Ik voel me daar anders wel 100% beter dan in Rotterdamquote:
half 9 is wel eventjes na 6en jaquote:Op donderdag 31 juli 2008 08:39 schreef Alicey het volgende:
* Alicey vond het erg gezellig!
* Alicey heeft zich flink verslapen en zit nu met een ietswat moeilijk hoofd nog te ontbijten.
Met het eerste ben ik het eens, en het tweede geloof ik nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:45 schreef littledrummergirl het volgende:
maar, het was gezellig
wij zijn net pas thuis
Ik ook niet.quote:Op donderdag 31 juli 2008 07:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik wist niet dat je russische genen hebt
Hebben je collega's je uit bed gebeld?quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:39 schreef Alicey het volgende:
* Alicey vond het erg gezellig!
* Alicey heeft zich flink verslapen en zit nu met een ietswat moeilijk hoofd nog te ontbijten.
Jullie hebben helemaal niks gegeten voordat jullie weggingen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
half 9 is wel eventjes na 6en ja![]()
maar, het was gezellig
wij zijn net pas thuis
Mijn leven zou echt geen zin meer hebben als ik in Gouda terecht zou komen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik voel me daar anders wel 100% beter dan in Rotterdam
Nee, ik werd wakker omdat ik het warm begon te krijgen. Toen ik zag dat het erg licht is buiten toch maar even op mijn mobiel gekeken, iets wat leek op "argl fuck" gekreund en gebeld dat ik me een beetje verslapen had.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hebben je collega's je uit bed gebeld?
Jullie dus gecrasht bij Issi en heiden?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
half 9 is wel eventjes na 6en ja![]()
maar, het was gezellig
wij zijn net pas thuis
* Alicey ook, maar een licht ontbijt, een paracetamol, koffie en wat thee (in die volgorde) heeft enigszins gewerkt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:57 schreef WHATSHESAID het volgende:
Whatshesaid heeft een beetje een katertje.
Heb je ook verteld waaróm je je verslapen had?quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, ik werd wakker omdat ik het warm begon te krijgen. Toen ik zag dat het erg licht is buiten toch maar even op mijn mobiel gekeken, iets wat leek op "argl fuck" gekreund en gebeld dat ik me een beetje verslapen had.![]()
quote:Het was nog niet zo laat dat collega's zich af begonnen te vragen waar ik bleef.Zoals bij één van hen wel regelmatig gebeurt en die dan opneemt "WTF bellen jullie me op zaterdag wakker?
".
![]()
Niet toen ik vanochtend belde. Is me ook niet gevraagd. Er is me alleen gevraagd of ik wel lekker had geslapen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:12 schreef Isegrim het volgende:
Heb je ook verteld waaróm je je verslapen had?![]()
Ja en ook vanochtend weer. Ik heb echter wel de indruk dat het ding op zijn laatste wielen rijdt..quote:Heeft je fiets het trouwens de hele weg uitgehouden?
Wat een lieve collega's.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:15 schreef Alicey het volgende:
Niet toen ik vanochtend belde. Is me ook niet gevraagd. Er is me alleen gevraagd of ik wel lekker had geslapen.![]()
Als je de ketting even laat opspannen en smeren, rijdt 'ie weer als een zonnetje.quote:Ja en ook vanochtend weer. Ik heb echter wel de indruk dat het ding op zijn laatste wielen rijdt..
nee johquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jullie hebben helemaal niks gegeten voordat jullie weggingen.Dat was toch niet uit beleefdheid hè?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jullie hebben helemaal niks gegeten voordat jullie weggingen.Dat was toch niet uit beleefdheid hè?
quote:
Ja, mits er ook een nieuw spatbord wordt opgezet, de remmen worden vervangen en de versnellingskabel wordt gerepareerd.quote:Als je de ketting even laat opspannen en smeren, rijdt 'ie weer als een zonnetje.
Hm, dan beter een nieuwe scoren ja.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:21 schreef Alicey het volgende:
Ja, mits er ook een nieuw spatbord wordt opgezet, de remmen worden vervangen en de versnellingskabel wordt gerepareerd.
Dat zijn nog eens tijden.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:22 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb jullie inderdaad niet gehoord. Was om 09:00 even wakker en ben daarna weer gaan slapen en om 11:40 weer wakker geworden en opgestaan.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijn leven zou echt geen zin meer hebben als ik in Gouda terecht zou komen.![]()
Ik als kiespijn. Duvel mist de Dordtselaan niet, maar Rotterdam wel een beetje geloof ik. Voor mij is het ook anders, omdat ik er nog 5 dagen per week kom.quote:Nee hoor, mooi dat jullie het naar jullie zin hebben.Jullie missen die mooie Dordtselaan niet?
Je hebt 1 werkende rem op je step!quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:21 schreef Alicey het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, mits er ook een nieuw spatbord wordt opgezet, de remmen worden vervangen en de versnellingskabel wordt gerepareerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |