quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:43 schreef DJKoster het volgende:
Gemeen lijntje regen iets onder Enschede wat zich in een uur heeft ontwikkeld.. Ik dacht nog wel even ergens heen te kunnen op de fiets..
Daar kunnen hun tracktoren wel tegen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:14 schreef Party_P het volgende:
WTF, >14km hoge toppen in Twente. Dat is wel enorm hoog zeg. Zou me niks verbazen als het daar flink hagelt.
Ik zie ook enkele meldingen voorbij komen van wateroverlast uit die buurt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:14 schreef Party_P het volgende:
WTF, >14km hoge toppen in Twente. Dat is wel enorm hoog zeg. Zou me niks verbazen als het daar flink hagelt.
oh dus, dit is stilte voor de storm?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:33 schreef IkWilbert het volgende:
Mooie BOEM boven oost Nederland![]()
http://www.sat24.nl/frame.php?html=view&country=nl&sat=ir
Idem rond arnhem/nijmegen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:32 schreef kahaarin het volgende:
Groningen is bewolkt, zo klam dat het nevelig is en windstil, hoofdpijn weer......
Idd, straks gaat het los bij jou.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
oh dus, dit is stilte voor de storm?
Jij krijgt de regen nog , lees ik netquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, dat is een schrale troost, gedeelde smart......
Activeert opeens lekker daar in de bovenste provincies.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:33 schreef IkWilbert het volgende:
Mooie BOEM boven oost Nederland![]()
http://www.sat24.nl/frame.php?html=view&country=nl&sat=ir
Ik zag het net, laat het maar opschieten dan, hoe eerder hoe beter!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij krijgt de regen nog , lees ik net
Koppijnweer. Ik vraag me toch elke keer weer af waaom ik niet emigreer naar betere oorden qua weer. het zou heel wat koppijn schelen. Waarschijnlijk omdat het op andere vlakken dan weer slechter is
quote:15:07:18 29-07-08 3 I BRAN ASSISTENTIE AC IVM NOODWEER
0500010 BRW Drenthe ( Centralisten )
oeh, ben benieuwd. Mn ouders wonen in Drenthequote:
In Haren wordt het al donker, zo te zien komt het recht over ons heen. Flink veel regen zal tijd worden, het onweer mag jij hebben.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:23 schreef Radio-silence het volgende:
Ik ben me aan het voorbereiden, Groningen zal straks wel getroffen worden!
Dankje!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
In Haren wordt het al donker, zo te zien komt het recht over ons heen. Flink veel regen zal tijd worden, het onweer mag jij hebben.
het is hier ook onderweg, wordt heel donker en het lijkt alsof er iets van een shelf aankomt, krijg hem nog niet goed op de foto, wordt vervolgd!quote:
Met dat klamme weer nog wel!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:17 schreef Fredo55 het volgende:
Jammer dat ik gisteren die MSC in Brabant niet op de foto heb gezet, had het veel te druk met mn vriendin.![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:17 schreef Fredo55 het volgende:
Jammer dat ik gisteren die MSC in Brabant niet op de foto heb gezet, had het veel te druk met mn vriendin.![]()
Richting Brabant ontstaan nu wat stapelwolken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verwacht ook niet dat er iets uitkomt.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat soort foto's had ik ook, en er kwam helemaal niets uit........![]()
het zijn wel mooie wolken, mooi huis, lekker zonnetje!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:22 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat er iets uitkomt.![]()
Op sommige stukken ligt het graanveld plat door de regen, al valt het hier wel mee. (Heb het erger gezien.
[ afbeelding ]
Foto van mijn huis, kwartier geleden:
[ afbeelding ]
Ze begon er wel over, maar ik heb het afgewezen ivm het klamme weer.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:18 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Met dat klamme weer nog wel!
OT: Weer bijna 25°C in Eindhoven... lekker opgewarmd inmiddels.
Viel opzich wel mee hoor, niet bijzonder veel regen en redelijk wat donder en bliksem!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jezus, daar zal wel wat water naar beneden komen nu, in 't noorden.
Is idd lang geleden het is een tijdje in Groningen 5 graden warmer geweest!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:48 schreef DemonRage het volgende:
Eindelijk weer eens een klassieke temperatuurverdeling in Nederland, met de meeste warmte in het zuiden.
MCS? Bedoel je niet die supercel van gisteravond?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:17 schreef Fredo55 het volgende:
Richting Brabant ontstaan nu wat stapelwolken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:58 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Is idd lang geleden het is een tijdje in Groningen 5 graden warmer geweest!
Ja, en Utrecht dan ook eindelijk eens aan de beurt is!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:10 schreef appelsientje het volgende:
Goed de aankomende 2 dagen dus lekker rustig weer... is opzich niet erg.. als het maar weer flink gaat knallen dit weekend vind ik het wel best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |