Heuj! wel voor het goede doel ja.quote:
En ik bied een kwartje voor het 'schilderijtje' en wil graag 10 euro overmaken aan het goede doel.quote:
dus je biedt 10,25?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En ik bied een kwartje voor het 'schilderijtje' en wil graag 10 euro overmaken aan het goede doel.
PM me de gegevens maar.
nope. Deze discussie is ergens al geweest. Ga hem anders lekker nog een keer voeren in V&A FB, dan mag je hier bieden.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:29 schreef Devlinsect het volgende:
En schending van copyrights volgens mij ook nog
Jij kunt niet lezen.quote:
Hij sponser gewoon zo 10 euro.quote:
het komt toch praktisch op hetzelde neerquote:
okeuj, doei.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:42 schreef Thieske het volgende:
IK BIED NIKS!
Dan heb je het echt niet begrepen en trek ik bij deze ook meteen mijn donatie in, aangezien ik niet doneer voor die zogenaamde kunst maar voor een asiel. Graag of niet hoor. Het bod van een kwartje voor het tekeningetje kan wel blijven staan aangezien anderen daar toch al overheen zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
het komt toch praktisch op hetzelde neer
tuulk, we gaan toch naar het asiel... kunnen we hem zo meenemenquote:Op woensdag 30 juli 2008 14:51 schreef Adelante het volgende:
Kan ik het schilderij ook ruilen voor mijn kat?
Ik heb een tientje gestort op giro 272009 van het asiel. Dat lijkt me vriendelijk genoeg. En is het meteen op de plaats van bestemming.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:15 schreef Greys het volgende:
Wat een vriendelijkheid hier, ik word er gewoon bang van
Ik had jou dan ook net al een heel vriendelijke PM gestuurdquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb een tientje gestort op giro 272009 van het asiel. Dat lijkt me vriendelijk genoeg. En is het meteen op de plaats van bestemming.
Verder word ik dood en doodziek van dat gespam met die tekeningetjes die ik te pas en te onpas tegenkom overal op fok. Zij grijpt elke reden aan om weer zo'n ding te spammen en anders verzint ze er wel een. Wordt tijd dat er eens paal en perk aan gesteld wordt!! In dat kattentopic is het gelukkig alweer verwijderd.
de mods van FF zijn snel, ook uit hte honden foto topic is het wegquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik heb een tientje gestort op giro 272009 van het asiel. Dat lijkt me vriendelijk genoeg. En is het meteen op de plaats van bestemming.
Verder word ik dood en doodziek van dat gespam met die tekeningetjes die ik te pas en te onpas tegenkom overal op fok. Zij grijpt elke reden aan om weer zo'n ding te spammen en anders verzint ze er wel een. Wordt tijd dat er eens paal en perk aan gesteld wordt!! In dat kattentopic is het gelukkig alweer verwijderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |