Rosé dus.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn PM uitgezet omdat ik me eraan begon te irriteren.Maar mijn mailadres is bekend.
[..]
Jah, lijkt me wel leuk. Zo scrollend lees ik 'ergens na 18:00 uur'?
Moet ik nog wat meeslepen?
LDG en ik vonden de kaas die DutchTrain in onze tas gekiept had erg lekkerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja ik heb mijn PM uitgezet omdat ik me eraan begon te irriteren.Maar mijn mailadres is bekend.
[..]
Jah, lijkt me wel leuk. Zo scrollend lees ik 'ergens na 18:00 uur'?
Moet ik nog wat meeslepen?
Droog, fruitig, Rood/roze achtig van kleur, met alcoholquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:28 schreef Breuls het volgende:
Okay, da's goed. Ik weet echter niks van wijn (ik drink 't niet) dus als er nog zaken zijn waarop ik moet letten is dat wel handig.
hmzz. tsja. Misschien kom ik nog wel ff rondlurken dan. Al ga ik wel eerst naar huis om me om te kleden enzo. In t park gaan zitten tot laat in me MM-kloffie lijkt me weer geen goed planquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vorige keer zaten we er tot half één ofzo..En we hadden ook nog genoeg te eten rond negen/tien uur
zie mijn naamquote:
Rightquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik neem voor mezelf even wodka mee, want ik ben op dieet en dat is de enige alcoholische drank die ik (met mate) mag drinken.Ik zal hem nu meteen even in de vriezer mikken.
Niet handig. Geen vervoer erheen en terug is ook drama.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer niet?Kan ik je eindelijk eens ontmoeten, kom je niet.
Mjam ik heb gisteren nog een hele lekkere cocktail op met Wodka en cranberryjuice en veel ijs bij Sohoquote:
Alcohol wordt uiteindelijk omgezet in suikersquote:
Dat zegt iedereen maar Isegrim is lekker eigenwijs.quote:Op woensdag 30 juli 2008 12:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alcohol wordt uiteindelijk omgezet in suikers40% alcohol in Wodka is niet zo vreemd. Ik denk dat een glas wijn het dan beter doet
Inkoppertje; je moet werken?quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:24 schreef Maeghan het volgende:
Ik kan niet komen, ik zit in de Dierentuin vanavond, het is ZOOmeravond =)
Nee, ik werk niet in de Dierentuin! Het lijkt me wel leuk trouwens, maar helaas. ZOOmeravond is een avond waarop Blijdorpabonnees achter de schermen mogen gluren.quote:
Dat heb je nog altijd zelf in de hand.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:16 schreef Fugie het volgende:
wodka drink je 2 glazen van en je stopt
Wijn blijf je drinken en de additieven maken je dikker dan de alcohol
En voor de schermen staan dan de normale bezoekers heel geintresseerd te kijken naar de zeldzame Blijdorpabonnee?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:41 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee, ik werk niet in de Dierentuin! Het lijkt me wel leuk trouwens, maar helaas. ZOOmeravond is een avond waarop Blijdorpabonnees achter de schermen mogen gluren.
'Niet voeren'.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En voor de schermen staan dan de normale bezoekers heel geintresseerd te kijken naar de zeldzame Blijdorpabonnee?
Nee dan moet je vooral in Hardinxveld West gaan wonen.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:00 schreef BlackRhino het volgende:
Ik vind Rotterdam een ontzettende kut stad.
toch die ijsbeer, he ... :Squote:Op woensdag 30 juli 2008 14:41 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee, ik werk niet in de Dierentuin! Het lijkt me wel leuk trouwens, maar helaas. ZOOmeravond is een avond waarop Blijdorpabonnees achter de schermen mogen gluren.
Klote skaters, ik reed op de Oude Dijk en wilde gewoon rechtdoor terwijl die stoet afsloeg. (moe als ik was na 12u op de Uni knallen)quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:04 schreef Breuls het volgende:
De Wednesday Night Skate wordt hier op de Binnenrotte opgebouwd, dus ik ontsnap straks mooi aan de herrie.
Kutstad is één woord.quote:Op woensdag 30 juli 2008 19:00 schreef BlackRhino het volgende:
Ik vind Rotterdam een ontzettende kut stad.
Ga dan ook niet in Gouda wonen!quote:Op woensdag 30 juli 2008 08:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet handig. Geen vervoer erheen en terug is ook drama.
Ik voel me daar anders wel 100% beter dan in Rotterdamquote:
half 9 is wel eventjes na 6en jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:39 schreef Alicey het volgende:
* Alicey vond het erg gezellig!
* Alicey heeft zich flink verslapen en zit nu met een ietswat moeilijk hoofd nog te ontbijten.
Met het eerste ben ik het eens, en het tweede geloof ik nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:45 schreef littledrummergirl het volgende:
maar, het was gezellig
wij zijn net pas thuis
Ik ook niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 07:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik wist niet dat je russische genen hebt
Hebben je collega's je uit bed gebeld?quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:39 schreef Alicey het volgende:
* Alicey vond het erg gezellig!
* Alicey heeft zich flink verslapen en zit nu met een ietswat moeilijk hoofd nog te ontbijten.
Jullie hebben helemaal niks gegeten voordat jullie weggingen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
half 9 is wel eventjes na 6en ja![]()
maar, het was gezellig
wij zijn net pas thuis
Mijn leven zou echt geen zin meer hebben als ik in Gouda terecht zou komen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik voel me daar anders wel 100% beter dan in Rotterdam
Nee, ik werd wakker omdat ik het warm begon te krijgen. Toen ik zag dat het erg licht is buiten toch maar even op mijn mobiel gekeken, iets wat leek op "argl fuck" gekreund en gebeld dat ik me een beetje verslapen had.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hebben je collega's je uit bed gebeld?
Jullie dus gecrasht bij Issi en heiden?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
half 9 is wel eventjes na 6en ja![]()
maar, het was gezellig
wij zijn net pas thuis
* Alicey ook, maar een licht ontbijt, een paracetamol, koffie en wat thee (in die volgorde) heeft enigszins gewerkt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
Whatshesaid heeft een beetje een katertje.
Heb je ook verteld waaróm je je verslapen had?quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ik werd wakker omdat ik het warm begon te krijgen. Toen ik zag dat het erg licht is buiten toch maar even op mijn mobiel gekeken, iets wat leek op "argl fuck" gekreund en gebeld dat ik me een beetje verslapen had.![]()
quote:Het was nog niet zo laat dat collega's zich af begonnen te vragen waar ik bleef.Zoals bij één van hen wel regelmatig gebeurt en die dan opneemt "WTF bellen jullie me op zaterdag wakker?
".
![]()
Niet toen ik vanochtend belde. Is me ook niet gevraagd. Er is me alleen gevraagd of ik wel lekker had geslapen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:12 schreef Isegrim het volgende:
Heb je ook verteld waaróm je je verslapen had?![]()
Ja en ook vanochtend weer. Ik heb echter wel de indruk dat het ding op zijn laatste wielen rijdt..quote:Heeft je fiets het trouwens de hele weg uitgehouden?
Wat een lieve collega's.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:15 schreef Alicey het volgende:
Niet toen ik vanochtend belde. Is me ook niet gevraagd. Er is me alleen gevraagd of ik wel lekker had geslapen.![]()
Als je de ketting even laat opspannen en smeren, rijdt 'ie weer als een zonnetje.quote:Ja en ook vanochtend weer. Ik heb echter wel de indruk dat het ding op zijn laatste wielen rijdt..
nee johquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jullie hebben helemaal niks gegeten voordat jullie weggingen.Dat was toch niet uit beleefdheid hè?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jullie hebben helemaal niks gegeten voordat jullie weggingen.Dat was toch niet uit beleefdheid hè?
quote:
Ja, mits er ook een nieuw spatbord wordt opgezet, de remmen worden vervangen en de versnellingskabel wordt gerepareerd.quote:Als je de ketting even laat opspannen en smeren, rijdt 'ie weer als een zonnetje.
Hm, dan beter een nieuwe scoren ja.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:21 schreef Alicey het volgende:
Ja, mits er ook een nieuw spatbord wordt opgezet, de remmen worden vervangen en de versnellingskabel wordt gerepareerd.
Dat zijn nog eens tijden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:22 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb jullie inderdaad niet gehoord. Was om 09:00 even wakker en ben daarna weer gaan slapen en om 11:40 weer wakker geworden en opgestaan.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijn leven zou echt geen zin meer hebben als ik in Gouda terecht zou komen.![]()
Ik als kiespijn. Duvel mist de Dordtselaan niet, maar Rotterdam wel een beetje geloof ik. Voor mij is het ook anders, omdat ik er nog 5 dagen per week kom.quote:Nee hoor, mooi dat jullie het naar jullie zin hebben.Jullie missen die mooie Dordtselaan niet?
Je hebt 1 werkende rem op je step!quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:21 schreef Alicey het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, mits er ook een nieuw spatbord wordt opgezet, de remmen worden vervangen en de versnellingskabel wordt gerepareerd.
Je woonde dan ook op zuid...quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik voel me daar anders wel 100% beter dan in Rotterdam
Ja, maar wanneer je hard komt aangereden bij een gevaarlijke kruising helpt die je ook niet meer. Ik heb dus 1 rem die het nog een beetje doet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je hebt 1 werkende rem op je step!
Dus?quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Je woonde dan ook op zuid...
Ik hoop dat je er in elk geval beter van gaat spellen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:39 schreef Alicey het volgende:
Eens kijken of ik wakker wordt van de hond uitlaten..
je hebt een hond?quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:39 schreef Alicey het volgende:
Eens kijken of ik wakker wordt van de hond uitlaten..
Allicht is dat dan iets persoonlijks, want ik heb er geen problemen mee (gehad).quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:42 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Daar zou ik me ook niet goed voelen nee
Tjeempie, die's wel heel erg.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er in elk geval beter van gaat spellen.
Ik heb geen hond, alleen 2 katten.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je hebt een hond?wat voor een?
De baas is op vakantie. De honden hebben dan een logeeradres, maar meestal allebei een ander adres. De ene logeert nu dus bij de au pair en is er niet, terwijl de andere bij iemand van't kantoor logeert. Die is er dus wel.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:17 schreef Isegrim het volgende:
Huh? Eén van de hondjes is op vakantie?
Ja, hard blaffen met zijn tweeën en helemaal uit je panty gaan tegen grote gemene honden. Tenzij die grote gemene hond niet is aangelijnd, dan doe je net of je hem niet ziet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:21 schreef littledrummergirl het volgende:
schnautzertjes zijn coollelijk maar heel stoer karaktertje
[ afbeelding ]
dutchtrain heeft alleen fotos gemaakt van onze sfeerannanas geloof ikquote:
Zijn er foto's gemaakt?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:35 schreef KcA het volgende:
Foto's van de BBQ?
helemaal als ze geplukt zijn zoals het "hoort" dus met van die sokjes bij de poten en een snor en sikquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey ook, vooral als ze net geschoren zijn. Het is niet eens functioneel lelijk..
Zelf zou ik denk ik toch gaan voor een ander ras (of gewoon een niet-rashond).quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
helemaal als ze geplukt zijn zoals het "hoort" dus met van die sokjes bij de poten en een snor en sik
maar ze zijn wel lollig
Schnauzers scheer je nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 14:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey ook, vooral als ze net geschoren zijn. Het is niet eens functioneel lelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |