Je vroeg laatst nog of even iemand dat paarde gifje wilde posten, opdat het niet vergeten zou wordenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha, echt? Ze interesseren me helemaal niet meer. Zouden ze ook niet doen als ze hier zouden posten, ik heb ze niets te melden of te vragen.
Nee wat geil voor mij voelt, daar PM jij wel over met anderen,quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat was namelijk gebaseerd op beelden. Maar goed, ik gun het je dat je ook af en toe scoort![]()
Voelt het goed en geil Gertje
Moet Huub de mensen op handen dragen die hem van aanranden beschuldigden, dag in dag uit?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik Huub zou heten, dan zou ik de APK's, PC-Eenden op handen dragen en proberen wat meer info uit ze te krijgen dan die prikkelende oneliners.
Het is een signaal dat je krijgt waar je je voordeel misschien mee zou kunnen doen, door proberen uit te vinden wat er achter zit. Maar ja, ik heet NMNS en ik zat niet in DGK.
Anyway, alle ruimte voor je fans.....ik lees even mee
Het was huub die het daar niet meer over wilde hebbenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Moet Huub de mensen op handen dragen die hem van aanranden beschuldigden, dag in dag uit?
O wacht, daar wil je het liever niet meer over hebben he?
Ach hij lult maar wat en spreekt zijn eigen steeds tegen.Alles onthouden wat een ander schrijft en dan toeslaan is een sport voor hem.Volgens mij houd die kneus een boekje bijquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Moet Huub de mensen op handen dragen die hem van aanranden beschuldigden, dag in dag uit?
Volgens mij ben je nu in de war met tuinfluiterquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach hij lult maar wat en spreekt zijn eigen steeds tegen.Alles onthouden wat een ander schrijft en dan toeslaan is een sport voor hem.Volgens mij houd die kneus een boekje bij
Helemaal niet, het was NMNS die het er niet over wilde hebben, ja, logisch wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het was huub die het daar niet meer over wilde hebben
Kom niet aan tuinfluiter,die post tenminste normaal en is er niet op uit om mensen naar beneden te halen op een forum.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu in de war met tuinfluiter
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee wat geil voor mij voelt, daar PM jij wel over met anderen,
Eén van mijn vriendjesquote:Je maakt mensen voor zieke fans uit, maar bent zelf minstens zo obesessief. En er als de kippen bij zodra een van je vriendjes hier stoer komt doen. Over op handen dragen gesproken.
Met wie veeg je de vloer aan en op wie reageer je nou.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:01 schreef Huubdgk het volgende:
he, ben er tot in den treure op dat aanrandingsverhaal ingegaan, en als je dat niet meer weet, verfris je je geheugen dan maar ff,
anyhoe! rakel het maar op en ik veeg de vloer met je aan!
Dat was blurkquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:01 schreef Huubdgk het volgende:
anyhoe! rakel het maar op
Waar schrijf ik dat hij mij op handen moet dragenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat was blurk![]()
Ik wil het er liever niet meer over hebben
Een gelinieerd schriftjequote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:02 schreef Huubdgk het volgende:
tuinfluiter rules!
Zo is dat, topgast is het.quote:
O ja, ook zo'n aanname van je, net zoals mijn drankgebruik.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar schrijf ik dat hij mij op handen moet dragenNou ja, je hebt Gert als ultieme dekking, dus komt u maar
Waar is manu als je hem nodig hebtquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo is dat, topgast is het.
Holy shit Huub, kijk even hier, ze hebben je blog letterlijk overgenomen.
Blurk schreef gewoon de waarheid.Jij met je op handen dragen,quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het was Gert, die had ook een puntje, Blurk zit in z'n kielzog....as usual
Hoe jullie de criticasters van huub proberen aan te vallen op het moment dat huub zegt die criticasters even niet zo te kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Blurk schreef gewoon de waarheid.Jij met je op handen dragen,
Daarom blijf je er voor- en achterlangs uittentreure aan refereren. Denk niet dat mensen niet op de hoogte zijn van je stemmingmakerij; het komt vaak direct of indirect uit.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent verder echt niet zo belangrijk voor mij dat ik het dagelijks over je heb hoor, integendeel.
[..]
teveel geneuzel achterlangs.
Jij geniet nu hè Eend?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat was blurk![]()
Ik wil het er liever niet meer over hebben
Dat jij niet van stemmingmaken houdt, blijkt wel weer uit deze postquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom blijf je er voor- en achterlangs uittentreure aan refereren. Denk niet dat mensen niet op de hoogte zijn van je stemmingmakerij; het komt vaak direct of indirect uit.
Dat mag wel eens gezegd worden.
Ach die doen dan weer beter hun werk als de Televaag, die pakken alleen de info van de site van Claire en geven er weer hun eigen draai aan...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo is dat, topgast is het.
Holy shit Huub, kijk even hier, ze hebben je blog letterlijk overgenomen.
Om eerlijk te zijn, over jou heb ik het wel eens achterlangs. Ongeveer eens in de weekquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom blijf je er voor- en achterlangs uittentreure aan refereren. Denk niet dat mensen niet op de hoogte zijn van je stemmingmakerij; het komt vaak direct of indirect uit.
Dat mag wel eens gezegd worden.
Huub kan makkelijk voor zijn eigen opkomen.mij gaat het hier om de leuke posters die steeds wordsen aangevallen.Vind je Huub een klootzak is oke,zal mij wat schelen.Maar de posters hier steeds belachelijk maken ,vind ik niet oke.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe jullie de criticasters van huub proberen aan te vallen op het moment dat huub zegt die criticasters even niet zo te kunnen waarderen.
Ik vind het gewoon schattig
Huh, hier is geen drup gevallen en het komt vanuit het Oosten, er komt nog meer storm aan vanavond, mag ook wel, ik moet koffers inpakken en das geen pretje met 27 graden.... Morgen op vakantiequote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:14 schreef Huubdgk het volgende:
en het stormt hier in hilversum echt slagregens niet normaal!
Hier was het vannacht niet normaal.Heb je de kok Jan Willem nog wel eens gesproken of zit hij nog steeds in het buitenland.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:14 schreef Huubdgk het volgende:
en het stormt hier in hilversum echt slagregens niet normaal!
Dat is iets uit jouw koker. Je blijft het publiekelijk herhalen, net als je fantasieen over o.a. Gert.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, over jou heb ik het wel eens achterlangs. Ongeveer eens in de week![]()
Maar ja, je moet sommige mensen dan ook bestrijden met hun eigen wapens
Dus dan ga je op jouw beurt die gasten weer belachelijk proberen te makenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub kan makkelijk voor zijn eigen opkomen.mij gaat het hier om de leuke posters die steeds wordsen aangevallen.Vind je Huub een klootzak is oke,zal mij wat schelen.Maar de posters hier steeds belachelijk maken ,vind ik niet oke.
Daar zijn jullie toch op uit,dus gun ik je wel een pleziertje hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus dan ga je op jouw beurt die gasten weer belachelijk proberen te maken![]()
auw....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:17 schreef Disana het volgende:
[..]
En nu ga je weer onder het scrollwiel.
Jan willem was ook een leuke gozer,moest altijd wel lachen als hij er bij een ruzie gewoon tussen zat.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:19 schreef Huubdgk het volgende:
hij zit nog steeds in bonaire volgens mij of komt net terug, ga hem zeker nog spreken en zeker nog wat met jan willem drinken, vond het een topper!
en we hebben zelfde school gedaan en zelfde stage plek!
dat schept een band
Ja idd, ze hadden jouw blog moeten lezenquote:
Wat een insinuerend verhaal. En er waren wel degelijk bodyguards bij. Dom dat ze de blog van Huub niet weten te vinden.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, n.a.v Claire's Hyves. Kun je nagaan.![]()
Televaag.
Nou ja zeg, Huub kan kiezen.
Nou als jij dan nu effe alles weer gaat opschrijven en een poosje je kop houd gaan wij weer verderquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar luitjes, het gaat hier over Huub en niet over mij toch? Zojuist las ik een klacht dat er zo weinig ruimte was voor de echte fans en Huub, besteed dan die ruimte niet door mij lastig te vallen maar fixeer je op het topic, op Huub.
Het is zo simpel en standaard om iedere keer mij aan te vallen, waardoor van het één het andere weer komt, zonde van die quality time met Huub.
Inderdaad. Doorgaans maken ze de werkelijkheid wat spectaculairder, maar hier hebben ze een kans laten liggen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja idd, ze hadden jouw blog moeten lezen
Sensatieverhalen waar pistolen aan te pas komen, daar kunnen ze wel wat mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |