quote:Op zondag 27 juli 2008 19:12 schreef PeterNB het volgende:
http://shoutcast.com/sbin/shoutcast-playlist.pls?rn=878957&file=filename.pls
Wat zegt je psych als je dit tekent?quote:Op zondag 27 juli 2008 19:13 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Sudden Artistic Output Syndrome
Lekker dan, ik krijg je voice mail.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:19 schreef PeterNB het volgende:
Ja eh, zit ik hier met de hele santekraam aan zwetend op een bureaustoel
moeten jullie ook wel wat te melden hebben he ?![]()
Flikker op zeg.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Achterlangs.....achterlangs.....achterlangs......
Oh was jij datquote:Op zondag 27 juli 2008 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker dan, ik krijg je voice mail.
Oh, Ka is aan de lijn, ok dan.![]()
doet karin dit als beroep of is dit een hobby?quote:Op zondag 27 juli 2008 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker dan, ik krijg je voice mail.
Oh, Ka is aan de lijn, ok dan.![]()
Babbelen met BQ erbij is altijd leuk hoor.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh was jij datJa ik wilde Karin niet RUDE gaan zitten onderbreken
ah karin hier ben je, is het weerbericht een hobby van je of is het je werk?quote:Op zondag 27 juli 2008 19:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey nu niet het engeltje spelen rellert!
Interesse, ik vind het leuk, interessant om te weten hoe het allemaal in elkaar steekt.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
doet karin dit als beroep of is dit een hobby?
Tuuluk niet, Ka is top en aan dit kutweer kan ze ook niks doen hè?quote:Op zondag 27 juli 2008 19:26 schreef PeterNB het volgende:
Oh was jij datJa ik wilde Karin niet RUDE gaan zitten onderbreken
zou ze wel schoonmaken ?quote:Op zondag 27 juli 2008 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Claire gaat weer niet koken, sorry
Nou je weet er toch héél wat vanaf hoor , vind ik wel leuk als iemand zo'n orginele hobby heeftquote:Op zondag 27 juli 2008 19:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Interesse, ik vind het leuk, interessant om te weten hoe het allemaal in elkaar steekt.
Ik ben niet echt goed hoor, er zijn in het DE forum jongens die aan de hand van prognosekaarten veel meer kunnen concluderen.
Ach hij heeft er nog éénquote:Op zondag 27 juli 2008 19:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
OME KOBUS HEEFT ZIJN LINKERBEEN VERLOREN
![]()
![]()
![]()
![]()
nah da's een makkie,quote:Op zondag 27 juli 2008 19:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Puin ruimen voor Huub, denk het wel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |