Zal ik dan maar onzin gaan posten, misschien krijg ik dan een keer antwoord op mijn vraag. Meer op zijn Amanda's zeg maar.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:28 schreef Disana het volgende:
HaNee serieus, dat denk ik niet. Huub ging in De Kooi ook op de meest aperte onzin in (vooral van Amanda). Het zit in hem. Blijft onverlet dat degenen die hier nu het hardst roepen de meeste aandacht krijgen, en dat is voor de anderen wel jammer.
Als trouwe fan moet je dus eigenlijk veel onzin gaan vertellen om een beetje aandacht van je te krijgenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:29 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
maar als ik iets niet vind kloppen dan reageer ik daarop
Nee hoor, ik vind veel Huub fans mensen die op vakantie zouden moeten naar Drenthe, locatie hunebed.....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lul niet ,dat was een reactie op wat ze op de streams deden.Je bent zelf ook aardig kort door de bocht geweest om Huubfans voor gek uit te maken en te zeggen dat ze niet sporen.Je spreekt je eigen aardig tegen nu
Ja, het ouwejongens krentebrood gezwets hier van een zichzelf verheven voelend kliekje over de alcoholische aanrander is inderdaad van een hele andere orde dan wat er over Brian wordt geschreven.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Overigens vallen de kritische teksten in jouw richting in het niet bij de rabiate onzin die jouw die-hard fans over Brian en Amanda geschreven hebben, dag na dag! Je wordt wat dat betreft met fluwelen handschoenen aan benaderd.
he ik hou van drinken en drink ook bijna iedere dag, als ik dan een probleem heb prima, maar als ik uitga, uit ga eten, ga optreden, in een kroeg ben, in een discotheek ben, in een restaurant ben, op bezoek bij vrienden, ouders, familie of what ever ja dan drink ik meestal.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:22 schreef PC eend het volgende:
Als ik nog even mag he![]()
[..]
[..]
Met een beetje kwade wil kan je daar wel een grote bek in zien, vooral figuren die dronken zijn en met een pistool naar een discotheek gaan...
[..]
Ik heb wel eens stukken van je log hier voorbij zien komen en volgens mij heb je het heel vaak over drank, zelf je fans denken dat je het expres overdrijft om zo reacties uit te lokken.
Overigens moet je niet alleen op jezelf letten met drank in het openbaar, maar ook op andere dronken mensen, want die kunnen heel vervelend zijn, vooral als je gaat zeggen dat ze uit hun nek lullen
het werkt welquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal ik dan maar onzin gaan posten, misschien krijg ik dan een keer antwoord op mijn vraag. Meer op zijn Amanda's zeg maar.
Sterruf jonguh voor mijn vraag, is dat wat?
Jij hebt het ook doorquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal ik dan maar onzin gaan posten, misschien krijg ik dan een keer antwoord op mijn vraag. Meer op zijn Amanda's zeg maar.
Sterruf jonguh voor mijn vraag, is dat wat?
Lijkt wel een dagtaak joh, op het obsessieve af.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, het ouwejongens krentebrood gezwets hier van een zichzelf verheven voelend kliekje over de alcoholische aanrander is inderdaad van een hele andere orde dan wat er over Brian wordt geschreven.
Maar Huub heeft wel het lef om hier te komen posten, en op alle kritiek te reageren. Heb ik respect voor.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe dan ook, je kunt niet "kort door de bocht" schrijven dan mensen gek zijn of niet sporen bij teksten die jou niet aanstaan. Je bent slim genoeg om te weten dat het je erfenis van DGK is en die kritiek dus best wel iets van "common sence" heeft . Het zal wel aan je blijven kleven de komende jaren en jij bent de enige die het recht kan zetten. Laat het maar zien![]()
Overigens vallen de kritische teksten in jouw richting in het niet bij de rabiate onzin die jouw die-hard fans over Brian en Amanda geschreven hebben, dag na dag! Je wordt wat dat betreft met fluwelen handschoenen aan benaderd.
Sterker nog, over Brian wordt vrijwel niets meer geschreven terwijl het hier rondom Huub zowat elke dag feest is.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, het ouwejongens krentebrood gezwets hier van een zichzelf verheven voelend kliekje over de alcoholische aanrander is inderdaad van een hele andere orde dan wat er over Brian wordt geschreven.
Eng he?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Lijkt wel een dagtaak joh, op het obsessieve af.
Uhuh, het heeft veel weg van groupie-gedrag eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Lijkt wel een dagtaak joh, op het obsessieve af.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:36 schreef Huubdgk het volgende:
het werkt wel![]()
Nadia is een franse fan, ze is niet zwanger voor zover ik weet, en zij was er dus niet bij in de Voom Voom, wel bij mijn 1e optreden daar
Als ik Huub zou heten, dan zou ik de APK's, PC-Eenden op handen dragen en proberen wat meer info uit ze te krijgen dan die prikkelende oneliners.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:29 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Over die fluwelen handschoenen...ligt er maar aan waar je gaat kijken....scherm mij af van hele negatieve dingen, een van de redenen waarom ik zo actief op fok bent, tegen en voor geluiden, ik hou er wel van, maar als ik iets niet vind kloppen dan reageer ik daarop
Ik lees zijn blog wel hoor, vooral als ik sjaggo ben. Mijn dag kan na het lezen niet meer stuk.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:39 schreef Disana het volgende:
Sterker nog, over Brian wordt vrijwel niets meer geschreven terwijl het hier rondom Huub zowat elke dag feest is.
Laat ons allen (als ware DGK volgers) verheven voelenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een zielig ventje,goed lezen wat iemand loslaat over zijn priveleven en het dan gebruiken.Zelf zit je zeker je hele vakantie alleen achter je computer om mensen af te katten.Wie spoort er dan nietquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind veel Huub fans mensen die op vakantie zouden moeten naar Drenthe, locatie hunebed.....
Ik vind echt dat veel Huub fans voor geen meter sporen en zo maf zijn als een draaideur.
Ja, dat was namelijk gebaseerd op beelden. Maar goed, ik gun het je dat je ook af en toe scoortquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ha, echt? Ze interesseren me helemaal niet meer. Zouden ze ook niet doen als ze hier zouden posten, ik heb ze niets te melden of te vragen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees zijn blog wel hoor, vooral als ik sjaggo ben. Mijn dag kan na het lezen niet meer stuk.
Ontkennen is zinloosquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:43 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben ook geen fan, ben gewoon Juud :-)
Ik lees graag de verhalen op je log en je schrijfsels hier...en ben het vaak eens met de dingen die je schrijft, soms ook niet...Vind het leuk om te volgen hoe het met jou en Claire gaat, niets meer en niets minder...Tis lachen om hier te posten en over en weer met iedereen te steggelen over van alles en nog wat.
Dus dat....
Ik weet van te voren al wie er reactie gaat geven, dank voor het waarmaken van mijn voorspelling, oh heilige PC eend...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |