quote:Op zondag 27 juli 2008 08:58 schreef W1ZZ het volgende:
Maar je hoeft natuurlijk geen scheikundige te zijn om de sensatie die van deze recensie af druipt te proeven. Burr was altijd onvoorwaardelijk lyrisch over alles dat JCE deed.
quote:Op zondag 27 juli 2008 10:12 schreef W1ZZ het volgende:
Hoi ben ik weer. Ik kende nog helemaal niets van MPG (Maître Parfumeur et Gantier) dus ik heb net op eBay een pakketje samples van al hun geuren besteld (dertig in totaal):
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=180185022040
Wellicht voor jullie ook interessant? ~ ¤23,54 incl. shipping.
Groot gelijk, iets nieuws ontdekken!quote:Op zondag 27 juli 2008 11:03 schreef W1ZZ het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd! Ik weet echt helemaal niets van dit huis, heb me er om de één of andere reden tot nu toe ook nooit in geïnteresseerd. Maar ben wel een beetje klaar met de bekendere nichehuizen dus nu weer eens wat anders ontdekken
Ik zag op hun website trouwens dat het in NL alleen bij Katz Cosmetics in A'dam te verkrijgen is.
quote:Op zondag 27 juli 2008 21:12 schreef W1ZZ het volgende:
@Stereo: over Brut, die is helaas wel grondig geherformuleerd. Een van de oude hoofdbestanddelen, nitromusk (benzeenring met een nitrietgroep eraan) is verboden omdat sommige mensen er uitslag van kregen.
(Bron: Turin, The Secret of Scent, p71)
Wat heb jij allemaal in je wardrobe op dit moment?quote:Op zondag 27 juli 2008 21:45 schreef Mayla het volgende:
[..]
Groot gelijk, iets nieuws ontdekken!![]()
Is idd alleen daar te koop. Voorheen werd het verkocht bij de Glamour Shop welke ook in het Magna Plaza zat (waar ik dus gewerkt heb) maar die zit er al enige tijd niet meer.
Heb wel een paar online shops gezien die het verkopen, niet naar gekeken of ze naar NL verzenden, maar zal vast wel.
Leuk topic om te volgen trouwens. Was aardig thuis in de parfumerie wereld en het is leuk om te zien dat er ook mensen zijn die ook andere geuren dragen dan de ge-eikte commerciele geuren
Uuhm op dit moment eigenlijk weer wat commerciële geuren, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal in je wardrobe op dit moment?
Er zijn geen (officiële) samples van Iris Silver MIst, van geen enkele SL exclusif bestaan officiële samples en eigenlijk geef ik liever geen ISM uit mijn fles omdat ik vermoed dat ik al snel genoeg door deze fles heen zal gaan en dan weer nieuwe uit Parijs moet bestellen. Het is een fantastische geur maar de longevity is vrij pover. Die van Bois d'Iris is beter maar daarvan blijft de irisnoot weer veel minder lang hangen, die wordt vrij snel houtachtig (logisch ook met zo'n naam). Dus ISM en BdI zijn heel in het begin vrijwel gelijk maar daarna worden ze erg anders, BdI wordt dan erg cederachtig en ISM wordt poederig en musky. Persoonlijk vind ik ISM lekkerder maar ik zou wel blij zijn met wat betere longevity.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:49 schreef marrtty het volgende:
Hoi W1ZZ,
je hebt zeker geen sample van Iris Silver Mist? Vind je 'm erg lijken op Bois d'Iris van The Different Company?
Ik heb nu 70 samples waarvan ik met de meeste niets meer doequote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:52 schreef Stereotomy het volgende:
Dan ga ik hem even dragen, misschien is ie dan anders.
Ik heb echt veel en veelsteveel atomizers in de koelkast liggen nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |