abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 juli 2008 @ 18:14:34 #226
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60364383
Ook al geef ik hierboven een volledig feiten relaas ik weet dat er genoeg gespeculeerd gaat worden over wat dan de werkelijke toedracht zou zijn, Huub zal wel op zijn bek geslagen zijn vanwege het programma, zie je nou wel, zulk soort dingen. Prima ga lekker allemaal je gang, dit is voor de fans en vrienden die zich afvragen hoe het is gegaan en hoe het met ons gaat.

bron:www.rocketmiljonairs.nl

voor de mensen die het nog steeds niet willen begrijpen
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  zaterdag 26 juli 2008 @ 18:14:45 #227
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_60364388
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 18:05 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Heb jij een vrijbrief om users uit te schelden?!?!?
Wat een misselijkmakend mannetje ben je als je kritiek krijgt. Maar mag ik je even wéér helpen herinneren dat het hier niet de bedoeling is om mensen uit te schelden of te beledigen.
Geen wonder dat je een blauw oog hebt, je zal het er zelf wel naar gemaakt hebben. Je hebt nogal een naam om ruzies uit te lokken. Nu sta je er een keer alleen voor en kon je geen kant op. Normaal werd je door je maatjes verdedigd in Oldenzaal en in de kooi werd je beschermd door "achter".
Dat verwende en irritante gedrag van je heb je nu een keer terugbetaald gekregen. Dus niet gaan lopen janken nu.
Jij lult uit je nek en met je alter ego's bij King Jaap!
Wie ben jij dan zelfom over de rug van Jaap bekendheid te krijgen !
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_60364427
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 18:11 schreef Gert het volgende:

[..]

Doe niet zo schijnheilig man.
Met je kutkabouter dit en dat. Daar kom je ook mee weg want er mag een hoop op FOK! zoals je weet. En Huub mag weerwoord geven op mensen die het interessant vinden om hem als een griezelige alcoholist neer te zetten.
Ik heb hem nog nooit een kutkabouter genoemd.
Wel een laffe tuinkabouter toen hij niet tegen Brian durfde te sparren. Maar geen kutkabouter.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 18:18:54 #229
6941 APK
Factual, I think.
pi_60364440
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 18:11 schreef Gert het volgende:

En Huub mag weerwoord geven op mensen die het interessant vinden om hem als een griezelige alcoholist neer te zetten.
En ook verkrachter hè, vergeet dat niet.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 26 juli 2008 @ 18:20:05 #230
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_60364460
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 18:18 schreef APK het volgende:

[..]

En ook verkrachter hè, vergeet dat niet.
Wie jij ?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_60364468
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 18:10 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

nou goed, die ex kern vrijwilliger is een loser en jij bent een mongool, oh nee nu beledig ik alle mongolen in Nederland

en nu?

je reactie zegt weer genoeg mister D, zelf proclaimed vriend van Jaap....echt te humor gewoon, ik loop niet te janken, zeg gewoon wat er gebeurd is, nogmaals natuurlijk lokte ik ruzies uit in de Gouden Kooi duh, dat was toch de bedoeling?

maar goed, mensen zoals jij, (en dat is een compliment aan jouw adres en bijna een belediging aan het menselijk ras) snappen het niet omdat ze het niet willen snappen
Huub jij bent toch blij met simpel.jij weet precies waarom hij zo doet en Japie en Sjoerd ook.
Jij vind het prachtig dat simpel zo doet en de rest vind je slijmballen.Zijn de woorden van hem hoor,maar wil even weten hoe je er zelf over denkt.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 18:23:47 #232
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60364520
whaha dat stukje bij de telegraaf..gewoon een beetje op hyves blogjes checken.. knap staaltje research van ' door onze redactie'
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  zaterdag 26 juli 2008 @ 18:28:29 #233
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60364599
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 18:20 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Huub jij bent toch blij met simpel.jij weet precies waarom hij zo doet en Japie en Sjoerd ook.
Jij vind het prachtig dat simpel zo doet en de rest vind je slijmballen.Zijn de woorden van hem hoor,maar wil even weten hoe je er zelf over denkt.
iedereen mag zijn mening hebben over wat ik vind of niet,

ik vind het gewoon lachen hier op fok, voor en tegen standers, ik hou dervan

thats all
Nil Volentibus Arduum
pi_60364623
Het valt me nog mee dat men dat stukje van de Telegraaf niet begint met "Onze verslaggever die toevalligerwijs op het moment betrokken raakte bij het gevecht...".
  zaterdag 26 juli 2008 @ 18:32:02 #235
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60364640
ik wilde vroeger een superheld worden.. overdag een anonieme sukkel en 's nachts een coole misdaad bestrijder, is me in ieder geval voor de helft gelukt..
  zaterdag 26 juli 2008 @ 18:35:43 #236
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60364684
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 18:30 schreef Dementor het volgende:
Het valt me nog mee dat men dat stukje van de Telegraaf niet begint met "Onze verslaggever die toevalligerwijs op het moment betrokken raakte bij het gevecht...".
hahahha, zou mij ook niets verbazen
Nil Volentibus Arduum
  zaterdag 26 juli 2008 @ 18:37:34 #237
6941 APK
Factual, I think.
pi_60364705
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 18:32 schreef Suikeroom het volgende:

ik wilde vroeger een superheld worden.. overdag een anonieme sukkel en 's nachts een coole misdaad bestrijder, is me in ieder geval voor de helft gelukt..
Ah, daarom post je hier 's nachts nooit.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 18:44:56 #238
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60364780
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 16:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, dat valt me jammer genoeg te vaak op: dat je de criticasters en onzinspuiers voorrang geeft boven de mensen die normaal op je reageren - die laat je maar al te vaak liggen.
Eens.... keer op keer worden die gasten gevoed. Wat dit commotie topic tot een baggertopic maakt. En 80% is gewoon walgelijk om te lezen. Verder snap ik ook niets van die Mods dat hier niets van gezegd word.
  † In Memoriam † zaterdag 26 juli 2008 @ 18:48:37 #239
128220 Peter6000
pi_60364825
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 18:44 schreef akveor het volgende:

En 80% is gewoon walgelijk om te lezen. Verder snap ik ook niets van die Mods dat hier niets van gezegd word.
Er was een tijd dat 80 procent van de COS bestond uit zich herhalende haatposten tegen Brian en Amanda.
Daar werd ook niets van gezegd.
  Moderator zaterdag 26 juli 2008 @ 18:50:08 #240
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_60364847
quote:

[..]

Eens.... keer op keer worden die gasten gevoed. Wat dit commotie topic tot een baggertopic maakt. En 80% is gewoon walgelijk om te lezen. Verder snap ik ook niets van die Mods dat hier niets van gezegd word.
Ik snap niets van je mosterd na de maaltijd-opmerking. En als je de laatste pagina's goed gelezen hebt, dan heb je gezien dat ik er wel degelijk wat van gezegd heb. Alleen, ik heb ook geschreven dat er een hoop mag op FOK! Daar kun je het mee eens zijn of niet, maar ik kan en wil dat niet veranderen. En Huub heeft er minder problemen mee dan jij geloof ik.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 26 juli 2008 @ 18:50:22 #241
2018 PC eend
relativist
pi_60364852
quote:

[..]

Ik mis die lappen teksten van jou ook een beetje
Dat was pas kwaliteit
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 18:50:42 #242
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_60364860
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 16:59 schreef PC eend het volgende:

Volgens mij ben je nu in de war met tuinfluiter
(Het noteren in een schriftje is met voorbedachterade)
Ik wil niet alles opslaan in mijn zolderkamer, maar voel aan dat sommige uitspraken,
posten, reacties, streammomenten nog veel beschreven zullen worden op Fok.

Daarom noteer ik het topicnummer , linkje van de Youtubefilm en enkele reacties omdat veel posters
verdraaien, het hele verhaal niet meer herinneren er steeds bij fantaseren ....................

Zo sprak een speler uit DGK regelmatig uit op de streams,
dat hij veel verhalen over Claire wist, hoe zij zich gedroeg
in de sportschool en in het uitgaansleven , hij vernam dit
van iemand uit Tilburg die Claire zou kennen.

Ook was er een poster op Fok die haar kende, van school en Tilburg,
maar niet als Sletje Claire of Dronken kever,
maar als een Lieve Verlegen meid, beetje een Kakker.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 18:51:25 #243
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_60364871
quote:

[..]

ja idd waar is toch de Huub uit de gezellige SHE periode gebleven? kaarten van tante Bep en Jopie & Anita voorlezen onder het genot van een glaasje wijn.. en nu alleen maar mongolen dit debielen dat..

kom op laten we massaal Stichting Aap gaan mailen, en regel jij dan de kaarten-actie? doe ik het vliegtuigje

zaterdag 26 juli 2008 @ 18:51:47 #244
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_60364878
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 18:48 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Er was een tijd dat 80 procent van de COS bestond uit zich herhalende haatposten tegen Brian en Amanda.
Daar werd ook niets van gezegd.
peter begin een zelfhulp groep werkelijk waar,

jongens ik ga ff ofline, we hebben pizza's besteld en gaan vnvnd met zijn tweetjes pizza's eten en films kijken, ben bezig met uploaden op youtube, maar dat werkt niet echt, snap er niets van maar vogel het wel uit want heb leuke beelden uit spanje...

goed amigo's ben later dus wel keer wel terug, zal sfeer ook wel beter zijn akveor en co, dont worry!

lief zijn

Huub
Nil Volentibus Arduum
  zaterdag 26 juli 2008 @ 18:52:17 #245
6941 APK
Factual, I think.
pi_60364888
quote:

Kom op zeg, dit is FOK!, niet de EO-site.
Huub zat in een TV-programma en hij vond het leuk om af en toe lekker te etteren en mensen op stang te jagen, nu zit hij op FOK! en daar zijn ook mensen die het af en toe leuk vinden om een beetje te etteren.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 18:52:22 #246
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60364894
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 17:30 schreef Huubdgk het volgende:
het was gewoon een bizar verhaal, maar goed, een halve discotheek vol met getuigen, dus zal er geen lul verhaal om ophangen
Kun je het gewoon niet bij je verklaring laten? Ik word er in ieder geval schijtziek van al die walgelijke en onzinnige reacties. Het heeft totaal geen toegevoegde waarde.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 18:54:49 #247
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_60364913
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 18:52 schreef APK het volgende:

[..]

Kom op zeg, dit is FOK!, niet de EO-site.
Huub zat in een TV-programma en hij vond het leuk om af en toe lekker te etteren en mensen op stang te jagen, nu zit hij op FOK! en daar zijn ook mensen die het af en toe leuk vinden om een beetje te etteren.
Owww en dat moet ik dan maar normaal vinden? Dat mensen bewust anderen aan het stangen zijn? En op een nare manier maar blijven zuigen? Mensen kunnen een hekel aan hem hebben maar een beetje respect vind ik wel op zijn plaats.
Wat Huub in een week meemaakt daar doe ik GVD een jaar over
Als je um nog in zijn kraag had kunne vatte, had je um zeker graag nog een klap verkocht?
Een dame vol in het gezicht slaan en dan keihard wegrennen, Wat een kneus en hieruit blijkt ook wat voor een 'gestoorde gek' deze gast moet zijn geweest...
Niet denken dat jullie zelf schuld hebben, deze gast moet in een heropvoedingskamp onder psychiatrische behandeling..
Beterschap een Claire
  zaterdag 26 juli 2008 @ 18:55:24 #249
2018 PC eend
relativist
pi_60364923
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 18:50 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

(Het noteren in een schriftje is met voorbedachterade)
Ik wil niet alles opslaan in mijn zolderkamer, maar voel aan dat sommige uitspraken,
posten, reacties, streammomenten nog veel beschreven zullen worden op Fok.

Daarom noteer ik het topicnummer , linkje van de Youtubefilm en enkele reacties omdat veel posters
Computers zijn maar ondingen, ik denk dat ik ook maar weer terug ga naar een schriftje
  zaterdag 26 juli 2008 @ 18:57:50 #250
2018 PC eend
relativist
pi_60364952
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 18:52 schreef akveor het volgende:

[..]

Kun je het gewoon niet bij je verklaring laten? Ik word er in ieder geval schijtziek van al die walgelijke en onzinnige reacties. Het heeft totaal geen toegevoegde waarde.
Ik word schijtziek van die gasten die menen hem te moeten vertellen hoe of op wie hij moet reageren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')