In de compettie zelf of op het forum?quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:55 schreef Irving het volgende:
Jeuh dit doe ik ook op de account rofleinz1 -.- gaat op zich best goed in mn fantasy league. Best leuk om daar te spelen, maar de moderators helpen echt heel slecht
Het algemene forumquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:24 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
In de compettie zelf of op het forum?
Ik vind het forum daar nogal kut
Dat slaat ook nergens op.quote:Op zondag 7 september 2008 12:24 schreef Kerol het volgende:
gewoon wat proberen, zo ben ik uiteindelijk ook op mijn favo taktiek uitgekomen, probeer eens 4-5-1 met een slecht team en dan van afstand schieten.
Is bij mij ook best wel gelukt na wat proberen
Wigan Athletic 3 12 1400
Almería 1 16 2500
Sesamstraat 1 6 1450 +Beker
ik wil ook wel meedoenquote:Op woensdag 17 september 2008 12:26 schreef maniack28 het volgende:
Iemand intresse in een Fok!Competitie? Ik heb premium op dit moment
Ik over 1,5 week. Vertrek maandag voor een weekje vakantie naar Spanje.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:26 schreef maniack28 het volgende:
ik ben ook astonquote:Op woensdag 17 september 2008 11:15 schreef emokid het volgende:
Ik ben ook maar weer begonnen na twee jaar. Blijft leuk om te doen. Speel nu met Aston Villa, doelstelling 10. Had Agbonlahor veel hoger ingeschat, op z'n minst 84 of zo, Ashley Youg ook.
Nee ik gebruik geen seizoenskaartenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:34 schreef emokid het volgende:
Commercieel Manager gebruikt zeker? Weet je zo welke spelers ik zou kunnen trainen.
Nog 9 wedstrijden en dan is mn seizoen met Shimizu S-Pulse afgelopen, tegen die tijd wil ik best een seizoen meedoenquote:Op woensdag 17 september 2008 12:26 schreef maniack28 het volgende:
Geen ideequote:Op vrijdag 19 september 2008 09:47 schreef maniack28 het volgende:
Ik weet niet wat jullie leuk vinden, fantasy heb ik nog nooit gedaan, hoe gaat dat?
je moet daar een team kopen voor 180 miljoen, elke speler kun je kopen maar je moet uiteindelijk wel 20 spelers in de selectie hebben, je kan tevens niet scouten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:47 schreef maniack28 het volgende:
Ik weet niet wat jullie leuk vinden, fantasy heb ik nog nooit gedaan, hoe gaat dat?
Nee, is niet bagger, iedereen heeft dezelfde doelstelling en je moet in het begin als je je team samenstelt zo snel mogelijk een team samenstellen anders hebben de andere spelers Messi etc. al gekochtquote:
Leugens, anders postte je hier nietquote:Op maandag 22 september 2008 19:24 schreef Tabloid het volgende:
Nooit begrepen wat er leuk is aan dit spel.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:30 schreef emokid het volgende:
Tss, vrouwen op OSM. Wie zet er nou een computer in de keuken?
Nee nog nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:25 schreef valek het volgende:
Is de fok competitie al gestart? Ik wil graag meedoen.
lol @ Reinaquote:Op maandag 22 september 2008 20:34 schreef BreathMe het volgende:
Even wat screens van moi
Doelstellingen (Rang/Doelstelling)
1/4
[ afbeelding ]
12/16
[ afbeelding ]
8/4
[ afbeelding ]
1/1 (En heb beker gewonnen)
[ afbeelding ]
Je brengt me op ideeenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:30 schreef emokid het volgende:
Tss, vrouwen op OSM. Wie zet er nou een computer in de keuken?
henk_spenkquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:44 schreef maniack28 het volgende:
FOK!League draait.. ff hier je gebruikersnaam achterlaten, dan kan ik je toevoegen
Henk Spenkelink?quote:
Dat vind ik ook. Heb nu vaak net een jong team, lekker aan het trainen en dan zit het seizoen er al weer op helaas. Ik zou wel door willen bouwen en bv successen op langere termijn willen najagen. 10 seizoenen is dan een mooie termijn. Dan is het voor goede managers ook makkelijker om zich te onderscheiden. Nu hangt toch alles af van je scout eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jazeker!Heb je eindelijk een goed team opgebouwd, is het seizoen alweer voorbij
Ik vind dat je bijv. 10 seizoenen achter mekaar met 1 team moet kunnen spelen!
Ja, zo heb je helemaal niet de tijd om iets op te bouwen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel jammer dat je in een kleine competitie, zoals de Schotse, ook maar 2x tegen mekaar speelt ipv de gebruikelijke 4x
Ach, ik vind dat nog niet eens ergquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:44 schreef Halcon het volgende:
Het ergste is dat ze nog massaal worden gekocht door buitenlandse clubs.
Ik mag nu beginnen aan een nieuwe competitie.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 18:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb met mijn hoofdaccount (Atalanta) Vieri gehaald, en op mn subaccount (FC Twente) nog niks bijzonders, maar Twente staat wel mooi 3e
Heb een keer met Internazionale de eerste 24 wedstrijden geen tegendoelpunt gekregen.quote:Op zondag 12 oktober 2008 17:28 schreef Kerol het volgende:
omg dat is wel extreem... wel 1x verloren, slecht hoor![]()
Ik ben eenschhh kampioen geworden door alles te winnen maar had toen 66 goals in totaal voor ofzo en 6 tegen.. Misschien moet je die kerel maar eens melden bij een admin want volgens mij is dat echt onmogelijk..
451 of 541(ligt maar net aan je selectie) gaan spelen en dan schiet van afstand je teaminstructies laten staan, mentaliteit helemaal naar links.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:02 schreef emokid het volgende:
Gaat slecht met Villa, ik sta nog steeds 11e en moet 10e worden op zijn minst. Speeldag 23 en loop 6 punten achter de nummer 10, Liverpool().
Team:
[ afbeelding ]
Taktiek, deugt toch niet dus zie hier:
[ afbeelding ]
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Opstelling:
[ afbeelding ]
Suggesties?
Tuurlijk, nog meer in petto?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:19 schreef NoJokes het volgende:
[..]
451 of 541(ligt maar net aan je selectie) gaan spelen en dan schiet van afstand je teaminstructies laten staan, mentaliteit helemaal naar links.
Ik speel bij 3-4-3 bijna altijd zo:quote:
Ik dacht even dat je een grap maakte.quote:
Ik gebruik altijd Schieten op afstand, Pressie spelen, geen buitenspelval, zonaal dekking, opkomendebacks-ondersteun aanvallers-alleen aanvallen en het balkje helemaal naar links(mentaliteit) voor 3-5-2quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:40 schreef emokid het volgende:
Maakt het nog uit hoe ik 3-5-2 instel, A of B?
Schieten op afstand, Pressie spelen, geen buitenspelval, zonaal dekking, opkomendebacks-ondersteun aanvallers-alleen aanvallen en het balkje helemaal naar links(mentaliteit)
Ik heb al mijn 5 middenvelders boven de 90 dus dat moet wel goed zitten neem ik aan. Nog 16 speeldagen te gaan hopelijk haal ik mijn doelstelling nog. Ik speel al 2/3 jaar met mijn vertrouwde 3-4-3 opstelling waarmee ik meerdere malen kampioen mee geworden ben met lagere teams. Nu lijk ik alleen alles te verliezen, vreemd.
ligt eraan hoe streng de scheids is.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:26 schreef emokid het volgende:
Ik moet thuis tegen Man United, halve finale beker. Werkt het als ik naast een trainingskamp ook nog op extreem speel?
Dat begrijp ik. Het is leuk om een paar keer te doen, maar na een tijdje heb je het wel door. Spel heeft ook net wat te weinig functionaliteiten en het is te eenvoudig om van niets iets te maken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:23 schreef Kerol het volgende:
Ik ben uiteindelijk derde geworden met Hoffenheim, doelstelling 15e. Ben nu gestopt met OSM omdat het toch best gaat vervelen...
Moeilijk te zeggen eigenlijk. 0-3 is niet best, gebeurt niet zo snel in een thuiswedstrijd en mag aannemen dat de teams gelijkwaardig zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 07:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Speel met 2 teams, Juventus en Boca Juniors.
Met Boca moet ik 1e worden maar ik wordt 2e omdat een vriend River heeft en die gewoon beter zijn...
En met Juve sta ik nu 7e en moet 4e worden. Maargoed, de eerste 2 wedstrijden gewonnen. Alleeen vannacht met 0-3 verloren van AC Milan..
Ik speel 4-3-3 en dan optie 2. Over de vleugels, zoek ook altijd vleugelspelers en vleugelverdedigers.. Alleen vannacht ging dat ff mis, komt dat omdat ze 3-4-3 speelden?
Dat vind ik ook heel irritant. Toen ik net begon met OSM ben ik ook een aantal keer onder de doelstelling geeindigd. Dan leer je in ieder geval hoe het niet moet en kun je de volgende keer beter presteren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind het echt bullshit om af te haken als je je doelstelling niet haalt
Naar mijn idee hebben die paar extreem goede spelers een erg grote invloed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:15 schreef TimmyAsd het volgende:
MJA Milan heeft wel een paar betere spelers. Juve valt wel tegen hoor, veel oudjes en niet optimaal. Hoef ook maar 4e te worden..
Ik vind dat triest zelfs. Helaas gebeurt het veel. Vaak is na 15 wedstrijden de helft van de clubs alweer zonder manager. Aantal keer is het zelfs voorgekomen dat slechts 3 of 4 clubs het einde halen met manager.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 20:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind het echt bullshit om af te haken als je je doelstelling niet haalt
Ik maak een klote seizoen ook gewoon af. Met Heracles weleens het hele seizoen 17e gestaan en uiteindelijk met pijn en moeite 16e geworden. Jammer, maar het kan niet altijd feest zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2008 08:23 schreef arjan1202 het volgende:
zit nu in een competitie met belgie 70% is al weggegaan en met mijn hoofdaccount in engeland is inmiddels nu ook 30% weggegaan.
De eerste keer speelde ik met VVV eerste helft 2 wedstrijden gewonnen ben door blijven gaan en aan het einde stond ik 9de me tactiek begon te werkendus de aanhouder wint
Vind het idd wel zielig begin er dan niet aan
Niemand?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Even een vraagje he. Zijn middenvelders ook goede verdedigers? Zo ja, waarom zou je dan nog verdedigers kopen terwijl middenvelders met betere aanvallende kwaliteiten even duur zijn?
Nou,een verdediger met de stats: 90-14 is even duur als een middenvelder met de stats 90-80.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Middenvelders met betere aanvallende kwaliteiten verkiezen boven verdedigers?Ik niet snap.
Dat vroeg ik me ook af ja, denk zelf dat die verdediger wel beter is in verdedigen, anders zou iedereen wel middenvelders op t hele veld zetten:pquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nou,een verdediger met de stats: 90-14 is even duur als een middenvelder met de stats 90-80.
Dan zou eigenlijk beter een middenvelder kunnen kopen want die kan ook nog eens aanvallen als het nodig is. Of zie ik dat verkeerd?
Uhhh nee, dat werkt dus nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nou,een verdediger met de stats: 90-14 is even duur als een middenvelder met de stats 90-80.
Dan zou eigenlijk beter een middenvelder kunnen kopen want die kan ook nog eens aanvallen als het nodig is. Of zie ik dat verkeerd?
Ja heb toch maar ontslag genomen, was een sub account en speel nu met school ook met Real Madrid dus 2 top teams is niet zo leuk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:23 schreef Irving het volgende:
Kdenk eigenlijk dat je 8e staat omdat je de buitenspel val aan had met 5 verdedigers, want dat gaat dan vaak fout -.- Kies trouwens Van der Sar (en Giggs als reserve-captain) als captain en geen Nani -.-
Je kan in plaats van Tevez of Rooney ook Berbatov in je spits zetten. Aangezien hij er al 4 in heeft liggen is hij waarschijnlijk in vorm en is hij misschien wel productiever dan Tevez en Rooney, ook al is zijn rating lager. Dat verzin ik trouwens niet, want dat zijn soort van geheime eigenschappen bij OSM
Omfgquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:29 schreef emokid het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik weet het ook niet.
![]()
![]()
![]()
Nog erger is dat ik die wedstrijd op trainingskamp ben geweest.
ik ga het advies toepassen bij realquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:09 schreef Rossdale het volgende:
Tsk, na ons geweldig advies gewoon ontslag nemen. Lekker dan
Ik ben ook nooit ver gekomen in de beker. Ik begrijp er niets van. Met ADO sta ik 5e en verloor van De Graafschap voor de beker, terwijl zij 17e staan en ik er de week vantevoren in de competitie met 0-4 van won.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Om een of andere stomme reden wordt mijn team er altijd in de eerste rode van de beker uitgeknikkerd, ookal sta ik 1e en speel ik tegen de nummer laatst
5-4-1quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:28 schreef invine het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doe ik precies fout? Ik heb kwalitatief het beste team van mijn competitie maar sta toch 8e..
Groot elftal, kan je genoeg spelers verkopen. Me mentor staat er 2e mee dus het moet lukken.quote:Op maandag 3 november 2008 13:05 schreef emokid het volgende:
Ik ga hierna weer in Engeland beginnen met wat maten, ik denk aan Sunderland, is dat wat?
Zo, wat ben jij stoer!quote:Op maandag 17 november 2008 20:02 schreef xeroos het volgende:
Ik speel liever met slechtere teams en probeer dan de top te halen.
Zo heb ik al met fulham kampioen gespeeld ZONDER tegendoelpunten..
Zoek mij maar eens op: XEROOS
greetz
4e, ik speel ook met atletico op dit moment. Ik sta momenteel zonder veel moeite 3e in de competitiequote:Op zondag 30 november 2008 14:10 schreef GustavFTW het volgende:
Iemand hier die een leuk team weet om mee te spelen in Spanje? Het liefst met flink wat jonge spelers om te trainen. Zat zelf aan atletico madrid te denken, maar wat is hun doelstelling?
Je kunt je eigen team kiezen he, als je in de eerste competitie geen leuke club ziet, dan ga je toch gewoon de lijst af?quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:32 schreef Grunner het volgende:
Ik heb me hier ook maar eens voor aangemeld. De Zweedse competitie. Helaas wel een waardeloos team gekregen, maar goed. Even uitvogelen hoe het werkt
Mm, dan heb ik die optie niet gezien of er was maar één competitie beschikbaar. Ik heb zojuist nog gekeken of ik mijn account kan verwijderen om een nieuwe aan te maken, maar dat is niet mogelijk he?quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je kunt je eigen team kiezen he, als je in de eerste competitie geen leuke club ziet, dan ga je toch gewoon de lijst af?
Ik kijk het eerst wel even een paar wedstrijdjes aanquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nope, maar anders neem je gewoon ontslag, wacht 2 dagen en kies dan een nieuwe club
Nu heb ik NEC, lukt redelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:02 schreef Kanariegeel het volgende:
Weet iemand misschien een leuk team in de Nederlandse competitie? Die niet met al teveel moeite boven de doelstelling uit komt? Geen AZ/Ajax aub
FC Groningen is wel een goede keuze, ben daarmee 1e geworden. Ze hebben namelijk een jonge selectie met veel spelers die je kunt doortrainen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:02 schreef Kanariegeel het volgende:
Weet iemand misschien een leuk team in de Nederlandse competitie? Die niet met al teveel moeite boven de doelstelling uit komt? Geen AZ/Ajax aub
degradatie kandidaten zijn altijd het makkelijkstquote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:02 schreef Kanariegeel het volgende:
De keeper heeft nog in de top 5 gestaanquote:
Ik ben nu Malmo, er zaten echt teams bij waarvan ik nog nooit had gehoordquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:32 schreef Grunner het volgende:
Ik heb me hier ook maar eens voor aangemeld. De Zweedse competitie. Helaas wel een waardeloos team gekregen, maar goed. Even uitvogelen hoe het werkt
Is dat die van Man Utd?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
De keeper heeft nog in de top 5 gestaan
Geloof het wel jaquote:
Ik GAISquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:30 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik ben nu Malmo, er zaten echt teams bij waarvan ik nog nooit had gehoord. Bijna 1400 wedstrijden nu gespeeld in totaal
.
met Malaga kan je makkelijk van Real Madrid winnen in OSM hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 21:51 schreef MojoDea het volgende:
zit net in week 2 nieuwe competitie, ben malaga heb 1 x gewonnen en 1 x verlore maar dat was tegen real madrid
Leuk team met veel jonge spelers, daarmee kun je voor de landstitel gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:12 schreef waterreus23 het volgende:
Ik ga nu maar eens met AZ Alkmaar aan de slag
Maighel Fox is laatste geworden. Die gast met z'n quote over Maighel toen hij een ip-ban had voor hacken heeft wel gewonnen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 12:44 schreef BartBunny het volgende:
Wie heeft de osm forum awards eigenlijk gewonnen? Maighel Fox een prijs gewonnen?
Speelstijl?quote:Op zondag 7 september 2008 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe slecht mn team ook is, ik doe altijd het volgende:
4-3-3, 75% aanvallend spel, zoek de vleugels.
Aanval: alleen aanvallen
Middenveld: neutraal
Verdediging: alleen verdedigen
Op de man dekken, pressie spelen, buitenspelval aan
Werkt 9 van de 10 keer voor mij
Dubbel gepakt met Twentequote:Op maandag 12 januari 2009 00:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoop dat Twente er wat van bakt in mijn seizoenverloren van Utrecht (3-0), gewonnen van PSV (1-0) en verloren van AZ (3-1). Huidige plaats: 15
Well donequote:
Heb ik ook last van, iemand een idee?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:35 schreef Badabingea het volgende:
Ik speel met Groningen. Mensen nog tips voor opstellingen, want 3 gespeeld, 3 verloren.
Tip opgenomen van de 1ste pagina. 2-0 AZ gewonnen en ervoor nog een keer van Willem 2, dus gaat lekker..quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:19 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, iemand een idee?
4-3-3 spelen, tactiek zo aanvallend mogelijk, aanvallers alleen aanvallen, middenvelders ondersteun aanvallers en verdedigers alleen verdedigen. Die tactiek heb ik oa een keer bij FC Groningen gebruikt en ben er toen kampioen mee geworden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:19 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, iemand een idee?
Speelstijl op hard of extreem?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:40 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
4-3-3 spelen, tactiek zo aanvallend mogelijk, aanvallers alleen aanvallen, middenvelders ondersteun aanvallers en verdedigers alleen verdedigen. Die tactiek heb ik oa een keer bij FC Groningen gebruikt en ben er toen kampioen mee geworden.
Ik zet de speelstijl op hard. Dan heb ik al best veel gele kaarten, maar als ik die tactiek op extreem zet loopt het echt uit de hand. Ik gebruikte extreem nog wel eens tegen een topclub, maar dan verlies je dus met 1-0 en twee rode kaarten en twee blessures.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:41 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Speelstijl op hard of extreem?
Dit gaat hem (voorlopig) niet worden bij mij. Heb maar 3 spitsen en 2 daarvan zijn goed genoeg. Welke tactiek gebruik je erbij? Opbouw van achteruit, schieten van afstand?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:40 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
4-3-3 spelen, tactiek zo aanvallend mogelijk, aanvallers alleen aanvallen, middenvelders ondersteun aanvallers en verdedigers alleen verdedigen. Die tactiek heb ik oa een keer bij FC Groningen gebruikt en ben er toen kampioen mee geworden.
Redelijke spits kun je vrij snel halen. Welke club speel je?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:13 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Dit gaat hem (voorlopig) niet worden bij mij. Heb maar 3 spitsen en 2 daarvan zijn goed genoeg. Welke tactiek gebruik je erbij? Opbouw van achteruit, schieten van afstand?
Groningenquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:24 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Redelijke spits kun je vrij snel halen. Welke club speel je?
Ik rouleer zeer veel, zodra een speler's fitheid onder de 92 komt stel ik een andere op. Ik heb dus vrijwel nooit het sterkste team,alleen tegen hele goeie teams.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:13 schreef Enslaved het volgende:
Ligt het aan mij, of rouleer jij veel GieJay?
Wielaert ookk al verkocht?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben nu enkele jongelingen in Twente hard aan het trainen. Elia, Maaroufi, Rajkovic en Mihaylov en die gaan hard vooruitBest typisch dat de Ajax in mijn competitie al regelmatig op Elia geboden heeft
Toch ben ik met die tactiek kampioen geworden met FC Groningen. Ik speel altijd zoek de vleugels. Op een of andere manier is mijn linksbuiten dan ook altijd mijn meest scorende speler.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:13 schreef Kanariegeel het volgende:
[..]
Dit gaat hem (voorlopig) niet worden bij mij. Heb maar 3 spitsen en 2 daarvan zijn goed genoeg. Welke tactiek gebruik je erbij? Opbouw van achteruit, schieten van afstand?
Ja bij mij ook. Powel in dit geval.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:25 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Toch ben ik met die tactiek kampioen geworden met FC Groningen. Ik speel altijd zoek de vleugels. Op een of andere manier is mijn linksbuiten dan ook altijd mijn meest scorende speler.
De tactiek die ik altijd gebruik bij degradatiekandidaten is 3-5-2 met schieten van afstand, de aanvallers zullen dus relatief minder doelpunten maken, terwijl de middenvelders relatief vaak scoren. Verder de een na meest aanvallende optie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:02 schreef Sqoudson het volgende:
Hello,
Ik ben sinds gister op mijn subaccount TSG 1899 Hoffenheim, waarvan de doelstelling dus 15/16 is!
Ik heb dit al vaker geprobeerd, met een 4-5-1 opstelling, maar het wil me maar niet lukken.
Deze tactiek kwam ik ergens tegen op inet:
TSG 1899 Hoffenheim
Iemand die me kan uitleggen of deze klopt, of wat dan eventueel de juiste tactiek is bij de formatie 4-5-1?
Fulham heeft als doelstelling 13 of 16 neem ik aan? Met zwakkere teams speel ik 352 met schieten van afstand, op een na meest aanvallende optie.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:35 schreef Maggotbrains het volgende:
Ik heb nou fulham, maar ik kan maar geen goede taktiek verzinnnen. Ik ben nou net aan de competitie begonnen, en het wil maar niet lukken. Heeft iemand een goede taktiek?
Normaalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:58 schreef Voltreffer het volgende:
De tactiek voor manchester? Bij mij loopt het niet zo...
4-0 verloren van Arsenalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:49 schreef leroytje het volgende:
Nou is dat met Manchester niet zo heel moeilijk he, maar wel netjes.
Ik heb nu 10 wedstrijden gespeeld, 10 gewonnen, 20 gescoord en 0 tegen
Vandaag tegen Arsenal
6e plek? Kan veel hoger als je aanvallend ingesteld op 3e rondje zet. Met die taktiek werd ik 1e met Almeria en Hoffenheimquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:04 schreef emokid het volgende:
Ik heb een geweldige taktiek ontdekt voor doelstelling 16 teams. Het zal de kenners wel geen onbekend iets zijn maar ik sta op dit moment met Catania zesde na 22 wedstrijden en win van koploper Milan 5-1 en Juve 4-1.
[ afbeelding ]
3-5-2 dus, vergeet je aanvallers, probeer vooral je middenveld te versterken en je verdediging/keeper. Helaas heb ik zelf niet al te beste spelers maar kom dankzij Figo(14 goals, 17 gespeeld) en co goed uit de wedstrijden.
En dat soort dingen vind ik zo onrealistisch.. Ik werd 2e met Aston Villa WTFquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:05 schreef Kerol het volgende:
[..]
6e plek? Kan veel hoger als je aanvallend ingesteld op 3e rondje zet. Met die taktiek werd ik 1e met Almeria en Hoffenheim
Dat begrijp ik, met Feyenoord heb ik 2 jonge aanvallers maar het duurt toch wel ruw weg iets van 20 wedstrijden om ze op 100 te krijgen. Nadeel van Feyenoord is dat ze best veel oude spelers hebben en dat ik dat nog niet echt heb veranderd. Vooral mijn verdediging is te oud en niet hoogquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:15 schreef TimmyAsd het volgende:
Goed inkopen, jonge spelers en goed opleiden...
Meeste oude spelers staan bij mij wel wissel, alleen Makaay en Taffeau spelen er in mijn opstelling. Maar ik had ze al eens op de transferlijst gezet alleen niemand wilt ze kopen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:29 schreef TimmyAsd het volgende:
De stats volgens mij
En je hebt veel oude spelers. Timmer, De Cler, Van Bronckhorst, Taffereau, Landzaat en Makaay had je al weg moeten doen. Die trainen veel langzamer of zelfs niet..
En koop dan goed in met de juiste stats
Gewoon laten staan komt wel goedquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:34 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Meeste oude spelers staan bij mij wel wissel, alleen Makaay en Taffeau spelen er in mijn opstelling. Maar ik had ze al eens op de transferlijst gezet alleen niemand wilt ze kopen.
Ja, ik zal proberen die spelers te verkopen en jongere ervoor terug halenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:38 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Gewoon laten staan komt wel goed
Maar verkoop al je oude meuk meteen in het begin
Die heb ik zelfs nog over het hoofd gezienquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:41 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, ik zal proberen die spelers te verkopen en jongere ervoor terug halen
Alleen denk ik niet dat ik Makaay weg doe, hij heeft toch al 9x gescoord. Ik doe dan liever tomasson weg
nee, gewoon een standaard speler. kijk op uithaal.nl, daar staat een scoutlijst.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:02 schreef Sinnie het volgende:
Hoe werkt dat scouten nou precies, scout je dan een speler die ergens anders op de transferlijst is gezet?
Nee, je scout dan een speler uit een buitenlandse competitie. Je kunt zelf aangegeven van welk niveau, welke leeftijd en welke positie een speler moet zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:02 schreef Sinnie het volgende:
Hoe werkt dat scouten nou precies, scout je dan een speler die ergens anders op de transferlijst is gezet?
Ok, dat dacht ik al maar ik probeerde laatst een jonge verdediger te scouten alleen toen vond hij niks. Met Barcelona was het me wel gelukt om Walcott te scouten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, je scout dan een speler uit een buitenlandse competitie. Je kunt zelf aangegeven van welk niveau, welke leeftijd en welke positie een speler moet zijn.
Zo kun je als je geld hebt eenvoudig wat toppers binnenhalen. Tip: haal wederom jonge spelers. Die zijn nog trainbaar immers.
Schiet van afstand is de spits niet zo boeiend.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:59 schreef Rejected het volgende:
Ik speel 451 schiet van afstand met PSV
Is het nuttig om Fernandes Torres te kopen? Hijs in de aanbieding voor 33 miljoen.![]()
Waarde 23 miljoen ofzo, aanval van 97 en 24 jaar dus nog perfect te trainen
Maar kvraag me af of een spits wel zo belangrijk is bij 451. Of kan ik met mn geld beter Akinfeev of Fabregas scouten en de volle mep betalen?
Ik zit in week 3 ofzo.
Laffe tactiekquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Schiet van afstand is de spits niet zo boeiend.
Middenveld is HEEL belangrijk. Daar win je mee. verd is belangrijk omdat je die nodig hebt om niet te verliezen. Met een goed middenveld+verd win je met schiet van afstand vaak met3-0 of 4-0
Je moet even op uithaal.nl kijken welke speler je nodig hebt en dan gericht zoeken, dan kan het niet missen eigenlijk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:06 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ok, dat dacht ik al maar ik probeerde laatst een jonge verdediger te scouten alleen toen vond hij niks. Met Barcelona was het me wel gelukt om Walcott te scouten.
Ik heb Landzaat/De Cler/Tomasson/Giovanni voor hun marktwaarde erop gezet dus hopelijk zijn ze snel weg, dat zijn sowieso alleen maar wisselspelers bij mij. Overigens heb ik wel 1 nieuwe aankoop: Dzsudzak voor 8 mil (84/81).
Bij mij is Aissati wel 90/86, alleen in 6 wedstrijden dat hij in de basis stond haalt hij gemiddeld een 5,5. Is het dan verstandig om hem niet meer in te zetten of ergens anders ofzo?
Moet je eens kijken naar de records pagina wie er op 1 staat als topscoorder. C'est Zlatan de moi. Met nog 9 wedstrijden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:46 schreef Sinnie het volgende:
Hoeft ook niet, je kan hem ook gewoon kopen met Psv.
Overigens eb ik nu Marcelo gekocht van Real en nog een andere verdediger gescout dan heb ik twee jonge en ook wel goede verdedigers. Vandaag de beker wedstrijd achter de rug met een stevige 0-4 overwinning op Fc Twente met een aantal wisselspelers. Nu heb ik weer Psv-uit geloot, lekker progamma zeg.
Ajax overigens thuis verloren van Fc Groningen terwijl ze in de competitie nog onverslagen zijn
Sinclair doet het erg goed ook bij mij, hij is nu 84 ofzo (19 jaar) en hij heeft 5 gescoort in 5 wedstrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |