Ach, er is gewoon weer iemand die aan de verkeerde kabel heeft getrokken..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:56 schreef Ambrosius het volgende:
Dit heeft niks met SBS te maken hoor. Onweer doe je niks tegen, we merkten het toch ook tijdens het EK..
Had je maar een kaartje moeten kopenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:59 schreef D1 het volgende:
Zijn ze godkolere helemaal gek geworden???
Ik wil de wedstrijd van Japie zien...
Was er evenveel publiek gekomen en was het helemaal sneuquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:59 schreef Damzkieee het volgende:
Als ze nou gewoon in de ArenA hadden gespeeld?
Ach, consequent met de manier waarop hij stoptequote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:58 schreef BB-King het volgende:
Een waardig afscheid van een uitstekende verdediger zullen we maar zeggen.
Nou, stel je voor, die samenvattinkjesquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:00 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Geweldig idd. Stel je toch voor SBS had de rechten voor het eredivisie voetbal
.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:58 schreef twi het volgende:
Ze hebben er dus niet al te veel vertrouwen in bij SBS dat 't nog goed komt
Ze kunnen toch wel effe naar Kraaijquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:59 schreef Jasza het volgende:
Je kunt SBS weinig kwalijk nemen dat het zulk noodweer is he, wedstrijd is gestaakt las ik net bovenin?
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, consequent met de manier waarop hij stopte
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:59 schreef GGMM het volgende:
Krijgen we toch nog een overtreding te zien vanavond.
Nee, ze kunnen sowieso niet naar Zwolle schakelen, lijkt me nogal logisch.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ze kunnen toch wel effe naar Kraaijschakelen die het dan uitlegt?
Ogararu, Stam, Van der Wiel en Schilder.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:57 schreef BB-King het volgende:
Ach, we hebben gelukkig wel kunnen zien hoe 2 oud-voetballers die bijna tegen de 40 lopen de Ajax verdediging simpel uitspeelden. Dat was toch mooi meegenomen... werk aan de winkel Marco!![]()
hehe ik had een keer zo'n foto gezien dat ie op een tafeltje ofzo moest staan omdat ie te klein was voor de cameraquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:58 schreef Sackboy het volgende:
Zit je voetbal te kijken, krijg je in ene keer die dwerg van Wegmisbruikers te zien
Die had Oleguer ook niet tegengehouden hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ogararu, Stam, Van der Wiel en Schilder.
Dat doen ze tochquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:02 schreef denthemen het volgende:
Ze kunnen toch even aangeven wat er aan de hand is?? Eventueel gewoon met tekst door het scherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |