Mocht je ook iets van de BBQ willen, dan is Aubergine en Tomaat erg aan te raden! Vooral die eerste is gegrilled erg lekker.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik zorg wel voor de vega-shyte (uiteraard).
Dank je wel, maar ik heb toevallig vandaag een halve aubergine op en dus nog een helftje liggenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mocht je ook iets van de BBQ willen, dan is Aubergine en Tomaat erg aan te raden! Vooral die eerste is gegrilled erg lekker.
Ik kan evt. morgen wel wat aubergine hier op de markt halen
Voor degene die dit keer de BBQ bedient: kaassoufflees op de BBQ is geen goed ideequote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik zorg wel voor de vega-shyte (uiteraard).
en dan kan ze meteen dr bakkies weer meenemen die we zo lief hebben bewaardquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ohw en Vegachick moet ook dr salade meebrengen die ze de vorige keer had! Anders zullen pijnlijke straffen volgen
quote:
quote:De inbox "breuls" is niet beschikbaar
Kom jij ook?quote:
woensdag = werkavond. Met andere woorden, ik word vastgehouden tot 21:00 en dan mag ik naar huis om mijn maag en mind te vullen ...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kom jij ook?![]()
Wil jij ook de PM met mn telefoonnummer?![]()
Anders moet je even een willekeurige andere fokker sms'en
De thuisblijvers willen wel foto's natuurlijkquote:
Vorige keer zaten we er tot half één ofzo..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:21 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
woensdag = werkavond. Met andere woorden, ik word vastgehouden tot 21:00 en dan mag ik naar huis om mijn maag en mind te vullen ...
Ja ik heb mijn PM uitgezet omdat ik me eraan begon te irriteren.quote:
Jah, lijkt me wel leuk. Zo scrollend lees ik 'ergens na 18:00 uur'?quote:Kom jij ook weer?![]()
Rosé dus.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn PM uitgezet omdat ik me eraan begon te irriteren.Maar mijn mailadres is bekend.
[..]
Jah, lijkt me wel leuk. Zo scrollend lees ik 'ergens na 18:00 uur'?
Moet ik nog wat meeslepen?
LDG en ik vonden de kaas die DutchTrain in onze tas gekiept had erg lekkerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn PM uitgezet omdat ik me eraan begon te irriteren.Maar mijn mailadres is bekend.
[..]
Jah, lijkt me wel leuk. Zo scrollend lees ik 'ergens na 18:00 uur'?
Moet ik nog wat meeslepen?
Droog, fruitig, Rood/roze achtig van kleur, met alcoholquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:28 schreef Breuls het volgende:
Okay, da's goed. Ik weet echter niks van wijn (ik drink 't niet) dus als er nog zaken zijn waarop ik moet letten is dat wel handig.
hmzz. tsja. Misschien kom ik nog wel ff rondlurken dan. Al ga ik wel eerst naar huis om me om te kleden enzo. In t park gaan zitten tot laat in me MM-kloffie lijkt me weer geen goed planquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vorige keer zaten we er tot half één ofzo..En we hadden ook nog genoeg te eten rond negen/tien uur
zie mijn naamquote:
Rightquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik neem voor mezelf even wodka mee, want ik ben op dieet en dat is de enige alcoholische drank die ik (met mate) mag drinken.Ik zal hem nu meteen even in de vriezer mikken.
Niet handig. Geen vervoer erheen en terug is ook drama.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer niet?Kan ik je eindelijk eens ontmoeten, kom je niet.
Mjam ik heb gisteren nog een hele lekkere cocktail op met Wodka en cranberryjuice en veel ijs bij Sohoquote:
Alcohol wordt uiteindelijk omgezet in suikersquote:
Dat zegt iedereen maar Isegrim is lekker eigenwijs.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alcohol wordt uiteindelijk omgezet in suikers40% alcohol in Wodka is niet zo vreemd. Ik denk dat een glas wijn het dan beter doet
Inkoppertje; je moet werken?quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:24 schreef Maeghan het volgende:
Ik kan niet komen, ik zit in de Dierentuin vanavond, het is ZOOmeravond =)
Nee, ik werk niet in de Dierentuin! Het lijkt me wel leuk trouwens, maar helaas. ZOOmeravond is een avond waarop Blijdorpabonnees achter de schermen mogen gluren.quote:
Dat heb je nog altijd zelf in de hand.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:16 schreef Fugie het volgende:
wodka drink je 2 glazen van en je stopt
Wijn blijf je drinken en de additieven maken je dikker dan de alcohol
En voor de schermen staan dan de normale bezoekers heel geintresseerd te kijken naar de zeldzame Blijdorpabonnee?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:41 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee, ik werk niet in de Dierentuin! Het lijkt me wel leuk trouwens, maar helaas. ZOOmeravond is een avond waarop Blijdorpabonnees achter de schermen mogen gluren.
'Niet voeren'.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En voor de schermen staan dan de normale bezoekers heel geintresseerd te kijken naar de zeldzame Blijdorpabonnee?
Nee dan moet je vooral in Hardinxveld West gaan wonen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:00 schreef BlackRhino het volgende:
Ik vind Rotterdam een ontzettende kut stad.
toch die ijsbeer, he ... :Squote:Op woensdag 30 juli 2008 14:41 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee, ik werk niet in de Dierentuin! Het lijkt me wel leuk trouwens, maar helaas. ZOOmeravond is een avond waarop Blijdorpabonnees achter de schermen mogen gluren.
Klote skaters, ik reed op de Oude Dijk en wilde gewoon rechtdoor terwijl die stoet afsloeg. (moe als ik was na 12u op de Uni knallen)quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:04 schreef Breuls het volgende:
De Wednesday Night Skate wordt hier op de Binnenrotte opgebouwd, dus ik ontsnap straks mooi aan de herrie.
Kutstad is één woord.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:00 schreef BlackRhino het volgende:
Ik vind Rotterdam een ontzettende kut stad.
Ga dan ook niet in Gouda wonen!quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet handig. Geen vervoer erheen en terug is ook drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |