Goed ideequote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:16 schreef Stali het volgende:
TVP toch, voor morgenochtend bij de koffie..
We wachten in spanning afquote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:18 schreef Huubdgk het volgende:
te laat voor hele uitleg, morgen check mijn log, of ben ik volgens een paar kansloze fokkers nu mijn site weer aan het spammen! Geef mij een reden waarom ik hier uitleg zou doen van wat er aan de hand is? (iets wat ik hiervoor hier wel deed! oh idiote ik) sorry voor de wel coole mensen die hier ook veel zijn
Omdat de haters dan eeuwig kunnen roepen dat ze, nooit-meer-naar-huis-huub, van fok gejaagd hebben?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:18 schreef Huubdgk het volgende:
te laat voor hele uitleg, morgen check mijn log, of ben ik volgens een paar kansloze fokkers nu mijn site weer aan het spammen! Geef mij een reden waarom ik hier uitleg zou doen van wat er aan de hand is? (iets wat ik hiervoor hier wel deed! oh idiote ik) sorry voor de wel coole mensen die hier ook veel zijn
Zeg, wat je op je logje schrijft kun je voor de kansloze fokkertjes ook hier pasten natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:18 schreef Huubdgk het volgende:
Misschien juist voor die coole mensen? Voor die mensen die je blog ongeacht wat wel lezen, die je hyves wel volgen en je blog hier kopieren... Mensen die je blijkbaar verdedigen door dingen hier te plaatsen die je tegenstanders weigeren te lezen elders? Je fans lezen je blog wel, zonder meer, maar je non fans niet... door ze bijv hier te plaatsen lezen ze die misschien wel...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:18 schreef Huubdgk het volgende:
okee, 1 reden dan:mundus vult decipi ergo decipiaturquote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:18 schreef Huubdgk het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, 1 reden dan:mundus vult decipi ergo decipiatur. en nu naar bed, sjonnie, lekker je roes uitslapen. ga ik ook doen..daag
Waar kan ik je log ook alweer vinden?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:32 schreef Huubdgk het volgende:
jullie horen het morgen wel, adios en lief zijn ben ik ook altijd!
Wil ik ook !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:34 schreef Huubdgk het volgende:
1 ding is wel gaaf! in torremolinos samen met paar honderd dronken mensen nooit meer naar huis zingen omdat je in een tv programma hebt gezeten!
lekker slapen!
Ben jij daarmee bekend ..,ik slik nl geen pillenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:18 schreef APK het volgende:
[..]
Mag ik een Ritalinpilletje van jou kopen?
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:45 schreef wimpeyV het volgende:
net uitgebreid gereageerd, Alles weg.
Vreemd
Misschien is hij zo bezopen dat hij dacht dat hij hier in zijn log bezig wasquote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:45 schreef wimpeyV het volgende:
net uitgebreid gereageerd, Alles weg.
Vreemd
Bezopen misschien wel ,mischien jij ook wel..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien is hij zo bezopen dat hij dacht dat hij hier in zijn log bezig was![]()
Jij zit volgens mij chronisch in een deliriumquote:Op zaterdag 26 juli 2008 04:00 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Bezopen misschien wel ,mischien jij ook wel..
Werelds lief.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:32 schreef Huubdgk het volgende:
jullie horen het morgen wel, adios en lief zijn ben ik ook altijd!
Euh, waarom ook alweerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 03:25 schreef Stali het volgende:
APK, snoes, op je blote knietjes voor huubster nu he..
Wat zijn jullie toch een stel zeikerds met je zelfkennis.Net alsof jullie alles wel eerlijk opschrijven.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:35 schreef Peter6000 het volgende:
TVP tegen beter weten in.
Het zal wel weer het gebruikelijke verhaal worden, ipv iets met zelfkennis.
Volgens mij heb jij niets anders te doen dan voor Huub in de bres te springen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:43 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat zijn jullie toch een stel zeikerds met je zelfkennis.Net alsof jullie alles wel eerlijk opschrijven.
Lekker makkelijk oordelen schijnheilig achter je computertje over een persoon die echt alles van zijn eigen laat zien.Wat hij ook zegt, het is toch niet goed.Blijf dan weg uit dit topic als Huub je toch niks interesseert en ga wat anders doen.Of hebben jullie niks anders te doen dan mensen af te branden en de stoere kerel uit te hangen op een forum![]()
Ja echt waar,sjit Huub is bezet.Ben ik effe blij dat ik zelf geen verstokte zielige vrijgezel benquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niets anders te doen dan voor Huub in de bres te springen.
Huub is getrouwd en hij is gelukkig met Claire, dus maak je geen ilusies dat jij nog een kans maakt.
Had jij overigens gedacht dat jij een kans bij Jaap zou makenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niets anders te doen dan voor Huub in de bres te springen.
Huub is getrouwd en hij is gelukkig met Claire, dus maak je geen illusies dat jij nog een kans maakt.
Vrijgezel ben je misschien niet, maar zeer zeker wel verstokt. Het is gewoon te belachelijk voor woorden hoe jij op negatieve reactie over Huub reageert.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja echt waar,sjit Huub is bezet.Ben ik effe blij dat ik zelf geen verstokte zielige vrijgezel ben
Heb jij er wel eens aan gedacht om IRL net zo'n grote mond te hebben als je op het forum hebt?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had jij overigens gedacht dat jij een kans bij Jaap zou maken
Het zit je wel dwars hequote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb jij er wel eens aan gedacht om IRL net zo'n grote mond te hebben als je op het forum hebt?
Mij zit niets dwars. Ik ben IRL ook gewoon zoals ik type.quote:
Ik ga nu denk maar achter Jaap aan.Heb net gehoord dat Huub bezet was,dom van mij.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had jij overigens gedacht dat jij een kans bij Jaap zou maken
Het is de vraag of je daar blij mee moet zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mij zit niets dwars. Ik ben IRL ook gewoon zoals ik type.
Noekje ga je nog mee naar Drenthequote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:19 schreef noekje het volgende:
Ik ga niet naar een concert van Bonnie st Claire want:
a. het is gewoon een armoedig wijf
b. de muziek is ruk
Hier blijven komen terwijl je er geen fuck mee hebt maar wel een reactie van the one and only willen is een beetje als het bezoeken van een concert van Bonnie.
Ja ja, natuurlijk heb je geen leven als je een mening hebt die voor Huub pleit. Oh en hypocriet, dat zijn ze ook.
Oh, ik ook! Zij die geen leven heeft en ontzettend hypocriet is, wenst jullie allemaal een enerverend en oprecht leven toe. Niet dat jullie het nodig hebben natuurlijk. Jullie hebben de gave!![]()
Nou, Huub. Ik wil niet met je neuken maar ik ben wel benieuwd naar het verhaal. Spill it!
Ik ben zeker zo. Want Huub weet dat ik hem alleen maar loop uit te dagen. Dat zou ik IRL ook doen en hem geen klap op zijn ogen geven. Dat vond ik zo'n lage streek. Wat de aanleiding ook is.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:16 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen hier net zo´n grote mond hebben in het echt. Ik vraag me alleen af of de mensen die negatief praten over Huub, dat ook doen als ze voor hem staan, of dat ze dan net doen alsof ze hem ok vinden. Want zo gaat het volgens mij dan wel, makkelijk om annoniem negatief over iemand te schrijven...
Huub, ik ben blij dat je er weer bent, ik hoop dat je gewoon hier blijft posten... Ik hoop dat alles goed gaat met jou en Claire, maar dat horen we later vandaag wel.... X
Ik weet heel goed dat Huub hier komt voor discussie, dat is ook het leuke van hier, dat gekwijl alleen maar kan ik ook niet zo goed tegen. Het gaat alleen zo nu en dan een beetje het discussie niveau voorbij. Ik zeg ook zeer zeker niet dat tegenstanders van Huub hier niet mogen komen, alleen gaan soms iets te ver in hun uitingen, dat vind ik nergens voor nodig. Dan is er ook geen discussie meer mogelijk... Zonde dus...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben zeker zo. Want Huub weet dat ik hem alleen maar loop uit te dagen. Dat zou ik IRL ook doen en hem geen klap op zijn ogen geven. Dat vond ik zo'n lage streek. Wat de aanleiding ook is.
Huub, Jaap, Eric en Sjoerd weten hoe ik ben. En het is altijd weer zoeken naar commotie![]()
Dat houdt een topic levend, door telkens weer mensen op de kast te jagen.
Ik snap niet dat sommige Huubsoppers dat niet hebben begrepen, dat Huub liever een discussie heeft dan dat geslijm.
hoi noekiequote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:19 schreef noekje het volgende:
b. de muziek is ruk
Hier blijven komen terwijl je er geen fuck mee hebt maar wel een reactie van the one and only willen is een beetje als het bezoeken van een concert van Bonnie.
Ja ja, natuurlijk heb je geen leven als je een mening hebt die voor Huub pleit. Oh en hypocriet, dat zijn ze ook.
Oh, ik ook! Zij die geen leven heeft en ontzettend hypocriet is, wenst jullie allemaal een enerverend en oprecht leven toe. Niet dat jullie het nodig hebben natuurlijk. Jullie hebben de gave!![]()
Nou, Huub. Ik wil niet met je neuken maar ik ben wel benieuwd naar het verhaal. Spill it!
Jij ziet het als geslijm maar ik zie meningen die het met Huub eens zijn. Dus dan heeft Huub gewoon pech als die schijnbaar liever alleen maar tegengas heeft. Die ik trouwens zeer betwijfel. Ik geloof nl niet dat Huub het liefst de dag doorbrengt met alleen maar mensen die lopen te zeiken op hem. Neem Claire,' is ook, is ook.'quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap niet dat sommige Huubsoppers dat niet hebben begrepen, dat Huub liever een discussie heeft dan dat geslijm.
Ik geloof ook idd dat het de afwisseling is wat maakt dat hij hier graag komt...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij ziet het als geslijm maar ik zie meningen die het met Huub eens zijn. Dus dan heeft Huub gewoon pech als die schijnbaar liever alleen maar tegengas heeft. Die ik trouwens zeer betwijfel. Ik geloof nl niet dat Huub het liefst de dag doorbrengt met alleen maar mensen die lopen te zeiken op hem. Neem Claire,' is ook, is ook.'![]()
Hell, hij is er zelfs mee getrouwd. En iedereen vindt het af en toe prettig om gesteund te worden of te worden bevestigd in zijn of haar meningen.
Maf! Veel zwemplezier!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi noekie![]()
ik ga op vakantie naar oostenrijk omdat:
a. ik niet bij de vakantiebestemmingskeuze mocht/kon zijn
b. ik het al op voorhand een klote land vond![]()
verder heb je natuurlijk een beetje gelijk..
ik ga lekker zwemmennnnnnn. mzzl
Zelfs zijn grootste fan geeft toe dat hij liegt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:43 schreef rooie3 het volgende:
Wat zijn jullie toch een stel zeikerds met je zelfkennis. Net alsof jullie alles wel eerlijk opschrijven.
Lezen is nog steeds moeillijk voor jequote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:43 schreef APK het volgende:
[..]
Zelfs zijn grootste fan geeft toe dat hij liegt.
Nee 95% van de mensen die doen dat niet als ze voor hem staan. Net als de mensen die niet voor Brian of iemand anders waren. Waarom niet? Omdat er een verschil zit tussen de werkelijkheid en het spel. Waarom zou je de rellen zoeken in het echt, terwijl die persoon jou nog niks heeft misdaan? Op een forum is het puur amusement maar als je in het echt triest zou gaan doen zit je gewoon naar mijn mening raar in elkaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:16 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen hier net zo´n grote mond hebben in het echt. Ik vraag me alleen af of de mensen die negatief praten over Huub, dat ook doen als ze voor hem staan, of dat ze dan net doen alsof ze hem ok vinden. Want zo gaat het volgens mij dan wel, makkelijk om annoniem negatief over iemand te schrijven...
Huub, ik ben blij dat je er weer bent, ik hoop dat je gewoon hier blijft posten... Ik hoop dat alles goed gaat met jou en Claire, maar dat horen we later vandaag wel.... X
Jij als mod zou het verschil moeten weten tussen uitdagen of beledigen. En volgens mij heeft nog nooit iemand Huub hier beledigd.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Jij ziet het als geslijm maar ik zie meningen die het met Huub eens zijn. Dus dan heeft Huub gewoon pech als die schijnbaar liever alleen maar tegengas heeft. Die ik trouwens zeer betwijfel. Ik geloof nl niet dat Huub het liefst de dag doorbrengt met alleen maar mensen die lopen te zeiken op hem. Neem Claire,' is ook, is ook.'![]()
Hell, hij is er zelfs mee getrouwd. En iedereen vindt het af en toe prettig om gesteund te worden of te worden bevestigd in zijn of haar meningen.
Ik moet eigenlijk vaak wel lachen om die bezopen trienquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:19 schreef noekje het volgende:
b. de muziek is ruk
Ik als mod ga gewoon lekker met WJ mee. Zwemmen!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij als mod zou het verschil moeten weten tussen uitdagen of beledigen. En volgens mij heeft nog nooit iemand Huub hier beledigd.
Ze heeft ook wel een cutefactor. Ik ben gewoon een softie. Wil ik alleen maar naar doen, ga ik dat weer onmiddelijk onderuit schoffelen. Kutzooi!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk vaak wel lachen om die bezopen trien
Spatterse... En niet verzuipen he?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik als mod ga gewoon lekker met WJ mee. Zwemmen!
je bent ook niet naar.....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel een cutefactor. Ik ben gewoon een softie. Wil ik alleen maar naar doen, ga ik dat weer onmiddelijk onderuit schoffelen. Kutzooi!
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:19 schreef noekje het volgende:
Ik zie een gat in de markt als tekstschrijver...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:54 schreef PC eend het volgende:
Een duet van huub met bonnie zou eigenlijk niet eens zo een gek idee zijn
Met een blauw oog als kroon op het werkquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:58 schreef sunny16947 het volgende:
Ik verdenk Huub ervan dat hij zijn grote mond en zijn drankverbruik nog steeds uitvergroot, alleen maar om reacties uit te lokken.
zoiets?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:54 schreef PC eend het volgende:
Een duet van huub met bonnie zou eigenlijk niet eens zo een gek idee zijn
Is dat een ander woord voor Huubsyndroom ?:Pquote:Op zaterdag 26 juli 2008 04:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij zit volgens mij chronisch in een delirium
Ach beter zulke fans hebben dan een kneus zijn die op forums zoekt wie hij nu weer kan pakken.quote:
Hè, is dat lachenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij als mod zou het verschil moeten weten tussen uitdagen of beledigen. En volgens mij heeft nog nooit iemand Huub hier beledigd.
Nou, als ik Huub een beetje ken, heeft hij zelf weer wat uitgelokt met z'n domme drankhoofd. Lekker weer, Ballegooij. Je kan die jongen ook nérgens mee naar toe nemen, het wordt altijd weer een teringzooi.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:49 schreef Peter6000 het volgende:
Volgende week die pilot. Een programma gaan dragen, daar heb je vaardigheden voor nodig.
Wat dat moeten de mensen leuk vinden, en niet alleen je directe omgeving.
Hopelijk is er voldoende make-up om de verwondingen in je gezicht (die je absoluut niet over jezelf hebt afgeroepen, degene die je zomaar zonder aanleiding heeft geslagen is behoorlijk ziek in zijn hoofd) te maskeren.
Uhuh, in je (natte) dromen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:03 schreef Gert het volgende:
Zkjn die misselijke Brian-fans al opgepakt?![]()
weet je wat jouw probleem is, op het moment dat ik IRL voor jou zou staan zou je denigreren tot een mompelende, stotterende, naar woorden zoekende idioot. Omdat je dan in een 1 op 1 gesprek al je rare kletspraat en laster zou moeten verantwoorden en dat kan je niet, maar dat geeft niet....daar heb je fora voor,quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:49 schreef Peter6000 het volgende:
Volgende week die pilot. Een programma gaan dragen, daar heb je vaardigheden voor nodig.
Wat dat moeten de mensen leuk vinden, en niet alleen je directe omgeving.
Hopelijk is er voldoende make-up om de verwondingen in je gezicht (die je absoluut niet over jezelf hebt afgeroepen, degene die je zomaar zonder aanleiding heeft geslagen is behoorlijk ziek in zijn hoofd) te maskeren.
nee nee disana, ik heb alles zelf uitgelokt want ik lokte in de kooi ruzie uit (kans op miljoen) dus zal dat op straat (kans op ziekenhuis, of erger) ook dus wel doenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:41 schreef Disana het volgende:
"De beveiliging begreep er geen flikker meer van en in de consternatie sprinte dit figuur naar zijn BMW M5, hoofdbeveiliging van de Voom rende naar zijn auto toe trok het portier open en wilde hem eruit trekken, trok deze man op zijn beurt een pistool, de beveiliging stapte van de auto af en gooide het portier weer dicht en deze vent scheurde weg......"
Lieve hemel.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:42 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
samen met www.dominospizza.nl biedt fok dus jouw een eeuwig escape uit het leven
komt dat ff mooi uit
Laat ze toch kleppen. In de oude COS lieten ze zich niet zien, of ze volgden de streams niet, of ze moesten zonodig een interessant tegengeluid laten horen. In dit topic staan ze ineens vooraan, lekker stoer hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:43 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nee nee disana, ik heb alles zelf uitgelokt want ik lokte in de kooi ruzie uit (kans op miljoen) dus zal dat op straat (kans op ziekenhuis, of erger) ook dus wel doen
Nou ja, ik neem aan dat je ook wel begrijpt dat die reactie van mensen niet echt een vreemde is, gezien dat wat ze een meer dan een jaar van je gezien hebben. Geen reden om daar zo spastisch over te doen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:43 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nee nee disana, ik heb alles zelf uitgelokt want ik lokte in de kooi ruzie uit (kans op miljoen) dus zal dat op straat (kans op ziekenhuis, of erger) ook dus wel doen
Jemig Huub, wat een verhaal en wat zullen jullie geschrokken zijn zeg, er lopen heel wat gekken rond dat zie je maar. Een getrokken pistool ook nog.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:38 schreef Huubdgk het volgende:
het verhaal staat op www.rocketmiljonairs.nl
en over dat spammen? in hoeveel van mijn reacties schrijf ik mijn site? alleen als ik er een log heb geschreven, so fucking eat me, en peter600 kom dan met je youtube filmpjes, en APK? te triest voor woorden bij vlagen
Jups, gewoon open frank en vrij en recht voor z'n raap. Niet sneaky en achterbaks zoals sommigen bij voortduring zijn. Ik neem aan, ga er vanuit dat in ieder geval jij die schoen aan gaat trekkenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat ze toch kleppen. In de oude COS lieten ze zich niet zien, of ze volgden de streams niet, of ze moesten zonodig een interessant tegengeluid laten horen. In dit topic staan ze ineens vooraan, lekker stoer hoor![]()
dat vind ik wel nmns, als mensen niet kunnen zien dat er een verschil is tussen gedragingen in een huis en irl dan zit er echt wel een steekje los. Als je dan zelf een blauw oog bent getimmerd en je vrouw is voor je ogen keihard op der gezicht geslagen door een of andere losgeslagen gek en je komt terug en je leest dat sommige posters zoiets hebben van dat zal je eigen schuld wel zijn... pff dan zakt je broek af,quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, ik neem aan dat je ook wel begrijpt dat die reactie van mensen niet echt een vreemde is, gezien dat wat ze een meer dan een jaar van je gezien hebben. Geen reden om daar zo spastisch over te doen.
Hoe dan ook, iedereen moet met z'n vingers van iemand anders afblijven, dat staat voorop. En al helemaal van Claire
Ik zeg niks meer,voordat je het weet zit ik achter jouw aan.Maar ik hoorde gelukkig net op tijd vanmorgen dat je getrouwd was.Was effe schrikken hoor.Maar gelukkig heb ik ook gehoord dat jij al die gasten die hier komen om discussies uit te lokken veel leuker vind dan de mensen die hier gewoon schrijven.Dat zijn maar slijmballenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:43 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:16 schreef Juud79 het volgende:
Ik vraag me alleen af of de mensen die negatief praten over Huub, dat ook doen als ze voor hem staan, of dat ze dan net doen alsof ze hem ok vinden. Want zo gaat het volgens mij dan wel, makkelijk om anoniem negatief over iemand te schrijven...
kijk daar wordt ik dus kotsziek van, echt waar, je bent ziek in je hoofdquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:16 schreef Peter6000 het volgende:
En straks verschijnt er natuurlijk een tekstje op zijn weblog dat het de schuld van iedereen is, behalve van Huub zelf.
Sterkte Claire, knap dat je het bij zo`n 'held' uithoudt.
hij probeert je uit je tent te lokken huubquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
kijk daar wordt ik dus kotsziek van, echt waar, je bent ziek in je hoofd
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:38 schreef Huubdgk het volgende:
en APK? te triest voor woorden bij vlagen
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:11 schreef -Blurk- het volgende:
Nieuws:
quote:Huub is niet gekomen om te werken,jaap was met cora ! nu weet ik het zeker een man heeft huub in zijn gezicht geslaan en per ongeluk heeft hij Claire een bloedneus geslaan. ik dacht zij zullen optreden maar huub is in hotel geblijven. De portier zegt dat de man heeft een bmw de latste modele, de man zal komen met andere mannen, maar laatste niemand is gekomen. Huub was met claire gekomen om een drink, huub was net gekomen van Marokko, hij was niet dronken of zo, de man die heeft gezetten bij militaire, is sterkt en was zoeken probleem om niks, huub,claire,jaap en cora , zullen gaanl vandaag naar nederland. Ik wil toen geen paniek doen omdat ik dacht dat huub zal komen werken. Ik vind verchreklijk dat zoms zijn gek mensen , Huub heeft een snee op zijn wang , ik was nu 2 dagen kapot van zorgen en verdriet nu weet ik van de portier in voom voom. vannacht was jaap alleen met cora aan praten en wil met niemand omgaan,hij vertrouw niemand. wij wensen sterkt voor huub en claire !
Aldus Nadia, een franse fan.
kijk dit bedoel ik nou, APK dit jouw reactie op het eerste bericht van Nadia (weet niet of zij er zelf ook was, haar zoon heeft wel alles gezien stond ik daarvoor nog mee te praten) waarin redelijk duidelijk staat geschreven wat er is gebeurd...dus hoezo kon je daar op wachten?quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:38 schreef Huubdgk het volgende:
het verhaal staat op www.rocketmiljonairs.nl
Tja, het is zoals je jezelf hebt neergezet in DGK. Ook daar had je toch echt wel verhalen over ruzies buiten DGK. Ik vind het het echt niet vreemd dat mensen denken dat je buiten DGK net zo was als in DGK. Temeer omdat je zo vaak aangegeven hebt dat je de echte Huub hebt laten zien.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:55 schreef Huubdgk het volgende:
maar waarom zou ik ruzie zoeken IRL?
nou als mensen DAT niet snappen ja dan ga ik een beetje spastisch doen ja
Wen er maar aan, als je BN'er wil worden cq blijven.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
kijk daar wordt ik dus kotsziek van, echt waar, je bent ziek in je hoofd
Lees maar even wat Neemmijnietserieus hierboven schrijft, hij verwoordt het wel aardig.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:01 schreef Huubdgk het volgende:
kijk dit bedoel ik nou, APK dit jouw reactie op het eerste bericht van Nadia (weet niet of zij er zelf ook was, haar zoon heeft wel alles gezien stond ik daarvoor nog mee te praten) waarin redelijk duidelijk staat geschreven wat er is gebeurd...dus hoezo kon je daar op wachten?
wederom zo een makkelijke conclusie die echt nergens, maar dan ook nergens op gebasseerd is. Met zulk soort leeghoofdige comments die iemand nog beledigen ook nog, wat probeer je er mee te bereiken?
hallo, ik ben een jongen opgegroeid in de provincie midden in twente, tuurlijk hoorde daar een vechtpartij op zijn tijd bij,quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, het is zoals je jezelf hebt neergezet in DGK. Ook daar had je toch echt wel verhalen over ruzies buiten DGK. Ik vind het het echt niet vreemd dat mensen denken dat je buiten DGK net zo was als in DGK. Temeer omdat je zo vaak aangegeven hebt dat je de echte Huub hebt laten zien.
Mensen hebben beelden van je op hun netvlies. Als je schrijft over een vliegtuig op stelten zetten, dan komen ook die beelden gelijk naar boven.
Je lijkt ook een beetje het type dat rumoer ook wel leuk vindt. Ik herinner je nog even aan je leuren met je fax op Rhodos waarbij gasten zaten te klagen. Ik volg je, wat dat betreft, ook een beetje wantrouwend en mijn eerste reflex is ook "Nah, issie weer op zoek geweest naar confrontatie?" Die beelden van mensen kun je, denk ik, alleen zelf maar ongedaan maken door je andere kant te laten zien bij die mensen die je kritisch gevolgd hebben en dat nog doen.
Maar hoe dan ook en dat staat voorop, iedereen met met z'n vingers van een ander afblijven, simpel zat. Slaan is misselijk; een vrouw slaan is hemeltergend misselijk
daarom reageer ik ook op hem en kijk ik op jou neerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:08 schreef APK het volgende:
[..]
Lees maar even wat Neemmijnietserieus hierboven schrijft, hij verwoordt het wel aardig.
Ja, dat valt me jammer genoeg te vaak op: dat je de criticasters en onzinspuiers voorrang geeft boven de mensen die normaal op je reageren - die laat je maar al te vaak liggen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:15 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
daarom reageer ik ook op hem en kijk ik op jou neer
Hey Huub!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:15 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Nah, nog even zeg... Zit jij te turven achter je compu ofzo??quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat valt me jammer genoeg te vaak op: dat je de criticasters en onzinspuiers voorrang geeft boven de mensen die normaal op je reageren - die laat je maar al te vaak liggen.
Hoe dan ook, je kunt niet "kort door de bocht" schrijven dan mensen gek zijn of niet sporen bij teksten die jou niet aanstaan. Je bent slim genoeg om te weten dat het je erfenis van DGK is en die kritiek dus best wel iets van "common sence" heeft . Het zal wel aan je blijven kleven de komende jaren en jij bent de enige die het recht kan zetten. Laat het maar zienquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:10 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
daarnaast tuurlijk hou ik wel van een beetje rumour, maar zoals je zelf zegt, slaan gaat daar veel te ver in, maar ik heb ook geen negativiteit nodig om rumour te maken.........
Misschien kun je ook even naar mijn vraag kijken, oprechte belangstelling zeg maar.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:15 schreef Huubdgk het volgende:
misschien heb je daar wel gelijk in! weet niet hoe het komt, misschien mijn aangeboren discussiedrang, ik weet het niet, zal er beter op proberen te lettenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat valt me jammer genoeg te vaak op: dat je de criticasters en onzinspuiers voorrang geeft boven de mensen die normaal op je reageren - die laat je maar al te vaak liggen.
Zijn daar ook beelden van??quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:10 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
vliegtuig op stelten zetten, lachen toch? Jaap past niet in een stoel en de riem past ook niet dus moeten er daar allemaal stewardessen bij komen die hem helpen en hem vast snoeren, vervolgens gaan allemaal mensen naar ons toekomen voor de start of wij met hun op de foto mogen, het halve vliegtuig kijkt naar ons (wij zittten helemaal achterin, die drie stoelen waren daar voor Cora en Jaap) ja, dan ga ik mij niet stil houden, dan ga ik foto's maken en mij helemaal suf lachen en grappige opmerkingen maken, en Jaap ja die gaat dat dan ook doen, vervolgens ligt het halve vliegtuig in een deuk.....als dat erg is op die manier een vliegtuig op stelten zetten....dan ben je een zuurpruim!
LOL okee, je brengt het weer zo ontwapenend dat het je meteen is vergeven - voor nu!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:20 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
misschien heb je daar wel gelijk in! weet niet hoe het komt, misschien mijn aangeboren discussiedrang, ik weet het niet, zal er beter op proberen te letten
Weet je toch.Die simpele zei toch dat huub ons maar slijmballen vind en de stoere mannen die lekker iedereen belachelijk maken houd hij vanquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:waarop ik tegen hem zei dat hij een kwatsert was....(dat is, heb ik mij laten vertellen Brabants voor dat je uit je nek lult)
.....
dus ik weer " zie je nou wel dat je een kwatsert bent?"
Met een beetje kwade wil kan je daar wel een grote bek in zien, vooral figuren die dronken zijn en met een pistool naar een discotheek gaan...quote:heb geen grote bek gehad. Dus sorry voor julie mensen die dat allemaal als waarheid aannemen
Ik heb wel eens stukken van je log hier voorbij zien komen en volgens mij heb je het heel vaak over drank, zelf je fans denken dat je het expres overdrijft om zo reacties uit te lokken.quote:ik kijk wel dik uit met drinken in het openbaar! heb dat 3 keer gedaan sinds het einde van de kooi
Lul niet ,dat was een reactie op wat ze op de streams deden.Je bent zelf ook aardig kort door de bocht geweest om Huubfans voor gek uit te maken en te zeggen dat ze niet sporen.Je spreekt je eigen aardig tegen nuquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe dan ook, je kunt niet "kort door de bocht" schrijven dan mensen gek zijn of niet sporen bij teksten die jou niet aanstaan. Je bent slim genoeg om te weten dat het je erfenis van DGK is en die kritiek dus best wel iets van "common sence" heeft . Het zal wel aan je blijven kleven de komende jaren en jij bent de enige die het recht kan zetten. Laat het maar zien![]()
Overigens vallen de kritische teksten in jouw richting in het niet bij de rabiate onzin die jouw die-hard fans over Brian en Amanda geschreven hebben, dag na dag! Je wordt wat dat betreft met fluwelen handschoenen aan benaderd.
Haquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet je toch.Die simpele zei toch dat huub ons maar slijmballen vind en de stoere mannen die lekker iedereen belachelijk maken houd hij van
nou vind van wel dat sommige mensen gek zijn bij bepaalde reacties, neem APK als voorbeeld, slaat ergens op en voor jullie is het idd story pagina 24 voor mij is het mijn leven. Dus vergeef mij de passie en betrokkenheid waar ik mee reageer, je hebt ook gelijk tuurlijk hoort dit bij het DGK stigma, en zie dat ook wel. Maar goed, enigszins tegen de windmolens vechten als het gaat om iets wat je echt vind is niet erg toch?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe dan ook, je kunt niet "kort door de bocht" schrijven dan mensen gek zijn of niet sporen bij teksten die jou niet aanstaan. Je bent slim genoeg om te weten dat het je erfenis van DGK is en die kritiek dus best wel iets van "common sence" heeft . Het zal wel aan je blijven kleven de komende jaren en jij bent de enige die het recht kan zetten. Laat het maar zien![]()
Overigens vallen de kritische teksten in jouw richting in het niet bij de rabiate onzin die jouw die-hard fans over Brian en Amanda geschreven hebben, dag na dag! Je wordt wat dat betreft met fluwelen handschoenen aan benaderd.
Zal ik dan maar onzin gaan posten, misschien krijg ik dan een keer antwoord op mijn vraag. Meer op zijn Amanda's zeg maar.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:28 schreef Disana het volgende:
HaNee serieus, dat denk ik niet. Huub ging in De Kooi ook op de meest aperte onzin in (vooral van Amanda). Het zit in hem. Blijft onverlet dat degenen die hier nu het hardst roepen de meeste aandacht krijgen, en dat is voor de anderen wel jammer.
Als trouwe fan moet je dus eigenlijk veel onzin gaan vertellen om een beetje aandacht van je te krijgenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:29 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
maar als ik iets niet vind kloppen dan reageer ik daarop
Nee hoor, ik vind veel Huub fans mensen die op vakantie zouden moeten naar Drenthe, locatie hunebed.....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lul niet ,dat was een reactie op wat ze op de streams deden.Je bent zelf ook aardig kort door de bocht geweest om Huubfans voor gek uit te maken en te zeggen dat ze niet sporen.Je spreekt je eigen aardig tegen nu
Ja, het ouwejongens krentebrood gezwets hier van een zichzelf verheven voelend kliekje over de alcoholische aanrander is inderdaad van een hele andere orde dan wat er over Brian wordt geschreven.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
he ik hou van drinken en drink ook bijna iedere dag, als ik dan een probleem heb prima, maar als ik uitga, uit ga eten, ga optreden, in een kroeg ben, in een discotheek ben, in een restaurant ben, op bezoek bij vrienden, ouders, familie of what ever ja dan drink ik meestal.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:22 schreef PC eend het volgende:
Als ik nog even mag he![]()
[..]
[..]
Met een beetje kwade wil kan je daar wel een grote bek in zien, vooral figuren die dronken zijn en met een pistool naar een discotheek gaan...
[..]
Ik heb wel eens stukken van je log hier voorbij zien komen en volgens mij heb je het heel vaak over drank, zelf je fans denken dat je het expres overdrijft om zo reacties uit te lokken.
Overigens moet je niet alleen op jezelf letten met drank in het openbaar, maar ook op andere dronken mensen, want die kunnen heel vervelend zijn, vooral als je gaat zeggen dat ze uit hun nek lullen
het werkt welquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal ik dan maar onzin gaan posten, misschien krijg ik dan een keer antwoord op mijn vraag. Meer op zijn Amanda's zeg maar.
Sterruf jonguh voor mijn vraag, is dat wat?
Jij hebt het ook doorquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal ik dan maar onzin gaan posten, misschien krijg ik dan een keer antwoord op mijn vraag. Meer op zijn Amanda's zeg maar.
Sterruf jonguh voor mijn vraag, is dat wat?
Lijkt wel een dagtaak joh, op het obsessieve af.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, het ouwejongens krentebrood gezwets hier van een zichzelf verheven voelend kliekje over de alcoholische aanrander is inderdaad van een hele andere orde dan wat er over Brian wordt geschreven.
Maar Huub heeft wel het lef om hier te komen posten, en op alle kritiek te reageren. Heb ik respect voor.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sterker nog, over Brian wordt vrijwel niets meer geschreven terwijl het hier rondom Huub zowat elke dag feest is.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, het ouwejongens krentebrood gezwets hier van een zichzelf verheven voelend kliekje over de alcoholische aanrander is inderdaad van een hele andere orde dan wat er over Brian wordt geschreven.
Eng he?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Lijkt wel een dagtaak joh, op het obsessieve af.
Uhuh, het heeft veel weg van groupie-gedrag eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Lijkt wel een dagtaak joh, op het obsessieve af.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:36 schreef Huubdgk het volgende:
het werkt wel![]()
Nadia is een franse fan, ze is niet zwanger voor zover ik weet, en zij was er dus niet bij in de Voom Voom, wel bij mijn 1e optreden daar
Als ik Huub zou heten, dan zou ik de APK's, PC-Eenden op handen dragen en proberen wat meer info uit ze te krijgen dan die prikkelende oneliners.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:29 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Over die fluwelen handschoenen...ligt er maar aan waar je gaat kijken....scherm mij af van hele negatieve dingen, een van de redenen waarom ik zo actief op fok bent, tegen en voor geluiden, ik hou er wel van, maar als ik iets niet vind kloppen dan reageer ik daarop
Ik lees zijn blog wel hoor, vooral als ik sjaggo ben. Mijn dag kan na het lezen niet meer stuk.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:39 schreef Disana het volgende:
Sterker nog, over Brian wordt vrijwel niets meer geschreven terwijl het hier rondom Huub zowat elke dag feest is.
Laat ons allen (als ware DGK volgers) verheven voelenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een zielig ventje,goed lezen wat iemand loslaat over zijn priveleven en het dan gebruiken.Zelf zit je zeker je hele vakantie alleen achter je computer om mensen af te katten.Wie spoort er dan nietquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind veel Huub fans mensen die op vakantie zouden moeten naar Drenthe, locatie hunebed.....
Ik vind echt dat veel Huub fans voor geen meter sporen en zo maf zijn als een draaideur.
Ja, dat was namelijk gebaseerd op beelden. Maar goed, ik gun het je dat je ook af en toe scoortquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ha, echt? Ze interesseren me helemaal niet meer. Zouden ze ook niet doen als ze hier zouden posten, ik heb ze niets te melden of te vragen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees zijn blog wel hoor, vooral als ik sjaggo ben. Mijn dag kan na het lezen niet meer stuk.
Ontkennen is zinloosquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:43 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben ook geen fan, ben gewoon Juud :-)
Ik lees graag de verhalen op je log en je schrijfsels hier...en ben het vaak eens met de dingen die je schrijft, soms ook niet...Vind het leuk om te volgen hoe het met jou en Claire gaat, niets meer en niets minder...Tis lachen om hier te posten en over en weer met iedereen te steggelen over van alles en nog wat.
Dus dat....
Ik weet van te voren al wie er reactie gaat geven, dank voor het waarmaken van mijn voorspelling, oh heilige PC eend...quote:
Je vroeg laatst nog of even iemand dat paarde gifje wilde posten, opdat het niet vergeten zou wordenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha, echt? Ze interesseren me helemaal niet meer. Zouden ze ook niet doen als ze hier zouden posten, ik heb ze niets te melden of te vragen.
Nee wat geil voor mij voelt, daar PM jij wel over met anderen,quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat was namelijk gebaseerd op beelden. Maar goed, ik gun het je dat je ook af en toe scoort![]()
Voelt het goed en geil Gertje
Moet Huub de mensen op handen dragen die hem van aanranden beschuldigden, dag in dag uit?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik Huub zou heten, dan zou ik de APK's, PC-Eenden op handen dragen en proberen wat meer info uit ze te krijgen dan die prikkelende oneliners.
Het is een signaal dat je krijgt waar je je voordeel misschien mee zou kunnen doen, door proberen uit te vinden wat er achter zit. Maar ja, ik heet NMNS en ik zat niet in DGK.
Anyway, alle ruimte voor je fans.....ik lees even mee
Het was huub die het daar niet meer over wilde hebbenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Moet Huub de mensen op handen dragen die hem van aanranden beschuldigden, dag in dag uit?
O wacht, daar wil je het liever niet meer over hebben he?
Ach hij lult maar wat en spreekt zijn eigen steeds tegen.Alles onthouden wat een ander schrijft en dan toeslaan is een sport voor hem.Volgens mij houd die kneus een boekje bijquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Moet Huub de mensen op handen dragen die hem van aanranden beschuldigden, dag in dag uit?
Volgens mij ben je nu in de war met tuinfluiterquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach hij lult maar wat en spreekt zijn eigen steeds tegen.Alles onthouden wat een ander schrijft en dan toeslaan is een sport voor hem.Volgens mij houd die kneus een boekje bij
Helemaal niet, het was NMNS die het er niet over wilde hebben, ja, logisch wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het was huub die het daar niet meer over wilde hebben
Kom niet aan tuinfluiter,die post tenminste normaal en is er niet op uit om mensen naar beneden te halen op een forum.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu in de war met tuinfluiter
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee wat geil voor mij voelt, daar PM jij wel over met anderen,
Eén van mijn vriendjesquote:Je maakt mensen voor zieke fans uit, maar bent zelf minstens zo obesessief. En er als de kippen bij zodra een van je vriendjes hier stoer komt doen. Over op handen dragen gesproken.
Met wie veeg je de vloer aan en op wie reageer je nou.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:01 schreef Huubdgk het volgende:
he, ben er tot in den treure op dat aanrandingsverhaal ingegaan, en als je dat niet meer weet, verfris je je geheugen dan maar ff,
anyhoe! rakel het maar op en ik veeg de vloer met je aan!
Dat was blurkquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:01 schreef Huubdgk het volgende:
anyhoe! rakel het maar op
Waar schrijf ik dat hij mij op handen moet dragenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat was blurk![]()
Ik wil het er liever niet meer over hebben
Een gelinieerd schriftjequote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:02 schreef Huubdgk het volgende:
tuinfluiter rules!
Zo is dat, topgast is het.quote:
O ja, ook zo'n aanname van je, net zoals mijn drankgebruik.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar schrijf ik dat hij mij op handen moet dragenNou ja, je hebt Gert als ultieme dekking, dus komt u maar
Waar is manu als je hem nodig hebtquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo is dat, topgast is het.
Holy shit Huub, kijk even hier, ze hebben je blog letterlijk overgenomen.
Blurk schreef gewoon de waarheid.Jij met je op handen dragen,quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het was Gert, die had ook een puntje, Blurk zit in z'n kielzog....as usual
Hoe jullie de criticasters van huub proberen aan te vallen op het moment dat huub zegt die criticasters even niet zo te kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Blurk schreef gewoon de waarheid.Jij met je op handen dragen,
Daarom blijf je er voor- en achterlangs uittentreure aan refereren. Denk niet dat mensen niet op de hoogte zijn van je stemmingmakerij; het komt vaak direct of indirect uit.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent verder echt niet zo belangrijk voor mij dat ik het dagelijks over je heb hoor, integendeel.
[..]
teveel geneuzel achterlangs.
Jij geniet nu hè Eend?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat was blurk![]()
Ik wil het er liever niet meer over hebben
Dat jij niet van stemmingmaken houdt, blijkt wel weer uit deze postquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom blijf je er voor- en achterlangs uittentreure aan refereren. Denk niet dat mensen niet op de hoogte zijn van je stemmingmakerij; het komt vaak direct of indirect uit.
Dat mag wel eens gezegd worden.
Ach die doen dan weer beter hun werk als de Televaag, die pakken alleen de info van de site van Claire en geven er weer hun eigen draai aan...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo is dat, topgast is het.
Holy shit Huub, kijk even hier, ze hebben je blog letterlijk overgenomen.
Om eerlijk te zijn, over jou heb ik het wel eens achterlangs. Ongeveer eens in de weekquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom blijf je er voor- en achterlangs uittentreure aan refereren. Denk niet dat mensen niet op de hoogte zijn van je stemmingmakerij; het komt vaak direct of indirect uit.
Dat mag wel eens gezegd worden.
Huub kan makkelijk voor zijn eigen opkomen.mij gaat het hier om de leuke posters die steeds wordsen aangevallen.Vind je Huub een klootzak is oke,zal mij wat schelen.Maar de posters hier steeds belachelijk maken ,vind ik niet oke.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe jullie de criticasters van huub proberen aan te vallen op het moment dat huub zegt die criticasters even niet zo te kunnen waarderen.
Ik vind het gewoon schattig
Huh, hier is geen drup gevallen en het komt vanuit het Oosten, er komt nog meer storm aan vanavond, mag ook wel, ik moet koffers inpakken en das geen pretje met 27 graden.... Morgen op vakantiequote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:14 schreef Huubdgk het volgende:
en het stormt hier in hilversum echt slagregens niet normaal!
Hier was het vannacht niet normaal.Heb je de kok Jan Willem nog wel eens gesproken of zit hij nog steeds in het buitenland.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:14 schreef Huubdgk het volgende:
en het stormt hier in hilversum echt slagregens niet normaal!
Dat is iets uit jouw koker. Je blijft het publiekelijk herhalen, net als je fantasieen over o.a. Gert.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, over jou heb ik het wel eens achterlangs. Ongeveer eens in de week![]()
Maar ja, je moet sommige mensen dan ook bestrijden met hun eigen wapens
Dus dan ga je op jouw beurt die gasten weer belachelijk proberen te makenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub kan makkelijk voor zijn eigen opkomen.mij gaat het hier om de leuke posters die steeds wordsen aangevallen.Vind je Huub een klootzak is oke,zal mij wat schelen.Maar de posters hier steeds belachelijk maken ,vind ik niet oke.
Daar zijn jullie toch op uit,dus gun ik je wel een pleziertje hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus dan ga je op jouw beurt die gasten weer belachelijk proberen te maken![]()
auw....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:17 schreef Disana het volgende:
[..]
En nu ga je weer onder het scrollwiel.
Jan willem was ook een leuke gozer,moest altijd wel lachen als hij er bij een ruzie gewoon tussen zat.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:19 schreef Huubdgk het volgende:
hij zit nog steeds in bonaire volgens mij of komt net terug, ga hem zeker nog spreken en zeker nog wat met jan willem drinken, vond het een topper!
en we hebben zelfde school gedaan en zelfde stage plek!
dat schept een band
Ja idd, ze hadden jouw blog moeten lezenquote:
Wat een insinuerend verhaal. En er waren wel degelijk bodyguards bij. Dom dat ze de blog van Huub niet weten te vinden.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, n.a.v Claire's Hyves. Kun je nagaan.![]()
Televaag.
Nou ja zeg, Huub kan kiezen.
Nou als jij dan nu effe alles weer gaat opschrijven en een poosje je kop houd gaan wij weer verderquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar luitjes, het gaat hier over Huub en niet over mij toch? Zojuist las ik een klacht dat er zo weinig ruimte was voor de echte fans en Huub, besteed dan die ruimte niet door mij lastig te vallen maar fixeer je op het topic, op Huub.
Het is zo simpel en standaard om iedere keer mij aan te vallen, waardoor van het één het andere weer komt, zonde van die quality time met Huub.
Inderdaad. Doorgaans maken ze de werkelijkheid wat spectaculairder, maar hier hebben ze een kans laten liggen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja idd, ze hadden jouw blog moeten lezen
Sensatieverhalen waar pistolen aan te pas komen, daar kunnen ze wel wat mee
Beveiligingspersoneel (van bv een discotheek) zijn geen specifieke persoonsbeveiligers/bodyguardsquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een insinuerend verhaal. En er waren wel degelijk bodyguards bij. Dom dat ze de blog van Huub niet weten te vinden.
Wat Huub zegt, amateurs. ZijOnLine mag dan een super gossipsite zijn, zij hebben hun huiswerk wel gedaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:24 schreef Disana het volgende:
Wat een insinuerend verhaal. En er waren wel degelijk bodyguards bij. Dom dat ze de blog van Huub niet weten te vinden.
Echte journalistiek bestaat natuurlijk uit hoor en wederhoor....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat Huub zegt, amateurs. ZijOnLine mag dan een super gossipsite zijn, zij hebben hun huiswerk wel gedaan.
Dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd begrepen. Maar of het vakantie was (uitsluitend) is de vraag, er werd immers opgetreden.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Beveiligingspersoneel (van bv een discotheek) zijn geen specifieke persoonsbeveiligers/bodyguards
Maar het gaat ook wel wat in de papieren lopen als je die mee wil nemen op vakantie
Klopt, maar de Televaag en ZijOnLine journalistiek noemen is een contradictie in terminus.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:31 schreef PC eend het volgende:
Echte journalistiek bestaat natuurlijk uit hoor en wederhoor....
Over ZijOlnine, dat een stuk blog op internet overneemt, zeggen dat ze hun huiswerk goed gedaan hebben, dat klopt ook niet helemaalquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar de Televaag en ZijOnLine journalistiek noemen is een contradictie in terminus.
ZijOnLine is een gossip site maar in dit geval beter op de hoogte ( naar het zoeken van shit) dan de Televaag, that's all.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:41 schreef PC eend het volgende:
Over ZijOlnine, dat een stuk blog op internet overneemt, zeggen dat ze hun huiswerk goed gedaan hebben, dat klopt ook niet helemaal
Dat ik het verbaal tegen jou afleg heb je wel gelijk in, maar de rest van dit tekstje laat ik fijn voor jou rekening.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:42 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
weet je wat jouw probleem is, op het moment dat ik IRL voor jou zou staan zou je denigreren tot een mompelende, stotterende, naar woorden zoekende idioot. Omdat je dan in een 1 op 1 gesprek al je rare kletspraat en laster zou moeten verantwoorden en dat kan je niet, maar dat geeft niet....daar heb je fora voor,
samen met www.dominospizza.nl biedt fok dus jouw een eeuwig escape uit het leven
komt dat ff mooi uit
En meteen hadden ze meer klantenquote:...heb de volgende dag besloten om daar niet op te treden, en dit begreep iedereen van de Voom Voom, zij voelden zich heel erg schuldig maar zij konden er niets, maar dan ook echt niets aan doen...
Waarom heb je Japie dan ook niet meegenomen als beveiliger.Of zou Japie dan weer beveiliging beveiliging geschreeuwd hebben.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:51 schreef Huubdgk het volgende:
het was geen vakantie, wij zijn daar geboekt, en tickets en hotel werden ook gewoon betaald, maar goed, om het dan weer werk te noemen gaat ook weer heel ver
dat vind ik ook het zure van deze situatie, losers zoals jij gaan zeggen zie je nou wel, dat zie je aankomen, heb je mijn log niet gelezen, de aanleiding was niet mijn gedrag in de gouden kooi,quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat ik het verbaal tegen jou afleg heb je wel gelijk in, maar de rest van dit tekstje laat ik fijn voor jou rekening.
Ik heb tijdens DGK al voorspelt dat je 'buiten' klappen zou gaan krijgen, omdat dit gedrag niet getolereerd wordt. Heb je die klap echt niet 'voelen' aankomen, dat je aan de ander zag dat die zich liep te ergeren ofzo?
Dat overkomt mij nou nooit, dat ik volledig zonder aanleiding of zonder dat ik het zie aankomen geslagen wordt.
En iemand achterna gaan rennen nadat Claire is geslagen is misschien wel begrijpelijk, maar ook onverantwoordelijk. Of dacht je dat je hem fysiek aankon?
Heb je voor jezelf conclusies getrokken uit deze gebeurtenis?
Maar geen ticket en hotelboeking voor een bodyguardquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:51 schreef Huubdgk het volgende:
het was geen vakantie, wij zijn daar geboekt, en tickets en hotel werden ook gewoon betaald, maar goed, om het dan weer werk te noemen gaat ook weer heel ver
misschien niet je gedrag maar wel je deelname.. ik denk dat die man nooit bij jullie was gaan zitten als jullie Henk & Annie uit Tilburg waren.. dan had die gast ook nooit een lulverhaal over Claire verzonnen.. want dat was dan ook niet interessant geweest.. heb je nou nog niet door dat mensen allerlei redenen verzinnen om maar aandacht van jullie te krijgen?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:56 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
de aanleiding was niet mijn gedrag in de gouden kooi,
Heb jij een vrijbrief om users uit te schelden?!?!?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:56 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
dat vind ik ook het zure van deze situatie, losers zoals jij gaan zeggen zie je nou wel, dat zie je aankomen, heb je mijn log niet gelezen, de aanleiding was niet mijn gedrag in de gouden kooi,
dat jij daar geen last van hebt kan ik mij voorstellen, maar als jij een discotheek staat komt ook niet iedereen met je praten, bij mij hiervoor ook niet. Nu als ik in een discotheek kom komt iedereen voor een praatje,
nee ik zag het niet aankomen, en als iemand mijn vrouw slaat denk ik niet na kan ik hem wel aan of niet, zo zit ik niet in elkaar,
conclusies? de wereld is gek geworden en cocaine is een naar goedje
whaha welke idioot gaat er nog nadenken als je vriendin een klap krijgt van een gast.. je zou toch je glas in zn gezicht kapot makenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat ik het verbaal tegen jou afleg heb je wel gelijk in, maar de rest van dit tekstje laat ik fijn voor jou rekening.
Ik heb tijdens DGK al voorspelt dat je 'buiten' klappen zou gaan krijgen, omdat dit gedrag niet getolereerd wordt. Heb je die klap echt niet 'voelen' aankomen, dat je aan de ander zag dat die zich liep te ergeren ofzo?
Dat overkomt mij nou nooit, dat ik volledig zonder aanleiding of zonder dat ik het zie aankomen geslagen wordt.
En iemand achterna gaan rennen nadat Claire is geslagen is misschien wel begrijpelijk, maar ook onverantwoordelijk. Of dacht je dat je hem fysiek aankon?
Heb je voor jezelf conclusies getrokken uit deze gebeurtenis?
nou goed, die ex kern vrijwilliger is een loser en jij bent een mongool, oh nee nu beledig ik alle mongolen in Nederlandquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb jij een vrijbrief om users uit te schelden?!?!?
Wat een misselijkmakend mannetje ben je als je kritiek krijgt. Maar mag ik je even wéér helpen herinneren dat het hier niet de bedoeling is om mensen uit te schelden of te beledigen.
Geen wonder dat je een blauw oog hebt, je zal het er zelf wel naar gemaakt hebben. Je hebt nogal een naam om ruzies uit te lokken. Nu sta je er een keer alleen voor en kon je geen kant op. Normaal werd je door je maatjes verdedigd in Oldenzaal en in de kooi werd je beschermd door "achter".
Dat verwende en irritante gedrag van je heb je nu een keer terugbetaald gekregen. Dus niet gaan lopen janken nu.
Doe niet zo schijnheilig man.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat een misselijkmakend mannetje ben je als je kritiek krijgt. Maar mag ik je even wéér helpen herinneren dat het hier niet de bedoeling is om mensen uit te schelden of te beledigen.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:10 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nou goed, die ex kern vrijwilliger is een loser en jij bent een mongool, oh nee nu beledig ik alle mongolen in Nederland
en nu?
je reactie zegt weer genoeg mister D, zelf proclaimed vriend van Jaap....echt te humor gewoon, ik loop niet te janken, zeg gewoon wat er gebeurd is, nogmaals natuurlijk lokte ik ruzies uit in de Gouden Kooi duh, dat was toch de bedoeling?
maar goed, mensen zoals jij, (en dat is een compliment aan jouw adres en bijna een belediging aan het menselijk ras) snappen het niet omdat ze het niet willen snappen
Jij lult uit je nek en met je alter ego's bij King Jaap!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geen wonder dat je een blauw oog hebt, je zal het er zelf wel naar gemaakt hebben. Je hebt nogal een naam om ruzies uit te lokken. Nu sta je er een keer alleen voor en kon je geen kant op. Normaal werd je door je maatjes verdedigd in Oldenzaal en in de kooi werd je beschermd door "achter".
Dat verwende en irritante gedrag van je heb je nu een keer terugbetaald gekregen. Dus niet gaan lopen janken nu.
Ik heb hem nog nooit een kutkabouter genoemd.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe niet zo schijnheilig man.
Met je kutkabouter dit en dat. Daar kom je ook mee weg want er mag een hoop op FOK! zoals je weet. En Huub mag weerwoord geven op mensen die het interessant vinden om hem als een griezelige alcoholist neer te zetten.
En ook verkrachter hè, vergeet dat niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:11 schreef Gert het volgende:
En Huub mag weerwoord geven op mensen die het interessant vinden om hem als een griezelige alcoholist neer te zetten.
Wie jij ?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:18 schreef APK het volgende:
[..]
En ook verkrachter hè, vergeet dat niet.
Huub jij bent toch blij met simpel.jij weet precies waarom hij zo doet en Japie en Sjoerd ook.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:10 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nou goed, die ex kern vrijwilliger is een loser en jij bent een mongool, oh nee nu beledig ik alle mongolen in Nederland
en nu?
je reactie zegt weer genoeg mister D, zelf proclaimed vriend van Jaap....echt te humor gewoon, ik loop niet te janken, zeg gewoon wat er gebeurd is, nogmaals natuurlijk lokte ik ruzies uit in de Gouden Kooi duh, dat was toch de bedoeling?
maar goed, mensen zoals jij, (en dat is een compliment aan jouw adres en bijna een belediging aan het menselijk ras) snappen het niet omdat ze het niet willen snappen
iedereen mag zijn mening hebben over wat ik vind of niet,quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub jij bent toch blij met simpel.jij weet precies waarom hij zo doet en Japie en Sjoerd ook.
Jij vind het prachtig dat simpel zo doet en de rest vind je slijmballen.Zijn de woorden van hem hoor,maar wil even weten hoe je er zelf over denkt.
hahahha, zou mij ook niets verbazenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:30 schreef Dementor het volgende:
Het valt me nog mee dat men dat stukje van de Telegraaf niet begint met "Onze verslaggever die toevalligerwijs op het moment betrokken raakte bij het gevecht...".
Ah, daarom post je hier 's nachts nooit.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:32 schreef Suikeroom het volgende:
ik wilde vroeger een superheld worden.. overdag een anonieme sukkel en 's nachts een coole misdaad bestrijder, is me in ieder geval voor de helft gelukt..
Eens.... keer op keer worden die gasten gevoed. Wat dit commotie topic tot een baggertopic maakt. En 80% is gewoon walgelijk om te lezen. Verder snap ik ook niets van die Mods dat hier niets van gezegd word.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was een tijd dat 80 procent van de COS bestond uit zich herhalende haatposten tegen Brian en Amanda.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:44 schreef akveor het volgende:
En 80% is gewoon walgelijk om te lezen. Verder snap ik ook niets van die Mods dat hier niets van gezegd word.
Ik snap niets van je mosterd na de maaltijd-opmerking. En als je de laatste pagina's goed gelezen hebt, dan heb je gezien dat ik er wel degelijk wat van gezegd heb. Alleen, ik heb ook geschreven dat er een hoop mag op FOK! Daar kun je het mee eens zijn of niet, maar ik kan en wil dat niet veranderen. En Huub heeft er minder problemen mee dan jij geloof ik.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Eens.... keer op keer worden die gasten gevoed. Wat dit commotie topic tot een baggertopic maakt. En 80% is gewoon walgelijk om te lezen. Verder snap ik ook niets van die Mods dat hier niets van gezegd word.
Ik mis die lappen teksten van jou ook een beetjequote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Eens.... keer op keer worden die gasten gevoed. Wat dit commotie topic tot een baggertopic maakt. En 80% is gewoon walgelijk om te lezen. Verder snap ik ook niets van die Mods dat hier niets van gezegd word.
(Het noteren in een schriftje is met voorbedachterade)quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:59 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij ben je nu in de war met tuinfluiter
ja idd waar is toch de Huub uit de gezellige SHE periode gebleven? kaarten van tante Bep en Jopie & Anita voorlezen onder het genot van een glaasje wijn.. en nu alleen maar mongolen dit debielen dat..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:44 schreef akveor het volgende:
[..]
peter begin een zelfhulp groep werkelijk waar,quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er was een tijd dat 80 procent van de COS bestond uit zich herhalende haatposten tegen Brian en Amanda.
Daar werd ook niets van gezegd.
Kom op zeg, dit is FOK!, niet de EO-site.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:44 schreef akveor het volgende:
Kun je het gewoon niet bij je verklaring laten? Ik word er in ieder geval schijtziek van al die walgelijke en onzinnige reacties. Het heeft totaal geen toegevoegde waarde.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:30 schreef Huubdgk het volgende:
het was gewoon een bizar verhaal, maar goed, een halve discotheek vol met getuigen, dus zal er geen lul verhaal om ophangen
Owww en dat moet ik dan maar normaal vinden? Dat mensen bewust anderen aan het stangen zijn? En op een nare manier maar blijven zuigen? Mensen kunnen een hekel aan hem hebben maar een beetje respect vind ik wel op zijn plaats.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:52 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg, dit is FOK!, niet de EO-site.
Huub zat in een TV-programma en hij vond het leuk om af en toe lekker te etteren en mensen op stang te jagen, nu zit hij op FOK! en daar zijn ook mensen die het af en toe leuk vinden om een beetje te etteren.
Computers zijn maar ondingen, ik denk dat ik ook maar weer terug ga naar een schriftjequote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Het noteren in een schriftje is met voorbedachterade)
Ik wil niet alles opslaan in mijn zolderkamer, maar voel aan dat sommige uitspraken,
posten, reacties, streammomenten nog veel beschreven zullen worden op Fok.
Daarom noteer ik het topicnummer , linkje van de Youtubefilm en enkele reacties omdat veel posters
Ik word schijtziek van die gasten die menen hem te moeten vertellen hoe of op wie hij moet reagerenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Kun je het gewoon niet bij je verklaring laten? Ik word er in ieder geval schijtziek van al die walgelijke en onzinnige reacties. Het heeft totaal geen toegevoegde waarde.
Ik vind een beetje respect voor APK wel op zijn plaatsquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww en dat moet ik dan maar normaal vinden? Dat mensen bewust anderen aan het stangen zijn? En op een nare manier maar blijven zuigen? Mensen kunnen een hekel aan hem hebben maar een beetje respect vind ik wel op zijn plaats.
ahhh wat schattig dit..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Het noteren in een schriftje is met voorbedachterade)
Ik wil niet alles opslaan in mijn zolderkamer, maar voel aan dat sommige uitspraken,
posten, reacties, streammomenten nog veel beschreven zullen worden op Fok.
Totale bullshit. Er is zo vaak wat van gezegd. Je had de users en mods persoonlijk op aan moeten spreken als dat zo zou zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er was een tijd dat 80 procent van de COS bestond uit zich herhalende haatposten tegen Brian en Amanda.
Daar werd ook niets van gezegd.
Och gossie NMNS wil weer eens de alles omvattende opvoeder spelen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vraag mij af, na een uur afwezigheid, waar al die kwaliteitspostings nu staan.
Eerst mekkeren door sommigen dat dit topic om zeep geholpen wordt, daardoor de echte fans geen gelegenheid krijgen om op niveau met Huub van gedachten te wisselen, Geef je ze alle ruimte, zie je vervolgens van die mensen helemaal niets terug![]()
Het lijkt er, wat mij betreft, nu een beetje op dat juist die gasten zitten te wachten op die kritische posters, zodat ze die even lekker kunnen aanvallen.
Search op PC eend!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
zie je het echt zo? ik vind het wel meevallen hoor.. wie probeert hem af te maken dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Totale bullshit. Er is zo vaak wat van gezegd. Je had de users en mods persoonlijk op aan moeten spreken als dat zo zou zijn.
Daarbij lijkt het erop die eventuele frustraties nu afgereageerd moeten worden op Huub. De wereld lijkt te moeten weten wat voor een klootzak, in sommige ogen, Huub wel niet is. Hij kan weinig tot niets goed doen. Keer op keer bij dezelfde mensen. En dat lijkt me geen toeval. Ik voel dan ook geen serieuze belangstelling voor Huub maar kansen om hem af te maken.
Schei toch uit, die waren en zijn nog steeds met hetzelfde sop overgoten.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Totale bullshit. Er is zo vaak wat van gezegd. Je had de users en mods persoonlijk op aan moeten spreken als dat zo zou zijn.
Het was een vraag.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik word schijtziek van die gasten die menen hem te moeten vertellen hoe of op wie hij moet reageren
Huub was in DGK ook bewust mensen aan het stangen en is zelf ook geen engeltje, dan kun je natuurlijk ook verwachten dat hij dat hier af en toe terugkrijgt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:54 schreef akveor het volgende:
Owww en dat moet ik dan maar normaal vinden? Dat mensen bewust anderen aan het stangen zijn? En op een nare manier maar blijven zuigen? Mensen kunnen een hekel aan hem hebben maar een beetje respect vind ik wel op zijn plaats.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Eerst mekkeren door sommigen dat dit topic om zeep geholpen wordt, daardoor de echte fans geen gelegenheid krijgen om op niveau met Huub van gedachten te wisselen, Geef je ze alle ruimte, zie je vervolgens van die mensen helemaal niets terug![]()
Het lijkt er, wat mij betreft, nu een beetje op dat juist die gasten zitten te wachten op die kritische posters, zodat ze die even lekker kunnen aanvallen.
Users persoonlijk hierop aanspreken had geen zin, dan werd bijvoorbeeld het gifje van Brian en Fries nòg vaker geplaatst, als straf voor mijn brutaliteit om zomaar kritisch te zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Tering zeg, leer een beetje dingen te relativeren.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:01 schreef akveor het volgende:
Daarbij lijkt het erop die eventuele frustraties nu afgereageerd moeten worden op Huub. De wereld lijkt te moeten weten wat voor een klootzak, in sommige ogen, Huub wel niet is. Hij kan weinig tot niets goed doen.
Ik trok mij een uur geleden vrijwillig terug, op verzoek van Disana en consorten. Sommigen zouden te weinig ruimte krijgen om met Huub van gedachten te wisselen. Soepel als ik ben doe ik dat maar vervolgens zijn zij ook niet meer aanwezigquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Och gossie NMNS wil weer eens de alles omvattende opvoeder spelen.
We zijn hier geen boek aan het schrijven, dit is een forum. En -binnen bepaalde grenzen- brengt dat met zich mee dat er posts geplaatst kunnen worden die door andere mensen als walgelijk en onzinnig worden bestempeld.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Kun je het gewoon niet bij je verklaring laten? Ik word er in ieder geval schijtziek van al die walgelijke en onzinnige reacties. Het heeft totaal geen toegevoegde waarde.
Toch wel pizza, hè?quote:
Noem eens namen dan. Spreek mensen dan eens aan op hun gedrag ipv van die algemene posts van je. Maar waarschijnlijk kom je ook niet verder dan vroegah in de COS.... net als die trawanten van je.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schei toch uit, die waren en zijn nog steeds met hetzelfde sop overgoten.
Wat hier momenteel gebeurt slaat nergens op. En dan mogen de mods zich aanrekenen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:10 schreef Gert het volgende:
[..]
We zijn hier geen boek aan het schrijven, dit is een forum. En -binnen bepaalde grenzen- brengt dat met zich mee dat er posts geplaatst kunnen worden die door andere mensen als walgelijk en onzinnig worden bestempeld.
Een 'sturende' vraag, met een stuk of wat waardeoordelen erachter geplakt, waardoor de vraag een beetje ondergesneeuwd werd en het begon te lijken op een soort een advies (toevallig ook nog eens in jouw voordeel)quote:
Sjonge, en dat na slechts een uur analyseren, kanjer ben je.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik trok mij een uur geleden vrijwillig terug, op verzoek van Disana en consorten. Sommigen zouden te weinig ruimte krijgen om met Huub van gedachten te wisselen. Soepel als ik ben doe ik dat maar vervolgens zijn zij ook niet meer aanwezig![]()
Ze loeren meer op de kritische Huub fans dan op Huub zelf, dat is mijn conclusie.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, daar is de zelfbenoemde martelaar weer met een kwaliteitspost.![]()
O hemel, nu bewijs ik het gelijk van je laatste zinnetje.
Gelukkig trek jij volle zalen, dat scheeltquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjonge, en dat na slechts een uur analyseren, kanjer ben je.
'Gezellig'quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:10 schreef akveor het volgende:
Het lijkt er gewoon op dat mensen het hier niet gezellig met Huub mogen hebben.
Vraag of Huub op visite bij je komt om een biertje te drinken, dan kun je gezellig met hem praten, de hele avondquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Het lijkt er gewoon op dat mensen het hier niet gezellig met Huub mogen hebben.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:16 schreef Poezewoes het volgende:
en elkaar op de borst slaan, hoe goed ze zelf wel zijn, valt gewoon op! [ afbeelding ]
Het is een groot anti-huub complotquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:16 schreef Poezewoes het volgende:
Hebben jullie een tamtam hier ofzo als er een anthuub figuur komy posten komen ze een eens allemaal posten en elkaar op de borst slaan, hoe goed ze zelf wel zijn, valt gewoon op! [ afbeelding ]
Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Juist door sommige psoters die zich daar aan stoorden heb ik me daar steeds meer rekening mee proberen te houden. Wat niet wil zeggen dat ik daarna zonder zonden ben. Waar ik me kapot aan erger dat mensen menen het toen zg. aangedane onrecht te moeten rechtzetten. Door herhaaldelijk Huub te moeten schofferen met insinuaties. Zelfs nadat hij een verklaring heeft afgegeven.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Users persoonlijk hierop aanspreken had geen zin, dan werd bijvoorbeeld het gifje van Brian en Fries nòg vaker geplaatst, als straf voor mijn brutaliteit om zomaar kritisch te zijn.
Ik heb het wel geprobeert bij de moderatie, en via topicreports. Maar het posten viel binnen de policy en 1 persoon vond dat ik 'niet zo zuur' moest doen.
Het was een afschuwelijke hel dit onrecht dagelijks te moeten ondergaan, en uiteindelijk is het gemakkelijker geworden door maar gewoon te accepteren dat het eenmaal is zoals het is, en tevens zelf de aanval te blijven zoeken en subjectieve zaken recht te blijven zetten.
Huub weerlegt het wel hoor. Of niet. Nogmaals, hij heeft er minder problemen mee dan jij.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat hier momenteel gebeurt slaat nergens op. En dan mogen de mods zich aanrekenen.
Kritisch prima maar de ene insinuatie naar de andere? Kom op zeg.
Nou je kan veel zeggen, maar als ik jou op je borst sla omdat ik mezelf zo geweldig vind, dan sta je vast wel even vreemd te kijkenquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat hier momenteel gebeurt slaat nergens op. En dan mogen de mods zich aanrekenen.
Kritisch prima maar de ene insinuatie naar de andere? Kom op zeg.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
En die insinuaties beperken zich niet tot Huub.
Haha, volle zalen, hoe kom je er op. Maar ik bedoelde eigenlijk dat je onzin lult, en dat je jezelf inderdaad weer eens als een martelaar neerzet die altijd maar wordt aangepakt. De strijder tegen de domme massa, die ondanks alle gevaren het Ware Woord blijft verkondigen. Pathetisch.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelukkig trek jij volle zalen, dat scheelt
Zou idd wel opvallen ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:21 schreef PC eend het volgende:
Nou je kan veel zeggen, maar als ik jou op je borst sla omdat ik mezelf zo geweldig vind, dan sta je vast wel even vreemd te kijken
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:24 schreef Gert het volgende:
Maar ik bedoelde eigenlijk dat je onzin lult, en dat je jezelf inderdaad weer eens als een martelaar neerzet die altijd maar wordt aangepakt. De strijder tegen de domme massa, die ondanks alle gevaren het Ware Woord blijft verkondigen. Pathetisch.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, volle zalen, hoe kom je er op. Maar ik bedoelde eigenlijk dat je onzin lult, en dat je jezelf inderdaad weer eens als een martelaar neerzet die altijd maar wordt aangepakt. De strijder tegen de domme massa, die ondanks alle gevaren het Ware Woord blijft verkondigen. Pathetisch.
Ja waar komt het toch vandaan allemaal hè. Je doet alleen maar zo je best om je levenswijheid met anderen te delen. Het is een complot. ik zweer het je.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Steeds meer lijk ik na een uur analyse gelijk te krijgen![]()
Je gaat weer posten en als een duvel uit een doosje komen ze weer om de hoek kijken![]()
Toch wel scherp van mij hé Gert?
Dat weet ik niet. Ik lees steeds meer frustraties in zijn posts. Wat is de bedoeling van die lui? Kijken hoever ze hem kunnen uitlokken en hem een ban aansmeren?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub weerlegt het wel hoor. Of niet. Nogmaals, hij heeft er minder problemen mee dan jij.
De grenzen liggen hoger dan jij zou willen, dat is duidelijk. Maar dit is FOK!
Hoewel ik ook weleens kriegel wordt van sommige posts, vooral als er zo'n superieurdoenerig moralisme vanaf druipt, mág dat wél. We gaan niet zomaar editten of posts weggooien. Als het al te gek en overheersend wordt, dan grijpen we wel weer in. Dat hebben we eerder gedaan.
En nu is er ook ruimte om even wat frustraties uit te spreken.
Volgens mij was het gewoon etenstijd.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja waar komt het toch vandaan allemaal hè. Je doet alleen maar zo je best om je levenswijheid met anderen te delen. Het is een complot. ik zweer het je.
Gelijk met een hoofdletter.quote:
Kom met namen of hou je bek met je insinuaties. Hoe grover hoe beter blijkbaar....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zie een gat in de markt voor Huub. Er zitten hier mensen die zelfs zijn gebruikte wc-papier zouden kopen...
Geef Claire eens kookles ofzo, ze is me ernstig aan het teleurstellenquote:
Waar in deze zin past datquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Waar we respect tonen voor elkaars antwoorden en meningen. Dat vind ik hier momenteel ver te zoeken.
Tut tut, aleen 'God' en 'Huub' dienen met een hoofdletter geschreven te worden.quote:
Nu probeer je weer woorden in mijn mond te leggen. Meneer de betweter.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar in deze zin past daticoon van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |