abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:53:48 #1
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60337019
quote:
Gastroseksueel verleidt met kookkunsten

De liefde van de man gaat door de maag, maar andersom lijkt het erop dat steeds meer jongens er met hun kookkunsten in slagen vrouwen te verleiden. Deze pientere kerels heten 'gastroseksuelen': mannen die ervan houden om achter het kookfornuis te staan. Hun vermogen om te koken, is een belangrijke factor waarmee indruk wordt gemaakt op het andere geslacht. Dat blijkt uit Engels onderzoek.

Kunst
Koken is meer dan een huishoudelijk karwei voor de gastrosexueel. Het is een hobby en hun doorgedreven kunsten trekken vrouwen subtiel aan. Samen met het salaris, de status, de persoonlijkheid en het karakter, spelen ze een niet-te-onderschatten rol in het veroveren van menige vrouwenharten.

Macho
De populariteit van superchefs als Gordon Ramsay en Jamie Oliver, waarbij koken als een macho-kunst wordt verheven, speelt volgens het Britse onderzoek mee. Wie zegt te kunnen koken, wordt meteen aantrekkelijker geacht bij 48 procent van de ondervraagden.

De mannen schuwen daarbij geen enkel gerecht. Zestig procent beweert regelmatig te toveren met ingewikkelde buitenlandse gerechten. Meer dan de helft van de ondervraagden staan gemiddeld 41 minuten achter het fornuis.

Betere kok
De vrouwen laten het zich welgevallen en zijn van mening dat hun jongens vaak beter kunnen koken dan zijzelf. Wie denkt dat het mannelijke enthousiasme even aanstekelijk werkt op andere huishoudelijke karweitjes oplossen, heeft het echter mis. Schoonmaken, wassen en boodschappen doen, blijven voornamelijk een vrouwenzaak.

Werkende vrouw
Uit het onderzoek blijkt dat het aantal gezinnen waar mannen helpen in de keuken, stijgt van 27,5 procent in de naoorlogse periode tot 66,5 procent in 2008. Meer vrouwen werken voltijds, waardoor steeds meer mannen de pollepel hanteren.

Al is duidelijk dat beide geslachten een heel andere houding hebben ten opzichte van koken. Koken is een passie voor de gastrosexueel, een bevredigende en creatievere vorm van de mannelijke bijdrage aan het huishouden. Wie zijn wij om hen dat plezier niet te gunnen?
Bron

Na, de metrosexueel ds nu de gastrosexueel. Welke fokker voelt zich een gastrosexueel?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:59:27 #2
165512 MASD
Music is dead.
pi_60337162
Hoi En vrouwen vinden dat best leuk.
Long live music.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 12:26:54 #3
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_60339235
Groetjes,
Eten en daten
  vrijdag 25 juli 2008 @ 12:32:36 #4
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_60339332
Zo zijn er wel heel sexualiteiten te verzinnen

Zie hier de palletrosexueel

vrijdag 25 juli 2008 @ 12:32:41 #5
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60339339
Persoonlijk heb ik een lichte aversie tegen dat gastronomische toverwerk. Ik kan 10.000 leukere dingen bedenken dan uitgebreid koken en tafelen, hoe lekker het ook mag zijn.

Denk dat je daaruit al snel kunt afleiden dat vrouwen die dat razend interessant vinden voor mij een belabberde match zijn.

Bovendien ben ik lelijk, grof gebekt en heb ik de algehele finesse van een sloopkogel. Ook daar is schijnbaar een markt voor en ik kan uiteraard niet anders doen dan zeggen dat een echte vent zich hier niet mee bezig houdt voor de vrouwtjes.

Deftig Koken als diamanten C. Ronaldo oorbelletje
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_60339411
Hoi. Belgische mannen zijn allemaal gastroseksueel. Goeie zaak. Ik was laatst bij iemand thuis die nog 2 varkenskoteletten had, wat sla en 2 aardappelen en hij maakte er een feestdiner van. Echt superlekker gegeten. Waren zeker pluspunten.

Jullie mannen houden daar toch ook van? Als wij vrouwen kunnen koken, dan.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 12:37:44 #7
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60339456
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 12:36 schreef MLI het volgende:
Hoi. Belgische mannen zijn allemaal gastroseksueel. Goeie zaak. Ik was laatst bij iemand thuis die nog 2 varkenskoteletten had, wat sla en 2 aardappelen en hij maakte er een feestdiner van. Echt superlekker gegeten. Waren zeker pluspunten.

Ik hou er van als m'n eten voedzaam is en lekker smaakt.

Ik hou er van als m'n eten binnen de voorzienbare toekomst op tafel staat.

Als die twee goed zitten, dan maakt het me niet zo bijster veel uit.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  vrijdag 25 juli 2008 @ 12:40:38 #8
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_60339522
quote:

Wie niet
Iedereen houd toch van lekker eten? Bijna net zo vanzelfsprekend als ademen
pi_60339542
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 12:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Zo zijn er wel heel sexualiteiten te verzinnen

Zie hier de palletrosexueel
[ afbeelding ]

No way, Kees is een Kachelist!
pi_60339586
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 12:40 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Wie niet
Inderdaad.

"Vrouwen vinden man die goed kan neuken en ze aandacht geeft aantrekkelijker".

pi_60339644
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 12:40 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Wie niet
Ja, maar een land waar minstens de helft van de mannen goed kookt, zo vanzelfsprekend is dat niet hoor.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 12:54:58 #12
110163 koffiekoekje
Mag ook bij de thee...
pi_60339845
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 12:44 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja, maar een land waar minstens de helft van de mannen goed kookt, zo vanzelfsprekend is dat niet hoor.
Geld overigens ook voor vrouwen

Maar ik vind het een beetje suf dat bepaalde kwaliteiten synoniem moeten staan aan een seksualiteit. Lijkt me de kosten voor een onderzoek niet waard.
Andere conclusie zou kunnen zijn dat alleenstaande mannen beter leren koken...
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:32:31 #13
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_60340744
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 10:59 schreef MASD het volgende:
Hoi [ afbeelding ] En vrouwen vinden dat best leuk.
Doe es voor me koken dan
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_60340917
quote:
Hoi. Belgische mannen zijn allemaal gastroseksueel. ...
wat een generalisatie
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 25 juli 2008 @ 18:23:59 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_60346614
Goh, hebben ze eindelijk een naam verzonnen voor wat ik al tientallen jaren doe: ik ben dus blijkbaar een gastroseksueel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_60347940
Och, gut, de man leert koken en is gastroseksueel . De vrouw kookt en men haalt de schouders op en denkt "hmja, en?".

Sjongejonge. Ik ben hier volgens mij net zo allergisch voor als voor de term "pappadag" .

Ik ken trouwens zo'n gastroseksueel. Voelt zich te goed om een paar keer in de week te koken na een dag werken dus dat mag z'n vriendin opknappen, moest wel zonodig op kookcursus, en als klap op de vuurpijl: als er dan mensen blijven eten dan moet meneer ineens het halve maandbudget opmaken aan de boodschappen voor één maaltijd, want ohjee, dan moeten de kookkunsten uit de kast . Held.
pi_60348117
Ik serveer vrouwen altijd een cappuccino met een latte art hartje erop. Ben ik nu een gastroseksueel?
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  vrijdag 25 juli 2008 @ 23:00:08 #18
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_60351987
Gast, jij bent gewoon homo
Confidence through competence
  vrijdag 25 juli 2008 @ 23:05:57 #19
55709 Stereotomy
pi_60352108
Wel verschrikkelijk toffe video overigens. Is dat gewone melk of schuim dat ze gebruiken?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 25 juli 2008 @ 23:08:35 #20
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_60352164
Gastroseksueel... kweetniet, ik hou van lekker eten en van lekkere mannen, maar dit vind ik eigenlijk een beetje viezig klinken
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_60353258
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 23:05 schreef Stereotomy het volgende:
Wel verschrikkelijk toffe video overigens. Is dat gewone melk of schuim dat ze gebruiken?
Opgeschuimde melk zoals in een cappuccino. Hier nog een paar leuke voorbeelden:

zaterdag 26 juli 2008 @ 00:34:54 #22
55709 Stereotomy
pi_60353933
Dus je moet ook de hoeveelheid melk afstemmen, zodat je uiteindelijk altijd met wat dikker schuim eindigt?
pi_60354234
Nee goede geschuimde melk is juist homogeen (dus niet melk en daarbovenop een schuimlaag in de kan). Dat het er op blijft liggen heeft denk ik te maken met de geringe afstand tot de vloeistof in het kopje (weinig moment om door het oppervlakte van de vloeistof te breken) en het verschil in dichtheid tussen de vloeistof in de kan en de vloeistof in het kopje maar ik ben geen scheikundige
pi_60382223
Goh, kwaliteitstopic I'm with Razz, wat een jeukterm

Sowieso ben ik dan erg benieuwd hoe een vrouw heet die mannen verleidt met haar kookkunsten?

WiZZ, het is dat ik geen latte drink, maar ik vind die figuurtjes wel èrg tof
  zondag 27 juli 2008 @ 19:49:13 #25
55709 Stereotomy
pi_60382549
quote:
Op zondag 27 juli 2008 19:26 schreef ColdFeet het volgende:

Sowieso ben ik dan erg benieuwd hoe een vrouw heet die mannen verleidt met haar kookkunsten?
Zoals alle andere vrouwen: een slet.
pi_60382741
quote:
Op zondag 27 juli 2008 19:49 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zoals alle andere vrouwen: een slet.
pi_60382746
Idd, vrouwen verleiden niet Vrouwen hebben niet voor niets lang haar, da's om ze aan naar de grot te slepen, lijkt me duidelijk!

@CF: idd erg leuk! Ik ben er druk mee aan 't oefenen, gelukkig heb ik een bijbaantje in een koffiebar dus krijg veel de kans om te oefenen
pi_60382814
Mijn wettige echtgenoot beweert bij hoog en laag dat 'ie met me is getrouwd om mijn kookkunsten

Maar vinden alle dames in de koffiebar het leuk als je hartjes in hun koffie maakt?
pi_60382845
Sommigen wel, sommigen denken dat het per ongeluk was of zien het niet. Het leukste is een hartje voorschotelen aan een meisje dat met haar vriendje koffie komt drinken
pi_60386959
Nou ja, ik kan me wel vinden in de defitniet, maar om me nou meteen voor te stellen aan iedereen als gastrosexueel....nou nee.

Wel vind ik het kikke om mensen te verrassen met een goede maaltijd. Zeker alstie gemaakt wordt van wat je in je kast hebt zitten.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')