Gelijk je reaktie bedoel je waarschijnlijk.quote:
En de humor.quote:
Da's ook verplicht.quote:
Dat dus!quote:
Hehe echt typische amerikanen, in Nederland gingen ze bij het zien van the dark knight allemaal zitten klappenquote:Op maandag 28 juli 2008 08:24 schreef EnEmA het volgende:
tering zeg mensen die gillen in een bioscoop
verder wel toffe film lijkt me
ja dat was hier ook.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:57 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hehe echt typische amerikanen, in Nederland gingen ze bij het zien van the dark knight allemaal zitten klappen![]()
Trailers zien er zeker vet uit maar 1 mei in Amerika gaat nog lang duren voordat we hem kunnen zien.
Uhm, dat moet Emma wel zijn, of ze hebben Bobby (Iceman) tot vrouw getransformeerd?quote:Op maandag 28 juli 2008 10:07 schreef RSH11 het volgende:
Deadpool valt me inderdaad erg teleur. Dacht even dat ik tegen het einde Emma Frost zag, maar dat zal wel niet, helaas...
Lijkt mij ook Emma. Wat die echter in een Wolverine film doet, snap ik niet helemaal.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, dat moet Emma wel zijn, of ze hebben Bobby (Iceman) tot vrouw getransformeerd?
Mja, Hollywood neemt het niet zo serieus met tijdslijnen van comics.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook Emma. Wat die echter in een Wolverine film doet, snap ik niet helemaal.
Vette username!quote:
En First Avenger: Captain America voor 2011.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:52 schreef Pheno het volgende:
X-Men origins: Magneto komt ook nog, alleen door de writersblock van vorig jaar zal dat niet in 2009 zijn
http://www.imdb.com/title/tt0499519/
Wordt nog druk als dat allemaal door gaat
Weet je toevallig ook of en wanneer er een Avengers-film komt, waar op het einde van Iron-man naar werd gehint?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En First Avenger: Captain America voor 2011.
http://www.imdb.com/title/tt0458339/
Yep daar zijn plannen voor! Iron man, Hulk, Captain Amercia, Wasp, Thor en Ant-man.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:54 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook of en wanneer er een Avengers-film komt, waar op het einde van Iron-man naar werd gehint?
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Avengers_(comics)quote:The First Avenger: Captain America (working title) is scheduled for May 6, 2011, followed by The Avengers, scheduled for July 2011
Vlak daarna, ook in 2011:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:54 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook of en wanneer er een Avengers-film komt, waar op het einde van Iron-man naar werd gehint?
Dat idee is er wel. http://www.imdb.com/title/tt0848228/quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:54 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Die anderen zijn Ant-Man en Wasp in http://www.imdb.com/title/tt0478970/quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Marvel wil daarna alle acteurs uit die films (Iron Man, Thor, Captain America, Hulk e.a.) samenbrengen in de grote Avengers film. I
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die anderen zijn Ant-Man en Wasp in http://www.imdb.com/title/tt0478970/
En waarom lijken het sneue films dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:02 schreef Devlinsect het volgende:
Ant Man![]()
Thor![]()
Captain America![]()
wat een sneue films lijken mij dit.
Een nieuwe Xmen is altijd goed
Ant Man: gast verkleind zichzelf zodat hij mens en dier kan helpen. Vond het altijd een waardeloze comicquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:28 schreef wc-eend het volgende:
[..]
En waarom lijken het sneue films dan?
Cap kan ook best gaaf worden imo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:24 schreef RSH11 het volgende:
Thor zou nog best tof kunnen worden, mits met een goed sfeertje en een goed script. Over Ant-Man en Cap ben ik het eigenlijk wel met je eens.
Je weet dat er een nieuwe Cap is he? Z'n dood was verhaaltechnisch nodig én uitstekend schrijfwerk, dat was geen keuze van "oh, er moet nog iemand dood, wie zullen we eens nemen?".quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:50 schreef Devlinsect het volgende:
Captain America is te pro Amerikaans. Ze hebben niet voor niets hem dood laten gaan in een comic en het dus niet voort laten zetten.
psst, de Captain America comic loopt nog altijd, en is zelfs een van de betere van Marvel momenteel. Ook nu Bucky de mantel heeft overgenomen. Maar goed, Steve Rogers komt heus wel terug, alleen de meeste mensen verwacht dat dat na een paar maanden wel al zou gebeuren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:50 schreef Devlinsect het volgende:
Captain America is te pro Amerikaans. Ze hebben niet voor niets hem dood laten gaan in een comic en het dus niet voort laten zetten. Tenzij ze de hele Red Skull saga laten zien. Dat was wel tof.
FF was sowieso heel matig. Ik heb beide films maar in het vliegtuig gezien, je moet wat om de tijd te dodenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:35 schreef popolon het volgende:
Captain America is de baas.
Een film hoe het allemaal begon: Als 'super soldier' in WW2. FF (4) heb ik nu wel gezien, wat een matige films.
Het was toch zo dat Capt. America is bedacht tijdens de WOII (ja, bedacht dus in 1940 ofzo), vandaar uit een superamerikaan hebben gemaakt die de perfecte mens moet vertegenwoordigen en dat het na 50 jaar wel welletjes was met deze 'superheld'?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:12 schreef RSH11 het volgende:
Hoewel de huidige comics inderdaad goed zijn (or so I've heard, ik lees eerlijk gezegd geen Captain America), ben ik het wel met Devlinsect eens dat er een kans bestaat dat een film over Cap erg patriottisch is. En daar houden Nederlanders over het algemeen niet zo van.
Dat is toch niet iets waar zekerheid over kan zijn? Hangt allemaal af van de wil en beschikbaarheid van de juiste personen (en het juiste geld). Zelfs als een acteur oid zegt nooit meer mee te werken, kan 'ie gerecast worden, of overgehaald (zie Never Say Never Again). Of ze besluiten wellicht ooit een reboot te doen, zoals bij Batman. Alles is mogelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet iemand of ná Wolverine, Magneto en de New X-men de franchise eindigd? Want ik had graag een film of 2 gezien met Sinister en Apocalyps.
Beetje vechten en praten enzo natuurlijk!quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat doen Blob, Gambit en Emma Frost in vredesnaam in deze film?
.
Ben ik ook benieuwd naar, ja.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daarnaast ben ik uitermate benieuwd naar hoe Reynolds iedereens favoriete Merc with a mouth neer gaat zetten.
Je kunt er uiteraard niet zeker over zijn, maar er kunnen wel geruchten rondgaan, de wereld in geholpen door loslippige acteurs en producenten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is toch niet iets waar zekerheid over kan zijn? Hangt allemaal af van de wil en beschikbaarheid van de juiste personen (en het juiste geld). Zelfs als een acteur oid zegt nooit meer mee te werken, kan 'ie gerecast worden, of overgehaald (zie Never Say Never Again). Of ze besluiten wellicht ooit een reboot te doen, zoals bij Batman. Alles is mogelijk.
Maar hun relatie tot (het verleden van) Wolverine ontgaat me een beetje.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:23 schreef Bachalo het volgende:
[..]
Beetje vechten en praten enzo natuurlijk!Juist gaaf dat ze erin zitten!
Hij wil zeker extra face-time ofzo.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:26 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar, ja.
Geen masker, geen verminkingen, en pretty boy Reynolds als vertolker...Dat belooft al weinig goeds.
mischien zal hij wel later in de film verminkt worden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:26 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar, ja.
Geen masker, geen verminkingen, en pretty boy Reynolds als vertolker...Dat belooft al weinig goeds.
Meestal zijn films anders dan de comics. Ik kan je een paar voorbeelden geven:quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar hun relatie tot (het verleden van) Wolverine ontgaat me een beetje.
Mijn punt is juist, dat ook acteurs of producenten er niet zeker van kunnen zijn. Zelfs als Hugh Jackman zou zeggen "Ik speel nooit meer Wolverine" oid, dan weet je nog niets, want er zijn nog de Young X-Men, en dus de mogelijkheid van een reboot, enz.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt er uiteraard niet zeker over zijn, maar er kunnen wel geruchten rondgaan, de wereld in geholpen door loslippige acteurs en producenten.
Volgens mij wel allemaal in de Ultimate strips. Maar deze lees ik niet, dus misschien heeft wikipedia me verkeerde info gegevenquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:47 schreef Bachalo het volgende:
[..]
Meestal zijn films anders dan de comics. Ik kan je een paar voorbeelden geven:
Iceman en Rogue hebben nog nooit een relatie gehad.
Jamie Madrox is geen badguy
Juggernaut is geen mutant
dat klopt idd wel. Maar in het normale Marvel Universum was Juggernaut (stiefbroer van Prof Xavier) eerst een normale man die door een kristal super krachten kreeg. In het Ultimate universum is bijna alles anders. Later is hij zelf nog lid geweest van de X-men en Excalibur!quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:41 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Volgens mij wel allemaal in de Ultimate strips. Maar deze lees ik niet, dus misschien heeft wikipedia me verkeerde info gegeven
Ik vond het heerlijk aan het einde van de films te kankeren op wat er allemaal niet klopte, al was het maar om te kijken wat ik precies nog wist, als een kleine toets om mijn X-men kennis te testen...quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:47 schreef Bachalo het volgende:
Iceman en Rogue hebben nog nooit een relatie gehad.
Jamie Madrox is geen badguy
Juggernaut is geen mutant
En zo zijn er nog een hoop andere dingen die eigenlijk niet kloppen.
Dat zal inderdaad de (bekrompen) Nederlandse en Europese houding zijn.quote:Op maandag 8 september 2008 13:01 schreef sitting_elfling het volgende:
En juist omdat capt america zo pro usa is .. zal het uitkomen .. en dik floppen!
Hoezo bekrompen? Doen wij exact hetzelfde dan? Pro Nationalistische films uit europa? Dacht het niet .. dat zij zo nodig moeten laten zien dat het allemaal zo geweldig is erger ik me aan. En zoiets doet een film óver het algemeen niet ten goede. De échte amerikanen hebben dat ook door.quote:Op maandag 8 september 2008 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad de (bekrompen) Nederlandse en Europese houding zijn.
Precies. Dat Spider-Man in 3 ergens voor een Amerikaanse vlag staat heeft in de VS ook meer stof doen opwaaien dan hier in Europa.quote:Op maandag 8 september 2008 18:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoezo bekrompen? Doen wij exact hetzelfde dan? Pro Nationalistische films uit europa? Dacht het niet .. dat zij zo nodig moeten laten zien dat het allemaal zo geweldig is erger ik me aan. En zoiets doet een film óver het algemeen niet ten goede. De échte amerikanen hebben dat ook door.
Nu weet ik niet of je de Civil War cyclus gelezen hebt maar daar trok Cap behoorlijk van leer tegen de manier waarop de US regering nu bezig is. Wat hij trouwens met de dood heeft moeten bekopen maar dat terzijde.quote:Op maandag 8 september 2008 18:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoezo bekrompen? Doen wij exact hetzelfde dan? Pro Nationalistische films uit europa? Dacht het niet .. dat zij zo nodig moeten laten zien dat het allemaal zo geweldig is erger ik me aan. En zoiets doet een film óver het algemeen niet ten goede. De échte amerikanen hebben dat ook door.
Een mooie foto (al vind ik dat zijn gezicht verkeerd staat, het hoofd moet naar beneden en zijn ogen naar voren).quote:
Cap is al lang geen marionet meer van de regering... Cap staat voornamelijk garant voor de "geest" van het Amerikaanse denken. Dus vrijheid en gelijkheid voor allen, de idealen van de Amerikaanse grondwet...quote:Op maandag 8 september 2008 18:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nu weet ik niet of je de Civil War cyclus gelezen hebt maar daar trok Cap behoorlijk van leer tegen de manier waarop de US regering nu bezig is. Wat hij trouwens met de dood heeft moeten bekopen maar dat terzijde.
dat laatste sowieso, dat alles en iedereen elkaar ineens tegenkomtquote:Op zondag 14 september 2008 09:16 schreef peaceman het volgende:
In een eventuele X-men 4 zou ik graag een grotere rol voor Rogue zien. In de strip heeft ze toch een vele grotere rol gehad.
Maar ja, misschien is de opbouw wel zo dat ze doorgaan tot X-men 50 ofzo...![]()
Ik vond trouwens in de strips altijd leuk als de diverse helden en boeven elkaar tegenkwamen....
Ken je de strip ook? Daarin is ze vele malen belangrijker en dus leuker.quote:Op zondag 14 september 2008 09:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dat laatste sowieso, dat alles en iedereen elkaar ineens tegenkomt![]()
Maar ik vond rogue echt 3 werf niks in de films en had er van mij ook niet in gehoeven.
Bekrompen is niet hetzelfde als hypocriet.quote:Op maandag 8 september 2008 18:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hij is al gecast....quote:Op zondag 14 september 2008 00:37 schreef ThaSandman het volgende:
Ik kijk wel uit naar Gambit. Samen met Wolverine toch wel mijn favoriete superheroes. Als ze Gambit goed casten kan hij op den duur ook een eigen film krijgen. Zijn verhaal wijkt toch wat af van de doorsnee superheroes.
Maar hij is niet verminkt.quote:Op maandag 15 september 2008 15:33 schreef Bachalo het volgende:
[..]
Wolverine heeft ook een masker in de comics...
In het begin van batman begins had batman ook nog geen masker...mischien zal deadpool later in de film verminkt raken en zodoende zijn masker dragen.quote:
mischien zal deadpool later in de film verminkt raken en zodoende zijn masker dragen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 06:48 schreef wc-eend het volgende:
Maar deadpool is deadpool niet zonder verminking, hij is toch deadpool geworden nadat hij door weapon x die regeneratie had gekregen? en ook die kanker?
Dan ga je dit wel leuk vinden.quote:Op zondag 14 september 2008 09:16 schreef peaceman het volgende:
In een eventuele X-men 4 zou ik graag een grotere rol voor Rogue zien. In de strip heeft ze toch een vele grotere rol gehad.
Ik hoop dat ze het dan moeten opnemen tegen apocalyps.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan ga je dit wel leuk vinden.
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=12472
Na X-Men Origins: Wolverine staat de tweede spin-off van de X-Men drieluik in de startblokken. Josh Schwartz, creator van de TV series Gossip Girl, The O.C, Chuck, is aangesteld als schrijver. Ook werd hij gevraagd als regisseur, maar dat heeft hij geweigerd. Ook X-Men producer Lauren Shuler Donner is van de partij.
X-Men: First Class is gebaseerd op de jongere personages uit de eerdere X-Men films en op de in 2006 gestarte Marvel Comics reeks met dezelfde naam. Het verhaal wordt gericht op de leerlingen van 'Xavier Institute for Higher Learning'. We gaan dus meer zien van personages als Iceman, Rogue, Angel, Colossus, Jubilee en Shadowcat.
De releasedatum is nog niet vastgesteld. Op de IMDb staat nog steeds 2010, maar of dat gehaald wordt valt te betwijfelen. Het verhaal moet nog geschreven worden.
Ik mis nog steeds echte sentinels, niet die oefenzooi van deel 3. Apocalypse lijkt me ook wel tof, of natuurlijk Mr. Sinisterquote:Op donderdag 20 november 2008 16:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het dan moeten opnemen tegen apocalyps.
Dat zou idd gaaf zijn, mits ze de verhaallijnen volgen uit de strips en de personage tot zijn recht laten komen.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het dan moeten opnemen tegen apocalyps.
Te onrealistisch.quote:Op donderdag 11 december 2008 00:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat zou idd gaaf zijn, mits ze de verhaallijnen volgen uit de strips en de personage tot zijn recht laten komen.[ afbeelding ]
Nee, Wolverine zelf is realistisch wil je zeggen??quote:
De X-men films zijn toch een stuk realistischer dan de comics . Een Apocalypse of een Sinister passen totaal niet bij de rest van de karakters.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, Wolverine zelf is realistisch wil je zeggen??
Mr Sinister moet er wel in, maar dan met de alle x-men, niet alleen Wolverine.quote:Op donderdag 11 december 2008 11:10 schreef Bachalo het volgende:
[..]
De X-men films zijn toch een stuk realistischer dan de comics . Een Apocalypse of een Sinister passen totaal niet bij de rest van de karakters.
Dat is meestal bij comics en de verfilming daarvan. Of wil jij aangeven dat de film X-Men realistisch is?quote:
Ik typte "TE" voor onrealistisch. De manier waarop de makers de x-men in de "gewone wereld" hebben gebracht is opzich realistischer dan een grote boze blauwe Apocalypse die de wereld wilt veroveren. Een apocalypse past gewoon niet in de sfeer van de film. De toon van de film is toch een stuk serieuzer (rasicme etc).quote:Op donderdag 11 december 2008 12:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is meestal bij comics en de verfilming daarvan. Of wil jij aangeven dat de film X-Men realistisch is?
Maar een kniesoor die daar over valtquote:Op maandag 15 december 2008 21:44 schreef wc-eend het volgende:
Jammer dat de trailer nu al weer wat van het verhaal verkloot, een van de belangrijkste dingen..
Hij is niet vrijwillig naar weapon x gegaan om wolverine te worden..
Tis jammer, want zijn hele persoonlijkheid zoals iedereen hem kent, komt door die woede wat ze met hem gedaan hebben en het geheugenverlies...quote:Op maandag 15 december 2008 21:55 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Maar een kniesoor die daar over valt.
Okay, dat is dan inderdaad een beetje jammer.quote:Op maandag 15 december 2008 22:29 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Tis jammer, want zijn hele persoonlijkheid zoals iedereen hem kent, komt door die woede wat ze met hem gedaan hebben en het geheugenverlies...
Is dat zo?quote:Op maandag 15 december 2008 21:44 schreef wc-eend het volgende:
Jammer dat de trailer nu al weer wat van het verhaal verkloot, een van de belangrijkste dingen..
Hij is niet vrijwillig naar weapon x gegaan om wolverine te worden..
Goed punt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:19 schreef Wheelgunner het volgende:
Jullie moeten het eens proberen los te koppelen van die comics, dat puristische kneuzen-gedrag altijd bij marvel films...
Er is inderdaad wat onduidelijkheid over maar ik heb even zitten nalezen op de wiki page..quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is dat zo?
Kan me nog een comic herinneren waarbij dat dus bestreden werdt.
Dat hij dus wel vrijwillig bij die groep is gekomen.
quote:Op donderdag 18 december 2008 00:55 schreef AssyriskaFF het volgende:
Wie is die vrouw die opeens zilverkleurig wordt? Toch niet Emma Frost of wel?
Dan zou het, in het uiterste geval, nog Marianne Weber kunnen zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:38 schreef RSH11 het volgende:
Nou ja, het is voor zover ik weet nog niet bevestigd, maar een blonde vrouw die in kristal veranderd kan weinig anders zijn.
My brain...........quote:Op donderdag 18 december 2008 14:53 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Dan zou het, in het uiterste geval, nog Marianne Weber kunnen zijn.
Wil.i.am toch? Dat noem ik niet eens een rappert, maar gewoon een sukkel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:19 schreef Bachalo het volgende:
Trouwens erg jammer dat er weer een rappert in deze film zit
Idd. Vind het wel spijtig dat er tegenwoordig bijna in elke film wel weer een stoere rapper moet opduiken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:53 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Wil.i.am toch? Dat noem ik niet eens een rappert, maar gewoon een sukkel.
Geinig.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:32 schreef RSH11 het volgende:
Hier alle characters en acteurs op een rijtje:
[ afbeelding ]
Dat is gebaseerd op Origin, een boek uit 2001-2002. Die scene ziet er best veelbelovend uit; het ademt dezelfde sfeer als het boek.quote:Op zondag 28 december 2008 11:55 schreef Witchfynder het volgende:
Maar zag ik in de trailer nou snel een kleine Logan met klauwen?.
En dat baseer je op 0,3 seconden aan beeld? Dat is knap...quote:Op zondag 28 december 2008 13:20 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Die scene ziet er best veelbelovend uit; het ademt dezelfde sfeer als het boek.
Nice.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:11 schreef Netsplitter het volgende:
Nieuwe screens.
Wolverine VS Sabretooth
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gambit
[ afbeelding ]
yep raar ofnie want in de comics werd het nooit vermeld dat hij zijn broer was en in de comics is hij niet gaan weglopen met victor creed maar met rose lol waarschijnlijk gewoon om mensen aan te trekkenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:01 schreef RSH11 het volgende:
Suggereren ze nou dat Sabretooth z'n broer is?
Ach ja, die strips zijn ondertussen ook al een wirwar geworden. En de zoveelste animatiefilm van The X-Men maakt het er ook niet duidelijker op.quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:52 schreef capital_P het volgende:
het is zo jammer dat in al die marvel films zo veel dingen anders zijn dan in de strips. (en dan bedoel ik chronologische en relationele fouten)
Tja, elk medium heeft z'n eigen verhaal. Je moet eigenlijk gewoon steeds je verstand op nul zetten en het niet onderling vergelijken.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:41 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ach ja, die strips zijn ondertussen ook al een wirwar geworden. En de zoveelste animatiefilm van The X-Men maakt het er ook niet duidelijker op.
In de eerste film had Sabretooth nauwelijks een rol.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:53 schreef Haijo het volgende:
Het meest storende aan de verschillende acteurs vind ik dat in de eerste films Sabretooth wordt neergezet als een dom beest en in deze film als een vrij intelligent figuur.
Precies.quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
Deze film heeft dan ook helemaal niets te maken met de trilogie behalve dat wolverine door dezelfde acteur gespeeld wordt.
Nou, dat is echt wel een groot gegeven hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
Deze film heeft dan ook helemaal niets te maken met de trilogie behalve dat wolverine door dezelfde acteur gespeeld wordt.
ik heb inderdaad the hulk vs wolverine gezien ( de film )en dat was een keigave afleveringquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:38 schreef Xaobotnik het volgende:
Off-topic, maar iemand 'The Hulk vs. Wolverine' gezien (niet de aflevering van Wolverine and the X-Men maar de DVD-release van twee korte films van The Hulk vs. Thor en The Hulk vs. Wolverine)? Ik vond em best vermakelijk. Zeker doordat Deadpool alles behalve teleurstelt (naast Deadpool, Wolverine en de Hulk zijn ook Lady Deathstryke, Omega Red and Sabretooth te zien).
Vond ik wel. Niet alleen wat er daadwerkelijk te zien is, maar ook de teksten. Er zijn een paar mooie quotes uit te halen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:35 schreef RSH11 het volgende:
Ik weet het niet zeker... volgens mij heb ik alleen wat promo's gekeken op marvel.com. Ze zijn dus de moeite waard?
Ook gezien en ze zijn goed te pruimen. Well grapig om "bloed" te zien in de tekenfilm hehe.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:38 schreef Xaobotnik het volgende:
Off-topic, maar iemand 'The Hulk vs. Wolverine' gezien (niet de aflevering van Wolverine and the X-Men maar de DVD-release van twee korte films van The Hulk vs. Thor en The Hulk vs. Wolverine)? Ik vond em best vermakelijk. Zeker doordat Deadpool alles behalve teleurstelt (naast Deadpool, Wolverine en de Hulk zijn ook Lady Deathstryke, Omega Red and Sabretooth te zien).
Tja, de film zit vol met cameo's van de andere X-men. Blijkbaar vindt Stryker zijn kracht heel interessant want hij gaat hem gebruiken voor weapon X.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:23 schreef RSH11 het volgende:
HD werkt niet meer. Hier is een andere:
http://www.youtube.com/watch?v=J0vGePmNcF
Wat moet Cyclops in de film?
Werkt terug broquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:23 schreef RSH11 het volgende:
HD werkt niet meer. Hier is een andere:
http://www.youtube.com/watch?v=J0vGePmNcF
Wat moet Cyclops in de film?
XIquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Tja, de film zit vol met cameo's van de andere X-men. Blijkbaar vindt Stryker zijn kracht heel interessant want hij gaat hem gebruiken voor weapon X.
Naja lek, lek. Je kijkt de film niet voor je plezier hoor. Alleen als je superbenieuwd bent naar Deadpool of zo. Ik kan me niet voorstellen dat Warner Bros hier veel verlies op zal draaien.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:15 schreef magnifor het volgende:
Dit is volgens mij een van de grootste lekken ooit. Een maand voor de release is een blockbuster uitgelekt. 10 jaar geleden was dat normaal, nu kan je het een groot wonder noemen.
Dit zal voor een aardig verlies zorgen, de film is ondertussen al 150.000 keer gedownload en zal veel meer worden de aankomende dagen.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:12 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Naja lek, lek. Je kijkt de film niet voor je plezier hoor. Alleen als je superbenieuwd bent naar Deadpool of zo. Ik kan me niet voorstellen dat Warner Bros hier veel verlies op zal draaien.
Ik heb m inmiddels ook gezien, maar ik ga echt wel naar de bioscoop hoor.quote:Op donderdag 2 april 2009 01:49 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Dit zal voor een aardig verlies zorgen, de film is ondertussen al 150.000 keer gedownload en zal veel meer worden de aankomende dagen.
En als wolverine hierdoor het slecht doet in de box office zal de magneto film er ook niet komen.
En heb hem gezien wel aardige film maar wel goed dat ze re-shoots hebben gedaan anders zag je maar een paar minuten deadpool. Ben benieuwd naar de nieuwe en goede versie.
Merk je amper bij Cyclops vind ik. Komt omdat 'ie in deze film veel jonger is. Hij heeft hetzelfde haar.quote:Op donderdag 2 april 2009 01:48 schreef Canisfire het volgende:
Nu ik meer lees over de film ,,
En de poster heb gezien vermoet ik toch een hoge fail kans.
Ik bedoel De blob....
Cyclops Stryker en Sabertooth die door andere acteurs worden gespeelt met Stryker en Saber kan het nog wel maar Cyckes... why ?
Omdat Agent Zero Wolverine vrijwel altijd mist?quote:Op donderdag 2 april 2009 12:58 schreef Schieganger het volgende:
He bhem gisteravond gezien en wat een misbaksel was deze film.
De reshoots en afgemaakte CGI kunnen het niet redden, nee, dezef ilm gaat in het potje top vijf slechtse films van 2009 tot nu toe. Op nummer 1.
Wat hebben ze gedaan met Wade Wilson? (IK WEIGER DAT CREATUUR OP HET EINDE DEADPOOL TE NOEMEN!)
Het enige coole in de film was Gambit... that's it...
SPOILERS
tevens vol met plotholes. Als er een wapen is dat Wolverine kan stoppen, waarom geef je het dan niet aan Agent Zero die nooit een schot mist?
Ja, had ik door. De echte muziek moet er nog vaak onder.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:19 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb nog niemand gehoord over de transformers muziek in het begin?
Klopt, maar ik moet zeggen dat de muziek van transformers zo onder die denderende openingsscene toch vrij aardig werkte. Al had ik constant het idee dat er ergens uit een hoekje een big fat bad auto transporter om de hoek kwam kijken.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Omdat Agent Zero Wolverine vrijwel altijd mist?
[..]
Ja, had ik door. De echte muziek moet er nog vaak onder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
Nu je het zegt, was me helemaal niet opgevallen.. zoiets boeit me niet is een leuk muziekje. Wat boeit het nou dat het ook in Transformers voorkomtquote:Op donderdag 2 april 2009 13:19 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb nog niemand gehoord over de transformers muziek in het begin?
Ghehe, klopt. Maar verder een gewoon weer een aardige X-men film. Mijn beloning zal een bioscoop bezoekje zijn.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:34 schreef Jeeh het volgende:
De film is zojuist geleaked.
Het gaat om een workprint waar aan het einde een beetje CGI ontbreekt (je ziet kabeltjes zeg maar) en de re-shoots schijnen er ook niet in te zetten.
Tis geen grapje trouwens. Maar daar komen jullie snel genoeg achter
Ik denk dat het meer komt omdat ik transformers 1 wel 5 keer heb gezienquote:Op donderdag 2 april 2009 14:19 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, was me helemaal niet opgevallen.. zoiets boeit me niet is een leuk muziekje. Wat boeit het nou dat het ook in Transformers voorkomt
Het zal me niet verbazen dat deadpool nog wat cgi manipulaties krijgt in de uiteindelijke versie van de film.quote:Op donderdag 2 april 2009 15:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Het is een ander nummer dan de 'Arrival To Earth' uit Transformers.
De workprint ook maar gekeken, erg vermakelijk. Baal alleen dat ze Deadpool compleet verneukt hebben.
Waren nog wel meer dingen die me opvielen, maar ik wacht totdat ik de volledige versie heb gezien met mijn uiteindelijke oordeel.
Gaat me meer om zijn ontstaan en verhaal erachter wat gewoon compleet verneukt is. Kan CGI weinig aan veranderenquote:Op donderdag 2 april 2009 15:15 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het zal me niet verbazen dat deadpool nog wat cgi manipulaties krijgt in de uiteindelijke versie van de film.
Ik ook niet, de film wordt namelijk gedistributeerd door 20th Century Foxquote:Op donderdag 2 april 2009 00:12 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Naja lek, lek. Je kijkt de film niet voor je plezier hoor. Alleen als je superbenieuwd bent naar Deadpool of zo. Ik kan me niet voorstellen dat Warner Bros hier veel verlies op zal draaien.
Ik snap ook niet als je aan zo'n film meewerkt dat je hem zou 'OPZETTELIJK!' willen laten uitlekken. Als ik aan de montage van zou film zou meewerken zou ik juist alles proberen om zo'n film binnenskamers te houden tot de wereld premiere.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:50 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Ik ook niet, de film wordt namelijk gedistributeerd door 20th Century Fox. Die zijn er uiteraard niet blij mee, en er wordt gekeken of zelfs de FBI kan onderzoeken wie de film heeft laten uitlekken.
Ik kijk hem zelf wel in de bioscoop, ik zou me alleen maar gaan ergeren aan de temp music, de niet complete CGI en de montage die nog niet eens klaar is.
Als het goed is zal dat in de uiteindelijke versie weer anders zijn en meer deadpool in voorkomen. Daarom hebben ze ook reshoots gedaan en zit nog niet in deze versiequote:Op donderdag 2 april 2009 15:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Gaat me meer om zijn ontstaan en verhaal erachter wat gewoon compleet verneukt is. Kan CGI weinig aan veranderen.
Ik heb liever een wolverine enzo puur en alleen over de 2e wereld oorlog. Dat stukje met dday duurde maar een minuut. Terwijl dat toch wel 1 van de toffere stukken was.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:16 schreef Canisfire het volgende:
Zien we ergens nog Wolverine en Nick Furry in de tweede wereld oorlog of is dat teveel gevraagt ?
Kan niet, Nick Fury rechten liggen bij Marvel.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:16 schreef Canisfire het volgende:
Zien we ergens nog Wolverine en Nick Furry in de tweede wereld oorlog of is dat teveel gevraagt ?
Het levert nog steeds geld op, dus ze zouden wel gek zijn.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:03 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Kan niet, Nick Fury rechten liggen bij Marvel.
FOX moet de rechten gewoon terugverkopen aan Marvel, Marvel maakt wel een goede film
Meer Deadpool in deze vorm hoef ik echt niet te zien.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:04 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Als het goed is zal dat in de uiteindelijke versie weer anders zijn en meer deadpool in voorkomen. Daarom hebben ze ook reshoots gedaan en zit nog niet in deze versie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Amenquote:
Klopt. FOX had met die reden ook een crappy FF film gemaakt in 1994 die niet een swas uitgekomen, was nooit de bedoeling ervan.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:57 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Het levert nog steeds geld op, dus ze zouden wel gek zijn.
Overigens hoorde ik dat Fox ook bezig is met reboots (het toverwoord in Hollywood) van Fantastic Four en Daredevil, omdat ze om de zoveel jaar een nieuwe film moeten maken. Anders zou de licentie weer teruggaan naar Marvel.
Waarom kwamen er ineens politiewagens aan het eind, ze zaten toch op een verlaten eiland?|quote:Op donderdag 2 april 2009 12:58 schreef Schieganger het volgende:
SPOILERS
tevens vol met plotholes. Als er een wapen is dat Wolverine kan stoppen, waarom geef je het dan niet aan Agent Zero die nooit een schot mist?
Er komen nog véél meer.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:49 schreef DeHovenier het volgende:
Tjeez, hoeveel superheldenfilms zijn er wel niet inmiddels. Gaat dat nooit vervelen
Trailer is wel cool though.
Het begon eigenlijk met Bladequote:Op zaterdag 4 april 2009 15:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Er komen nog véél meer.
Denk aan Thor/Green Lantern/Avengers/Captain America etc.
Ik gok dat hij de reeks aan wat donkerdere, betere superheldenfilms bedoelt.quote:Op maandag 13 april 2009 17:26 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Superman en Batman waren toch iets eerder.
Ah zoquote:Op maandag 13 april 2009 17:27 schreef Tokus het volgende:
[..]
Ik gok dat hij de reeks aan wat donkerdere, betere superheldenfilms bedoelt.
Die begon namelijk inderdaad met Blade, en niet al te lang daarna X-Men.
eh, de eerste twee dan. Vanaf deel 3 wordt het toch wel wat minder. Maar die stammen allemaal uit de jaren '70 en '80.quote:Op maandag 13 april 2009 17:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ah zo, hoewel de Superman films zeker niet slecht zijn.
Had ik die on afgemaakte versie maar niet gezien dan had ik nu ook nog dat gevoel gehad.quote:Op maandag 13 april 2009 18:03 schreef Anonymousz het volgende:
X-Men Origins: Wolverine over 2 weken in de bios![]()
Ik ga zeker naar deze flim![]()
Wolverine & Gambit![]()
![]()
Eerlijk gezegd niet, waar dan?quote:Op maandag 13 april 2009 18:35 schreef Canisfire het volgende:
wie van jullie is de cameo van chamber al opgevallen ?
Ben je nu nog van plan om de complete versie van de film te gaan kijken? Ik hoor het van best veel mensen dat ze na het zien van de workprint het opgegeven hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:42 schreef planethugo het volgende:
net de workpint gezien, vond 'm wel ok maar haalt niet het niveau van x-men 1, 2 of zelfs 3 maar toch is het verhaal achter wolverine wel duidelijk en goed gebracht maar echt top was het niet.
En ik vond 3 al een beledeging voor de eerste twee films.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:42 schreef planethugo het volgende:
net de workpint gezien, vond 'm wel ok maar haalt niet het niveau van x-men 1, 2 of zelfs 3.
alhoewel er af en toe wat effects ontbraken en vooral het eindgevecht nog niet helemaal af was, ga ik de film iig niet meer in de bios bekijken. Als er een dvd-release is zal ik 'm nog weleens kijken maar het is geen film die je een paar keer gaat kijken. Daavoor is toch net iets te mager. Een 7 geef ik 'm. Niet meer niet minder.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:55 schreef Skulker het volgende:
[..]
Ben je nu nog van plan om de complete versie van de film te gaan kijken? Ik hoor het van best veel mensen dat ze na het zien van de workprint het opgegeven hebben.
Zelf ben ik nog wel van plan om naar de bios te gaan, kan ik het mooi vergelijken met de workprint ik denk maar zo het kan alleen maar beter worden.
Vond ik ook, maar die is nog wel redelijk groots opgezet, dat is hier een stuk minder het geval.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En ik vond 3 al een beledeging voor de eerste twee films.
Haha ja dat bedoel ik, ik snap niet waarom ze hem hebben ingehuurd, alsof er geen andere betaalbare donkere acteurs zijn. Maar om heel eerlijk te zijn vond ik hem wel beter acteren dan zijn Black eyed peas genoot "Taboo" in de nieuwe Street Fighter.quote:Owja en Will.i.am
Er zijn reshoots geweest met onder andere Deadpool. Die scenes zijn niet te zien in de workprint. Ik ga de film in de bios zien.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:55 schreef Skulker het volgende:
[..]
Ben je nu nog van plan om de complete versie van de film te gaan kijken? Ik hoor het van best veel mensen dat ze na het zien van de workprint het opgegeven hebben.
Zelf ben ik nog wel van plan om naar de bios te gaan, kan ik het mooi vergelijken met de workprint ik denk maar zo het kan alleen maar beter worden.
Die scene heb ik niet gezien in de workprint of ik heb iets over het hoofd gezien.quote:Monaghan: "Mijn personage is te zien in een grootse scène met Hugh [Jackman] en Liev [Schreiber]. Het beste dat ik je kan vertellen is dat het om een flashback-scène gaat."
De laatste berichten over de reshoot scènes zijn dat de runtime van de film hetzelfde blijft als de workprint, dus er worden naast scènes toegevoegd ook blijkbaar scènes verwijderd.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:54 schreef magnifor het volgende:
[..]
Er zijn reshoots geweest met onder andere Deadpool. Die scenes zijn niet te zien in de workprint. Ik ga de film in de bios zien.
Verder dit nog:
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=12822
[..]
Die scene heb ik niet gezien in de workprint of ik heb iets over het hoofd gezien.
http://movies.ign.com/articles/976/976632p1.htmlquote:If it sounds like we're quite down on the old Canuck's standalone adventure, allow us to reiterate: X-Men Origins: Wolverine is a lot of fun. For those waiting for a comparison to 2006's X-Men: The Last Stand, be assured that it's certainly better in all respects. It takes a few liberties that hardcore fans may balk at but at the same time, it delivers a lot of nods to the same portion of the audience. There are surprises, trademark lines, posturing and a lot of cool claw shots. It's practically pornography for swordsmiths and Edward Scissorhands fans.
While the second X-Men movie arguably stands as Woverine's finest hour, this origin story does flesh out the whys and wherefores, tying together almost all of the threads left dangling from the first three X-Men films.
Dat noem ik geen flashback, maar goed. We zullen zien.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:11 schreef Skulker het volgende:
[..]
De laatste berichten over de reshoot scènes zijn dat de runtime van de film hetzelfde blijft als de workprint, dus er worden naast scènes toegevoegd ook blijkbaar scènes verwijderd.
De scene van Dominic kan natuurlijk de scene in Afrika zijn.
Ten eerste heeft Stan Lee er weinig over te zeggen. Hij heeft een titel bij Marvel voor het leven (chairman emeritus), maar dat stelt verder weinig voor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:12 schreef NLtracks het volgende:
Het is jammer dat er bij de verfilming van Marvel comics altijd partijen betrokken zijn met tegengestelde belangen en dat Stan Lee eigenlijk alles maar toelaat zolang hij zijn geld krijgt.
ik zeg alleen bij Marvel, omdat het bij de rest eigenlijk meestal wel goedkomt (Sin City, V for Vendetta, Watchmen). Maar natuurlijk zijn er uitzonderingen.
Marvel heeft in dit geval weinig te willen. De rechten van de X-Men liggen nog steeds bij Fox. Ook zijn er een stuk meer Marvel comics verfilmd dan van bijvoorbeeld DC, dus is de kans dat er een tegenvalt ook een stuk groter. Maar goed, de ene review is wel positief en de ander niet, ik zou dus gewoon zelf gaan kijken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:12 schreef NLtracks het volgende:
Het is jammer dat er bij de verfilming van Marvel comics altijd partijen betrokken zijn met tegengestelde belangen en dat Stan Lee eigenlijk alles maar toelaat zolang hij zijn geld krijgt.
ik zeg alleen bij Marvel, omdat het bij de rest eigenlijk meestal wel goedkomt (Sin City, V for Vendetta, Watchmen). Maar natuurlijk zijn er uitzonderingen.
Hou toch op met dat comic-kneus purisme. Waardeer de film gewoon an sich.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:31 schreef Canisfire het volgende:
Eindelijk kan ik het zeggen !!
Wat hebben ze deadpool verneukt !!![]()
Dit is deadpool [ afbeelding ]
Gewoon een assasin met een healingfactor keer duizend die van Wolverine en Sabertooth![]()
Hij heeft humor en wordt vaak gezien als het duistere antwoord op Spider-man.
Hij is geen mutantpotpouri die niet kan praten !
Helemaal mee eens. Als de films precies zoals de strips zouden zijn, dan waren ze echt niet meer toegankelijk. Gewoon de films waarderenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:30 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Hou toch op met dat comic-kneus purisme. Waardeer de film gewoon an sich.
Da's de eerste lovende die ik lees!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:44 schreef Dizer het volgende:
Ik heb hem net gezien, kom net uit de bios. Een waardige opvolger/prequel. Was af en toe een beetje langdradig, maar een echte fan zoals ik heeft daar natuurlijk geen moeite mee en is dat alleen maar een pre omdat je meer kan zien!!!
Weet niet of ie helemaal aanlsuit bij de strip maar erg goed gedaan!!! ambit was geweldig
Hugh Jackman was ontzettend goed en de actie, humor en de sf's waren gewoon super!!!
Dat doe ik meestal al wel, aangezien steeds meer films tegenwoordig nog wat leuke dingen hebben tijdens of na de aftiteling inderdaad.quote:
En vergeet de fourth wall nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:31 schreef Canisfire het volgende:
Eindelijk kan ik het zeggen !!
Wat hebben ze deadpool verneukt !!![]()
Dit is deadpool [ afbeelding ]
Gewoon een assasin met een healingfactor keer duizend die van Wolverine en Sabertooth![]()
Hij heeft humor en wordt vaak gezien als het duistere antwoord op Spider-man.
Hij is geen mutantpotpouri die niet kan praten !
Famke Janssen!!! Dark Phoenixquote:Op woensdag 29 april 2009 12:53 schreef RedGuy het volgende:
Ik blijf normaal altijd zitten tot na de aftiteling bij Marvel films, maar ik moest nu wel zo nodig schijten dat ik naar huis wilde.
Kan iemand een spoilertje geven?.
Ik weet niet precies wat ik van de film moet vinden, aan de ene kant vond ik hem wel vermakelijk maar aan de andere kant had er zoveel meer van gemaakt kunnen worden. Helaas is Wolverine nu eenmaal een karakater waar veel actie in voorkomt, dus moet je er ook een film van maken met veel actie.
Ik hoop dat de film over Magneto er echt gaat komen met een sterke regisseur, want dat karakter is wel geschikt voor een thriller-achtige X-men film.
Naast Wolverine en Magneto kan ik niet bedenken welke acteur of actrice een Origins film zou kunnen dragen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Storm zou een mooi verhaal zijn, ware het niet dat ze ondergesneeuwd is in de filmsquote:Op woensdag 29 april 2009 12:53 schreef RedGuy het volgende:
Ik blijf normaal altijd zitten tot na de aftiteling bij Marvel films, maar ik moest nu wel zo nodig schijten dat ik naar huis wilde.
Kan iemand een spoilertje geven?.
Ik weet niet precies wat ik van de film moet vinden, aan de ene kant vond ik hem wel vermakelijk maar aan de andere kant had er zoveel meer van gemaakt kunnen worden. Helaas is Wolverine nu eenmaal een karakater waar veel actie in voorkomt, dus moet je er ook een film van maken met veel actie.
Ik hoop dat de film over Magneto er echt gaat komen met een sterke regisseur, want dat karakter is wel geschikt voor een thriller-achtige X-men film.
Naast Wolverine en Magneto kan ik niet bedenken welke acteur of actrice een Origins film zou kunnen dragen..
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:44 schreef Dizer het volgende:
[..]Had op meer gehoopt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |