Je vader wil zijn groene corsa graag een keer terug trouwens. Die heb je gewoon afgepakt!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Daar woont 'ie, in die eerste flat, boven dat lelijke groene corsaatje.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:40 schreef Conflict het volgende:
[..]
Je vader wil zijn groene corsa graag een keer terug trouwens. Die heb je gewoon afgepakt!
Lekker brutaal bezit genomen van jouw slaapplekquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:30 schreef Conflict het volgende:
Poes:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En Gijs gans wil ik ook hebben want die heeft maar een pootje
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:21 schreef Conflict het volgende:
Update:
Ik kom net terug van een koeriersritje, regenen dat het giet en onweren, verschrikkelijk.
Ligt poezel daar weer in een hoekje, helemaal drijfnat...
Ik heb 'm opgepakt en mee naar binnen genomen. Eerst helemaal afgedroogd en wat brokjes gegeven. Daarna heb ik Biancavia gebeld met de mededeling dat poes vanaf nu van ons is. De eigenaresse mag hem komen halen, maar ze krijgt 'm alleen mee als ze belooft er goed voor te zorgen.
Wie heeft er nog een kattenbak?
Da's een goede tip!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:31 schreef Parafernalia het volgende:
Halsbandje omdoen....als die er niet wordt afgehaald, is ze definitief van jullie
Ik weet niet of het een mannetje of een vrouwtje is...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah eindelijk een warm huisje. Ben benieuwd of de "eigenaresse" nog moeite doet poezel terug te krijgen. Ik neem aan dat het een vrouwtje is.
Jij denkt toch zeker niet dat ik me daar zorgen om maak?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:47 schreef Atreidez het volgende:
Laat ik voorop stellen dat je een goeie daad hebt gedaan
Ik wil je wel nog ff waarschuwen.. De kat is een eigendom, dus de vrouw kan evt. aangifte doen van diefstal. Kat kan bv. gechipt zijn, en dan ben je de pineut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |