Dat zegt iedereen maar Isegrim is lekker eigenwijs.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alcohol wordt uiteindelijk omgezet in suikers40% alcohol in Wodka is niet zo vreemd. Ik denk dat een glas wijn het dan beter doet
Inkoppertje; je moet werken?quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:24 schreef Maeghan het volgende:
Ik kan niet komen, ik zit in de Dierentuin vanavond, het is ZOOmeravond =)
Nee, ik werk niet in de Dierentuin! Het lijkt me wel leuk trouwens, maar helaas. ZOOmeravond is een avond waarop Blijdorpabonnees achter de schermen mogen gluren.quote:
Dat heb je nog altijd zelf in de hand.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:16 schreef Fugie het volgende:
wodka drink je 2 glazen van en je stopt
Wijn blijf je drinken en de additieven maken je dikker dan de alcohol
En voor de schermen staan dan de normale bezoekers heel geintresseerd te kijken naar de zeldzame Blijdorpabonnee?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:41 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee, ik werk niet in de Dierentuin! Het lijkt me wel leuk trouwens, maar helaas. ZOOmeravond is een avond waarop Blijdorpabonnees achter de schermen mogen gluren.
'Niet voeren'.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En voor de schermen staan dan de normale bezoekers heel geintresseerd te kijken naar de zeldzame Blijdorpabonnee?
Nee dan moet je vooral in Hardinxveld West gaan wonen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:00 schreef BlackRhino het volgende:
Ik vind Rotterdam een ontzettende kut stad.
toch die ijsbeer, he ... :Squote:Op woensdag 30 juli 2008 14:41 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee, ik werk niet in de Dierentuin! Het lijkt me wel leuk trouwens, maar helaas. ZOOmeravond is een avond waarop Blijdorpabonnees achter de schermen mogen gluren.
Klote skaters, ik reed op de Oude Dijk en wilde gewoon rechtdoor terwijl die stoet afsloeg. (moe als ik was na 12u op de Uni knallen)quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:04 schreef Breuls het volgende:
De Wednesday Night Skate wordt hier op de Binnenrotte opgebouwd, dus ik ontsnap straks mooi aan de herrie.
Kutstad is één woord.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:00 schreef BlackRhino het volgende:
Ik vind Rotterdam een ontzettende kut stad.
Ga dan ook niet in Gouda wonen!quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet handig. Geen vervoer erheen en terug is ook drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |