quote:Op zondag 27 juli 2008 19:12 schreef PeterNB het volgende:
http://shoutcast.com/sbin/shoutcast-playlist.pls?rn=878957&file=filename.pls
Wat zegt je psych als je dit tekent?quote:Op zondag 27 juli 2008 19:13 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Sudden Artistic Output Syndrome
Lekker dan, ik krijg je voice mail.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:19 schreef PeterNB het volgende:
Ja eh, zit ik hier met de hele santekraam aan zwetend op een bureaustoel
moeten jullie ook wel wat te melden hebben he ?![]()
Flikker op zeg.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Achterlangs.....achterlangs.....achterlangs......
Oh was jij datquote:Op zondag 27 juli 2008 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker dan, ik krijg je voice mail.
Oh, Ka is aan de lijn, ok dan.![]()
doet karin dit als beroep of is dit een hobby?quote:Op zondag 27 juli 2008 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker dan, ik krijg je voice mail.
Oh, Ka is aan de lijn, ok dan.![]()
Babbelen met BQ erbij is altijd leuk hoor.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh was jij datJa ik wilde Karin niet RUDE gaan zitten onderbreken
ah karin hier ben je, is het weerbericht een hobby van je of is het je werk?quote:Op zondag 27 juli 2008 19:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey nu niet het engeltje spelen rellert!
Interesse, ik vind het leuk, interessant om te weten hoe het allemaal in elkaar steekt.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
doet karin dit als beroep of is dit een hobby?
Tuuluk niet, Ka is top en aan dit kutweer kan ze ook niks doen hè?quote:Op zondag 27 juli 2008 19:26 schreef PeterNB het volgende:
Oh was jij datJa ik wilde Karin niet RUDE gaan zitten onderbreken
zou ze wel schoonmaken ?quote:Op zondag 27 juli 2008 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Claire gaat weer niet koken, sorry
Nou je weet er toch héél wat vanaf hoor , vind ik wel leuk als iemand zo'n orginele hobby heeftquote:Op zondag 27 juli 2008 19:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Interesse, ik vind het leuk, interessant om te weten hoe het allemaal in elkaar steekt.
Ik ben niet echt goed hoor, er zijn in het DE forum jongens die aan de hand van prognosekaarten veel meer kunnen concluderen.
Ach hij heeft er nog éénquote:Op zondag 27 juli 2008 19:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
OME KOBUS HEEFT ZIJN LINKERBEEN VERLOREN
![]()
![]()
![]()
![]()
nah da's een makkie,quote:Op zondag 27 juli 2008 19:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Puin ruimen voor Huub, denk het wel....
Ja nou, ik schrok gewoon een beetje van dat gekift hier. Zal echt te maken hebben met het pikstaanderige weer.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:35 schreef tipsch het volgende:
Waarom doen jullie zo onaardig tegen elkaar?
Loving you.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:36 schreef PeterNB het volgende:
shit nou ben ik het vergeten. minni ripperton met wat ook alweer ?
quote:Op zondag 27 juli 2008 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuuluk niet, Ka is top en aan dit kutweer kan ze ook niks doen hè?
En handig af en toe....quote:Op zondag 27 juli 2008 19:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Nou je weet er toch héél wat vanaf hoor , vind ik wel leuk als iemand zo'n orginele hobby heeft
is toch harstikke geinig
quote:Op zondag 27 juli 2008 19:37 schreef Soury het volgende:
Ik heb ook nog mijn plee vernield .. Kan niet opWilde een stofje oprapen en ik botste tegen deksel. En begon door te trekken en houd niet meer op. Die knop heb ik ook maar omgedraaid
Ben pissigquote:
Ik hou van bijna allemaal, mag dat ook?quote:Op zondag 27 juli 2008 19:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik hou van jullie allemaal
mag dat ook?
![]()
![]()
![]()
![]()
ja komt ook echt zo over met die smileyquote:
Het zit je niet echt mee hè?quote:Op zondag 27 juli 2008 19:37 schreef Soury het volgende:
Ik heb ook nog mijn plee vernield .. Kan niet opWilde een stofje oprapen en ik botste tegen deksel. En begon door te trekken en houd niet meer op. Die knop heb ik ook maar omgedraaid
mag ookquote:Op zondag 27 juli 2008 19:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik hou van bijna allemaal, mag dat ook?
quote:Op zondag 27 juli 2008 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zit je niet echt mee hè?Kerels en plee's, doortrekken die handel. Als je plee werkt that is.
soury is gelukkig geen scheiterd dus dat scheeltquote:Op zondag 27 juli 2008 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dombo, dan moet je niet je toilet om zeep helpen
En dat doe ik expres ?? Tering het regent niet het gietquote:Op zondag 27 juli 2008 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dombo, dan moet je niet je toilet om zeep helpen
Ze heeft altijd nog een kattenbak...quote:Op zondag 27 juli 2008 19:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
soury is gelukkig geen scheiterd dus dat scheelt
quote:Op zondag 27 juli 2008 19:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze heeft altijd nog een kattenbak...
quote:Op zondag 27 juli 2008 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is Peter nu zelluf aan het zinguh..
Ja je moet wat he...................quote:Op zondag 27 juli 2008 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Is Peter nu zelluf aan het zinguh..
Nee, een beetje pech is niet erg maar je moet er geen gewoonte van maken.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zit je niet echt mee hè?Kerels en plee's, doortrekken die handel. Als je plee werkt that is.
daar hoef je je toch niet voor te schamenquote:
Ach, wat leuk, zomaar een reactie op een postingquote:Op zondag 27 juli 2008 19:47 schreef kahaarin het volgende:
Nee, een beetje pech is niet erg maar je moet er geen gewoonte van maken.![]()
Ach ja, het regent iig bij Soury, dat zal allicht verkoelen......
Ik draai hier altijd muziek hoorquote:Op zondag 27 juli 2008 19:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
stuk gezellig met een muziekkie hé
Naja, ik wilde gewoon zeggen dat Soury wel heel veel pech heeft......da's niet leuk....quote:Op zondag 27 juli 2008 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, wat leuk, zomaar een reactie op een posting![]()
![]()
Ik wil ook regen maar dat zit er volgens mij niet in vanavond.
mooiquote:
Ik weet het meis, ik ook.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:52 schreef kahaarin het volgende:
Naja, ik wilde gewoon zeggen dat Soury wel heel veel pech heeft......da's niet leuk....
tommie kom opquote:Op zondag 27 juli 2008 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik draai hier altijd muziek hoor
Maar het is wel leuk om te horen wat anderen mooi vinden.![]()
De buurman ligt heel vaak in zijn hangmat maar die vind het wel best geloof ik.
quote:Op zondag 27 juli 2008 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het meis, ik ook.![]()
Ben er weg van.
juiste plaats en juiste tijd zeker met een roseetje in mijn mikquote:Op zondag 27 juli 2008 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Past 't een beetje bij je?
BQ was er weg van lieverd.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:56 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
karin wacht je liedje !!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 27 juli 2008 20:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
IK ZEG HET IS GEZELLIG![]()
![]()
![]()
![]()
BISQUITJE
Ik naar plee geluidenquote:Op zondag 27 juli 2008 20:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
IK LUISTER ADEMLOOS NAAR BQ
da's gemeen karinquote:Op zondag 27 juli 2008 20:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, er komt een broodje hamburger binnen, brb!![]()
Een reboot is meestal voldoendequote:Op zondag 27 juli 2008 20:03 schreef Soury het volgende:
Volgens mij doet ie het weer .. De plee.
ik heb geen issues maar ik vond het RETEDAPPER !quote:Op zondag 27 juli 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
Ik ben het gewoon zat, al die vooroordelen. Maar niemand belt hè, dapper.
Zo nu weer over naar gezellige Libelle onderwerpen.
Lijkt erop.. goddank. Geen plee prutsers daar heb ik geen trek inquote:Op zondag 27 juli 2008 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een reboot is meestal voldoende
Ik ga zo een verzoekje doen hoor. Ben nog aan het zoeken.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
je hebt héle leuke plee plutsersquote:Op zondag 27 juli 2008 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt erop.. goddank. Geen plee prutsers daar heb ik geen trek in
ja maar ben bang dat dit dan de laatste isquote:Op zondag 27 juli 2008 20:17 schreef Dementor het volgende:
Gewoon lekker plaatjes blijven draaien is toch ook leuk?
Zo dapper is het niet hoor, gewoon zeggen wat je denkt en voelt. Doe jij ook altijd.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik heb geen issues maar ik vond het RETEDAPPER !
Hmm, was lekker!quote:Op zondag 27 juli 2008 20:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
da's gemeen karinmaar smakelijk eten
![]()
da's waarquote:Op zondag 27 juli 2008 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo dapper is het niet hoor, gewoon zeggen wat je denkt en voelt. Doe jij ook altijd.
Moet ik tijd voor nemen. Die heb ik nietquote:Op zondag 27 juli 2008 20:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je hebt héle leuke plee plutsers
Emile Ratelbandquote:Op zondag 27 juli 2008 20:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
da's waar![]()
daarom heb ik ook geen issues
http://www.quotenet.nl/lifestyle/qastelen_emile.phpquote:Op zondag 27 juli 2008 20:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
geen issue hoor gelijk effe op tafel gemieterd en opgelost
Heb hier al geschreven dat ik het klasse van je vond dat je de dingen bij de naam noemde BQ .quote:Op zondag 27 juli 2008 20:15 schreef beequeen het volgende:
Dus dat, ik rel nooit maar het moest me even van het hart.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:18 schreef kahaarin het volgende:
@BQ, je hebt ook gewoon gelijk, ik vind het zo jammer dat mensen die normaal heel goed met elkaar kunnen dan meegaan in het gedoe, ik ben ook wat meer geprikkeld als er gehakketak is, dan blijf ik meestal liever gewoon weg......
Tafel weer aan de kant.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o wat lief![]()
peter mijn plaatje hopen dat het helpt
afbeelding
ik weet het héééél zekerquote:Op zondag 27 juli 2008 20:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
http://www.quotenet.nl/lifestyle/qastelen_emile.php
Hij heeft wel leuke huizen Fan, weet je het zeker?
Ik grap maar een beetje hequote:Op zondag 27 juli 2008 20:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik weet het héééél zeker![]()
eigen haard is goud waard
zelfs al zit er geen plafond meer in
heeeeeeeeeel langzaam BQquote:Op zondag 27 juli 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
En nu dansen op het verzoekje van Fan......toch maar niet, mij te warm.
Peter zei het vanmiddag goed, sop en kool.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat, ik rel nooit maar het moest me even van het hart.
En nu dansen op het verzoekje van Fan......toch maar niet, mij te warm.
quote:Op zondag 27 juli 2008 20:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat weet ik skattie hoef je niet eens te zeggen
Thanx dear maar reacties kun je shaken, stoer hè?quote:Op zondag 27 juli 2008 20:22 schreef -Blurk- het volgende:
Heb hier al geschreven dat ik het klasse van je vond dat je de dingen bij de naam noemde BQ .
En zat eigenlijk te wachten tot 1 van de mensen die jij noemde zo stoer zou zijn om te bellen.
Niet dus.
Of het moet nog komen.
Gert, ik zit nu al ergens in seizoen 4.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:26 schreef Gert het volgende:
Goedenavond.
Alwéér uitzending!![]()
Peter is helemaal los.![]()
Maar zomergasten begint nu ook... gaat er nog iemand heftig klagen?
Seizoen 4... wow.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gert, ik zit nu al ergens in seizoen 4.
Waar moet ik naar kijken, welke fragment vond je nou zo leuk?
Daarmee gelijk maar even wijzend en jezelf schoon pratendquote:Op zondag 27 juli 2008 20:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb hier al geschreven dat ik het klasse van je vond dat je de dingen bij de naam noemde BQ .
En zat eigenlijk te wachten tot 1 van de mensen die jij noemde zo stoer zou zijn om te bellen.
Niet dus.
Of het moet nog komen.
Yeah.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Seizoen 4... wow.![]()
Nou dan heb je dat fragment al gehad.
Het is niet "leuk", maar Nancy doet zéér vrijpostig aan 't eind van S03E07
Ehm, nee.....quote:Op zondag 27 juli 2008 20:34 schreef PeterNB het volgende:
Nix zo leuk als de Tiroler Holzburcherhumpsepumpse !!!
quote:Op zondag 27 juli 2008 20:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Yeah.
Top gewoon.
Dat kwam dus enorm bekend voor.
Een moeder die hem opeens flipt.
peter ik had eventjes het vrijdagavond gevoelquote:Op zondag 27 juli 2008 20:34 schreef PeterNB het volgende:
Nix zo leuk als de Tiroler Holzburcherhumpsepumpse !!!
Ik had meer het Nefit-gevoel...............quote:Op zondag 27 juli 2008 20:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
peter ik had eventjes het vrijdagavond gevoel
Dankjewel, ik heb een hekel aan gedonder maar dit moest me gewoon van het hart.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Edit: In brede zin heeft BQ natuurlijk simpelweg gelijk, gedonder heb je niet zoveel aan...
maar die was ontploftquote:Op zondag 27 juli 2008 20:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik had meer het Nefit-gevoel...............
(Nefit is een merk kachel)
+ The Thermals.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Yeah.
Top gewoon.
Dat kwam dus enorm bekend voor.
Een moeder die hem opeens flipt.
ow hier ben ik zo blij mee, het weer is opgeklaardquote:Op zondag 27 juli 2008 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dankjewel, ik heb een hekel aan gedonder maar dit moest me gewoon van het hart.
truste Peter en dank je welquote:Op zondag 27 juli 2008 20:41 schreef PeterNB het volgende:
Ontploffende kachels zijn nooit leuk.................
Nou ik ben effe een docu kijken, zelfs typen kost zweet
TRuSTuH !!!!
Langzaam....maar....gestaag.....kruipt.....het....ons.....land....binnen.....quote:Op zondag 27 juli 2008 20:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maarre, we krijgen dus geen storm meer vanacht ??![]()
Neequote:Op zondag 27 juli 2008 20:38 schreef Dementor het volgende:
Gert, weet jij hoe die psycho chick heet die opeens opdook in seizoen 2 of 3 met dat busje?
Je weet wie ik bedoel he, zo'n dame die je stiekem wel wilt tegenkomen maar waarvan je weet dat er fuckin grote problemen van komenquote:Op zondag 27 juli 2008 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee![]()
Staat vast wel in de aftiteling (als die erbij zat).
Bedankt voor het gesprekje, trusten.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:41 schreef PeterNB het volgende:
Nou ik ben effe een docu kijken, zelfs typen kost zweet
TRuSTuH !!!!
Hmm... het is hier nog helemaal blauw, maar aan dat massieve wolkendek te zien, zal NIEMAND ONTSNAPPEN.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Langzaam....maar....gestaag.....kruipt.....het....ons.....land....binnen.....![]()
[ afbeelding ]
Vanuit het zuidoosten.
quote:Op zondag 27 juli 2008 20:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je weet wie ik bedoel he, zo'n dame die je stiekem wel wilt tegenkomen maar waarvan je weet dat er fuckin grote problemen van komen
Zo'n destroyer.
Jemig James Brown, terug in de tijd.quote:
HOLY SHIT !quote:
Ik hoop op regen, echt, maar gisteren zouden we dat ook krijgen maar toen is er ook niets gevallen......quote:Op zondag 27 juli 2008 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm... het is hier nog helemaal blauw, maar aan dat massieve wolkendek te zien, zal NIEMAND ONTSNAPPEN.
Of was jouw prognose anders, hem 'm niet gehoord.![]()
quote:
RING RINGquote:Op zondag 27 juli 2008 20:50 schreef Dementor het volgende:
Gevonden!
* Dementor wacht tot de deurbel gaat
Nou, omdat jij het bent.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
OH MAAK ME GEK![]()
ik heb een koppie zonnatura thee nodig nou anders kom ik morgen mijn nest niet uit
effe wachten ben nog bij de sexmachinequote:Op zondag 27 juli 2008 20:53 schreef Dementor het volgende:
Dit vind ik toch altijd erg bijzonder om te zien.
Die is ook al zo goed he, hij is tot het eind door gegaan met optreden.quote:
Het was mijn held, I'm a soul lover and will be till the day I die. Jemig wat was hij hier jong.quote:Op zondag 27 juli 2008 20:56 schreef Dementor het volgende:
Hier was hij aan iets.. maar geen idee aan wat.
Het werkte wel.
Broekie, James was/is the bomb.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:01 schreef Dementor het volgende:
Wel grappig dat jullie dit ook leuk vinden.
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:01 schreef Dementor het volgende:
Wel grappig dat jullie dit ook leuk vinden.
Mooiste nummer ooit van James en deze combi is wel heel apart., thanx.quote:
Bij mij loopt niks in sync, vandaar de verwarring misschien.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:06 schreef Dementor het volgende:
Oh ja nu boeit mijn leeftijd opeens weer, die loopt toch al nooit in sync dus waarom nu wel
NP, als je bij de related items kijkt dan zie je nog wel meer mooie combi's, met Bono en met sting.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooiste nummer ooit van James en deze combi is wel heel apart., thanx.
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij mij loopt niks in sync, vandaar de verwarring misschien.
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je Libelle is uit begrijp ik.
![]()
![]()
![]()
![]()
Oooh Karin, foei!
HUMOR IK HOU D'R VANquote:Op zondag 27 juli 2008 21:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Oooh Karin, foei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Story of my life, ook net uit.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:11 schreef kahaarin het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Oooh Karin, foei!
Heerlijk, Freddie is ook zo'n figuur die je niet meer weg kunt denken uit de muziekhistorie.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:13 schreef Dementor het volgende:
Ja hoor!
Daar is Freddie weer, het zal eens niet he!
Nee dat kan eigenlijk ook niet he.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk, Freddie is ook zo'n figuur die je niet meer weg kunt denken uit de muziekhistorie.
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heerlijk, Freddie is ook zo'n figuur die je niet meer weg kunt denken uit de muziekhistorie.
Liev, maar als we het over grootheden in de muziek hebben. Ella.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
niks tvp meelullen jijof een muziekkie
Ah, je bent er weer. Tuuluk is het hier gezellig. Deze is speciaal voor jou.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, je bent er weer. Tuuluk is het hier gezellig. Deze is speciaal voor jou.
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
wat ben jij toch liefffffffff
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Liev, maar als we het over grootheden in de muziek hebben. Ella.![]()
Good old times, was een hit toen ik voor het eerst naar hier reedquote:Op zondag 27 juli 2008 21:32 schreef beequeen het volgende:
Gek hè, ik heb voor dit liedje nog steeds een zwak.
Ik vind deze helemaal geweldig, maar kan me ook voorstellen als je 't een verkrachting van 't origineel vindtquote:Op zondag 27 juli 2008 21:32 schreef beequeen het volgende:
daar is ie té mooi voor, ik kende deze nietquote:
Maar nu wel!quote:Op zondag 27 juli 2008 21:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
daar is ie té mooi voor, ik kende deze niet
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:32 schreef beequeen het volgende:
geen tijd !quote:Op zondag 27 juli 2008 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Btw , Huub is ook in tha house, op de commode.
Ik kan dit wel waarderen hoor, lekker reggea soundje.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind deze helemaal geweldig, maar kan me ook voorstellen als je 't een verkrachting van 't origineel vindt:
quote:
Bij dit nummer smelt ik, ook al is het niet warm.quote:
Slow jazz that is, de klassieke jazz zeg maar, ik ook!quote:Op zondag 27 juli 2008 21:36 schreef beequeen het volgende:
Ik voel je Ka maar Ella en Oscar Peterson, dat was het echt. Mèn, I love echte jazz.![]()
Jah, rellen genoeg gezien, ik blijf hier........quote:Op zondag 27 juli 2008 21:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ja toch/ zeg maar dat ie hier heen komt mag ie zijn favoriete nummer posten
dat geklier altijd daar![]()
Ja en , ik luister liever muziek hier.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Btw , Huub is ook in tha house, op de commode.
moeten wij daarvan de dupe worden? Of verwacht je antwoorden?quote:
ik ook hoor maar hij is wel van Harte welkom mag ie gewoon meedoenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jah, rellen genoeg gezien, ik blijf hier........
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
moeten wij daarvan de dupe worden? Of verwacht je antwoorden?
Nodig hem uit, misschien heeft hij wat verzoekplaatjes.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ook hoor maar hij is wel van Harte welkom mag ie gewoon meedoen
zou ik wel sportief vinden
doe ik wel evenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nodig hen uit, misschien heeft hij wat verzoekplaatjes.
Hey, van 'White Album' toch? Ook goed!quote:
o deze ga ik even helemaaaaaaaaal afluisterenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey, van 'White Album' toch? Ook goed!
Een reuze-magnum met nootjes?quote:Op zondag 27 juli 2008 21:44 schreef Dementor het volgende:
Ik heb hier iets moois, alleen even goed uitvogelen hoe ik dat het beste kan delen.
Eigenlijk is het te veel en te groot
Hihi, nee het is iets anders maar dat word zo lastig dat ik het of helemaal goed wil doen of niet.quote:
TOMMIE !!!quote:Op zondag 27 juli 2008 21:44 schreef Dementor het volgende:
Ik heb hier iets moois, alleen even goed uitvogelen hoe ik dat het beste kan delen.
De clip is zelfs nog met Monica van Friendsquote:Op zondag 27 juli 2008 21:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gossie dat was er gewoon wéér eentje die ik niet kende hé
Ik kan nooit te veel worden, ja hooguit op 1 moment.quote:
quote:
ja hé bizar zulke mensenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:56 schreef Dementor het volgende:
Je zou maar 24/7 zoveel energie hebben als Freddie mercury op zijn beste dagen had.
Bizar.
Ik zou er zo voor tekenen, echt.quote:
OH????????quote:Op zondag 27 juli 2008 21:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kan nooit te veel worden, ja hooguit op 1 moment.
Die klacht krijg ik wel eens, he Tom nu even niet.
Maar maar!
Argh.
![]()
Heb ik nog keus?quote:Op zondag 27 juli 2008 21:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
OH????????
Wil je erover praten
dag Blommetje wat zijn jouw favoriete muziekjes ?quote:Op zondag 27 juli 2008 21:58 schreef blomst het volgende:
goedeavond
hele dag voor iemand op de markt in Emmen gestaan vandaag, weer eens wat anders dan mensen verzorgen.
quote:Op zondag 27 juli 2008 22:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dag Blommetje wat zijn jouw favoriete muziekjes ?
kom maar op alles is goed
Hoi Blommeke, wat heb je precies gedaan dan?quote:Op zondag 27 juli 2008 21:58 schreef blomst het volgende:
goedeavond
hele dag voor iemand op de markt in Emmen gestaan vandaag, weer eens wat anders dan mensen verzorgen.
Janis is ook zo tof. Mèn, muziek in het algemeen, ik kan niet zonder hoor.quote:
Ik vond eigenlijk ook alleen de titel leukquote:Op zondag 27 juli 2008 21:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd en weggeklikt, not my cup of tea, sorry.
quote:
Wat een bluffer!quote:Op zondag 27 juli 2008 21:44 schreef Dementor het volgende:
quote:Op zondag 27 juli 2008 22:08 schreef mazaru het volgende:
Wat een bluffer!
Bij mij hangt er een bordje op het toilet. "Heren, kom gerust dichterbij, hij is kleiner dan u denkt"
Nee het lukt gewoon niet om dat fatsoenlijk op tjoektjoep te vinden en iets uploaden is fucked up omdat tjoeptjoek mp3'tjes codeert alsof het geld kost.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een bluffer!
Bij mij hangt er een bordje op het toilet. "Heren, kom gerust dichterbij, hij is kleiner dan u denkt"
quote:Op zondag 27 juli 2008 22:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een bluffer!
quote:Op zondag 27 juli 2008 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Janis is ook zo tof. Mèn, muziek in het algemeen, ik kan niet zonder hoor.
Janis, een verhaal apart. Schor maar zingen als een nachtegaal in mijn oren mooiste nummer ever Ka.quote:
relax.............. grappige context rememberquote:Op zondag 27 juli 2008 22:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee het lukt gewoon niet om dat fatsoenlijk op tjoektjoep te vinden en iets uploaden is fucked up omdat tjoeptjoek mp3'tjes codeert alsof het geld kost.
Maar ach je hoeft me niet te geloven hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |