1 |
1 |
Wij vinden iedereen die doneren wil heul lief, dus vandaarquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:39 schreef Xebber het volgende:
Ik werd "Lieve Xebber" genoemd in de responsmail. Wie wilt dat nou niet?
nou ja, MM heeft ze gekocht. Ik wilde alleen zeggen dat ik het gepost hadquote:
Purplequote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:31 schreef purplerose het volgende:
tvp! voor donatie
Nog niets binnen, maar dat zal zo wel komenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:46 schreef lynda het volgende:
Jullie gaan te snel!!!!!!!
en mailtje verstuurd![]()
Ja! Binnen!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nog niets binnen, maar dat zal zo wel komen
Hai beeb!quote:
Je hebt mail terugquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:01 schreef noekje het volgende:
Ik ga vandaag naar mijn ouders en zal eens kijken wat mijn ouders nog aan hondenspul hebben liggen. Neem het gelijk mee.
Mijn kleine gastjes willen ook graag wat geld storten en hondenkoekjes kopen nadat ik ze had uitgelegd dat de fatboy niet meer voor de tuin gebruikt gaat worden omdat ik hem wil reinigen voor deze actie.
MIKEYmo, niet mickeyquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:35 schreef Greys het volgende:
Oh Ing, bij de donateurs mag ook Xebber er bij! Centjes zijn al binnen![]()
Dus Isdatzo, Fha en Xebber nog even toevoegen.
En wil je bij de spulletjes Noekje er ook bij zetten? En MickeyMo?
* Greys weer tagjes gaat doorgeven
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:39 schreef Greys het volgende:Had het net 1 seconde voordat je postte aangepast
Zo is het, wie het kleine niet deert....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
Alle kleine beetjes helpen, laten we maar zeggen.
En wij helpen alle kleine beestjesquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
Alle kleine beetjes helpen, laten we maar zeggen.
* Ingetje79 heeft in dit durpie ook een Kruidvatquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:51 schreef Burdie het volgende:
TIP!!!
Bij de kruidvat hebben ze pakketten met katten- of hondenspeeltjes in de aanbieding voor 1 euro per stuk.
Ik heb twee pakketjes meegenomen, wil niet alles tegelijk inslaan.
Da's snel, dacht dat dat wel 24 uur ging duren of zo.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:35 schreef Greys het volgende:
Oh Ing, bij de donateurs mag ook Xebber er bij! Centjes zijn al binnen![]()
Niemand houdt je tegen lieverd, niemandquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb zin om een berg spullen te verzamelen enzoo.
Ik heb al 3 dingen gedoneerd, en mijn geld komt er zo aan, dus ik ben allang bezig.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:10 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Niemand houdt je tegen lieverd, niemand
Goeierik!quote:
Ow, da's cool!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:51 schreef Burdie het volgende:
TIP!!!
Bij de kruidvat hebben ze pakketten met katten- of hondenspeeltjes in de aanbieding voor 1 euro per stuk.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb al 3 dingen gedoneerd, en mijn geld komt er zo aan, dus ik ben allang bezig.
Same here!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:38 schreef ChipsZak. het volgende:! Vorig jaar was ik ook redelijk intensief aanwezig bij deze actie, de 2e versie van zoeen actie wil ik natuurlijk ook niet missen.
serieus?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:51 schreef Burdie het volgende:
TIP!!!
me=back toquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben je der weer?
Kan ik dan nu eindelijk naar buiten?![]()
Hij gaat lekker he?
Nope. Het zijn van die kussentjes voor in de bank.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Hij zei alleen nadrukkelijk geen hoofdkussens, als ze daar niet op lijken zal het wel goed zijn?
had je een duiste mail terug dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Zooplus geeft niets omdat ze schijnbaar Duits zijn en Nederlandse dieren zijn hun gratis producten niet waard
Nu ja, baat het niet dan schaadt het neit?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Het zijn van die kussentjes voor in de bank.
[ afbeelding ]
Dit formaat
Nee, in het Nederlands dat ze Duits zijn en alleen aan Duitse dieren geven.quote:
Staat dát erin?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, in het Nederlands dat ze Duits zijn en alleen aan Duitse dieren geven.
iddquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:02 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nu ja, baat het niet dan schaadt het neit?
Strike through is negatieve reactie, bold positief en die mails worden altijd gepost, niks is nog niks van gehoordquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:16 schreef Burdie het volgende:
Qb, is het een idee om in het mail-lijstje achter de namen te zetten wat hun reactie was? Of iig bij de bedrijven die iets hebben toegezegd.
btw, misschien kan je hier ook een mail naartoe sturen: http://www.hartvoordieren.nl/
Nah, dat doorstrepen en vet gedrukt snap ik wel, maar misschien even kort er achter zetten hoe het bedrijf helpt (bijv: "doneert diepvriesvoedsel").quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Strike through is negatieve reactie, bold positief en die mails worden altijd gepost, niks is nog niks van gehoord
Als ik elke mail daar neer zet wordt het iets te lang imo
Maar ik wil de positieve reacties nog wel eens posten hoor
Heej super! Dat kunnen ze ongetwijfeld goed gebruiken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:38 schreef poohy het volgende:
Wat voor handdoeken zijn nodig? Ik heb hier namelijk nog een aantal handdoeken die ooit wit zijn geweestIk heb binnenkort ook nog een kittenbak en andere spulletjes.
Ik woon niet in de buurt van een opslagpunt, maar ik werk bij Amsterdam Sloterdijk. Is er een user in Amsterdam die daar in de buurt woont
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Heb maillist aangepast. Ik weet alleen pas wat we krijgen wanneer ik het binnen heb.
En anders zit Godigita ook nog in Amsterdamquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heej super! Dat kunnen ze ongetwijfeld goed gebruiken.![]()
MissBliss woont in A'dam, maar waar precies weet ik niet.
Mss kun je haar een PM sturen?
Ik zet je iig in de lijst erbij
Alkmaar!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:38 schreef poohy het volgende:
Wat voor handdoeken zijn nodig? Ik heb hier namelijk nog een aantal handdoeken die ooit wit zijn geweestIk heb binnenkort ook nog een kittenbak en andere spulletjes.
Ik woon niet in de buurt van een opslagpunt, maar ik werk bij Amsterdam Sloterdijk. Is er een user in Amsterdam die daar in de buurt woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |