Ach, er is gewoon weer iemand die aan de verkeerde kabel heeft getrokken..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:56 schreef Ambrosius het volgende:
Dit heeft niks met SBS te maken hoor. Onweer doe je niks tegen, we merkten het toch ook tijdens het EK..
Had je maar een kaartje moeten kopenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:59 schreef D1 het volgende:
Zijn ze godkolere helemaal gek geworden???
Ik wil de wedstrijd van Japie zien...
Was er evenveel publiek gekomen en was het helemaal sneuquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:59 schreef Damzkieee het volgende:
Als ze nou gewoon in de ArenA hadden gespeeld?
Ach, consequent met de manier waarop hij stoptequote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:58 schreef BB-King het volgende:
Een waardig afscheid van een uitstekende verdediger zullen we maar zeggen.
Nou, stel je voor, die samenvattinkjesquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:00 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Geweldig idd. Stel je toch voor SBS had de rechten voor het eredivisie voetbal
.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:58 schreef twi het volgende:
Ze hebben er dus niet al te veel vertrouwen in bij SBS dat 't nog goed komt
Ze kunnen toch wel effe naar Kraaijquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:59 schreef Jasza het volgende:
Je kunt SBS weinig kwalijk nemen dat het zulk noodweer is he, wedstrijd is gestaakt las ik net bovenin?
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, consequent met de manier waarop hij stopte
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:59 schreef GGMM het volgende:
Krijgen we toch nog een overtreding te zien vanavond.
Nee, ze kunnen sowieso niet naar Zwolle schakelen, lijkt me nogal logisch.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ze kunnen toch wel effe naar Kraaijschakelen die het dan uitlegt?
Ogararu, Stam, Van der Wiel en Schilder.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:57 schreef BB-King het volgende:
Ach, we hebben gelukkig wel kunnen zien hoe 2 oud-voetballers die bijna tegen de 40 lopen de Ajax verdediging simpel uitspeelden. Dat was toch mooi meegenomen... werk aan de winkel Marco!![]()
hehe ik had een keer zo'n foto gezien dat ie op een tafeltje ofzo moest staan omdat ie te klein was voor de cameraquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:58 schreef Sackboy het volgende:
Zit je voetbal te kijken, krijg je in ene keer die dwerg van Wegmisbruikers te zien
Die had Oleguer ook niet tegengehouden hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ogararu, Stam, Van der Wiel en Schilder.
Dat doen ze tochquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:02 schreef denthemen het volgende:
Ze kunnen toch even aangeven wat er aan de hand is?? Eventueel gewoon met tekst door het scherm
Wat komt er al 10 min dor het beeld?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:02 schreef denthemen het volgende:
Ze kunnen toch even aangeven wat er aan de hand is?? Eventueel gewoon met tekst door het scherm
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Doet Kluivert vanavond mee, vandaar dat ze Wegmisbruikers uitzenden.
Hij staat daar op omdat de gast die hij altijd interviewt langer dan 2 meter is.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:03 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
hehe ik had een keer zo'n foto gezien dat ie op een tafeltje ofzo moest staan omdat ie te klein was voor de camera![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, consequent met de manier waarop hij stopte
Als hij naast die Koos staat dan staat ie inderdaad op een krat pilsquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:03 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
hehe ik had een keer zo'n foto gezien dat ie op een tafeltje ofzo moest staan omdat ie te klein was voor de camera![]()
Ik zie niks? Nou kijk ik ook niet de hele tijdquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wat komt er al 10 min dor het beeld?
Weet ik niet, die jongetjes van Ajax moeten toch op tijd weer naar bed he?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:02 schreef BB-King het volgende:
Volgens mij kunnen ze best een uurtje wachten, om te zien of het nog opklaart of niet.
Ik woon in zwolle, vlakbij het stadion en het gaat hier heel erg hard tekeer... logisch dat het gestaakt is!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:58 schreef WEST het volgende:
als ik zo richting Zwolle kijk komt die bui er er rap aan
* WEST woont op 15 km van Zwolle
Echt he. Wat een debiel.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:05 schreef BobbySixkiller het volgende:
Tering was is die presentator een irritante mongool he. Met zijn irritant vragen aan die bebrilde ovj.
Ik wil voetbal zien.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:04 schreef Damzkieee het volgende:
6x reclame, 4x belspel, kindermisbruikers en 10 minuten voetbal waarin Ajax wordt gedold door afgezwaaide profs
Topavond.
Da's bij Zwolle toch geen probleem, met die 10 meter hoge tribunes?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:06 schreef BB-King het volgende:
Het stadion schijnt overgelopen te zijn... alle deuren zaten op slot.
jaquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Maar is de wedstrijd nou (tijdelijk)gestaakt?
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:06 schreef BobbySixkiller het volgende:
[ afbeelding ]
Net was het lengtverschil nog kleiner, dus zal hij wel een hoger opstapje gehad hebben
Dat was een kijkersvraag, geeft even het niveau aan van de kijkers van de campingzender.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he. Wat een debiel.
'Als ik een auto leen met een radardetector ben ik verantwoordelijk??'
Als jij met iemand anders z'n driewieler over de snelweg gaat rijden ben je toch gvd ook verantwoordelijk.
//edit: Hele slechte vergelijking trouwens
Inderdaad. Ze kunnen ook blank scherm geven met uitleg, maar nu heb je iig nog iets om naar te kijken.quote:
Denk het niet , of het moet daar zoon noodweer zijn ( wat het eigenlijk al was met al die regen )quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Maar is de wedstrijd nou (tijdelijk)gestaakt?
1 - 0 voor groep hiddinkquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:07 schreef Hung-05 het volgende:
wat is de stand?
Inderdaad.. Ga boeven vangen ofzo.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een huillies die agenten met hun radar detector detector
Eerder een huilie in de auto die erover gaat zitten liegenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een huillies die agenten met hun radar detector detector
De wedstrijd begint pas weer als wij alles hebben gezien tot ze gingen stoppen (neem ik aan)quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:10 schreef BobbySixkiller het volgende:
Net een leeg veld, nu weer voetbal met een kwartier op de klok.
zucht
hier is het qua regen al wat minder maar nog steeds pikdonker... heftig onweer.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:08 schreef WEST het volgende:
nou die bui is hiernu pik zwart.., kan de overkant van de straat niet eens zien
Leuke woordspelingquote:
Briljantquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:06 schreef BobbySixkiller het volgende:
[ afbeelding ]
Net was het lengtverschil nog kleiner, dus zal hij wel een hoger opstapje gehad hebben
Ik kan hert woord weer niet meer zien.quote:
Hou nou eens op over het weerquote:
Je zei hertquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan hert woord weer niet meer zien.
Ook de naam Winter niet meer horen trouwens
Vol blijven houden, misschien ga je het zelf ooit gelovenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:13 schreef Devrim_ het volgende:
Huntelaar
Hij kan er nog steeds niks van..
Waar is hier?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:10 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
hier is het qua regen al wat minder maar nog steeds pikdonker... heftig onweer.
Sommige dingen liggen ook zo voor de hand.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit typeert toch perfect de carriere van Jaap Stam.
Altijd vol temperament, als je het met Stam aan de stok krijgt, hangt er een bui boven de tegenstander.
Hij is met donder en bliksem vertrokken bij Man. Utd. Kortom, niemand houdt het droog.
Zwolle... vlakbij het stadion.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:15 schreef WEST het volgende:
[..]
Waar is hier?
Ik Zwartsluis
maar er komt als ik richting Zwolle kijk nog geen licht aan de horizon
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:14 schreef ericajax het volgende:
Huntelaar vraagt zich ook af wrm die in Nederland zou blijven voetballen
En dat zijn?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
Voor Ajax is het oppassen voor blesure´s.
Het stadion is nog niet eens af!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Jezus slopen dat stadion en opnieuw beginnen.
Hebben ze net een jaar lang gedaanquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Jezus slopen dat stadion en opnieuw beginnen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:20 schreef BobbySixkiller het volgende:
bij wegmisbruikers flitsen ze ook.
De mensen die het veld hebben uitgerold bedoel je. Volgende keer die rollen beter op elkaar laten aansluiten.quote:
Heb je Turkije - Zwitserland gezien, zo zou het veld er vanavond in Zwolle eruit hebben gezien met normaal gras. Alleen dan nog veel erger, omdat dat veld op het EK nog perfect geprepareerd werd, wat in Zwolle niet bepaald het geval is.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:20 schreef BB-King het volgende:
Ku(ns)tgras.
Past wel bij het treurige einde van z'n carriere bij Ajax.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:19 schreef N.icka het volgende:
Ik vind het zielig voor Stam
Nog mazzel dat t niet in de Kuip gespeeld werd...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:06 schreef BB-King het volgende:
Het stadion schijnt overgelopen te zijn... alle deuren zaten op slot.
Ja joh, ik wilde alleen maar een leuk "woordgarpje" maken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb je Turkije - Zwitserland gezien, zo zou het veld er vanavond in Zwolle eruit hebben gezien met normaal gras. Alleen dan nog veel erger, omdat dat veld op het EK nog perfect geprepareerd werd, wat in Zwolle niet bepaald het geval is.
In Rotterdam en omstreken is het anders nog droog weer hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:22 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Nog mazzel dat t niet in de Kuip gespeeld werd...
In een zogoed als leeg stadionquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:24 schreef Wilskracht het volgende:
Ze moeten aan Stam waarom heb je deze wedstrijd niet in de Arena gehouden
De Meer was toepasselijkerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:24 schreef Wilskracht het volgende:
Ze moeten aan Stam waarom heb je deze wedstrijd niet in de Arena gehouden
Maar ze hadden wel door kunnen spelenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:25 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
In een zogoed als leeg stadion
Die mist z'n moeder dus mocht eventjes naar huisquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waar is Aissati?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |