In de compettie zelf of op het forum?quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:55 schreef Irving het volgende:
Jeuh dit doe ik ook op de account rofleinz1 -.- gaat op zich best goed in mn fantasy league. Best leuk om daar te spelen, maar de moderators helpen echt heel slecht
Het algemene forumquote:Op woensdag 20 augustus 2008 01:24 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
In de compettie zelf of op het forum?
Ik vind het forum daar nogal kut
Dat slaat ook nergens op.quote:Op zondag 7 september 2008 12:24 schreef Kerol het volgende:
gewoon wat proberen, zo ben ik uiteindelijk ook op mijn favo taktiek uitgekomen, probeer eens 4-5-1 met een slecht team en dan van afstand schieten.
Is bij mij ook best wel gelukt na wat proberen
Wigan Athletic 3 12 1400
Almería 1 16 2500
Sesamstraat 1 6 1450 +Beker
ik wil ook wel meedoenquote:Op woensdag 17 september 2008 12:26 schreef maniack28 het volgende:
Iemand intresse in een Fok!Competitie? Ik heb premium op dit moment
Ik over 1,5 week. Vertrek maandag voor een weekje vakantie naar Spanje.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:26 schreef maniack28 het volgende:
ik ben ook astonquote:Op woensdag 17 september 2008 11:15 schreef emokid het volgende:
Ik ben ook maar weer begonnen na twee jaar. Blijft leuk om te doen. Speel nu met Aston Villa, doelstelling 10. Had Agbonlahor veel hoger ingeschat, op z'n minst 84 of zo, Ashley Youg ook.
Nee ik gebruik geen seizoenskaartenquote:Op donderdag 18 september 2008 10:34 schreef emokid het volgende:
Commercieel Manager gebruikt zeker? Weet je zo welke spelers ik zou kunnen trainen.
Nog 9 wedstrijden en dan is mn seizoen met Shimizu S-Pulse afgelopen, tegen die tijd wil ik best een seizoen meedoenquote:Op woensdag 17 september 2008 12:26 schreef maniack28 het volgende:
Geen ideequote:Op vrijdag 19 september 2008 09:47 schreef maniack28 het volgende:
Ik weet niet wat jullie leuk vinden, fantasy heb ik nog nooit gedaan, hoe gaat dat?
je moet daar een team kopen voor 180 miljoen, elke speler kun je kopen maar je moet uiteindelijk wel 20 spelers in de selectie hebben, je kan tevens niet scouten.quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:47 schreef maniack28 het volgende:
Ik weet niet wat jullie leuk vinden, fantasy heb ik nog nooit gedaan, hoe gaat dat?
Nee, is niet bagger, iedereen heeft dezelfde doelstelling en je moet in het begin als je je team samenstelt zo snel mogelijk een team samenstellen anders hebben de andere spelers Messi etc. al gekochtquote:
Leugens, anders postte je hier nietquote:Op maandag 22 september 2008 19:24 schreef Tabloid het volgende:
Nooit begrepen wat er leuk is aan dit spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |