1 |
quote:Liefjes, even niet te enthousiast FIPO-PIPO-DIPO-FLIEPO-TRIPO-Weetikveel-IPO gaan gillen in het volgende topic he, geef Ing ff de tijd om de donateursljist enzo als fipo te zetten
quote:Op maandag 28 juli 2008 16:05 schreef TheYoung1 het volgende:
Huh? De koningin is wakker? Dan sta ik ook maar eens op hè..
[ afbeelding ]
En bedankt voor jullie duimpjes!!
Daarom snel m'n fipo, kon ik de lijst er in edittenquote:Op maandag 28 juli 2008 16:12 schreef Greys het volgende:
Whihihi, Ing gilt gewoon zelf fipo!
ik had dit bericht klaarstaan in het vorige topic, maar ik kreeg het er niet meer in voordat ie gesloten ws:
[..]
quote:Op maandag 28 juli 2008 16:19 schreef Greys het volgende:
Doe je de centjesdonateurs ook even er bij plakken in de fipo?
Of wordt dat te lang?
Nou he QuBe, nu al richting de 600 euro en eigenlijk pas op 1 augustus beginnen
Lief van jequote:Op maandag 28 juli 2008 16:22 schreef Hekates het volgende:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,46226.0.html
Daar staat nu ook info over deze actie.![]()
Je moet je aanmelden om daar te kunnen reageren. Het zou heel erg welkom zijn als er een paar mensen dat willen doen zodat ze in de gaten kunnen houden of het topic niet verdwijnt. Het staat in de bar. Dat is een algemeen stuk van de site dus er worden daar vaak nieuwe topics gepost en ze blijven er als er niemand reageert ook niet zo lang staan.
De bedrijfsleider is een nicht??quote:Op maandag 28 juli 2008 16:26 schreef Qwea het volgende:
nou ik ben naar de deka geweest. Ik moet morgen of zaterdag even terug komen want de bedrijfsleider was er nicht.
nou ja, ik zat er aan te denken om gewoon mn tieten te flashen, maar als ie een nicht is heeft dat weinig nut.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:30 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
De bedrijfsleider is een nicht??
Dan moet dat toch zeker wel lukken hè!!![]()
sorry, konhet ff niet laten
quote:Op maandag 28 juli 2008 16:28 schreef MissBliss het volgende:
MamaBliss heeft ook een bedrag gedoneerd(Samen met die van mij en Re)
Leuk, ik ben benieuwd of we hierdoor extra hulp krijgen.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lief van je![]()
Ik zal wel ff een accountje maken straks
Ik heb gisteren een blogje op mn hyves gemaakt...( ja ik heb een hyvusaccountquote:Op maandag 28 juli 2008 17:00 schreef Qwea het volgende:
ik ben ook benieuwd. Op het goldenforum loopt het iig niet.
Hé, fijn dat je even reageertquote:Op maandag 28 juli 2008 16:47 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Sta er al bij zie ikSnel van de postbank
Serieus weer een goed initiatief mensen![]()
Veel succes
Hijs vrij groot jaquote:Op maandag 28 juli 2008 17:52 schreef Greys het volgende:
Ing![]()
Wat staat dat logo er eh.... subtiel....![]()
![]()
quote:Hoi Qubebe,
Oké, ja dat is heel erg klein. Dan kunnen ze hooguit 50 kilo kwijt denk ik.
Een vrieskist zou mooi zijn, op Marktplaats staan ze inderdaad vaak. Dan kunnen ze 'm maandelijk vol krijgen van mij hoor. Zolang ik het heb, maar voorlopig is dat zeker nog het geval.
Fijn zeg dat het zo goed loopt! Ik heb trouwens ook nog dingen besteld voor jullie, dat kan 20 september ook mee. Ik verklap nog niet wat het is :-) dat zie je dan de 20e wel.
Vind het erg goed van jullie dat jullie deze actie houden.
Succes nog, we houden wel contact.
Nee, het asiel had nog niet gemailed maar ik heb haar gemailed dat ik contact heb gehad en dat zij een tafelmodel hebben. Verder dat we nog wachten of ze ruimte hebben voor een nieuwe vriezer want er staat vaak wel wat op marktplaats ed.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:09 schreef Greys het volgende:
Oh leuk QuBe! Dat is dus weer van die vriesvoer dame? Wat een schat is dat!
Had het asiel teruggemaild over de vriezer dan? Dat had ik nog niet meegekregen, staat het in jouw eigen mail of in de asielmail?
Super van je!quote:Op maandag 28 juli 2008 18:11 schreef keesjeislief het volgende:
TerugVindPoes. Ik zal ook eens proberen wat andere mensen aan hun oor richting dit topic te gaan trekken.
Nou, hier bij mij kwam net de hemel naar beneden vallen!!!quote:Op maandag 28 juli 2008 18:43 schreef Qwea het volgende:
ik hoop dat alle diertjes het in zwolle iets minder warm hebben dan ik
Live vanuit Zwolle, het is hier bijzonder warm en plakkerig..quote:Op maandag 28 juli 2008 18:43 schreef Qwea het volgende:
ik hoop dat alle diertjes het in zwolle iets minder warm hebben dan ik
Ik wist dat downunder achter loopt, maar 2 dagenquote:Op maandag 28 juli 2008 18:46 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nou, hier bij mij kwam net de hemel naar beneden vallen!!!
Strortbui ongekent, bliksem en donderslagen alsof het voor mn deur inslaat en ik kan waterskieën op straat.....
Mn poezebeestjes wisten niet hoe snel ze zich moesten verstoppen!!!
(Zaten me ook een paar belachelijk harde, understatement, knallen tussen!!)
Echt zo van bliks en voor je 1 kan zeggen een ontploffing in de lucht!! Damn I do love it
Neuh, we lopen niet achter qua weer. Wel qua asiel-actiequote:Op maandag 28 juli 2008 18:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wist dat downunder achter loopt, maar 2 dagenWij hadden de storm zaterdag
Zwolle volgens mij ook dus ze hebben tenminste heel even wat afkoeling gehad. Verder is t gewoon keiwarm
De oudere dieren trekken dat toch helemaal niet
Ontzettend graag gedaanquote:Op maandag 28 juli 2008 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hé, fijn dat je even reageertOnwijs bedankt voor je mooie donatie
Ik ga je tagje aanvragen, moest even zeker weten hoe ik je username schreef (in het vorige topic vroeg ik het al aan je maar dat was bijna toen hij al dicht ging, het topic, dus dat had je nog niet gezien!)
joah. Hij heb het kei en kei warm. Nu is zn vacht een stuk dunnerquote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 20:54 schreef MikeyMo het volgende:
Q en ik hebben net de krabpaal opgehaald. En 3 oude handdoeken.
Good point.. Had m'n sig al wel gedaan, maar fobo nu dus ook..quote:Op maandag 28 juli 2008 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Denken we trouwens ff aan de sigjes en FoBo's?
quote:
Ja he?quote:
Dus daar kunnen we ook achteraanquote:> hallo
>
> ik las je advertentie op mp.
> ....ik wil je een tip geven.
> zoek het mailadres op van het asiel in:!!!! amersfoort en in
> zeist.!!!!(aparte asiels)
>
> die hebben regelmatig een groot surplus aan manden en dekens en dat gaat
> allemaal weg.
> dus vertel waar het voor is(speciaal dat het voor een ander wettelijk asiel
> is) en dat je het op komt halen etc en laat ze het voor jullie bewaren.
> ik heb er bij beiden wel eens een auto vol manden opgehaald voor de asiels
> in spanje en bosnie.
>
> Tevens is er in haarzuilens een kringloopstichting die heet emmaus en die
> hebben pallets vol dekens voor 20 euro.
> en ook vaak heel veel manden. maar daar moet je wel wat voor betalen maar
> als je met legitimatie van het asiel aan kunt komen kan het zijn dat je een
> flinke korting krijgt.
> zo ben ik er ook vaak aan manden etc gekomen.
> succes
Uiteraardquote:Op maandag 28 juli 2008 22:09 schreef Greys het volgende:
Je trekt het weer aan en het staat je he, Terminator!
Dat deed Q_B, overigens maar goed dat ze me op deze actie gewezen heeft, anders had ik er niet van gewetenquote:Op maandag 28 juli 2008 22:13 schreef Greys het volgende:
Terminator, wat een strakke nieuwskrant in je avatar!![]()
![]()
![]()
Ben je me weer net voorquote:Op maandag 28 juli 2008 23:14 schreef senesta het volgende:
Ik heb het topic even plakkerig gemaakt, tof dat de tags ook bij crew past![]()
* senesta gaat ziggy even bekijken
quote:
Lekker op de grastapijt oppe balkon. Ideale krabmatquote:Op maandag 28 juli 2008 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx Senes![]()
Miep ligt er wel een beetje ordi bij![]()
Maar wel een lekker buikie
Dat 'voordeel' heeft ze met deze warmte wel idd.. Lekker blote buik..quote:Op maandag 28 juli 2008 23:31 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Lekker op de grastapijt oppe balkon. Ideale krabmat![]()
Was vanmiddag, sinds meer dan een week dat ze weer op haar zij gaat liggen!!![]()
Lekker fris zo'n geschoren buikje
Het is meer haar indringende mauw die dat doetquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:12 schreef Greys het volgende:
Ziggy heeft zo'n mooie indringende blik die meteen al je aandacht opeist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |