1 |
1 |
Wij vinden iedereen die doneren wil heul lief, dus vandaarquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:39 schreef Xebber het volgende:
Ik werd "Lieve Xebber" genoemd in de responsmail. Wie wilt dat nou niet?
nou ja, MM heeft ze gekocht. Ik wilde alleen zeggen dat ik het gepost hadquote:
Purplequote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:31 schreef purplerose het volgende:
tvp! voor donatie
Nog niets binnen, maar dat zal zo wel komenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:46 schreef lynda het volgende:
Jullie gaan te snel!!!!!!!
en mailtje verstuurd![]()
Ja! Binnen!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog niets binnen, maar dat zal zo wel komen
Hai beeb!quote:
Je hebt mail terugquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:01 schreef noekje het volgende:
Ik ga vandaag naar mijn ouders en zal eens kijken wat mijn ouders nog aan hondenspul hebben liggen. Neem het gelijk mee.
Mijn kleine gastjes willen ook graag wat geld storten en hondenkoekjes kopen nadat ik ze had uitgelegd dat de fatboy niet meer voor de tuin gebruikt gaat worden omdat ik hem wil reinigen voor deze actie.
MIKEYmo, niet mickeyquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:35 schreef Greys het volgende:
Oh Ing, bij de donateurs mag ook Xebber er bij! Centjes zijn al binnen![]()
Dus Isdatzo, Fha en Xebber nog even toevoegen.
En wil je bij de spulletjes Noekje er ook bij zetten? En MickeyMo?
* Greys weer tagjes gaat doorgeven
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:39 schreef Greys het volgende:Had het net 1 seconde voordat je postte aangepast
Zo is het, wie het kleine niet deert....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
Alle kleine beetjes helpen, laten we maar zeggen.
En wij helpen alle kleine beestjesquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
Alle kleine beetjes helpen, laten we maar zeggen.
* Ingetje79 heeft in dit durpie ook een Kruidvatquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:51 schreef Burdie het volgende:
TIP!!!
Bij de kruidvat hebben ze pakketten met katten- of hondenspeeltjes in de aanbieding voor 1 euro per stuk.
Ik heb twee pakketjes meegenomen, wil niet alles tegelijk inslaan.
Da's snel, dacht dat dat wel 24 uur ging duren of zo.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:35 schreef Greys het volgende:
Oh Ing, bij de donateurs mag ook Xebber er bij! Centjes zijn al binnen![]()
Niemand houdt je tegen lieverd, niemandquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb zin om een berg spullen te verzamelen enzoo.
Ik heb al 3 dingen gedoneerd, en mijn geld komt er zo aan, dus ik ben allang bezig.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:10 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Niemand houdt je tegen lieverd, niemand
Goeierik!quote:
Ow, da's cool!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:51 schreef Burdie het volgende:
TIP!!!
Bij de kruidvat hebben ze pakketten met katten- of hondenspeeltjes in de aanbieding voor 1 euro per stuk.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb al 3 dingen gedoneerd, en mijn geld komt er zo aan, dus ik ben allang bezig.
Same here!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:38 schreef ChipsZak. het volgende:! Vorig jaar was ik ook redelijk intensief aanwezig bij deze actie, de 2e versie van zoeen actie wil ik natuurlijk ook niet missen.
serieus?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:51 schreef Burdie het volgende:
TIP!!!
me=back toquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben je der weer?
Kan ik dan nu eindelijk naar buiten?![]()
Hij gaat lekker he?
Nope. Het zijn van die kussentjes voor in de bank.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Hij zei alleen nadrukkelijk geen hoofdkussens, als ze daar niet op lijken zal het wel goed zijn?
had je een duiste mail terug dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Zooplus geeft niets omdat ze schijnbaar Duits zijn en Nederlandse dieren zijn hun gratis producten niet waard
Nu ja, baat het niet dan schaadt het neit?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Het zijn van die kussentjes voor in de bank.
[ afbeelding ]
Dit formaat
Nee, in het Nederlands dat ze Duits zijn en alleen aan Duitse dieren geven.quote:
Staat dát erin?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, in het Nederlands dat ze Duits zijn en alleen aan Duitse dieren geven.
iddquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:02 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nu ja, baat het niet dan schaadt het neit?
Strike through is negatieve reactie, bold positief en die mails worden altijd gepost, niks is nog niks van gehoordquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:16 schreef Burdie het volgende:
Qb, is het een idee om in het mail-lijstje achter de namen te zetten wat hun reactie was? Of iig bij de bedrijven die iets hebben toegezegd.
btw, misschien kan je hier ook een mail naartoe sturen: http://www.hartvoordieren.nl/
Nah, dat doorstrepen en vet gedrukt snap ik wel, maar misschien even kort er achter zetten hoe het bedrijf helpt (bijv: "doneert diepvriesvoedsel").quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Strike through is negatieve reactie, bold positief en die mails worden altijd gepost, niks is nog niks van gehoord
Als ik elke mail daar neer zet wordt het iets te lang imo
Maar ik wil de positieve reacties nog wel eens posten hoor
Heej super! Dat kunnen ze ongetwijfeld goed gebruiken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:38 schreef poohy het volgende:
Wat voor handdoeken zijn nodig? Ik heb hier namelijk nog een aantal handdoeken die ooit wit zijn geweestIk heb binnenkort ook nog een kittenbak en andere spulletjes.
Ik woon niet in de buurt van een opslagpunt, maar ik werk bij Amsterdam Sloterdijk. Is er een user in Amsterdam die daar in de buurt woont
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Heb maillist aangepast. Ik weet alleen pas wat we krijgen wanneer ik het binnen heb.
En anders zit Godigita ook nog in Amsterdamquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heej super! Dat kunnen ze ongetwijfeld goed gebruiken.![]()
MissBliss woont in A'dam, maar waar precies weet ik niet.
Mss kun je haar een PM sturen?
Ik zet je iig in de lijst erbij
Alkmaar!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:38 schreef poohy het volgende:
Wat voor handdoeken zijn nodig? Ik heb hier namelijk nog een aantal handdoeken die ooit wit zijn geweestIk heb binnenkort ook nog een kittenbak en andere spulletjes.
Ik woon niet in de buurt van een opslagpunt, maar ik werk bij Amsterdam Sloterdijk. Is er een user in Amsterdam die daar in de buurt woont
Goed!!!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Heb maillist aangepast. Ik weet alleen pas wat we krijgen wanneer ik het binnen heb.
Vorig jaar heb ik de actie gemist, maar ik vind dit echt heerlijkquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat werken jullie allemaal heerlijk mee
indien nee, wil ik het rond de 1ste van september wel van het station komen halen. Sloterdijk of CS. Kom er toch langs..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:38 schreef poohy het volgende:
Er komt een boek in braille, een geluidssample in morsecode en een filmpje in doventaal.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:03 schreef Xebber het volgende:
Worden er wel pics/films/stoepkrijttekeningen gemaakt van de overdracht van 't geld en de spullen en zo?
Why ofcourse, dat is toch juist het leukste deelquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:03 schreef Xebber het volgende:
Worden er wel pics/films/stoepkrijttekeningen gemaakt van de overdracht van 't geld en de spullen en zo?
tuulk!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:03 schreef Xebber het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:05 schreef Isdatzo het volgende:
qb wil vast wel een stoepkrijt-tekening maken
Gelukkig!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er komt een boek in braille, een geluidssample in morsecode en een filmpje in doventaal.
Echt?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:07 schreef Xebber het volgende:
[..]
Gelukkig!
Laat ik serieus nu net doof zijn
Waaaaat!!!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:20 schreef Morretje het volgende:TVP...
Ik kom er net achter dat ik 20 september echt echt niet kan..
Ja? Hallo? onze 2de meet, wat doe je?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:20 schreef Morretje het volgende:TVP...
Ik kom er net achter dat ik 20 september echt echt niet kan..
Oh oeps, dan is het zeker niet handig dat ik hem heb opgegeven voor een tagje als hij niet weet dat ie donateur is?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
zovty is met een kleine z!!!
Hij weet nog niet dat hij donateur is geweest, als hij er achter komt moet hij niet ook nog eens zovty met een grote Z zien!!!
Jaaaaaaa! En je mag ook mee hoor!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:03 schreef Xebber het volgende:
Wat mij betreft wel hoor! En wat de anderen betreft vast ook welquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Zou ik dit keer ook mee kunnen?Zwolle is redelijk dichtbij!
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:39 schreef Xebber het volgende:
[..]
Maar ik lees het boekje in Braille wel.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:39 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik lees het boekje in Braille wel.
Lieve poezel heb jij zegquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Mn poezel komt ook even om het hoekje kijken.
[ afbeelding ]
quote:
"Twas me"quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:00 schreef TheYoung1 het volgende:
Huh? Zei daar iemand "lieve poezel"?
[ afbeelding ]
Ja he.quote:
Jaaaaa, die is zo lief he.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:13 schreef MikeyMo het volgende:
"Lieve poezel!"
[ afbeelding ]
Al leeft ze nu niet meer![]()
Het was ook best een schatjequote:
Ze is ook geniaal lief en stronteigenwijsquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:15 schreef ChipsZak. het volgende:
AWWW POEZELS.
Mooie snorharen heeft je poezel, Burdie!
KJOET.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:16 schreef TheYoung1 het volgende:
Mwaaaaahhhh, al die mooie lieve poezebeestjes!!!
Ik kan het niet meer aanzien!!!.....
[ afbeelding ]
Maak me gek!!
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze is ook geniaal lief en stronteigenwijs. Een echte kakmadam, maar dan wel een stoere.
Ik heb btw ook deze nog:
[ afbeelding ].
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:20 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik durf bijna niet meer te kijken....
[ afbeelding ]
Mazzeltje heeft zoiets van "kan ik ook!!".quote:
Pluizebolletjesquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:31 schreef TheYoung1 het volgende:
Was deze maar van mij..... wat een plaatje!!!!!
[ afbeelding ]
![]()
&
Wil je niet met mij trouwen dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Pluizebolletjes!!!
Mijn buurmeisje (in het oude huis) heeft kittens. Zoooooo lief.
Dus ik tegen vriendlief: "Ik heb vandaag bij de kittens gekeken! Ze zijn zo lief, en wij krijgen er ook een!"
Vriend: "Wát? Daar komt niks van in!".
![]()
![]()
.
zal wel mijn sick mind zijn, maar met dat tegenlicht lijkt 't net of ie geëlectrocuteerd wordtquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:31 schreef TheYoung1 het volgende:
Was deze maar van mij..... wat een plaatje!!!!!
[ afbeelding ]
![]()
&
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
zal wel mijn sick mind zijn, maar met dat tegenlicht lijkt 't net of ie geëlectrocuteerd wordt
Die koekjes, waar kwamen die vandaanquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:36 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
En nog even in de herhaling van de Asielactie van vorig jaar, Bink tussen de te doneren koekjes![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij kunnen ze dat allemaal héél goed gebruikenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:54 schreef noekje het volgende:
Ben terug van mijn ouders.
Voor de lijst:
- grote bench (zouden ze die kunnen gebruiken?)
- grote plastic mand
- fleece deken
- voederbakken op een standaard
- ligkussen
hij was al jaren ziek (de bekende k) , maar had nog geen zin om op te geven, ze was nog ondanks alle pijntjes en ouderdomsverschijnselen lekker vrolijk en gezellig, maar werd wel al slechter ter been en de warmte was voor nu gewoon echt het eind, ze is vanmiddag nog gewoon uit geweest, bij thuiskomst nog lekker water gedronken is op een lekker koel plekkie gaan liggen slapen (wat ze de laatste maanden steeds deed na het wandelen) en gewoon heel vredig ingeslapen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Aww! wat een sneu bericht, was hij al ziek, of gewoon echt de warmte?
Sterkte aan je ouders (en jou natuurlijk!)
ja vind ik ook wel fijn dat ze zo rustig is gegaan, beter zo dan een slopende of zeer pijnlijke wegquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:45 schreef Greys het volgende:
Knorretje, wat ontzettend sneu. Maar ook wel weer heel fijn - en dat bedoel ik op de allerbeste manier - dat het inslapen dan op zo'n 'normale' en rustige manier ging. Nou ja, je weet wel wat ik bedoel. Tukkie doen op een heerlijk koel plekje en niet meer wakker worden. Veel sterkte voor jullie
Ik zal Ingetje vragen of ze je naam en spulletjes in het lijstje wil zetten en onze grote dank dat je ondanks het trieste bericht aan onze actie dacht! Welke woonplaats mogen we er bij zetten? Dan weten we waar wát ligt enzo en wat er vervoerd/gehaald mag worden
ik hoor en zie het tegen die tijd dan evt. wel en als het echt nodig is en ik kan zelf niet dan kan misschien Danny wel. Komt vast goedquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:56 schreef Greys het volgende:
Nou misschien vind je het dan leuk om daar ook te zijn als we de spullen en de centjes gaan overhandigen!
Kijk maar tegen die tijd wat het handigst voor je is, we houden je wel op de hoogte als je dat wilt
Aww yeh.quote:
Ik zag het ook jaquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:11 schreef Morretje het volgende:
'Lieve poezel?'
[ afbeelding ]
Maarre, die van jullie zijn ook
Ik ben opslagpunt en mijn vriend werkt bij station Sloterdijk in de buurt, dus ik zie dat wel goedkomenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:38 schreef poohy het volgende:
Egwel!quote:Op zondag 27 juli 2008 00:40 schreef MissBliss het volgende:
Verkapte-mensen-haal-toch-een-(eventueel-oude)-kat-uit-het-asiel-want-het-is-zo-leuk!l-post
Voor jou een jong poesje!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:13 schreef Isdatzo het volgende:
ik heb geen poezen om te posten![]()
*kras*
*huil*
*kras*
comfort me please![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beppie was bij aankomst ontzettend bang (en daarom was ze ook bij ons gekomen; niemand koos haar in de opvang), maar was binnen enkele weken een in en in tevreden poes.quote:Op zondag 27 juli 2008 01:46 schreef Greys het volgende:
Remie en Beppie
Kijk die Bep nou toch ontzettend gelukkig kijken
Oew Elisa wat een geluk dat Beppie bij jullie is gekomen, ze lijkt het erg naar haar zin te hebben. Wat een fotoquote:Op zondag 27 juli 2008 02:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Beppie was bij aankomst ontzettend bang (en daarom was ze ook bij ons gekomen; niemand koos haar in de opvang), maar was binnen enkele weken een in en in tevreden poes.
Kijk, daar word ik nou blij van
Neequote:Op zondag 27 juli 2008 01:32 schreef ElisaB het volgende:
Owwwww, lieve Ziggy
Heb je nog recente foto's?
[afbeelding]
Hoezo niet doneren???
Haal dat kindjes maar weg. Die mogen hier nog heel lang niet meeschrijven.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Mss heb ik er overheen gelezen, maar maar wonen Noekje, Knorretje en TheYoungOne?![]()
quote:Op zondag 27 juli 2008 13:55 schreef Greys het volgende:
Ing, mevrouw de allerliefste secretaresse () had je ook de wiki aangepast al toevallig?
Heb je daarvoor Surv.Fiets een PM gestuurd?quote:Op zondag 27 juli 2008 14:17 schreef Xebber het volgende:
Ik heb maar even gevraagd of de thread op de FP gebumpt kan worden. 300 euro is bijlange na nog lang niet genoeg.
Nee, had het aan Superworm gevraagd via msn, maar zal S-F even een PM sturen.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je daarvoor Surv.Fiets een PM gestuurd?
Want hij had me dat al aangeboden, dat als er nog iets was, dat we mochten gillen
quote:Op zondag 27 juli 2008 14:40 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Xebber vroeg of het artikel iets naar boven geschopt mocht worden
Ik denk dat we daar nog wel uit zullen komen. De actie lijkt hier int zuiden nu ook een beetje los te komen.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb thuis dus wel een berg spullen, er mogen wat manden weg en veel dekens en zo. Alleen heb ik geen vervoer en staat het in Maastricht, dus ik weet niet of dat haalbaar is?
Het is denk ik ( hoop ik ) te veel om te verzenden, heb jij wel vervoer eventueel??quote:Op zondag 27 juli 2008 15:04 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar nog wel uit zullen komen. De actie lijkt hier int zuiden nu ook een beetje los te komen.
Voorlopig sta ik als enige voor opslag klaar. Je staat iig genoteerd en ook hier zien we tzt wel hoe we dat regelen!
Ik ben wel bezig met ook vervoer geregeld te krijgen. Ik kan eventueel ook nog zelf rijden, maar dat is een beetje situatie-afhankelijk.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is denk ik ( hoop ik ) te veel om te verzenden, heb jij wel vervoer eventueel??
quote:Op zondag 27 juli 2008 13:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Knorretje aangepast.![]()
Leuk trouwens; een Morretje en een Knorretje in Zwolle
Dat zal best mogen ja. Er staat ook wat op Wiki, dussssquote:Op zondag 27 juli 2008 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil trouwens wel een linkje op het chinesen forum zetten, weet niet zeker of het veel effect zal hebben want er zijn daar meerdere mensen met permanente goede doelen, maar gewoon een link naar dit topic, mag dat?
Dat tagje is leuk, maar niet echt belangrijk.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:50 schreef Greys het volgende:
Netsplitter
Jouw tagje is ook doorgegeven gister hoor, want je donatie is binnen
Dus het is onderweg!
En dank je voor je aanbod voor vervoer! Top!
Ja om het bedrag op mijn eigen rekening wel mooi afgerond te krijgenquote:Op zondag 27 juli 2008 21:30 schreef Greys het volgende:
PV, je donatie is gewoon al binnen! Wat super!
We hebben afgesproken geen bedragen te noemen op Fok en dat doe ik dan ook niet, maar wat een grappig bedrag heb je overgemaakt! Zo eh... niet afgerond enzo![]()
![]()
Om de mail schoon te houden isdaquote:Op zondag 27 juli 2008 22:05 schreef Greys het volgende:
Jij ook Ing, want ik wilde even de labeltjes bijwerken op gmail maar dat heb je al gedaan zo te zien
Ja, dat past. Er zijn hier crewleden met zelfs 3 tags achter hun naamquote:Op zondag 27 juli 2008 23:20 schreef Greys het volgende:
Overigens, hoe zit dat met donerende moderators, past het Donateur-tagje daar nog wel naast?
Donequote:Op zondag 27 juli 2008 23:02 schreef Burdie het volgende:
Bij mij mag je er kattenspeeltjes bij zetten als donatie.
Die 'iemand' was ikquote:Op maandag 28 juli 2008 00:37 schreef MissBliss het volgende:
Oh, iemand vroeg om nieuwe Ziggy-foto's, die heb ik nietMaar dus wel filmpjes!
(Ook niet helemaal nieuw, maar wel nieuwer dan de foto's)
En het is ontopic, want Ziggy komt van de vorige asielactie!![]()
Oh ja, sorryquote:
Nou, dat is een kleine moeite. De tijd en energie die jullie in dit stoppen is bewonderingswaardig.quote:
Jaaaaa!quote:Op maandag 28 juli 2008 12:19 schreef Greys het volgende:
Ik heb Jacqueline gesproken van Dierenopvang Rotterdam (waar we vorig jaar de actie van deden) en ze verontschuldigde zich uitgebreid dat ze mijn mail nog niet had beantwoord (op vakantie geweest en in de zomermaanden hoort asiel Spijkenisse ook bij hun, dus stapels papierwerk).
Ze gaat morgen een foto maken en mailen van het sponsorbordje bij de nieuwe kattenverblijven, waarop staat 'namens de Fok! dierensofties'
Ik voel um ook jaquote:
Ik zit ook al op QB te wachtenquote:Op maandag 28 juli 2008 12:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaaa!![]()
Mooi op tijd trouwens![]()
Wat gaat ie toch lekker he? Allemaal dankzij al die lieve mensen![]()
QB, ben je al es een keer je nestje uit
Geeft niets hoor mop, ik was gewoon vervelendquote:
Als die lui zo onverantwoordelijk met hun dieren om blijven gaan en ze doorfokken, zie ik 't volgend jaar nog wel gebeuren.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:48 schreef TheYoung1 het volgende:
Bwaahaahaaa, ik voorzie voor volgend jaar al een actie voor Xebber en zijn aanloophuis!!![]()
En damn wat loopt de actie als een trein zeg!!!![]()
Kan je er eentje voor mij ontvoeren? Damn wat een schattekesquote:Op maandag 28 juli 2008 12:38 schreef Xebber het volgende:
En wat spotte ik zojuist bij de achterdeur?
[ afbeelding ]
Zijn niet van mij trouwens. Overburen hebben 11 katten, waaronder deze kittens, en ze komen áltijd bij mij omdat ze weten dat ze hier te eten krijgen. Maar deze kittens had ik nog niet gezien.
Binnenkort maak ik ook nog geld over, en ik sommeer vriendlief hetzelfde te doenquote:Op maandag 28 juli 2008 12:48 schreef TheYoung1 het volgende:
Bwaahaahaaa, ik voorzie voor volgend jaar al een actie voor Xebber en zijn aanloophuis!!![]()
En damn wat loopt de actie als een trein zeg!!!![]()
Donequote:Op maandag 28 juli 2008 13:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Binnenkort maak ik ook nog geld over, en ik sommeer vriendlief hetzelfde te doen.
Kan iemand mij het rekeningnummer PMmen?
Je krijgt een dikke pprrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr r rrrrr rrr rrrmeowww van Mieppiequote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 14:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waar inleveren? Heb hier nog een Cypertje en een Schildpadkat die ik graag wil doneren!
Lummelquote:Op maandag 28 juli 2008 14:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waar inleveren? Heb hier nog een Cypertje en een Schildpadkat die ik graag wil doneren!
Neuh, je was uit aan het rusten zekerquote:
Mogguhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |