heel de straat vol met KAT VERMIST A4'tjes, op alle lantaarnpalen, bomen en in ons trappenhuis, met de foto het verhaal dat Kat vermist is sinds vorige week maandag. Dat is al vreemd, want tot afgelopen donderdag heeft poes heel de tijd buiten gezeten. (De kat blijkt trouwens Heidi te heten )

Conflict had hem ondertussen al buiten gelaten en toen ik mijn fiets had weggezet, zat Koepoes me in het trappenhuis op te wachten. Dus ik loop naar boven, die kat komt me achterna. Dus ik denk, dat moet ik niet hebben. Maar hij bleef zitten (dacht ik), ik snel naar onze etage, ik loop de galerij op en zjoef, poes rent zo langs me heen en gaat voor onze deur staan met een zielige mrauw.
Dus ik die kat weer mee terug gekssst en in het trappenhuis achtergelaten.

Eind van de middag ging ik naar mijn ouders, en toen zag ik een man voor de deur staan waar kat woont, dus ik vroeg of hij daar woonde. Nee, zei hij, maar hij had de poes net gevonden en door een openstaand bovenraampje bij de keuken naar binnen gepropt. ( ) Want die bewoonster was wederom niet thuis.

Ik vertellen dat wij die kat al zo'n tijd buiten hadden zien zitten en hem af en toe wat eten hebben gegeven. Ja, zei hij, dat hebben wij ook gedaan. Want die mensen waren op vakantie en degenen die voor de kat zouden zorgen hadden de verkeerde sleutel gekregen. Daarom hadden ze vorige week ook het onderste ruitje van de deur ingetrapt (wat klopt, want dat had ik gezien, dat die ruit kapot was). Blijkbaar omdat ze dachten dat de kat binnen zat ofzo? Maar die kat heeft al die dagen ook gewoon buiten gezeten!

Nou ja, en nu was de eigenaresse terug en was het ineens paniek, omdat de kat kwijt was! Sinds vorige week maandag? Of afgelopen maandag? Nu weet ik niet meer precies wat er op die posters stond, en ze zijn nu allemaal weer weggehaald. Maar er stond wel dat het een buitenkat is ( ja, eentje die alleen liever binnen zit), en met een slank postuur. Nou, nu is 'ie zo slank niet meer.

Goed. Nu kom ik net een uurtje geleden terug, en wie komt daar op de parkeerplaats nadat ik mijn auto uitstap naar me toe gerend? Juist.
Dus blijkbaar is ze nu weer even thuis geweest en zit de kat weer buiten.

Nou, we blijven het gewoon in de gaten houden hoor, maar het is wel een vaag gebeuren.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 21:25:44 #280
150152 Queen_Bee
pi_60806786
Ga dan met dat mens erover praten, het moge duidelijk zijn dat poes liever binnen zit. Of dat dan bij jullie of bij haar is
I'm super sonic man
pi_60806797
neem gewoon contact op mjet de dierenbescherming. de baas verdient iig een 'schrik' bezoekje!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_60806898
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Ga dan met dat mens erover praten, het moge duidelijk zijn dat poes liever binnen zit. Of dat dan bij jullie of bij haar is
Nou, ze wil haar kat duidelijk niet kwijt.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 21:28:32 #283
150152 Queen_Bee
pi_60806908
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:26 schreef simmu het volgende:
neem gewoon contact op mjet de dierenbescherming. de baas verdient iig een 'schrik' bezoekje!
De dierenbescherming gaat hier niets tegen doen, hoor. Er zijn zoveel buitenkatten. En als 't beest te eten krijgt is 't goed.

Dus ik zou gewoon even de buurvrouw aanspreken hierover
I'm super sonic man
pi_60806920
In de gaten houden?
Ga gewoon praten met die mensen

Niks afwachten, heeft niemand wat aan denk ik
Noot noot.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 21:29:58 #285
150152 Queen_Bee
pi_60806957
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:28 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Nou, ze wil haar kat duidelijk niet kwijt.
Maar je kunt het er toch over hebben dat poes overduidelijk liever binnen zit? Dat ie dan steeds buiten zit is zielig
I'm super sonic man
pi_60807117
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:29 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Maar je kunt het er toch over hebben dat poes overduidelijk liever binnen zit? Dat ie dan steeds buiten zit is zielig
Is ook zo, maar ja volgens haar is blijkbaar een buitenkat.
En ik ga niet zeggen dat die kat hier bijna een week binnen heeft gezeten.
pi_60807523
Het lag wel in de lijn der verwachting he.
Maar ik vind het heel apart dat ze echt meteen na thuiskomst de boel onder heeft gehangen met A4-tjes.
Draait ze nachtdiensten o.i.d. ?

Hou Poes anders als bijpoes, dat zou ik dan weer doen.
Dat betekent wel je trots opzij zetten maar dan kan kun je gerust op vakantie. .
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 augustus 2008 @ 21:42:36 #288
13151 crew  Rewimo
pi_60807526
Maar wie had die posters nou opgehangen? Zij zelf of de oppas-met-verkeerde-sleutel raar verhaal trouwens ?
  woensdag 13 augustus 2008 @ 21:53:55 #289
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60808044
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:33 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Is ook zo, maar ja volgens haar is blijkbaar een buitenkat.
En ik ga niet zeggen dat die kat hier bijna een week binnen heeft gezeten.
Waarom niet eigenlijk? Ze biedt met haar posteractie wel dé opening aan om eens te gaan praten. Niet op een aanvallende manier, maar je kunt haar haar juist aanspreken op haar kennelijke liefde (hoe zij die ook definieert) voor die kat. Als ik jou was zou ik juist nu (bijna) helemaal open kaart spelen. Gewoon het hele verhaal vertellen, en alleen weglaten dat je precies wist van wie die kat was. Dat zou misschien onnodig de boel op scherp zetten. Maar je hebt dankzij die postertjes de perfecte 'smoes' om eens met haar te praten en te vertellen hoe Poes op jullie reageerde en wat jullie dachten en hoe fijn Poes het bij jullie thuis vond - dit alles onder het mom van dat je geen idee had wie de eigenaar was. En dan smokkel je er af en toe even doorheen dat je Poes al vaker op straat zag en dat hij zo'n honger bleek te hebben (en je had geen idéé van wie Poes was hè, dus jullie voerden die zwerver wel eens!) en dat meerdere mensen dat ook deden. Ach jee zeg en nu blijkt Poes van háár! Najáá, dat had je nooit gedacht! Wat een toeval!

Joh wie weet voelde ze zich wel min of meer verplicht om die posters op te hangen (op aandringen van die oppas wellich!) en wil ze stiekem wel van die kat af. En anders voelt ze zich in élk geval 'gezien' de komende tijd en springt ze hopelijk wat beter met haar kat om!

Ik zou deze situatie juist uitbuiten, in belang van Poes.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 13-08-2008 22:05:27 (typo) ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 13 augustus 2008 @ 21:58:05 #290
150152 Queen_Bee
pi_60808249
Eens ^
I'm super sonic man
pi_60808394
Eens is met Dude!

Mooie opening!
pi_60808441
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 09:20 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Conflict had de kat tijdelijk kunnen opvangen en eten geven en zich vervolgens melden bij de politie cq. dierenambu. Dan heeft hij de kat direct geholpen, plus er kan hem nooit verweten worden dat hij onterecht de kat heeft opgenomen. Als buuf over een week of 3 komt klagen, en poes is inmiddels alles behalve verwaarloosd, hoe gaat Conflict dan bewijzen dat het terecht was dat ie poes heeft opgenomen? De foto's die we hier zien zijn niet erg overtuigend. Mevrouw kan zo een reden verzinnen voor het slanke lijntje van poes en dan? Weet je wel hoe erg het moet zijn met verwaarlozing mishandeling voor je in nederland iemands dier mag afpakken dat is echt afschuwelijk. Nogmaals: ik zit hier niet Conflict aan te vallen of af te vallen of wat dan ook, ik spreek alleen de angst uit dat buuf heel lelijk kan gaan doen en dat er dan weinig meer tegen te doen valt.
Ik begrijp je betoog trouwens wel...
Denk dat het inmiddels alweer twee jaar geleden is dat er hier een klein grijs zwaar vermagerd katje aan kwam lopen en die vrat zijn buik vol en wilde niet meer weg. (heb er ook een topic over gehad in F&F).

Enfin, ik hoopte na een paar dagen dat hij zou blijven want het was een lief beestje en olliehondje begon er ook aan te wennen. Maar, ik ging er vanuit dat het katje wel ergens gemist zou worden, dus alle straten rondom afgebeld, gevraagd en aan iedereen doorgegeven dat ik een katje had. Netjes bij Amivedi aangemeld, briefjes bij de AH en dierenwinkel op het dorp.... geen reactie.
Omdat Ollie toen iedere avond uitgelaten werd namen we het katje ook mee aan een tuigje.

Werden we toch ineens aangesproken door een mevrouw die haar hond uitliet en meteen haar mobiel pakte dat haar katje terecht was? Wij netjes ons adres vertellen en uitleg geven.

Er kwam een ordinair wijf bij ons aan de deur die vol stampij haar kat kwam ophalen. Ik heb haar toen fijntjes gevraagd hoe het kon dat het beestje al meer dan drie weken onopgemerkt bij ons zat en zwaar vermagerd bij ons was aan komen lopen. Die vraag kon ze niet beantwoorden maar ze heeft naderhand de hele buurt verteld dat wij haar kat gestolen hadden en noem maar op terwijl wij er alles aan gedaan hebben om de kat als gevonden bekend te laten zijn. Tja, zo lullig kun je het dus ook treffen.

Het blijft inderdaad lastig om je te bemoeien met andermans dieren. Maar in geval van TS en partner, zou ik het beestje gewoon wat bijvoeren en af en toen naar binnenhalen om te laten slapen.
pi_60810978
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:53 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Waarom niet eigenlijk? Ze biedt met haar posteractie wel dé opening aan om eens te gaan praten. Niet op een aanvallende manier, maar je kunt haar haar juist aanspreken op haar kennelijke liefde (hoe zij die ook definieert) voor die kat. Als ik jou was zou ik juist nu (bijna) helemaal open kaart spelen. Gewoon het hele verhaal vertellen, en alleen weglaten dat je precies wist van wie die kat was. Dat zou misschien onnodig de boel op scherp zetten. Maar je hebt dankzij die postertjes de perfecte 'smoes' om eens met haar te praten en te vertellen hoe Poes op jullie reageerde en wat jullie dachten en hoe fijn Poes het bij jullie thuis vond - dit alles onder het mom van dat je geen idee had wie de eigenaar was. En dan smokkel je er af en toe even doorheen dat je Poes al vaker op straat zag en dat hij zo'n honger bleek te hebben (en je had geen idéé van wie Poes was hè, dus jullie voerden die zwerver wel eens!) en dat meerdere mensen dat ook deden. Ach jee zeg en nu blijkt Poes van háár! Najáá, dat had je nooit gedacht! Wat een toeval!

Joh wie weet voelde ze zich wel min of meer verplicht om die posters op te hangen (op aandringen van die oppas wellich!) en wil ze stiekem wel van die kat af. En anders voelt ze zich in élk geval 'gezien' de komende tijd en springt ze hopelijk wat beter met haar kat om!

Ik zou deze situatie juist uitbuiten, in belang van Poes.
Strak plan
pi_60815242
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:01 schreef Stali het volgende:

[..]

*knip

Het blijft inderdaad lastig om je te bemoeien met andermans dieren. Maar in geval van TS en partner, zou ik het beestje gewoon wat bijvoeren en af en toen naar binnenhalen om te laten slapen.

Mee eens!
pi_60817118
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:42 schreef Rewimo het volgende:
Maar wie had die posters nou opgehangen? Zij zelf of de oppas-met-verkeerde-sleutel raar verhaal trouwens ?
Kan gebeuren hoor, heb ik ook eens gehad toen we op vakantie gingen. Mijn vader de verkeerde sleutel gegeven van de bos (een aantal lijkt op elkaar) en toen waren alle planten dood.
Dat er in dit geval een ruitje in wordt geslagen is begrijpelijk.
pi_60827762
Stali, wat een verhaal, dan denk je toch iets goed te doen en krijg je zo'n geval aan de deur, waardeloos.
@ biancava, denk echt dat communicatie hier een goed middel kan zijn en zou denk ik in jullie geval toch echt met de buuf gaan praten.
een beetje katten mens weet toch dat katten hun bediendes uitzoeken en niet andersom, als koepoes nu liever bij jullie woont, tja, misschien dat buuf er toch wel oren naar heeft?
ok, het is een buitenkat volgens haar, maar de praktijk bij jullie wijst iets anders uit, dus hoe goed kent ze haar eigen kat nu eigenlijk?
ik bedoel niet dat dat een excuus is om koepoes dan maar gewoon te stelen maar het biedt wel een aanknopingspunt voor de discussie met de buuf, toch?
pi_60828196
Zoiezo heb je een aanknopingspunt omdat dat beest met stromende regen op straat rondliep, terwijl ieder weldenkende kat op zo'n moment gewoon binnen zit... Er was dus iets functioneel mis, tijdens haar vakantie, door haar oppas, dat doet er verder niet toe. Je stond in je volste recht om actie te ondernemen, alleen het niet opgeven aan instanties is waar ze je op aan kan spreken. Naar mijn idee hebben jullie nog altijd de meeste troeven in handen
Where facts are few, experts are many.
pi_60842107
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 21:21 schreef Biancavia het volgende:
***UPDATE***
Conflict had hem ondertussen al buiten gelaten en toen ik mijn fiets had weggezet, zat Koepoes me in het trappenhuis op te wachten. Dus ik loop naar boven, die kat komt me achterna. Dus ik denk, dat moet ik niet hebben. Maar hij bleef zitten (dacht ik), ik snel naar onze etage, ik loop de galerij op en zjoef, poes rent zo langs me heen en gaat voor onze deur staan met een zielige mrauw.
Dus ik die kat weer mee terug gekssst en in het trappenhuis achtergelaten.

(...)

Goed. Nu kom ik net een uurtje geleden terug, en wie komt daar op de parkeerplaats nadat ik mijn auto uitstap naar me toe gerend? Juist.
Dus blijkbaar is ze nu weer even thuis geweest en zit de kat weer buiten.

Nou, we blijven het gewoon in de gaten houden hoor, maar het is wel een vaag gebeuren.
Aaah.. dat is kut! Net zoiets als wanneer je op vakantie gaat naar zo'n kloteland (in ieder geval wat dieren betreft) als Turkije of Griekenland en dat je dan een kat of hond gaat voeren. En dat ze dan achter je aan blijven lopen tot in het hotel, en dat je ze dan weg moet sturen. Dat vind ik zo zielig. Zo heb ik eens ruzie gehad met een Turk die die katten vrij hardhandig (hardvoetig ) bij het hotel aan het weg schoppen was.

Maarja. Wij hadden hier ook eens zoiets. Zat er een kat (al een dag of twee) in het trappenhuis.. dus wij die kat meegenomen naar huis, eten gegeven, drinken gegeven, er een kattenbak bij. En toen een dierenopvang gebeld. Dat beessie daarheen gebracht, werden we 's avonds gebeld: bleek die kat hier om de hoek te wonen. Die was gewoon met wat kinderen meegelopen naar binnen, en hij kon er niet meer uit..
pi_60842158
edit: kut, dubbel
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 01:36:32 #300
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_60842797
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:08 schreef Atreidez het volgende:
Zoiezo heb je een aanknopingspunt omdat dat beest met stromende regen op straat rondliep, terwijl ieder weldenkende kat op zo'n moment gewoon binnen zit... Er was dus iets functioneel mis, tijdens haar vakantie, door haar oppas, dat doet er verder niet toe. Je stond in je volste recht om actie te ondernemen, alleen het niet opgeven aan instanties is waar ze je op aan kan spreken. Naar mijn idee hebben jullie nog altijd de meeste troeven in handen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')