quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:16 schreef Poezewoes het volgende:
en elkaar op de borst slaan, hoe goed ze zelf wel zijn, valt gewoon op! [ afbeelding ]
Het is een groot anti-huub complotquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:16 schreef Poezewoes het volgende:
Hebben jullie een tamtam hier ofzo als er een anthuub figuur komy posten komen ze een eens allemaal posten en elkaar op de borst slaan, hoe goed ze zelf wel zijn, valt gewoon op! [ afbeelding ]
Ik ben het gedeeltelijk met je eens. Juist door sommige psoters die zich daar aan stoorden heb ik me daar steeds meer rekening mee proberen te houden. Wat niet wil zeggen dat ik daarna zonder zonden ben. Waar ik me kapot aan erger dat mensen menen het toen zg. aangedane onrecht te moeten rechtzetten. Door herhaaldelijk Huub te moeten schofferen met insinuaties. Zelfs nadat hij een verklaring heeft afgegeven.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Users persoonlijk hierop aanspreken had geen zin, dan werd bijvoorbeeld het gifje van Brian en Fries nòg vaker geplaatst, als straf voor mijn brutaliteit om zomaar kritisch te zijn.
Ik heb het wel geprobeert bij de moderatie, en via topicreports. Maar het posten viel binnen de policy en 1 persoon vond dat ik 'niet zo zuur' moest doen.
Het was een afschuwelijke hel dit onrecht dagelijks te moeten ondergaan, en uiteindelijk is het gemakkelijker geworden door maar gewoon te accepteren dat het eenmaal is zoals het is, en tevens zelf de aanval te blijven zoeken en subjectieve zaken recht te blijven zetten.
Huub weerlegt het wel hoor. Of niet. Nogmaals, hij heeft er minder problemen mee dan jij.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat hier momenteel gebeurt slaat nergens op. En dan mogen de mods zich aanrekenen.
Kritisch prima maar de ene insinuatie naar de andere? Kom op zeg.
Nou je kan veel zeggen, maar als ik jou op je borst sla omdat ik mezelf zo geweldig vind, dan sta je vast wel even vreemd te kijkenquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat hier momenteel gebeurt slaat nergens op. En dan mogen de mods zich aanrekenen.
Kritisch prima maar de ene insinuatie naar de andere? Kom op zeg.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
En die insinuaties beperken zich niet tot Huub.
Haha, volle zalen, hoe kom je er op. Maar ik bedoelde eigenlijk dat je onzin lult, en dat je jezelf inderdaad weer eens als een martelaar neerzet die altijd maar wordt aangepakt. De strijder tegen de domme massa, die ondanks alle gevaren het Ware Woord blijft verkondigen. Pathetisch.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelukkig trek jij volle zalen, dat scheelt
Zou idd wel opvallen ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:21 schreef PC eend het volgende:
Nou je kan veel zeggen, maar als ik jou op je borst sla omdat ik mezelf zo geweldig vind, dan sta je vast wel even vreemd te kijken
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:24 schreef Gert het volgende:
Maar ik bedoelde eigenlijk dat je onzin lult, en dat je jezelf inderdaad weer eens als een martelaar neerzet die altijd maar wordt aangepakt. De strijder tegen de domme massa, die ondanks alle gevaren het Ware Woord blijft verkondigen. Pathetisch.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, volle zalen, hoe kom je er op. Maar ik bedoelde eigenlijk dat je onzin lult, en dat je jezelf inderdaad weer eens als een martelaar neerzet die altijd maar wordt aangepakt. De strijder tegen de domme massa, die ondanks alle gevaren het Ware Woord blijft verkondigen. Pathetisch.
Ja waar komt het toch vandaan allemaal hè. Je doet alleen maar zo je best om je levenswijheid met anderen te delen. Het is een complot. ik zweer het je.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Steeds meer lijk ik na een uur analyse gelijk te krijgen![]()
Je gaat weer posten en als een duvel uit een doosje komen ze weer om de hoek kijken![]()
Toch wel scherp van mij hé Gert?
Dat weet ik niet. Ik lees steeds meer frustraties in zijn posts. Wat is de bedoeling van die lui? Kijken hoever ze hem kunnen uitlokken en hem een ban aansmeren?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub weerlegt het wel hoor. Of niet. Nogmaals, hij heeft er minder problemen mee dan jij.
De grenzen liggen hoger dan jij zou willen, dat is duidelijk. Maar dit is FOK!
Hoewel ik ook weleens kriegel wordt van sommige posts, vooral als er zo'n superieurdoenerig moralisme vanaf druipt, mág dat wél. We gaan niet zomaar editten of posts weggooien. Als het al te gek en overheersend wordt, dan grijpen we wel weer in. Dat hebben we eerder gedaan.
En nu is er ook ruimte om even wat frustraties uit te spreken.
Volgens mij was het gewoon etenstijd.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja waar komt het toch vandaan allemaal hè. Je doet alleen maar zo je best om je levenswijheid met anderen te delen. Het is een complot. ik zweer het je.
Gelijk met een hoofdletter.quote:
Kom met namen of hou je bek met je insinuaties. Hoe grover hoe beter blijkbaar....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zie een gat in de markt voor Huub. Er zitten hier mensen die zelfs zijn gebruikte wc-papier zouden kopen...
Geef Claire eens kookles ofzo, ze is me ernstig aan het teleurstellenquote:
Waar in deze zin past datquote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Waar we respect tonen voor elkaars antwoorden en meningen. Dat vind ik hier momenteel ver te zoeken.
Tut tut, aleen 'God' en 'Huub' dienen met een hoofdletter geschreven te worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |