Goed!!!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Heb maillist aangepast. Ik weet alleen pas wat we krijgen wanneer ik het binnen heb.
Vorig jaar heb ik de actie gemist, maar ik vind dit echt heerlijkquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat werken jullie allemaal heerlijk mee
indien nee, wil ik het rond de 1ste van september wel van het station komen halen. Sloterdijk of CS. Kom er toch langs..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:38 schreef poohy het volgende:
Wat voor handdoeken zijn nodig? Ik heb hier namelijk nog een aantal handdoeken die ooit wit zijn geweestIk heb binnenkort ook nog een kittenbak en andere spulletjes.
Ik woon niet in de buurt van een opslagpunt, maar ik werk bij Amsterdam Sloterdijk. Is er een user in Amsterdam die daar in de buurt woont
Er komt een boek in braille, een geluidssample in morsecode en een filmpje in doventaal.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:03 schreef Xebber het volgende:
Worden er wel pics/films/stoepkrijttekeningen gemaakt van de overdracht van 't geld en de spullen en zo?
Why ofcourse, dat is toch juist het leukste deelquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:03 schreef Xebber het volgende:
Worden er wel pics/films/stoepkrijttekeningen gemaakt van de overdracht van 't geld en de spullen en zo?
tuulk!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:03 schreef Xebber het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:05 schreef Isdatzo het volgende:
qb wil vast wel een stoepkrijt-tekening maken
Gelukkig!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er komt een boek in braille, een geluidssample in morsecode en een filmpje in doventaal.
Echt?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:07 schreef Xebber het volgende:
[..]
Gelukkig!
Laat ik serieus nu net doof zijn
Waaaaat!!!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:20 schreef Morretje het volgende:TVP...
Ik kom er net achter dat ik 20 september echt echt niet kan..
Ja? Hallo? onze 2de meet, wat doe je?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:20 schreef Morretje het volgende:TVP...
Ik kom er net achter dat ik 20 september echt echt niet kan..
Oh oeps, dan is het zeker niet handig dat ik hem heb opgegeven voor een tagje als hij niet weet dat ie donateur is?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
zovty is met een kleine z!!!
Hij weet nog niet dat hij donateur is geweest, als hij er achter komt moet hij niet ook nog eens zovty met een grote Z zien!!!
Jaaaaaaa! En je mag ook mee hoor!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:03 schreef Xebber het volgende:
Wat mij betreft wel hoor! En wat de anderen betreft vast ook welquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Zou ik dit keer ook mee kunnen?Zwolle is redelijk dichtbij!
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:39 schreef Xebber het volgende:
[..]
Maar ik lees het boekje in Braille wel.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:39 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik lees het boekje in Braille wel.
Lieve poezel heb jij zegquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Mn poezel komt ook even om het hoekje kijken.
[ afbeelding ]
quote:
"Twas me"quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:00 schreef TheYoung1 het volgende:
Huh? Zei daar iemand "lieve poezel"?
[ afbeelding ]
Ja he.quote:
Jaaaaa, die is zo lief he.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:13 schreef MikeyMo het volgende:
"Lieve poezel!"
[ afbeelding ]
Al leeft ze nu niet meer![]()
Het was ook best een schatjequote:
Ze is ook geniaal lief en stronteigenwijsquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:15 schreef ChipsZak. het volgende:
AWWW POEZELS.
Mooie snorharen heeft je poezel, Burdie!
KJOET.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:16 schreef TheYoung1 het volgende:
Mwaaaaahhhh, al die mooie lieve poezebeestjes!!!
Ik kan het niet meer aanzien!!!.....
[ afbeelding ]
Maak me gek!!
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze is ook geniaal lief en stronteigenwijs. Een echte kakmadam, maar dan wel een stoere.
Ik heb btw ook deze nog:
[ afbeelding ].
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:20 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik durf bijna niet meer te kijken....
[ afbeelding ]
Mazzeltje heeft zoiets van "kan ik ook!!".quote:
Pluizebolletjesquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:31 schreef TheYoung1 het volgende:
Was deze maar van mij..... wat een plaatje!!!!!
[ afbeelding ]
![]()
&
Wil je niet met mij trouwen dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Pluizebolletjes!!!
Mijn buurmeisje (in het oude huis) heeft kittens. Zoooooo lief.
Dus ik tegen vriendlief: "Ik heb vandaag bij de kittens gekeken! Ze zijn zo lief, en wij krijgen er ook een!"
Vriend: "Wát? Daar komt niks van in!".
![]()
![]()
.
zal wel mijn sick mind zijn, maar met dat tegenlicht lijkt 't net of ie geëlectrocuteerd wordtquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:31 schreef TheYoung1 het volgende:
Was deze maar van mij..... wat een plaatje!!!!!
[ afbeelding ]
![]()
&
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
zal wel mijn sick mind zijn, maar met dat tegenlicht lijkt 't net of ie geëlectrocuteerd wordt
Die koekjes, waar kwamen die vandaanquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:36 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
En nog even in de herhaling van de Asielactie van vorig jaar, Bink tussen de te doneren koekjes![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij kunnen ze dat allemaal héél goed gebruikenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:54 schreef noekje het volgende:
Ben terug van mijn ouders.
Voor de lijst:
- grote bench (zouden ze die kunnen gebruiken?)
- grote plastic mand
- fleece deken
- voederbakken op een standaard
- ligkussen
hij was al jaren ziek (de bekende k) , maar had nog geen zin om op te geven, ze was nog ondanks alle pijntjes en ouderdomsverschijnselen lekker vrolijk en gezellig, maar werd wel al slechter ter been en de warmte was voor nu gewoon echt het eind, ze is vanmiddag nog gewoon uit geweest, bij thuiskomst nog lekker water gedronken is op een lekker koel plekkie gaan liggen slapen (wat ze de laatste maanden steeds deed na het wandelen) en gewoon heel vredig ingeslapen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Aww! wat een sneu bericht, was hij al ziek, of gewoon echt de warmte?
Sterkte aan je ouders (en jou natuurlijk!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |