1 |
quote:Liefjes, even niet te enthousiast FIPO-PIPO-DIPO-FLIEPO-TRIPO-Weetikveel-IPO gaan gillen in het volgende topic he, geef Ing ff de tijd om de donateursljist enzo als fipo te zetten
quote:Op maandag 28 juli 2008 16:05 schreef TheYoung1 het volgende:
Huh? De koningin is wakker? Dan sta ik ook maar eens op hè..
[ afbeelding ]
En bedankt voor jullie duimpjes!!
Daarom snel m'n fipo, kon ik de lijst er in edittenquote:Op maandag 28 juli 2008 16:12 schreef Greys het volgende:
Whihihi, Ing gilt gewoon zelf fipo!
ik had dit bericht klaarstaan in het vorige topic, maar ik kreeg het er niet meer in voordat ie gesloten ws:
[..]
quote:Op maandag 28 juli 2008 16:19 schreef Greys het volgende:
Doe je de centjesdonateurs ook even er bij plakken in de fipo?
Of wordt dat te lang?
Nou he QuBe, nu al richting de 600 euro en eigenlijk pas op 1 augustus beginnen
Lief van jequote:Op maandag 28 juli 2008 16:22 schreef Hekates het volgende:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,46226.0.html
Daar staat nu ook info over deze actie.![]()
Je moet je aanmelden om daar te kunnen reageren. Het zou heel erg welkom zijn als er een paar mensen dat willen doen zodat ze in de gaten kunnen houden of het topic niet verdwijnt. Het staat in de bar. Dat is een algemeen stuk van de site dus er worden daar vaak nieuwe topics gepost en ze blijven er als er niemand reageert ook niet zo lang staan.
De bedrijfsleider is een nicht??quote:Op maandag 28 juli 2008 16:26 schreef Qwea het volgende:
nou ik ben naar de deka geweest. Ik moet morgen of zaterdag even terug komen want de bedrijfsleider was er nicht.
nou ja, ik zat er aan te denken om gewoon mn tieten te flashen, maar als ie een nicht is heeft dat weinig nut.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:30 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
De bedrijfsleider is een nicht??
Dan moet dat toch zeker wel lukken hè!!![]()
sorry, konhet ff niet laten
quote:Op maandag 28 juli 2008 16:28 schreef MissBliss het volgende:
MamaBliss heeft ook een bedrag gedoneerd(Samen met die van mij en Re)
Leuk, ik ben benieuwd of we hierdoor extra hulp krijgen.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lief van je![]()
Ik zal wel ff een accountje maken straks
Ik heb gisteren een blogje op mn hyves gemaakt...( ja ik heb een hyvusaccountquote:Op maandag 28 juli 2008 17:00 schreef Qwea het volgende:
ik ben ook benieuwd. Op het goldenforum loopt het iig niet.
Hé, fijn dat je even reageertquote:Op maandag 28 juli 2008 16:47 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Sta er al bij zie ikSnel van de postbank
Serieus weer een goed initiatief mensen![]()
Veel succes
Hijs vrij groot jaquote:Op maandag 28 juli 2008 17:52 schreef Greys het volgende:
Ing![]()
Wat staat dat logo er eh.... subtiel....![]()
![]()
quote:Hoi Qubebe,
Oké, ja dat is heel erg klein. Dan kunnen ze hooguit 50 kilo kwijt denk ik.
Een vrieskist zou mooi zijn, op Marktplaats staan ze inderdaad vaak. Dan kunnen ze 'm maandelijk vol krijgen van mij hoor. Zolang ik het heb, maar voorlopig is dat zeker nog het geval.
Fijn zeg dat het zo goed loopt! Ik heb trouwens ook nog dingen besteld voor jullie, dat kan 20 september ook mee. Ik verklap nog niet wat het is :-) dat zie je dan de 20e wel.
Vind het erg goed van jullie dat jullie deze actie houden.
Succes nog, we houden wel contact.
Nee, het asiel had nog niet gemailed maar ik heb haar gemailed dat ik contact heb gehad en dat zij een tafelmodel hebben. Verder dat we nog wachten of ze ruimte hebben voor een nieuwe vriezer want er staat vaak wel wat op marktplaats ed.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:09 schreef Greys het volgende:
Oh leuk QuBe! Dat is dus weer van die vriesvoer dame? Wat een schat is dat!
Had het asiel teruggemaild over de vriezer dan? Dat had ik nog niet meegekregen, staat het in jouw eigen mail of in de asielmail?
Super van je!quote:Op maandag 28 juli 2008 18:11 schreef keesjeislief het volgende:
TerugVindPoes. Ik zal ook eens proberen wat andere mensen aan hun oor richting dit topic te gaan trekken.
Nou, hier bij mij kwam net de hemel naar beneden vallen!!!quote:Op maandag 28 juli 2008 18:43 schreef Qwea het volgende:
ik hoop dat alle diertjes het in zwolle iets minder warm hebben dan ik
Live vanuit Zwolle, het is hier bijzonder warm en plakkerig..quote:Op maandag 28 juli 2008 18:43 schreef Qwea het volgende:
ik hoop dat alle diertjes het in zwolle iets minder warm hebben dan ik
Ik wist dat downunder achter loopt, maar 2 dagenquote:Op maandag 28 juli 2008 18:46 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nou, hier bij mij kwam net de hemel naar beneden vallen!!!
Strortbui ongekent, bliksem en donderslagen alsof het voor mn deur inslaat en ik kan waterskieën op straat.....
Mn poezebeestjes wisten niet hoe snel ze zich moesten verstoppen!!!
(Zaten me ook een paar belachelijk harde, understatement, knallen tussen!!)
Echt zo van bliks en voor je 1 kan zeggen een ontploffing in de lucht!! Damn I do love it
Neuh, we lopen niet achter qua weer. Wel qua asiel-actiequote:Op maandag 28 juli 2008 18:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wist dat downunder achter loopt, maar 2 dagenWij hadden de storm zaterdag
Zwolle volgens mij ook dus ze hebben tenminste heel even wat afkoeling gehad. Verder is t gewoon keiwarm
De oudere dieren trekken dat toch helemaal niet
Ontzettend graag gedaanquote:Op maandag 28 juli 2008 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hé, fijn dat je even reageertOnwijs bedankt voor je mooie donatie
Ik ga je tagje aanvragen, moest even zeker weten hoe ik je username schreef (in het vorige topic vroeg ik het al aan je maar dat was bijna toen hij al dicht ging, het topic, dus dat had je nog niet gezien!)
joah. Hij heb het kei en kei warm. Nu is zn vacht een stuk dunnerquote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 20:54 schreef MikeyMo het volgende:
Q en ik hebben net de krabpaal opgehaald. En 3 oude handdoeken.
Good point.. Had m'n sig al wel gedaan, maar fobo nu dus ook..quote:Op maandag 28 juli 2008 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Denken we trouwens ff aan de sigjes en FoBo's?
quote:
Ja he?quote:
Dus daar kunnen we ook achteraanquote:> hallo
>
> ik las je advertentie op mp.
> ....ik wil je een tip geven.
> zoek het mailadres op van het asiel in:!!!! amersfoort en in
> zeist.!!!!(aparte asiels)
>
> die hebben regelmatig een groot surplus aan manden en dekens en dat gaat
> allemaal weg.
> dus vertel waar het voor is(speciaal dat het voor een ander wettelijk asiel
> is) en dat je het op komt halen etc en laat ze het voor jullie bewaren.
> ik heb er bij beiden wel eens een auto vol manden opgehaald voor de asiels
> in spanje en bosnie.
>
> Tevens is er in haarzuilens een kringloopstichting die heet emmaus en die
> hebben pallets vol dekens voor 20 euro.
> en ook vaak heel veel manden. maar daar moet je wel wat voor betalen maar
> als je met legitimatie van het asiel aan kunt komen kan het zijn dat je een
> flinke korting krijgt.
> zo ben ik er ook vaak aan manden etc gekomen.
> succes
Uiteraardquote:Op maandag 28 juli 2008 22:09 schreef Greys het volgende:
Je trekt het weer aan en het staat je he, Terminator!
Dat deed Q_B, overigens maar goed dat ze me op deze actie gewezen heeft, anders had ik er niet van gewetenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:13 schreef Greys het volgende:
Terminator, wat een strakke nieuwskrant in je avatar!![]()
![]()
![]()
Ben je me weer net voorquote:Op maandag 28 juli 2008 23:14 schreef senesta het volgende:
Ik heb het topic even plakkerig gemaakt, tof dat de tags ook bij crew past![]()
* senesta gaat ziggy even bekijken
quote:
Lekker op de grastapijt oppe balkon. Ideale krabmatquote:Op maandag 28 juli 2008 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx Senes![]()
Miep ligt er wel een beetje ordi bij![]()
Maar wel een lekker buikie
Dat 'voordeel' heeft ze met deze warmte wel idd.. Lekker blote buik..quote:Op maandag 28 juli 2008 23:31 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Lekker op de grastapijt oppe balkon. Ideale krabmat![]()
Was vanmiddag, sinds meer dan een week dat ze weer op haar zij gaat liggen!!![]()
Lekker fris zo'n geschoren buikje
Het is meer haar indringende mauw die dat doetquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:12 schreef Greys het volgende:
Ziggy heeft zo'n mooie indringende blik die meteen al je aandacht opeist
omdat de sad smiley deze isquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:40 schreef Hekates het volgende:
Ben helaas niet op kattenplaza actief ofzo.Maar je moet maar zo denken, dankzij deze oproep ben ik wel op het idee gekomen het op barfplaats te promoten, dus je hebt er toch al wat mee berijkt Qwea!
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:54 schreef Hekates het volgende:
Die huilt, ik wilde alleen maar een sippe smiley. Denk dat ik wat te veel de smileys van icq en msn gewend ben.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:51 schreef verita het volgende:
Ik heb een moderator op kattenplaza gemaild met verzoek te mogen posten, wacht nog op antwoord.
Ow, Lynda, heb jij ook gemaild met kattenplaza?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:13 schreef lynda het volgende:
Toestemming gevraagd
* lynda wacht op reactie..
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:21 schreef Greys het volgende:
Dank MissBliss, Re en Mama Miss Bliss!
Tagjes aangevraagd!
Tsssssquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:35 schreef Qwea het volgende:
deka den helder doneert niet. Volgend jaar als we een asiel uit den helder doen, dan wel
Nee andere websitequote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:54 schreef verita het volgende:
[..]
Ow, Lynda, heb jij ook gemaild met kattenplaza?
Oh wat heerlijk, jij hebt het ook alweer over volgend jaarquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:35 schreef Qwea het volgende:
deka den helder doneert niet. Volgend jaar als we een asiel uit den helder doen, dan wel
Hoe gay van ze.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:35 schreef Qwea het volgende:
ja daag. Weet je wel wat dat met zo'n aap doet, hem danny noemen. Dat komt die aap niet te bovenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat heerlijk, jij hebt het ook alweer over volgend jaar
Ik zat te denken dat Stichting AAP volgende keer ook geweldig zou zijn om te helpen, en dat we dan een chimpansee adopteren van de centjes en die Danny noemen![]()
(Dit bedoel ik alleen maar op de aardigste manier uiteraard!
![]()
)
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat heerlijk, jij hebt het ook alweer over volgend jaar
Ik zat te denken dat Stichting AAP volgende keer ook geweldig zou zijn om te helpen, en dat we dan een chimpansee adopteren van de centjes en die Danny noemen![]()
(Dit bedoel ik alleen maar op de aardigste manier uiteraard!
![]()
)
quote:
Jaaaaaaaaaaaa!quote:
Uiteráááárd!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:14 schreef TJDoornbos het volgende:
iemand doe mij de gegevens kan verstreken?
naar iemand van MP?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:43 schreef nokwanda het volgende:
Had gemaild voor een vrieskist, maar niks teruggehoord, helaas
* Greys gaat even een duif jatten uit de tuin van de achterbuurman, momentje....quote:
Oef....waarmee moet de spulletjeslijst aangevuld worden dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:45 schreef Greys het volgende:
Freecell
* Greys weer tagje aan gaat vragen
Werk je dat dan in het lijstje op pagina 1 bij of plaats je de spulletjeslijst ook opnieuw Ing?
HALLO MARCHIEN!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:39 schreef freecell het volgende:
Ik heb nog wel speeltjes en handdoeken over, alleen ik heb geen vervoer (zit in Groningen)
Zijn er nog Groningers die toevallig richting één van de afhaalpunten gaan?
Neehee....Alexxx komt uut Ljouwert en wol evt. nei Greens ta om de spultsjus te heljuhquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:55 schreef Qwea het volgende:
alexxxxx zat toch ook in grunn? of ben ik in da war?
Hij woont in Cornjum.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neehee....Alexxx komt uut Ljouwert en wol evt. nei Greens ta om de spultsjus te heljuh
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neehee....Alexxx komt uut Ljouwert en wol evt. nei Greens ta om de spultsjus te heljuh
Als Freecell en evt. Prospera de spulletjes bij jou dumpen en Alexxxx zou het bijv. over 2 weken op kunnen halen, dan kan ik het wel weer bij hem weghalenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Alex woont in Friesland, maar komt wel in Groningen soms. Hij zou 'eventueel' wel de spullen kunnen vervoeren ook van Groningen.
Daarom kan het wel eerst hier even staan. (Dat van Freecell) tot er een opslagpunt is in Groningen of tot het eind van de actie.. Alex weet de weg naar mijn huis wel.
Oh ja! U is zwangerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:01 schreef freecell het volgende:
Nou, ik heb dus wel het één en ander, maar dan moet het hier wel weggehaald worden ben ik bang
Ik heb namelijk alleen maar een fiets en hoogzwanger fietsen is ook niet -je van het-
Past prima in een AH tasquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh ja! U is zwanger![]()
Om hoeveel spullen gaat het?
Mijn vader werkt in Groningen en wil het vast wel een keertje bij je weghalen. Mits je dan niet ligt te bevallen(alhoewel...hij is dol op "de bevalling" op tv)
QB had een paar adreszsen daar in de buurt opgezocht. Daarvan heb ik er ook een gemaild waar ik dus niks op terug heb gehoord.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
naar iemand van MP?
er staan er zat op mp, de vraag is echter -als het asiel idd 1 nodig heeft- waar halen we die vandaan. Welke plaats/regio/weet ik veul wat.
MM heeft ook geen trekhaakMn zus dr vriend heeft wel een busje van zn zaak, maar ik denk dat hij die zelf nodig is
dus drenthe valt iig voor mij al af. Ik zou er dus niet mee kunnen helpen
Jawel. Dan zet je in het vakje aan bv Qwea, Greys, Nokwandaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:35 schreef verita het volgende:
Hoe kan ik pm naar meerdere mensen tegelijk sturen? Of kan dat niet?
Doen we dat niet dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:58 schreef Ingetje79 het volgende:
En er is weer een mailert![]()
Nu echt weer sociaal doen
Ik bedoel mezelf....quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:16 schreef Greys het volgende:
Super, Prospera!
QuBe, leuke foto's! En die stickers![]()
Mooie nagels heb je!
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2008 10:35 schreef verita het volgende:
Er heeft al iemand positief gereageerd op kattenplaza, hoop dat er meer komen!
quote:Geachte mevrouw Qwea,
Vrijwel dagelijks worden wij benaderd door diverse goede doelen. Hoewel wij graag iedereen zouden willen ondersteunen is dit ook voor ons niet mogelijk. Daarom hebben wij een lijst aangelegd waarin alle doelen die ons benaderen worden opgenomen. In het geval van een (rest)partij voeding nemen wij contact op met het doel dat op dat moment aan de beurt is. Wij zullen uw gegevens opnemen in deze lijst en contact met u opnemen zodra er een partij voeding voor u beschikbaar is.
Wij wensen u veel succes met uw goede werk!
Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet/ With kind regards,
Eline Dibbits
Product Manager Techni-Cal
quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga door deze actie steeds op dierenasiels.com kijken en nu ben ik zo verliefd op:
[ afbeelding ]maar kan voorlopig echt even niet
Mijn hart, wat doe je?quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga door deze actie steeds op dierenasiels.com kijken en nu ben ik zo verliefd op:
[ afbeelding ]maar kan voorlopig echt even niet
Geen dank. Alleen gaat men daar nu een beetje off-topicquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kijk dus echt niet meer he?
4 is genoeg...echt waar! ja, echt!![]()
Verita, super dat je het op Kattenplaza hebt gezet!
Post hier eens, die hebben een behoorlijk aantal fanatieke users:quote:Op woensdag 30 juli 2008 09:34 schreef Greys het volgende:
Barbaaf, jij ook hartelijk dank voor je prachtige donatie!![]()
Tagjes aangevraagd!
Graag gedaanquote:Op woensdag 30 juli 2008 09:34 schreef Greys het volgende:
Barbaaf, jij ook hartelijk dank voor je prachtige donatie!![]()
Tagjes aangevraagd!
quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:58 schreef Qwea het volgende:
oehw, morgen gaat de actie officieel van startik zal fiets oid even pm'en of morgen de FP nog een kockje mag
euwh kut, das ook zo.quote:
wie is jan linders? En je wilt hem mailen? Ik heb een standaard mail voor je als je die wilt?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:22 schreef TheYoung1 het volgende:
Hey, vraagje...
Ik wil de consumentenservice van de Jan Linders mailen over onze actie. Maar welke link kan/ mag ik het beste doorgeven?
hallo@janlinders.nl.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:29 schreef Qwea het volgende:
Waar wil je die standaard mail naar toe hebben?
die vraag heb ik mijzelf ook al gesteld, omdat sanal aan QB fretten snacks had gestuurdquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:38 schreef Strychnine het volgende:
Vangen ze ook knaagdieren op? Ik heb eventueel nog een aantal Ferplast Plateaus (voor in ratten/fretten kooien) voor ze. Verder zal ik even met mijn moeder in de kast duiken voor oude lappen e.d.
Ok. Er zijn een hoop aparte ratten/knaagopvangs, dus maybe dat de asiels niet zo vaak knagers binnen krijgen, of dat die weer door gaan naar een knaag opvang. Maar ik denk, ik vraag het toch eventjes. Anders gaan ze naar de rattenopvangquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
die vraag heb ik mijzelf ook al gesteld, omdat sanal aan QB fretten snacks had gestuurd![]()
Antwoord ; I have no clue. Op de website kan ik 123 iig niets vinden. Ik zal greys eens eventjes PM'en of ze het asiel kan gaan mailen eventueel vanaf het gmail adres.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:43 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een complete actie gemist tot nu toe
Dat kan natuurlijk niet. Vanavond eens even de bankstand bekijken en met de katten overleggen
Alle tijdquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:45 schreef Qwea het volgende:
Ik heb greys even gevraagd, misschien dat zij het weet, en misschien dat het slim is om te mailen.
Even wachten op greys dus
Alst goed is heb ik nog een lege cartridge.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:57 schreef knorretje het volgende:
ow misschien voor de mensen die geen overtollige dierbenodigheden hebben en krap bij kas zitten en iets willen doen, oude mobieltje en lege inktcartridges kunnen natuurlijk ook verzameld worden (er staat bij het asiel een verzamelbox waar je die in kan 'gooien' dus als die ook verzameld worden dan kan dat lijkt me op die dag dat jullie heen gaan er gewoon bij 'gedoneerd' worden.
Okido, maar even afwachten of ze er wel ruimte voor hebbenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:08 schreef TheYoung1 het volgende:
Zal ik dan, indien nodig, een vrieskistvraag in V&A doen?
we hebben nog geen reactie van het asielquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:08 schreef TheYoung1 het volgende:
Zal ik dan, indien nodig, een vrieskistvraag in V&A doen?
Heb gemaild...quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:06 schreef Greys het volgende:
Sorry mensen, dat ik niet meteen reageer op PM's.
Ik zit op mijn werkMaar ik doe mijn best!
Ing, had jij al gemaild naar het asiel of ze ook knaagdieren opvangen?
En zo ja, heb je meteen gevraagd hoe het met de vriescapaciteit zitten?
doet je me vanaaf laat (zo rond jouw bedtijd) nog even een PM dan svp? dan als ik morgen rond 9u thuis ben 's ochtends, lees ik die en kan ik gelijk bellen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:10 schreef Greys het volgende:
Tof van je Q! Als we morgen nog geen antwoord hebben zou dat super zijn
en of ze er ruimte voor hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb gemaild...
Vrieskist is inmiddels in 2 mails gevraagd, dus dat leek me beetje overbodig![]()
We weten wel dat ze een klein vriesdinkie hebben en is de vraag nu of we een grotere zouden mogen regelen?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb gemaild...
Vrieskist is inmiddels in 2 mails gevraagd, dus dat leek me beetje overbodig![]()
We weten wel dat ze een klein vriesdinkie hebben en is de vraag nu of we een grotere zouden mogen regelen?
* Greys rent naar Postbank sitequote:Op woensdag 30 juli 2008 15:25 schreef Xebber het volgende:
Als er in de tussentijd geen nieuwe donaties meer zijn binnengekomen, zijn we momenteel over de 700 euro.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:51 schreef TheYoung1 het volgende:
Pwwwwaaaaaaaaaaa, mennnnnn!!!! Niet te stoppen![]()
![]()
Op naar de 2000!!!
ja dat klopt, ze loopt overal te spammen, en ze had ons en mods eigenlijk eerst om toestemming moeten vragen. Alhoewel de mods het belangrijkst warenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:56 schreef TheYoung1 het volgende:
Hmmmm, het topic van het schilderijtje voor het goede doel is op slot....
-en ik is van nature een enthousiasteling-
quote:- Een Belgische donatie van Pluche via Xebber!
*bolle wangen opzet.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer ze ook knaagdieren opvangen heb ik nog wel ergens een hamsterkooi liggen
deurne is voor mij wel te doen qua ophalen. Maar dan moet alles vanuit hier weer opgehaald wordenquote:
Zoetermeer is vlakbij Bleiswijk, waar ik woon.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
deurne is voor mij wel te doen qua ophalen. Maar dan moet alles vanuit hier weer opgehaald worden
btw zaterdag 16augustus ben ik in zoetermeer Snowy ophalen is daar wel een verzamel/ophaalpunt dan kan ik het daar wel even afgeven
Hoi slankerd!quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik wil ook wel helpen maar ik denk nog even na hoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |