Beste allemaal, ik bied dit schilderijtje aan voor het goede doel
namelijk dit doel
[Asielactie 2008] Help Arko en Floortje! Deel 4Je kunt bieden tot vanaf nu tot volgende week donderdag 4 Augustus,
1 week lijkt me wel genoeg.......
bieden graag gewoon hier, niet via PM zodat alle ander ook kunnen zien wat het hoogste bod is.
de hoogste bieder op donderdag 4 Augustus om 19.00 uur zal ik een PM sturen dan kun je me je
adresgegevens sturen, en zal ik het schilderijtje naar je verzenden, geld hoef je dus niet aan mij over te maken
maar hier staat wat je moet doen;
JOUW ZEER WELKOME KLEINE DONATIE:
Als je een mail stuurt naar asielactie@gmail.com krijg je een mail terug met de juiste rekeninggegevens,
zodat je daar je zeer gewenste kleine donatie op kunt storten! Zorg dat je donatie voor 15 september bij ons binnen is,
daarna zullen we de actie afronden en op en kunnen de centjes dan overhandigd worden aan de Dierenopvang Zwolle!
BIJ VRAGEN Vragen over deze actie kan je in dit topic kwijt, of je kunt een PM sturen aan o.a. Greys, Ingetje79, Queen_Bee of Qwea.
IK DOE DIT DUS OP BASIS VAN VERTROUWEN EN GA ER DAN OOK VAN UIT DAT DE HOOGSTE BIIEDER
HET GELD OOK ZAL OVERMAKEN
dit is het schilderijtje;
Het schilderijtje is 50x60 cm geschilderd met acrylverf op linnen doek en geïnspireerd door schilder Roy Lichtenstein.
![]()
Niet flauw zijn, je kunt ook gewoon storten, maar op deze manier is misschien ook wel leuk!
dus bieden maar......... (VOOR HET GOEDE DOEL !)