quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:38 schreef Huubdgk het volgende:
en APK? te triest voor woorden bij vlagen
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:11 schreef -Blurk- het volgende:
Nieuws:
quote:Huub is niet gekomen om te werken,jaap was met cora ! nu weet ik het zeker een man heeft huub in zijn gezicht geslaan en per ongeluk heeft hij Claire een bloedneus geslaan. ik dacht zij zullen optreden maar huub is in hotel geblijven. De portier zegt dat de man heeft een bmw de latste modele, de man zal komen met andere mannen, maar laatste niemand is gekomen. Huub was met claire gekomen om een drink, huub was net gekomen van Marokko, hij was niet dronken of zo, de man die heeft gezetten bij militaire, is sterkt en was zoeken probleem om niks, huub,claire,jaap en cora , zullen gaanl vandaag naar nederland. Ik wil toen geen paniek doen omdat ik dacht dat huub zal komen werken. Ik vind verchreklijk dat zoms zijn gek mensen , Huub heeft een snee op zijn wang , ik was nu 2 dagen kapot van zorgen en verdriet nu weet ik van de portier in voom voom. vannacht was jaap alleen met cora aan praten en wil met niemand omgaan,hij vertrouw niemand. wij wensen sterkt voor huub en claire !
Aldus Nadia, een franse fan.
kijk dit bedoel ik nou, APK dit jouw reactie op het eerste bericht van Nadia (weet niet of zij er zelf ook was, haar zoon heeft wel alles gezien stond ik daarvoor nog mee te praten) waarin redelijk duidelijk staat geschreven wat er is gebeurd...dus hoezo kon je daar op wachten?quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:38 schreef Huubdgk het volgende:
het verhaal staat op www.rocketmiljonairs.nl
Tja, het is zoals je jezelf hebt neergezet in DGK. Ook daar had je toch echt wel verhalen over ruzies buiten DGK. Ik vind het het echt niet vreemd dat mensen denken dat je buiten DGK net zo was als in DGK. Temeer omdat je zo vaak aangegeven hebt dat je de echte Huub hebt laten zien.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:55 schreef Huubdgk het volgende:
maar waarom zou ik ruzie zoeken IRL?
nou als mensen DAT niet snappen ja dan ga ik een beetje spastisch doen ja
Wen er maar aan, als je BN'er wil worden cq blijven.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:58 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
kijk daar wordt ik dus kotsziek van, echt waar, je bent ziek in je hoofd
Lees maar even wat Neemmijnietserieus hierboven schrijft, hij verwoordt het wel aardig.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:01 schreef Huubdgk het volgende:
kijk dit bedoel ik nou, APK dit jouw reactie op het eerste bericht van Nadia (weet niet of zij er zelf ook was, haar zoon heeft wel alles gezien stond ik daarvoor nog mee te praten) waarin redelijk duidelijk staat geschreven wat er is gebeurd...dus hoezo kon je daar op wachten?
wederom zo een makkelijke conclusie die echt nergens, maar dan ook nergens op gebasseerd is. Met zulk soort leeghoofdige comments die iemand nog beledigen ook nog, wat probeer je er mee te bereiken?
hallo, ik ben een jongen opgegroeid in de provincie midden in twente, tuurlijk hoorde daar een vechtpartij op zijn tijd bij,quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, het is zoals je jezelf hebt neergezet in DGK. Ook daar had je toch echt wel verhalen over ruzies buiten DGK. Ik vind het het echt niet vreemd dat mensen denken dat je buiten DGK net zo was als in DGK. Temeer omdat je zo vaak aangegeven hebt dat je de echte Huub hebt laten zien.
Mensen hebben beelden van je op hun netvlies. Als je schrijft over een vliegtuig op stelten zetten, dan komen ook die beelden gelijk naar boven.
Je lijkt ook een beetje het type dat rumoer ook wel leuk vindt. Ik herinner je nog even aan je leuren met je fax op Rhodos waarbij gasten zaten te klagen. Ik volg je, wat dat betreft, ook een beetje wantrouwend en mijn eerste reflex is ook "Nah, issie weer op zoek geweest naar confrontatie?" Die beelden van mensen kun je, denk ik, alleen zelf maar ongedaan maken door je andere kant te laten zien bij die mensen die je kritisch gevolgd hebben en dat nog doen.
Maar hoe dan ook en dat staat voorop, iedereen met met z'n vingers van een ander afblijven, simpel zat. Slaan is misselijk; een vrouw slaan is hemeltergend misselijk
daarom reageer ik ook op hem en kijk ik op jou neerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:08 schreef APK het volgende:
[..]
Lees maar even wat Neemmijnietserieus hierboven schrijft, hij verwoordt het wel aardig.
Ja, dat valt me jammer genoeg te vaak op: dat je de criticasters en onzinspuiers voorrang geeft boven de mensen die normaal op je reageren - die laat je maar al te vaak liggen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:15 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
daarom reageer ik ook op hem en kijk ik op jou neer
Hey Huub!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:15 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Nah, nog even zeg... Zit jij te turven achter je compu ofzo??quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat valt me jammer genoeg te vaak op: dat je de criticasters en onzinspuiers voorrang geeft boven de mensen die normaal op je reageren - die laat je maar al te vaak liggen.
Hoe dan ook, je kunt niet "kort door de bocht" schrijven dan mensen gek zijn of niet sporen bij teksten die jou niet aanstaan. Je bent slim genoeg om te weten dat het je erfenis van DGK is en die kritiek dus best wel iets van "common sence" heeft . Het zal wel aan je blijven kleven de komende jaren en jij bent de enige die het recht kan zetten. Laat het maar zienquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:10 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
daarnaast tuurlijk hou ik wel van een beetje rumour, maar zoals je zelf zegt, slaan gaat daar veel te ver in, maar ik heb ook geen negativiteit nodig om rumour te maken.........
Misschien kun je ook even naar mijn vraag kijken, oprechte belangstelling zeg maar.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:15 schreef Huubdgk het volgende:
misschien heb je daar wel gelijk in! weet niet hoe het komt, misschien mijn aangeboren discussiedrang, ik weet het niet, zal er beter op proberen te lettenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat valt me jammer genoeg te vaak op: dat je de criticasters en onzinspuiers voorrang geeft boven de mensen die normaal op je reageren - die laat je maar al te vaak liggen.
Zijn daar ook beelden van??quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:10 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
vliegtuig op stelten zetten, lachen toch? Jaap past niet in een stoel en de riem past ook niet dus moeten er daar allemaal stewardessen bij komen die hem helpen en hem vast snoeren, vervolgens gaan allemaal mensen naar ons toekomen voor de start of wij met hun op de foto mogen, het halve vliegtuig kijkt naar ons (wij zittten helemaal achterin, die drie stoelen waren daar voor Cora en Jaap) ja, dan ga ik mij niet stil houden, dan ga ik foto's maken en mij helemaal suf lachen en grappige opmerkingen maken, en Jaap ja die gaat dat dan ook doen, vervolgens ligt het halve vliegtuig in een deuk.....als dat erg is op die manier een vliegtuig op stelten zetten....dan ben je een zuurpruim!
LOL okee, je brengt het weer zo ontwapenend dat het je meteen is vergeven - voor nu!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:20 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
misschien heb je daar wel gelijk in! weet niet hoe het komt, misschien mijn aangeboren discussiedrang, ik weet het niet, zal er beter op proberen te letten
Weet je toch.Die simpele zei toch dat huub ons maar slijmballen vind en de stoere mannen die lekker iedereen belachelijk maken houd hij vanquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:waarop ik tegen hem zei dat hij een kwatsert was....(dat is, heb ik mij laten vertellen Brabants voor dat je uit je nek lult)
.....
dus ik weer " zie je nou wel dat je een kwatsert bent?"
Met een beetje kwade wil kan je daar wel een grote bek in zien, vooral figuren die dronken zijn en met een pistool naar een discotheek gaan...quote:heb geen grote bek gehad. Dus sorry voor julie mensen die dat allemaal als waarheid aannemen
Ik heb wel eens stukken van je log hier voorbij zien komen en volgens mij heb je het heel vaak over drank, zelf je fans denken dat je het expres overdrijft om zo reacties uit te lokken.quote:ik kijk wel dik uit met drinken in het openbaar! heb dat 3 keer gedaan sinds het einde van de kooi
Lul niet ,dat was een reactie op wat ze op de streams deden.Je bent zelf ook aardig kort door de bocht geweest om Huubfans voor gek uit te maken en te zeggen dat ze niet sporen.Je spreekt je eigen aardig tegen nuquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe dan ook, je kunt niet "kort door de bocht" schrijven dan mensen gek zijn of niet sporen bij teksten die jou niet aanstaan. Je bent slim genoeg om te weten dat het je erfenis van DGK is en die kritiek dus best wel iets van "common sence" heeft . Het zal wel aan je blijven kleven de komende jaren en jij bent de enige die het recht kan zetten. Laat het maar zien![]()
Overigens vallen de kritische teksten in jouw richting in het niet bij de rabiate onzin die jouw die-hard fans over Brian en Amanda geschreven hebben, dag na dag! Je wordt wat dat betreft met fluwelen handschoenen aan benaderd.
Haquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Weet je toch.Die simpele zei toch dat huub ons maar slijmballen vind en de stoere mannen die lekker iedereen belachelijk maken houd hij van
nou vind van wel dat sommige mensen gek zijn bij bepaalde reacties, neem APK als voorbeeld, slaat ergens op en voor jullie is het idd story pagina 24 voor mij is het mijn leven. Dus vergeef mij de passie en betrokkenheid waar ik mee reageer, je hebt ook gelijk tuurlijk hoort dit bij het DGK stigma, en zie dat ook wel. Maar goed, enigszins tegen de windmolens vechten als het gaat om iets wat je echt vind is niet erg toch?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe dan ook, je kunt niet "kort door de bocht" schrijven dan mensen gek zijn of niet sporen bij teksten die jou niet aanstaan. Je bent slim genoeg om te weten dat het je erfenis van DGK is en die kritiek dus best wel iets van "common sence" heeft . Het zal wel aan je blijven kleven de komende jaren en jij bent de enige die het recht kan zetten. Laat het maar zien![]()
Overigens vallen de kritische teksten in jouw richting in het niet bij de rabiate onzin die jouw die-hard fans over Brian en Amanda geschreven hebben, dag na dag! Je wordt wat dat betreft met fluwelen handschoenen aan benaderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |