Ja, dat past. Er zijn hier crewleden met zelfs 3 tags achter hun naamquote:Op zondag 27 juli 2008 23:20 schreef Greys het volgende:
Overigens, hoe zit dat met donerende moderators, past het Donateur-tagje daar nog wel naast?
Donequote:Op zondag 27 juli 2008 23:02 schreef Burdie het volgende:
Bij mij mag je er kattenspeeltjes bij zetten als donatie.
Die 'iemand' was ikquote:Op maandag 28 juli 2008 00:37 schreef MissBliss het volgende:
Oh, iemand vroeg om nieuwe Ziggy-foto's, die heb ik nietMaar dus wel filmpjes!
(Ook niet helemaal nieuw, maar wel nieuwer dan de foto's)
En het is ontopic, want Ziggy komt van de vorige asielactie!![]()
.jpg)
Oh ja, sorryquote:
Nou, dat is een kleine moeite. De tijd en energie die jullie in dit stoppen is bewonderingswaardig.quote:
Jaaaaa!quote:Op maandag 28 juli 2008 12:19 schreef Greys het volgende:
Ik heb Jacqueline gesproken van Dierenopvang Rotterdam (waar we vorig jaar de actie van deden) en ze verontschuldigde zich uitgebreid dat ze mijn mail nog niet had beantwoord (op vakantie geweest en in de zomermaanden hoort asiel Spijkenisse ook bij hun, dus stapels papierwerk).
Ze gaat morgen een foto maken en mailen van het sponsorbordje bij de nieuwe kattenverblijven, waarop staat 'namens de Fok! dierensofties'
.jpg)
.jpg)
Ik voel um ook jaquote:
Ik zit ook al op QB te wachtenquote:Op maandag 28 juli 2008 12:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaaa!![]()
Mooi op tijd trouwens![]()
Wat gaat ie toch lekker he? Allemaal dankzij al die lieve mensen![]()
QB, ben je al es een keer je nestje uit
Geeft niets hoor mop, ik was gewoon vervelendquote:
Als die lui zo onverantwoordelijk met hun dieren om blijven gaan en ze doorfokken, zie ik 't volgend jaar nog wel gebeuren.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:48 schreef TheYoung1 het volgende:
Bwaahaahaaa, ik voorzie voor volgend jaar al een actie voor Xebber en zijn aanloophuis!!![]()
En damn wat loopt de actie als een trein zeg!!!![]()
Kan je er eentje voor mij ontvoeren? Damn wat een schattekesquote:Op maandag 28 juli 2008 12:38 schreef Xebber het volgende:
En wat spotte ik zojuist bij de achterdeur?
[ afbeelding ]
Zijn niet van mij trouwens. Overburen hebben 11 katten, waaronder deze kittens, en ze komen áltijd bij mij omdat ze weten dat ze hier te eten krijgen. Maar deze kittens had ik nog niet gezien.
Binnenkort maak ik ook nog geld over, en ik sommeer vriendlief hetzelfde te doenquote:Op maandag 28 juli 2008 12:48 schreef TheYoung1 het volgende:
Bwaahaahaaa, ik voorzie voor volgend jaar al een actie voor Xebber en zijn aanloophuis!!![]()
En damn wat loopt de actie als een trein zeg!!!![]()
Donequote:Op maandag 28 juli 2008 13:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Binnenkort maak ik ook nog geld over, en ik sommeer vriendlief hetzelfde te doen.
Kan iemand mij het rekeningnummer PMmen?
Je krijgt een dikke pprrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr r rrrrr rrr rrrmeowww van Mieppiequote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 14:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waar inleveren? Heb hier nog een Cypertje en een Schildpadkat die ik graag wil doneren!
Lummelquote:Op maandag 28 juli 2008 14:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waar inleveren? Heb hier nog een Cypertje en een Schildpadkat die ik graag wil doneren!
Neuh, je was uit aan het rusten zekerquote:
Mogguhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |