Gelijk je reaktie bedoel je waarschijnlijk.quote:
En de humor.quote:
Da's ook verplicht.quote:
Dat dus!quote:
Hehe echt typische amerikanen, in Nederland gingen ze bij het zien van the dark knight allemaal zitten klappenquote:Op maandag 28 juli 2008 08:24 schreef EnEmA het volgende:
tering zeg mensen die gillen in een bioscoop
verder wel toffe film lijkt me
ja dat was hier ook.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:57 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Hehe echt typische amerikanen, in Nederland gingen ze bij het zien van the dark knight allemaal zitten klappen![]()
Trailers zien er zeker vet uit maar 1 mei in Amerika gaat nog lang duren voordat we hem kunnen zien.
Uhm, dat moet Emma wel zijn, of ze hebben Bobby (Iceman) tot vrouw getransformeerd?quote:Op maandag 28 juli 2008 10:07 schreef RSH11 het volgende:
Deadpool valt me inderdaad erg teleur. Dacht even dat ik tegen het einde Emma Frost zag, maar dat zal wel niet, helaas...
Lijkt mij ook Emma. Wat die echter in een Wolverine film doet, snap ik niet helemaal.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, dat moet Emma wel zijn, of ze hebben Bobby (Iceman) tot vrouw getransformeerd?
Mja, Hollywood neemt het niet zo serieus met tijdslijnen van comics.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook Emma. Wat die echter in een Wolverine film doet, snap ik niet helemaal.
Vette username!quote:
En First Avenger: Captain America voor 2011.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:52 schreef Pheno het volgende:
X-Men origins: Magneto komt ook nog, alleen door de writersblock van vorig jaar zal dat niet in 2009 zijn
http://www.imdb.com/title/tt0499519/
Wordt nog druk als dat allemaal door gaat
Weet je toevallig ook of en wanneer er een Avengers-film komt, waar op het einde van Iron-man naar werd gehint?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En First Avenger: Captain America voor 2011.
http://www.imdb.com/title/tt0458339/
Yep daar zijn plannen voor! Iron man, Hulk, Captain Amercia, Wasp, Thor en Ant-man.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:54 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook of en wanneer er een Avengers-film komt, waar op het einde van Iron-man naar werd gehint?
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Avengers_(comics)quote:The First Avenger: Captain America (working title) is scheduled for May 6, 2011, followed by The Avengers, scheduled for July 2011
Vlak daarna, ook in 2011:quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:54 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook of en wanneer er een Avengers-film komt, waar op het einde van Iron-man naar werd gehint?
Dat idee is er wel. http://www.imdb.com/title/tt0848228/quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:54 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Die anderen zijn Ant-Man en Wasp in http://www.imdb.com/title/tt0478970/quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Marvel wil daarna alle acteurs uit die films (Iron Man, Thor, Captain America, Hulk e.a.) samenbrengen in de grote Avengers film. I
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die anderen zijn Ant-Man en Wasp in http://www.imdb.com/title/tt0478970/
En waarom lijken het sneue films dan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:02 schreef Devlinsect het volgende:
Ant Man![]()
Thor![]()
Captain America![]()
wat een sneue films lijken mij dit.
Een nieuwe Xmen is altijd goed
Ant Man: gast verkleind zichzelf zodat hij mens en dier kan helpen. Vond het altijd een waardeloze comicquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:28 schreef wc-eend het volgende:
[..]
En waarom lijken het sneue films dan?
Cap kan ook best gaaf worden imo.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:24 schreef RSH11 het volgende:
Thor zou nog best tof kunnen worden, mits met een goed sfeertje en een goed script. Over Ant-Man en Cap ben ik het eigenlijk wel met je eens.
Je weet dat er een nieuwe Cap is he? Z'n dood was verhaaltechnisch nodig én uitstekend schrijfwerk, dat was geen keuze van "oh, er moet nog iemand dood, wie zullen we eens nemen?".quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:50 schreef Devlinsect het volgende:
Captain America is te pro Amerikaans. Ze hebben niet voor niets hem dood laten gaan in een comic en het dus niet voort laten zetten.
psst, de Captain America comic loopt nog altijd, en is zelfs een van de betere van Marvel momenteel. Ook nu Bucky de mantel heeft overgenomen. Maar goed, Steve Rogers komt heus wel terug, alleen de meeste mensen verwacht dat dat na een paar maanden wel al zou gebeuren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:50 schreef Devlinsect het volgende:
Captain America is te pro Amerikaans. Ze hebben niet voor niets hem dood laten gaan in een comic en het dus niet voort laten zetten. Tenzij ze de hele Red Skull saga laten zien. Dat was wel tof.
FF was sowieso heel matig. Ik heb beide films maar in het vliegtuig gezien, je moet wat om de tijd te dodenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:35 schreef popolon het volgende:
Captain America is de baas.
Een film hoe het allemaal begon: Als 'super soldier' in WW2. FF (4) heb ik nu wel gezien, wat een matige films.
Het was toch zo dat Capt. America is bedacht tijdens de WOII (ja, bedacht dus in 1940 ofzo), vandaar uit een superamerikaan hebben gemaakt die de perfecte mens moet vertegenwoordigen en dat het na 50 jaar wel welletjes was met deze 'superheld'?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:12 schreef RSH11 het volgende:
Hoewel de huidige comics inderdaad goed zijn (or so I've heard, ik lees eerlijk gezegd geen Captain America), ben ik het wel met Devlinsect eens dat er een kans bestaat dat een film over Cap erg patriottisch is. En daar houden Nederlanders over het algemeen niet zo van.
Dat is toch niet iets waar zekerheid over kan zijn? Hangt allemaal af van de wil en beschikbaarheid van de juiste personen (en het juiste geld). Zelfs als een acteur oid zegt nooit meer mee te werken, kan 'ie gerecast worden, of overgehaald (zie Never Say Never Again). Of ze besluiten wellicht ooit een reboot te doen, zoals bij Batman. Alles is mogelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet iemand of ná Wolverine, Magneto en de New X-men de franchise eindigd? Want ik had graag een film of 2 gezien met Sinister en Apocalyps.
Beetje vechten en praten enzo natuurlijk!quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat doen Blob, Gambit en Emma Frost in vredesnaam in deze film?
.
Ben ik ook benieuwd naar, ja.quote:Op zondag 10 augustus 2008 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daarnaast ben ik uitermate benieuwd naar hoe Reynolds iedereens favoriete Merc with a mouth neer gaat zetten.
Je kunt er uiteraard niet zeker over zijn, maar er kunnen wel geruchten rondgaan, de wereld in geholpen door loslippige acteurs en producenten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 14:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is toch niet iets waar zekerheid over kan zijn? Hangt allemaal af van de wil en beschikbaarheid van de juiste personen (en het juiste geld). Zelfs als een acteur oid zegt nooit meer mee te werken, kan 'ie gerecast worden, of overgehaald (zie Never Say Never Again). Of ze besluiten wellicht ooit een reboot te doen, zoals bij Batman. Alles is mogelijk.
Maar hun relatie tot (het verleden van) Wolverine ontgaat me een beetje.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:23 schreef Bachalo het volgende:
[..]
Beetje vechten en praten enzo natuurlijk!Juist gaaf dat ze erin zitten!
Hij wil zeker extra face-time ofzo.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:26 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar, ja.
Geen masker, geen verminkingen, en pretty boy Reynolds als vertolker...Dat belooft al weinig goeds.
mischien zal hij wel later in de film verminkt worden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 12:26 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd naar, ja.
Geen masker, geen verminkingen, en pretty boy Reynolds als vertolker...Dat belooft al weinig goeds.
Meestal zijn films anders dan de comics. Ik kan je een paar voorbeelden geven:quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar hun relatie tot (het verleden van) Wolverine ontgaat me een beetje.
Mijn punt is juist, dat ook acteurs of producenten er niet zeker van kunnen zijn. Zelfs als Hugh Jackman zou zeggen "Ik speel nooit meer Wolverine" oid, dan weet je nog niets, want er zijn nog de Young X-Men, en dus de mogelijkheid van een reboot, enz.quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt er uiteraard niet zeker over zijn, maar er kunnen wel geruchten rondgaan, de wereld in geholpen door loslippige acteurs en producenten.
Volgens mij wel allemaal in de Ultimate strips. Maar deze lees ik niet, dus misschien heeft wikipedia me verkeerde info gegevenquote:Op maandag 11 augustus 2008 14:47 schreef Bachalo het volgende:
[..]
Meestal zijn films anders dan de comics. Ik kan je een paar voorbeelden geven:
Iceman en Rogue hebben nog nooit een relatie gehad.
Jamie Madrox is geen badguy
Juggernaut is geen mutant
dat klopt idd wel. Maar in het normale Marvel Universum was Juggernaut (stiefbroer van Prof Xavier) eerst een normale man die door een kristal super krachten kreeg. In het Ultimate universum is bijna alles anders. Later is hij zelf nog lid geweest van de X-men en Excalibur!quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:41 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Volgens mij wel allemaal in de Ultimate strips. Maar deze lees ik niet, dus misschien heeft wikipedia me verkeerde info gegeven
Ik vond het heerlijk aan het einde van de films te kankeren op wat er allemaal niet klopte, al was het maar om te kijken wat ik precies nog wist, als een kleine toets om mijn X-men kennis te testen...quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:47 schreef Bachalo het volgende:
Iceman en Rogue hebben nog nooit een relatie gehad.
Jamie Madrox is geen badguy
Juggernaut is geen mutant
En zo zijn er nog een hoop andere dingen die eigenlijk niet kloppen.
Dat zal inderdaad de (bekrompen) Nederlandse en Europese houding zijn.quote:Op maandag 8 september 2008 13:01 schreef sitting_elfling het volgende:
En juist omdat capt america zo pro usa is .. zal het uitkomen .. en dik floppen!
Hoezo bekrompen? Doen wij exact hetzelfde dan? Pro Nationalistische films uit europa? Dacht het niet .. dat zij zo nodig moeten laten zien dat het allemaal zo geweldig is erger ik me aan. En zoiets doet een film óver het algemeen niet ten goede. De échte amerikanen hebben dat ook door.quote:Op maandag 8 september 2008 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad de (bekrompen) Nederlandse en Europese houding zijn.
Precies. Dat Spider-Man in 3 ergens voor een Amerikaanse vlag staat heeft in de VS ook meer stof doen opwaaien dan hier in Europa.quote:Op maandag 8 september 2008 18:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoezo bekrompen? Doen wij exact hetzelfde dan? Pro Nationalistische films uit europa? Dacht het niet .. dat zij zo nodig moeten laten zien dat het allemaal zo geweldig is erger ik me aan. En zoiets doet een film óver het algemeen niet ten goede. De échte amerikanen hebben dat ook door.
Nu weet ik niet of je de Civil War cyclus gelezen hebt maar daar trok Cap behoorlijk van leer tegen de manier waarop de US regering nu bezig is. Wat hij trouwens met de dood heeft moeten bekopen maar dat terzijde.quote:Op maandag 8 september 2008 18:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoezo bekrompen? Doen wij exact hetzelfde dan? Pro Nationalistische films uit europa? Dacht het niet .. dat zij zo nodig moeten laten zien dat het allemaal zo geweldig is erger ik me aan. En zoiets doet een film óver het algemeen niet ten goede. De échte amerikanen hebben dat ook door.
Een mooie foto (al vind ik dat zijn gezicht verkeerd staat, het hoofd moet naar beneden en zijn ogen naar voren).quote:
Cap is al lang geen marionet meer van de regering... Cap staat voornamelijk garant voor de "geest" van het Amerikaanse denken. Dus vrijheid en gelijkheid voor allen, de idealen van de Amerikaanse grondwet...quote:Op maandag 8 september 2008 18:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nu weet ik niet of je de Civil War cyclus gelezen hebt maar daar trok Cap behoorlijk van leer tegen de manier waarop de US regering nu bezig is. Wat hij trouwens met de dood heeft moeten bekopen maar dat terzijde.
dat laatste sowieso, dat alles en iedereen elkaar ineens tegenkomtquote:Op zondag 14 september 2008 09:16 schreef peaceman het volgende:
In een eventuele X-men 4 zou ik graag een grotere rol voor Rogue zien. In de strip heeft ze toch een vele grotere rol gehad.
Maar ja, misschien is de opbouw wel zo dat ze doorgaan tot X-men 50 ofzo...![]()
Ik vond trouwens in de strips altijd leuk als de diverse helden en boeven elkaar tegenkwamen....
Ken je de strip ook? Daarin is ze vele malen belangrijker en dus leuker.quote:Op zondag 14 september 2008 09:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
dat laatste sowieso, dat alles en iedereen elkaar ineens tegenkomt![]()
Maar ik vond rogue echt 3 werf niks in de films en had er van mij ook niet in gehoeven.
Bekrompen is niet hetzelfde als hypocriet.quote:Op maandag 8 september 2008 18:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hij is al gecast....quote:Op zondag 14 september 2008 00:37 schreef ThaSandman het volgende:
Ik kijk wel uit naar Gambit. Samen met Wolverine toch wel mijn favoriete superheroes. Als ze Gambit goed casten kan hij op den duur ook een eigen film krijgen. Zijn verhaal wijkt toch wat af van de doorsnee superheroes.
Maar hij is niet verminkt.quote:Op maandag 15 september 2008 15:33 schreef Bachalo het volgende:
[..]
Wolverine heeft ook een masker in de comics...
In het begin van batman begins had batman ook nog geen masker...mischien zal deadpool later in de film verminkt raken en zodoende zijn masker dragen.quote:
mischien zal deadpool later in de film verminkt raken en zodoende zijn masker dragen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 06:48 schreef wc-eend het volgende:
Maar deadpool is deadpool niet zonder verminking, hij is toch deadpool geworden nadat hij door weapon x die regeneratie had gekregen? en ook die kanker?
Dan ga je dit wel leuk vinden.quote:Op zondag 14 september 2008 09:16 schreef peaceman het volgende:
In een eventuele X-men 4 zou ik graag een grotere rol voor Rogue zien. In de strip heeft ze toch een vele grotere rol gehad.
Ik hoop dat ze het dan moeten opnemen tegen apocalyps.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan ga je dit wel leuk vinden.
http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=newsDetails&newsID=12472
Na X-Men Origins: Wolverine staat de tweede spin-off van de X-Men drieluik in de startblokken. Josh Schwartz, creator van de TV series Gossip Girl, The O.C, Chuck, is aangesteld als schrijver. Ook werd hij gevraagd als regisseur, maar dat heeft hij geweigerd. Ook X-Men producer Lauren Shuler Donner is van de partij.
X-Men: First Class is gebaseerd op de jongere personages uit de eerdere X-Men films en op de in 2006 gestarte Marvel Comics reeks met dezelfde naam. Het verhaal wordt gericht op de leerlingen van 'Xavier Institute for Higher Learning'. We gaan dus meer zien van personages als Iceman, Rogue, Angel, Colossus, Jubilee en Shadowcat.
De releasedatum is nog niet vastgesteld. Op de IMDb staat nog steeds 2010, maar of dat gehaald wordt valt te betwijfelen. Het verhaal moet nog geschreven worden.
Ik mis nog steeds echte sentinels, niet die oefenzooi van deel 3. Apocalypse lijkt me ook wel tof, of natuurlijk Mr. Sinisterquote:Op donderdag 20 november 2008 16:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het dan moeten opnemen tegen apocalyps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |