Hoezo dat? Oleguer is totaal niet blessure gevoelig ik ga er dus vanuit dat hij alle speelt, Vermaelen is een solide verdediger die gemiddeld 22 wedstrijden per jaar speelt, de andere wedstrijden moet Gregory toch kunnen opvangen? Silva beste rechtback in Nederland en Vertonghen beste linksback + talent van het jaar.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb niet zozeer twijfels bij Oleguer, ik heb meer twijfels bij Silva - Oleguer - Vermaelen - Vertonghen.
Zowel de stukjes van die Feyenoorder als die Ajacied zijn gewoon triest en slecht.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:15 schreef kevin6188 het volgende:
Mooi, mooi.
http://www.nusport.nl/200(...)aar-verrek-optimisme
Dude?quote:Op maandag 28 juli 2008 18:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat ik heb gelezen en gezien van Oleguer is het imo niet de verdediger die Ajax zocht. Maar ja als ik hier boven lees dat Rijkaard in verband met Ajax wordt gebracht heeft die misschien Ajax wel getipt over Oleguer oid Toich blijf ik bij mn twijfels over hem. Ik hoop maar dat ie kan brengen waar ie voor gehaald is.
Daar bij heb ik Silva, Vermaelen en Vertongen nooit als heel erg degelijke verdedigers gezien en ben ik bang dat we weer een berg doelpunten tegen gaan krijgen.
Mijn mening: Zoek verder naar een type Jaap Stam Ajax!
Veel beter dan vorig seizoen zal deze verdediging niet zijn hoor.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Beste rechtsback van de Eredivisie, 160+ wedstrijden in Barcelona 1, een degelijke sterke Belgische verdediger met blessuregevoeligheid en speler van het jaar afgelopen seizoen.
Ja, dat wordt echt helemaal niets.
Mwah, sinds Silva vorig jaar er bij is gekomen ging het toch al stukken beter. Hopelijk kan Frank de Boer ze ook wat bijleren qua posities/dekken oidquote:Op maandag 28 juli 2008 18:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Veel beter dan vorig seizoen zal deze verdediging niet zijn hoor.
Fijn dat jij t positiever in ziet maar ik had t over mijn mening. En ja die mag ik toch vertellen?quote:
Zit wat in. Verder heb ik trouwens een hoog vertrouwen in van Basten. Ik vind hem niet t type dat ergens aan begint zonder goed zn opties en mogelijkheden verkent te hebben waar mee ie prestaties kan leveren.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:43 schreef Wooldoor het volgende:
Daarom zou het relax zijn om in 4-2-3-1 te spelen zodat Lindgren en Gabri de verdediging ontlasten. Maar Oleguer zal echt wel mee kunnen in de eredivisie zonder problemen. En waarom we zoveel tegen kregen kwam ook doordat we voorin geen creativiteit hadden om de bal lang vast te kunnen houden. Nu heb je met Sulejmani, Aissati en Suarez 3 creatieve spelers die voorin een bal kunnen vast houden.
Natuurlijk mag dat, maar ik miste nogal een onderbouwing erbij.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fijn dat jij t positiever in ziet maar ik had t over mijn mening. En ja die mag ik toch vertellen?
Dat vond ik ook altijd zo vreemd, ik had altijd het gevoel dat er verkeerd gedekt werd en hoop dat Frank de Boer met dit soort dingen gaat werken.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:47 schreef MaxC het volgende:
Vorig jaar hadden we in de 2e helft een erg goede verdediging(Heitinga, Silva en Vertonghen waren allemaal in vorm) maar nog steeds kregen we zoveel tegendoelpunten. Dat snapte ik echt niet.
Moet ook zeggen dat Stekeleburg wel aardig keepte maar niet echt punten pakte met onmogelijke reddingen
Ben trouwens benieuwd of MvB ook zo gaat juichen (als op je avatar) als we de 1-0 scoren tegen Volendam bijvoorbeeldquote:Op maandag 28 juli 2008 18:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, maar ik miste nogal een onderbouwing erbij.![]()
[..]
Dat vond ik ook altijd zo vreemd, ik had altijd het gevoel dat er verkeerd gedekt werd en hoop dat Frank de Boer met dit soort dingen gaat werken.
Whehehe, ga er niet vanuit. Dat mag hij doen bij PSV uit als we kampioen zijnquote:Op maandag 28 juli 2008 19:24 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd of MvB ook zo gaat juichen (als op je avatar) als we de 1-0 scoren tegen Volendam bijvoorbeeld
Ik heb gehoord dat mevrouw Molenaar zich in gezelschap/op een feestje heeft laten ontvallen dat de benoeming van haar man 99% rond is. Uit de tweede hand, dat zeg ik er eerlijk bij. Wel van betrouwbare mensen...quote:Op maandag 28 juli 2008 17:35 schreef Wooldoor het volgende:
Op ajax1.nl staat:
In de wandelgangen van de ArenA, de thuisbasis van Ajax, wordt steeds luider de naam van ex-Ajacied Frank Rijkaard genoemd als opvolger. Deze naam komt overigens van welingevoerde journalisten, niet van Ajax zelf.
Ik heb niet echt een onderbouwing tis meer een gevoel dat ik er bij heb. Behalve dan Oleguer Wat ik van hem gezien heb vond ik nou niet byzonder goed. Eerder beangstigend slecht voor de speler die hij zou moeten zijn. Rustig en controlerend in de verdediging.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, maar ik miste nogal een onderbouwing erbij.![]()
[..]
Ja, dan mag hij rondspringen a la Gomes. In belangrijke wedstrijden zou ik het wel mooi vinden als hij zo meeleeft als we een erg belangrijke goal scorenquote:Op maandag 28 juli 2008 19:26 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Whehehe, ga er niet vanuit. Dat mag hij doen bij PSV uit als we kampioen zijn
Dat moet nog ff wennen toch?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:04 schreef De_Ananas het volgende:
Onze verdedigers zijn 1tegen 1 allemaal wel redelijk goed maar als verdediging staat het niet.
Komt ook doordat de verdediging ook sterk afhankelijk is van het middenveld en dat was in verdedigend opzicht nogal zwak met Perez op 10. Tel daarbij op dat Emanuelson vorig seizoen veel op linksback heeft moeten spelen doordat Vermaelen geblesseerd was en opeens klinkt het een stuk logischer waardoor Ajax zoveel goals tegen kreeg vorig seizoen!quote:Op maandag 28 juli 2008 20:04 schreef De_Ananas het volgende:
Onze verdedigers zijn 1tegen 1 allemaal wel redelijk goed maar als verdediging staat het niet.
Als hij zou komen dan lijkt Ajax eindelijk weer eens op de goede weg terug, alle mensen uit het bestuur zijn logisch gekozen en passen bij Ajax. De aankopen zijn tot nu toe ook prima en logisch.quote:Op maandag 28 juli 2008 19:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat mevrouw Molenaar zich in gezelschap/op een feestje heeft laten ontvallen dat de benoeming van haar man 99% rond is. Uit de tweede hand, dat zeg ik er eerlijk bij. Wel van betrouwbare mensen...
Een 10 maakt echt niet veel uit hoor, Aissati of iemand anders zal niet meer gaan verdedigen.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Komt ook doordat de verdediging ook sterk afhankelijk is van het middenveld en dat was in verdedigend opzicht nogal zwak met Perez op 10. Tel daarbij op dat Emanuelson vorig seizoen veel op linksback heeft moeten spelen doordat Vermaelen geblesseerd was en opeens klinkt het een stuk logischer waardoor Ajax zoveel goals tegen kreeg vorig seizoen!
Er bestaat wel een verschil tussen de invulling van de nummer 10 positie en de invulling van de nummer 10 positie door Aissati en Perez hequote:Op maandag 28 juli 2008 20:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een 10 maakt echt niet veel uit hoor, Aissati of iemand anders zal niet meer gaan verdedigen.
wtf zeg hoe kan zo'n afgezakte club ajax aftroeven zeg...:S en dan om zo'n minimaal bedrag...quote:Op maandag 28 juli 2008 21:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ongelooflijk, Ajax mist om 3 ton Papastathopoulos.
Ongelooflijk domme actie. Hij vertrekt voor 3.8 naar Genoa, Ajax bood 3.5.
Wat een sukkels.
It wasnt me.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben echt pissig nu. Hij zou de perfecte nieuwe Heitinga zijn. Niet vies van aanvallen, slager achterin en een prima dribbel. Gierige Joden, om 3 ton..
Waarom zoiets laten schieten, ze hebben toch geld zat. Gooi er wat mij betreft een miljoen extra tegenaan om genoa af te troeven...quote:Op maandag 28 juli 2008 21:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben echt pissig nu. Hij zou de perfecte nieuwe Heitinga zijn. Niet vies van aanvallen, slager achterin en een prima dribbel. Gierige Joden, om 3 ton..
Jezus balen!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een sukkels.
En hoe betrouwbaar is dat?quote:Op maandag 28 juli 2008 21:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb ooit opgezocht dat ieder van de afgelopen 4 verloren kampioenschappen, gepaard ging met een vergelijkbaar aantal doelpunten voor, maar 10 tegengoals meer dan psv. Bekend probleem, maar als je de individuele spelers aanwijst die voorgaande jaren de defensie vormden, dan is het heel lastig om de vinger op de zere plek te leggen.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:43 schreef Jasza het volgende:
Dat we veel tegengoals krijgen ligt natuurlijk niet alleen aan de verdediging he, middenveld(balverlies) etc is ook een probleem geweest.
En Silva vind ik verdedigend wel sterk hoor, en om de aantal wedstrijden hadden we andere mensen achterin, helpt ook niet echt.
Hoe betrouwbaar is de media indeze.. Maar het komt van een redelijk betrouwbare bron..quote:
quote:Gazette - Genoa, problems for Papastathopoulos
28.07.2008 08,18 of Gori Mark read article 3250 times
It seemed made, but the AEK has begun to play to the rise: thus Sokratis Papastathopoulos (20) goes away from the Genoa. For this point the Genoa will always head more at viola Dainelli (29) and on the amaranth Salvatore Aronica (30)
De berichten hier kwamen van een aantal bronnen, allemaal los van elkaar.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als MVB hoi zegt tegen Polak dan weet de hele media dat Polak toch wel voor 99% zeker naar Ajax verkast, Papastopoulos ofzo heb ik nog nooit iets over gelezen behalve hier...
Polak!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Als MVB hoi zegt tegen Polak dan weet de hele media dat Polak toch wel voor 99% zeker naar Ajax verkast, Papastopoulos ofzo heb ik nog nooit iets over gelezen behalve hier...
Ik denk ook dat-ie liever in Italie speelt dan in NL hoor, dus dat het niet alleen de 3 ton is ....quote:Op maandag 28 juli 2008 21:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een sukkels.
We hadden Machlas en Yannis ook nog hčquote:Op maandag 28 juli 2008 21:38 schreef MaxC het volgende:
[ afbeelding ]
één maffe griek was al genoeg voor de komende 10 jaar
Zelf heeft ie niet gesproken met Ajax, aangezien alleen het bod van Genoa werd geaccepteerd.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk ook dat-ie liever in Italie speelt dan in NL hoor, dus dat het niet alleen de 3 ton is ....
Dat gezeik over Machlas is echt overdreven. Die scoorde net zoveel als Kluivert bij Ajax.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:18 schreef RayMania het volgende:
[..]
We hadden Machlas en Yannis ook nog hč. Allemaal niet best.
Bedoelde het niet heel negatief met "niet best". Machlas is zeker belangrijk geweest, vooral in 2001/2002 tegen bijvoorbeeld FC Groningen. De verwachtingen waren te hoog toen.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat gezeik over Machlas is echt overdreven. Die scoorde net zoveel als Kluivert bij Ajax.
Wat betreft de spelers die weg mogen.. Perez mag van mij blijven mits Van Basten wel van plan is om hem te gaan gebruiken. De rest heeft totaal geen meerwaarde en kunnen dus weg.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:28 schreef TheJanitor het volgende:
Ik vrees nog steeds dat we niet van al onze matige spelers afkomen.. of ben ik nu te voorbarig...
Krohn Dehli, Ogararu, Coln, Leonardo, Schilder, Perez & Mitea mogen van mij zeker weg.
Delorge, Kennedy & Luque zou ik op zich niet erg vinden.
Manucharyan, Anita & Donald mogen verhuurd worden.
Helaas hebben de spelers amper transferwaarde, en dat is dan ook gelijk weer de halve selectie
Het gezeik van velen is inderdaad op weinig gebasseerd omdat zijn spel in die paar wedstrijden inderdaad niet slecht was. Maar hij is hét toonbeeld van de modale spelers die afgelopen seizoenen de boventoon voerden in de selectie.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:37 schreef BB-boy het volgende:
Ik weet niet wat iedereen zo tegen Delorge heeft hoor. Hij is bijna het hele seizoen geblesseerd geweest en de minuten die hij heeft gemaakt waren niet onaardig.
Kennedy speelde wel zwak, er kwam ook geen enkele corner van hem in de 16meter terecht om maar een voorbeeld te geven.quote:
En ook net zoveel als Ibrahimovic.quote:Op maandag 28 juli 2008 22:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat gezeik over Machlas is echt overdreven. Die scoorde net zoveel als Kluivert bij Ajax.
quote:Op maandag 28 juli 2008 23:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
En ook net zoveel als meer dan Ibrahimovic.
quote:
Oprotten met die kut-Wielaert.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:47 schreef versteegrob het volgende:
Ajax gaat vol voor Wielaert
AMSTERDAM - Ajax zet de komende dagen alles op het binnenhalen van Rob Wielaert als centrale verdediger. Hoewel FC Twente heeft gezegd dat het niet wil meewerken aan een transfer, hopen de Amsterdammers de leiding van de Enschedese club over te halen met een financieel aantrekkelijk bod.
afbeelding vergroten Rob Wielaert (links). FOTO PRO SHOTS
Wielaert ziet zelf een transfer wel zitten, omdat hij het als een sportieve promotie ziet. Ajax hoopt er voor het weekeinde nog uit te komen met FC Twente. In dat geval zou hij in het eigen Amsterdam-toernooi al deel kunnen uitmaken van de selectie.
http://www.sportwereld.nl(...)l_voor_Wielaert.html
Dan breekt echt mijn klompquote:
Iedere euro is er één teveel, wanbeleid!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 08:49 schreef Blight het volgende:
Dat zinnetje over een financieel aantrekkelijk bod doet me wel vrezen dat er veel te veel betaald gaat worden..
Hij is overbodig, we hebben net een rechtsbenige centrale verdediger (Oleguer) aangetrokken. Met Gregory v/d Wiel hebben we een prima backup, Robbie Wielaert erbij zou betekenen dat die minder kansen krijgt. Wielaert samen met Oleguer in het centrum gaat weer ten koste van Thomas Vermaelen, daarbij zijn het beide rechtspoten. Iedere euro is er één teveel, hoop echt dat FCT hem niet laat gaan.quote:
Mochten het echt voorkomen dat beide geblesseerd zijn, dan heb ik liever dat het intern opgelost wordt met jongens uit Jong Ajax. Je gaat toch geen (bijna) dertigjarige laatbloeier voor teveel geld weghalen bij een subtopper? Kom op, zeg. We zijn Ajax!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:11 schreef BK201 het volgende:
Al hoewel Vermaelen vaak genoeg geblesseerd raakt en v/d Wiel kan natuurlijk ook even de pech hebben op dat gebied
Hmm, ik ben benieuwd. Ajax was dus wel concreet bezig met hem?quote:Op maandag 28 juli 2008 21:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oe, volgens Tutto Mercato gaat het niet door omdat AEK moeilijk begon te doen (hoger bod ontvangen wellicht?
Misschien Ajax nog in de race?!?!?!?!
Bericht is van vandaag iig:
[..]
Marco van Basten is nog geen maand in dienst en hij begaat alweer een grote blunder, tyfuszooi.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:24 schreef PyTh het volgende:
6 miljoen en Wielaert is van jullie, al weer een oud PSV'er.......
Of het een blunder is kun je pas aan het einde van seizoen bepalen nu niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Marco van Basten is nog geen maand in dienst en hij begaat alweer een grote blunder, tyfuszooi.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Marco van Basten is nog geen maand in dienst en hij begaat alweer een grote blunder, tyfuszooi.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zullen we er dan ook nog maar een spits bijkopen, voor als Klaas Jan Huntelaar en Darío Cvitanich beide geblesseerd zijn? Misschien Blaise Kufo maar? En Sander Boschker voor als Maarten Stekelenburg en Dennis Gentenaar beide geblesseerd zijn? Kom op, Robbie Wielaert is zwaar overbodig!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:49 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ga toch weg man..... Tot nu toe heeft prima aankopen gedaan. Je kunt ook overdrijven... Kunnen we Ajax wel zijn... Wanneer stonden voor het laatst met de schaal in onze handen?
Van Geel is backquote:'Loovens transferdoelwit van Ajax'
Ajax heeft zich aangesloten in de race om Glenn Loovens bericht de Schotse krant The Herald. De 24-jarige Nederlander is in 2009 einde contract bij Cardiff City, toevalligerwijs vrijdag de opponent van Ajax in een oefenduel.
Loovens zou drie miljoen pond, zo’n 3,5 miljoen euro, moeten kosten. Cardiff-voorzitter Peter Ridsdale wuifde onlangs een bod van Glasgow Rangers van één miljoen pond weg.
‘We willen geen van onze sleutelspelers verkopen. Dat meen ik. Wij hopen dat Glenn blijft en daarom hebben we hem ook een aanbieding gedaan. Dat hij die nog niet heeft ondertekend, is de enige reden dat we open staan voor onderhandelingen met geďnteresseerde clubs.’ (tekst: Sportweek.nl)
je slaat gewoon een beetje door dat is alles... Iedereen schreeuwt om verdedigers maar niemand is goed genoeg... want wij zijn Ajax.... je weet wel geen cl... 1e ronde uefa eruit... geen beker, geen titel... geen play-offs.... kapitaal moet op het veld staan.... Komen ze 1x met een naam waar je je niet in kunt vinden en Van Basten moet alweer bijna weg.....quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zullen we er dan ook nog maar een spits bijkopen, voor als Klaas Jan Huntelaar en Darío Cvitanich beide geblesseerd zijn? Misschien Blaise Kufo maar? En Sander Boschker voor als Maarten Stekelenburg en Dennis Gentenaar beide geblesseerd zijn? Kom op, Robbie Wielaert is zwaar overbodig!
Dus dan Oleguer maar op de bank?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:57 schreef sjimz het volgende:
Ik vond Wielaert tegen Olympiakos goed ballen in de voorbereiding.
Ik wil hem er best bij hebben hoor.
Hebben we tenminste weer genoeg variatie.
Nadelen:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:07 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
je slaat gewoon een beetje door dat is alles... Iedereen schreeuwt om verdedigers maar niemand is goed genoeg... want wij zijn Ajax.... je weet wel geen cl... 1e ronde uefa eruit... geen beker, geen titel... geen play-offs.... kapitaal moet op het veld staan.... Komen ze 1x met een naam waar je je niet in kunt vinden en Van Basten moet alweer bijna weg.....
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nadelen:
1. Te oud voor bank, geen breedteaankoop dus.
2. Te duur qua salaris en aanschaf, egen breedteaankoop dus.
3. Als basisspeler remt hij ontwikkeling van Gregory v/d Wiel en Thomas Vermaelen.
4. Als basisspeler krijg je twee rechtspoten in het centrum of Oleguer (dure jongen) op de bank.
Voordelen:
1. Je maakt de concurrent zwakker.
Klopt misschien wel idd!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:15 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Het zou ook niet mijn 1e keus zijn... Maar Vermaelen is wel een beetje een eeuwig talent... Nou geen verdediger waar ze in europa wakker van liggen als spits zijnde... Ben met je eens dat Olequer en wielaert zelfde types zijn... Maar het heeft ons wel ontbroken aan zulke verdedigers. En die heb je tegenwoordig keihard nodig... Want echt fysiek hebben Vermaelen en vd Wiel gewoon niet...
Dat zeg je doorgaans over spelers die de 25 (ruim) gepasseerd zijn, niet basisspelers van 22 jaar...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:15 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Maar Vermaelen is wel een beetje een eeuwig talent...niet...
Maar goed, ook als hij wordt gehaald als vervanger van Thomas Vermaelen vind ik het een vreemde aankoop.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:15 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Het zou ook niet mijn 1e keus zijn... Maar Vermaelen is wel een beetje een eeuwig talent... Nou geen verdediger waar ze in europa wakker van liggen als spits zijnde... Ben met je eens dat Olequer en wielaert zelfde types zijn... Maar het heeft ons wel ontbroken aan zulke verdedigers. En die heb je tegenwoordig keihard nodig... Want echt fysiek hebben Vermaelen en vd Wiel gewoon niet...
Hier word toch ook wel een belangrijk punt aangehaald want Wielaert halen is misschien wel een slechte optie met oog op toekomst (qua leeftijd etc) maar wat we nu hebben ben ik toch ook nooit van onder de indruk geweest. Vorig seizoen was ik erg blij om v/d Wiel goed te zien spelen maar die is er nog niet en Vermaelen heb ik persoonlijk altijd een net niet gevoel bijquote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:15 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Marco van Basten had Seedorf ook niet nodig bij Oranje...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar goed, ook als hij wordt gehaald als vervanger van Thomas Vermaelen vind ik het een vreemde aankoop.
Marco van Basten speelde in Oranje altijd met een links- en een rechtspoot in het centrum, dus waarom nu ineens twee rechtspoten? En waarom - met alle respect - zo'n laatbloeier?
Misschien dat ik liever Robbie Wielaert had gezien dan Oleguer, maar beide sowieso niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |