Ja nou, ik schrok gewoon een beetje van dat gekift hier. Zal echt te maken hebben met het pikstaanderige weer.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:35 schreef tipsch het volgende:
Waarom doen jullie zo onaardig tegen elkaar?
Loving you.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:36 schreef PeterNB het volgende:
shit nou ben ik het vergeten. minni ripperton met wat ook alweer ?
quote:Op zondag 27 juli 2008 19:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuuluk niet, Ka is top en aan dit kutweer kan ze ook niks doen hè?
En handig af en toe....quote:Op zondag 27 juli 2008 19:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Nou je weet er toch héél wat vanaf hoor , vind ik wel leuk als iemand zo'n orginele hobby heeft
is toch harstikke geinig
quote:Op zondag 27 juli 2008 19:37 schreef Soury het volgende:
Ik heb ook nog mijn plee vernield .. Kan niet opWilde een stofje oprapen en ik botste tegen deksel. En begon door te trekken en houd niet meer op. Die knop heb ik ook maar omgedraaid
Ben pissigquote:
Ik hou van bijna allemaal, mag dat ook?quote:Op zondag 27 juli 2008 19:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik hou van jullie allemaal
mag dat ook?
![]()
![]()
![]()
![]()
ja komt ook echt zo over met die smileyquote:
Het zit je niet echt mee hè?quote:Op zondag 27 juli 2008 19:37 schreef Soury het volgende:
Ik heb ook nog mijn plee vernield .. Kan niet opWilde een stofje oprapen en ik botste tegen deksel. En begon door te trekken en houd niet meer op. Die knop heb ik ook maar omgedraaid
mag ookquote:Op zondag 27 juli 2008 19:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik hou van bijna allemaal, mag dat ook?
quote:Op zondag 27 juli 2008 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zit je niet echt mee hè?Kerels en plee's, doortrekken die handel. Als je plee werkt that is.
soury is gelukkig geen scheiterd dus dat scheeltquote:Op zondag 27 juli 2008 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dombo, dan moet je niet je toilet om zeep helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |