BCR bedoel je? HOFPLEINquote:Op maandag 28 juli 2008 22:32 schreef Public_NME het volgende:
Heeft er iemand nog een goede tip voor een mooie locatie voor de BVR?
hoe vroeg moet je er eigelijk staan wil je ook nog wat kunnen zien ?quote:
Als Goudse een Rotterdam-topic openen is gewoon not donequote:Op maandag 28 juli 2008 12:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
En die Goudasenaren falen weer eens in 't maken van een nieuwe.
Er staat hier nog wat slasaus rosé. Breuls' zn kaas hebben we maar weg gegooid toen deze als illegale inwoning werd meegeteldquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:04 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hey maareh, hoe zit het met de barbecue? De rose? De frisbees? De piesboot? De Euromast on fire?
ik heb morgen geen tijd om bbq's te shoppen, dus als iemand anders dat kan doen, graagquote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er staat hier nog wat slasaus rosé. Breuls' zn kaas hebben we maar weg gegooid toen deze als illegale inwoning werd meegeteld![]()
Wie neemt de BBQ's mee? En voor de rest gewoon american style zoals de vorige keer?
Ja typfoutje! Vorig jaar in zo'n parkeergarage gestaan bij hofplein. Was ook niet echt veel te zien.... Misschien dit jaar toch maar een keukentrapje meenemen.quote:
Er mist nog een tijdstip.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:46 schreef littledrummergirl het volgende:
ow en natuurlijk even een overzichtje
datum: woensdag 30 juli
wat: BBQ meet 2
waar: in Het park
Die wegwerpdingen van de AH waren wel OK. Aansteken, 20 minuten wachten en dan BBQ'enquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:29 schreef Isegrim het volgende:
Oh, we gaan naar Het Park? Top.Wáár precies? Ik ken behalve Alicey niemand.
Ik haal nog wel wat vlees. Een BBQ heb ik niet maar misschien kan ik ergens een goedkope wegwerp-BBQ scoren?
Okee, haal ik er daar wel eentje.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die wegwerpdingen van de AH waren wel OK. Aansteken, 20 minuten wachten en dan BBQ'en
quote:
Die heb je niet nodig als je alleen diepvrieshamburger eetquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:47 schreef Isegrim het volgende:
Neemt er ook iemand een koelbox mee? Ik heb er geen...
Insgelijks (Ik ken Issi en DutchTrain). Wellicht dat er ook iemand mobiele nummers wil uitwisselen..quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:29 schreef Isegrim het volgende:
Oh, we gaan naar Het Park? Top.Wáár precies? Ik ken behalve Alicey niemand.
Ik haal nog wel wat vlees. Een BBQ heb ik niet maar misschien kan ik ergens een goedkope wegwerp-BBQ scoren?
Ja, plus een hoop aandacht.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:19 schreef Isegrim het volgende:
Of gewoon door dat park heenlopen al roepend 'Fok! Fok!', dan hebben we ze vanzelf te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |