Ook dat nog jaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Denkt het halve Park dat je Gilles de la Tourette hebt...
"FOK!!!!!!!! FOOOOOOOOOK MAN!
"
Er is niet echt iets als een andere weg volgens mij.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:28 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoe kenk eigenlijk het beste fietsen vanaf Erasmusbrug, gewoon voort ziekenhuis langs en dan het Droogleverplein over?
De Parklaan gaat naar Het Park.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:36 schreef TJDoornbos het volgende:
Dacht miss via de trap de brug af en dan waar lijn 7 is via Parklaan maar weet niet of je van Parklaan door kan steken naar het park eigenlijk
Ja zag het ook toen ik op de kaart keek nu netquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De Parklaan gaat naar Het Park.
sommige dingen zijn zo simpel in het leven
Ik en X_M herkende iedereen die later was!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
De "je ziet 't vanzelf" werkt niet echt als 't druk is en een behoorlijk groot park. Fobo's kijken daarentegen wel
. Ik herkende ldg en breuls
.
quote:
Mocht je ook iets van de BBQ willen, dan is Aubergine en Tomaat erg aan te raden! Vooral die eerste is gegrilled erg lekker.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik zorg wel voor de vega-shyte (uiteraard).
Dank je wel, maar ik heb toevallig vandaag een halve aubergine op en dus nog een helftje liggenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mocht je ook iets van de BBQ willen, dan is Aubergine en Tomaat erg aan te raden! Vooral die eerste is gegrilled erg lekker.
Ik kan evt. morgen wel wat aubergine hier op de markt halen
Voor degene die dit keer de BBQ bedient: kaassoufflees op de BBQ is geen goed ideequote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ik zorg wel voor de vega-shyte (uiteraard).
en dan kan ze meteen dr bakkies weer meenemen die we zo lief hebben bewaardquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ohw en Vegachick moet ook dr salade meebrengen die ze de vorige keer had! Anders zullen pijnlijke straffen volgen
quote:
quote:De inbox "breuls" is niet beschikbaar
Kom jij ook?quote:
woensdag = werkavond. Met andere woorden, ik word vastgehouden tot 21:00 en dan mag ik naar huis om mijn maag en mind te vullen ...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kom jij ook?![]()
Wil jij ook de PM met mn telefoonnummer?![]()
Anders moet je even een willekeurige andere fokker sms'en
De thuisblijvers willen wel foto's natuurlijkquote:
Vorige keer zaten we er tot half één ofzo..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:21 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
woensdag = werkavond. Met andere woorden, ik word vastgehouden tot 21:00 en dan mag ik naar huis om mijn maag en mind te vullen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |