ywquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:20 schreef Dementor het volgende:
Danko Bong.
Jaloezie he, schijnbaar zijn er meer mensen die zo'n hip blauw kleurtje willen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een teringzooi in KLB zeg, waar mensen de motivatie vandaan halen om iemand dagenlang het leven volledig zuur te maken.
da's tenminste een leuk vooruitzichtquote:
Wat is er nu weer aan de hand dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat een teringzooi in KLB zeg, waar mensen de motivatie vandaan halen om iemand dagenlang het leven volledig zuur te maken.
wats kebeurt dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
is er ruzie onder smurfjes ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jaloezie he, schijnbaar zijn er meer mensen die zo'n hip blauw kleurtje willen.
Oh de boswachter is de nieuwe KLB mod en nu trashen ze de boel door constant naamtopics te openen en oude topics van de boswachter opnieuw te openen (lemmingen).quote:
Tegen beter weten in he...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:23 schreef Manu82 het volgende:
Wat is er nu weer aan de hand dan?
ah op die fiets, de pubertjes zijn weer bezigquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh de boswachter is de nieuwe KLB mod en nu trashen ze de boel door constant naamtopics te openen en oude topics van de boswachter opnieuw te openen (lemmingen).
Je moet er maar zin in hebben he..
Nee, de smurfjes niet, er zijn een paar users die Boswachter, de newby KLB mod lopen te sarren, het zal idd de kift zijn......quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is er ruzie onder smurfjes ?
Ja stiekem in KLB posten en dan rond een uur of zes word het opeens doodstil omdat ze aan tafel moeten komen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ah op die fiets, de pubertjes zijn weer bezig
o effe gespiekt dat ga ik niet eens lezen pfffffquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tegen beter weten in he...![]()
"nieuwelingen" die klagen over de mods
Uit de hand aan het lopen
En de laatste 3 KLB FB;s
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:24 schreef kahaarin het volgende:
Help kanarie lijkt ontploft !
Ah gossie, heeft er iemand anders nog een idee? Het lijkt mij dat het beessie een mijt heeft maar misschien weet 1 van jullie iets meer over kanaries, ik heb dwergpapegaaien, niet echt hetzelfde dus.....
van AH hé ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:29 schreef Dementor het volgende:
* Dementor vult een huge glas met:
[ afbeelding ]
IJskoud he.![]()
Dat was mijn advies ook, rode kale plekken moet je niet zelf mee gaan knoeien, kanaries zijn ook zo teer, die van ons moeten we in een ovenwant vangen anders bestaat er gevaar voor eigen vingers, perzikkopjes bijten wel in de hand die ze voert....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik heb geen verstand van vogeltjes kahaarin
ook niet van verzekeringen trouwens![]()
maar eh. voor zoiets kun je toch een dierenarts bellen ofzo, als er iets mis is met één van je huisbeestjes?
zou ik wel doen in ieder geval, gewoon even vragen, dan weet je het meteen, lijkt me wel zo verstandig.
Hoeveel van die vogeltjes heb je eigenlijk? Heb je zo'n groot hok weet even niet hoe het heetquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat was mijn advies ook, rode kale plekken moet je niet zelf mee gaan knoeien, kanaries zijn ook zo teer, die van ons moeten we in een ovenwant vangen anders bestaat er gevaar voor eigen vingers, perzikkopjes bijten wel in de hand die ze voert....
We hebben 2, ik denk dat je voliere bedoelt? Die zitten in een kooi van een meter hoog bij 40 cm, daar zou je 2 grote parkieten (oa Valk of Alexander-parkieten) in mogen houden, ze mogen ook af en toe losvliegen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hoeveel van die vogeltjes heb je eigenlijk? Heb je zo'n groot hok weet even niet hoe het heet
eh lijkt op terraria ofzo... je weet wel wat ik bedoel net als in artis ...
of gewoon twee of drie?
tot later bollequote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:41 schreef Dementor het volgende:
Ik ga nog heel even iets "nuttigs" doen.
Be back soon.
Jij kunt lachen straks!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tot later bolle![]()
![]()
ik ga zo ook even nog een paar boodschapjes halen
o ja volierequote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
We hebben 2, ik denk dat je voliere bedoelt? Die zitten in een kooi van een meter hoog bij 40 cm, daar zou je 2 grote parkieten (oa Valk of Alexander-parkieten) in mogen houden, ze mogen ook af en toe losvliegen.
Het valt op zich wel mee, de kooi elke week even voorzien van nieuw zand en elke dag voer en water natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o ja volieredat andere is vor slangen enzo geloof ik da's waar ook.
o twee, dás nog te overzien want lijkt me best veel werk, ik zou eigenlijk best een papagaai willen hebben en hem dan leren praten, lijkt me écht gaaf maar ik heb er de tijd allemaal niet voor, klein hondje lijkt me ook wel leuk een tekkeltjes vind ik zo leuk, en gisteren in de stad liep er een man met een fret, dat zijn ook geinige beestjesmaar wel watervlug, ik heb hem even geaaid, héél zacht, maar die man zij doe maar niet want hij bijt soms, maar ik denk bij onbekende ofzo, dat ie bedoelde, hij sprak een beetje gebrekkig engels.
Misschien als je een beter ritme hebt?quote:nou ja ik vind een heleboel beestjes wel leuk, maar mijn leven is er veel te rommelig voor, of misschien moet ik zeggen dat ik zelf een beetje chaotisch leven ervan maak met vreede slaaptijden enzo...
ooit twee katten gehad, maar nu maar eventjes geen beestjes maar ik hou wel van ze![]()
ik moet zo even nog een paar boodschapjes doen nog, ga je vanavond bellen ?
Oké wel slimquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het vanavond red, we gaan uit eten.![]()
![]()
Ik heb al 2 keer gebeld, dus ik was al geen pluisje meer.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Oké wel slimmaar misschien ben je toch nog op tijd ach we zien wel wat er gebeurd vanavond
ik moet nu echt even boodschapjes doen, tot later![]()
maar ik ga eerst nog heel even dat smurfenfilmpje bekijken kan nog net
Ik heb er weer helemaal geen zin inquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zou ik maar effe doen![]()
tot vanavond en niet zenuwachtig zijn hé![]()
Je hebt gelijk meidquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb al 2 keer gebeld, dus ik was al geen pluisje meer.![]()
Misschien dat ik wat later nog binnen kom vallen, maar als het gezellig is in de stad dan is het helaas pindakaas.![]()
Nou, toe dan!
Thnx! En terugluisteren doe ik zeker!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Je hebt gelijk meidhave fun vanavond je kan altijd nog terugluisteren en nu ben ik écht weg
doei
Heb je ook al een wijngaard?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:54 schreef Dementor het volgende:
Ik kan vanavond weer gaan sproeien, wat een weer.
Als het zo doorgaat heb ik straks echt liters druivensap!
![]()
Een speelgoedwasmachine!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:31 schreef Dementor het volgende:
Mwah een paar ranken, dat is al genoeg voor een paar liter.
Ook al!?
Wat heb ik nog meer dan?
![]()
De vraag is eigenlijk: wat heb je niet, behalve een kapotte wasmachine?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:31 schreef Dementor het volgende:
Mwah een paar ranken, dat is al genoeg voor een paar liter.
Ook al!?
Wat heb ik nog meer dan?
![]()
Namen en rugnummers graag,quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:37 schreef Dementor het volgende:
Ik heb vanmiddag dus wel een "echte" besteld hoor.
Nou, dat zeg je wel maar jij bent hier toch de online consumentengids. Ik blijf graag op de hoogte voor het geval mijn wasmachine het begeeft.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:38 schreef Dementor het volgende:
Ha dat boeit toch weinig?
Oh een echte wat?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, dat zeg je wel maar jij bent hier toch de online consumentengids. Ik blijf graag op de hoogte voor het geval mijn wasmachine het begeeft.
Precies zoals ik daar schreef: hyena's die komen snuffelen en sjorrenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:42 schreef beequeen het volgende:
Jeuzus, wat een gezeik in het Commotie topique, niet te geloven.
Dus als er bewolking komt vertel je meer?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:41 schreef Dementor het volgende:
Een Miele en meer zeg ik niet want dat zou te pimpstyle zijn terwijl de zon nog schijnt.
Als de zon onder is gegaan mag ik gewoon meer.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus als er bewolking komt vertel je meer?
Echt waar hè? Ik post er niet, hoef toch niet uit te leggen waarom niet hè?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:43 schreef Disana het volgende:
Precies zoals ik daar schreef: hyena's die komen snuffelen en sjorren
Oeps, een vampier in da house. Heb je spiegels en waar slaap je in?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:46 schreef Dementor het volgende:
Als de zon onder is gegaan mag ik gewoon meer.
Precies, laat ze hun lol, ze weten niet beter. Eric was er ook ziek van, die heeft terecht iets zonnigers opgezocht.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt waar hè? Ik post er niet, hoef toch niet uit te leggen waarom niet hè?![]()
Hier hebben ze op gewacht en zonder het echte verhaal te kennen trekken ze hun conclusie.
Lekker hè? Toch vond ik het vannacht bloody hot op de slaapkamer, duurde uren voordat ik sliep. Durf de voorramen niet goed open te laten, anders had het door kunnen tochten, er stond een lekker windje.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:50 schreef Disana het volgende:
Precies, laat ze hun lol, ze weten niet beter. Eric was er ook ziek van, die heeft terecht iets zonnigers opgezocht.
Het huis begint al wat op te warmen door de zon van gisteren en vandaag. Dat vind ik zo'n heerlijk gevoel, dat de warmte in de muren gaat zitten. Lekker ontspannen.
Oh ja, ik heb ook beroerd geslapen. Die warmte waaraan je nog niet bent gewend, maar ook een stuk of vijf muggen die me lastig vielen, ik werd er gek van.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker hè? Toch vond ik het vannacht bloody hot op de slaapkamer, duurde uren voordat ik sliep. Durf de voorramen niet goed open te laten, anders had het door kunnen tochten, er stond een lekker windje.
Eric is echt een schatje en geeft altijd antwoord.![]()
Welke spelregels? I'm confused, wist niet dat we die hadden op FOK!.quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welke spelregels? I'm confused, wist niet dat we die hadden op FOK!.
Waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:33 schreef Disana het volgende:
Alvast:
http://92.48.87.11:8040/
Windows Media Player http://mixstream.net/stream/473/listen.asx
Real Player http://mixstream.net/stream/473/listen.ram
Default player http://mixstream.net/stream/473/listen.m3u
Winamp / iTunes http://mixstream.net/stream/473/listen.pls
Port 80 (Winamp) http://mixstream.net/stream/473/listen:80
Telefoon: 06 3031 94 98
Welk station is dat dan? Centraal station in Amsterdam?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Het station waarnaar ook malloten bellen
Het is weer 18h geweest, het punt waarin ik er ZO geen zin in heb................quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Het station waarnaar ook malloten bellen
Beloof jezelf dat je twee uurtjes doet, dan is het zo voorbijquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het is weer 18h geweest, het punt waarin ik er ZO geen zin in heb................
Meestal na een uurtje vinnik het hartstikke leuk hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Beloof jezelf dat je twee uurtjes doet, dan is het zo voorbij
Zijn dat nou de zenuwen of omdat er iets 'moet'.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Meestal na een uurtje vinnik het hartstikke leuk hoorMaar die uren ervoor.......
Nou dan begin je alvast gewoon.....?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Meestal na een uurtje vinnik het hartstikke leuk hoorMaar die uren ervoor.......
Pure zenuwen...............mijn maag draait zowat om...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn dat nou de zenuwen of omdat er iets 'moet'.
ECHTE artiesten??? Kom nou, jij bent onze held, ons idool, ons licht in de branding!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Pure zenuwen...............mijn maag draait zowat om...
(Ik heb 'vroeger' veel met ECHTE artiesten gewerkt en het schijnt
een veel voorkomend iets te zijn. Die staan soms echt te kotsen
voor ze opmoeten. Dus het zal er wel bij horen.......)
Ze zeggen dat het een hobby is...............................quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:16 schreef Dementor het volgende:
Maar Peet trek je het dan nog wel iedere week?
Uw krakende locomotief op roestige rails...................................komt meer in de buurtquote:
Als ie maar gaat rijdenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Uw krakende locomotief op roestige rails...................................komt meer in de buurt
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:17 schreef PeterNB het volgende:
Ze zeggen dat het een hobby is...............................![]()
Ik kijk er de hele week naar uit, maar o wee als het vrijdag wordt...........
Ik kan er gelukkig zelf ook hard om lachen. Ik weet dat het wel goedkomt,quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lach wel, maar ik kan het me voorstellen hoor.
Precies. Het is en blijft amateurradio waarin van alles kan gebeuren... inclusief een presentator die een appelflauwte krijgt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik kan er gelukkig zelf ook hard om lachen. Ik weet dat het wel goedkomt,
en komt het niet goed dan komt het niet goed. Toch ?![]()
![]()
Ik weet het, ik weet het. Maar toch ben ik misselijk en heb ik er de kracht nu effe niet voor...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:22 schreef beequeen het volgende:
Valt toch allemaal wel mee gekkie, gaat tot nu toe iedere vrijdag toppie hoor.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Het is en blijft amateurradio waarin van alles kan gebeuren... inclusief een presentator die een appelflauwte krijgt.
Dan weet ik in ieder geval dat ik niet alleen dood lig te gaan. Ik verwacht van jullie welquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:25 schreef Disana het volgende:
inclusief een presentator die een appelflauwte krijgt.
Ja hoor, we willen het allemaal tot in detail horen. En als je nog even snel een webcam installeert, dan kunnen we je zelfs later vertellen how cute de ziekenbroeders waren.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dan weet ik in ieder geval dat ik niet alleen dood lig te gaan. Ik verwacht van jullie wel
dat je 112 belt![]()
Ja daaahaaaaaagquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:28 schreef Disana het volgende:
En als je nog even snel een webcam installeert
Oh jee, ik wil wel bellen hoor maar weet niet alles van bijen en honing. Ik hoop dat Vic dan thuis is, misschien kan hij het dan overnemen of souffleren.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:25 schreef PeterNB het volgende:
Bel jij ook vanavond ? Ik wou het namelijk eens over bijen hebben, na de uitzending van de
Keuringsdienst Van Waarde gisterenavond. Er zijn me 2 dingen nog niet duidelijk.
Jij bent echt ergquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:28 schreef Disana het volgende:
Ja hoor, we willen het allemaal tot in detail horen. En als je nog even snel een webcam installeert, dan kunnen we je zelfs later vertellen how cute de ziekenbroeders waren.
En dat ik dan morgen op GeenStijl sta.............................. needankjequote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:38 schreef Disana het volgende:
Is toch gewoon goede radio? Presentator wordt afgevoerd, bellers lulden zijn oren eraf.
En Danny en yvonne stellen een onderzoek in naar de schuldigen. Groepsban, 10 voor de prijs van 1.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En dat ik dan morgen op GeenStijl sta.............................. needankje
Kunnen ze me nou niet alvast bannen ????? Dan kom ik de avond wat rustiger doorquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
En Danny en yvonne stellen een onderzoek in naar de schuldigen. Groepsban, 10 voor de prijs van 1.
Ik ga het even vragen. Wat is je misdaad? Nee wacht, ik verzin zelf wel watquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kunnen ze me nou niet alvast bannen ????? Dan kom ik de avond wat rustiger door
Gewoon een "bathtub" plaatsen, dan lig je eraf.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kunnen ze me nou niet alvast bannen ????? Dan kom ik de avond wat rustiger door
Ah, de vrijdagavond-hulptroepen zijn gearriveerd.quote:
Jij BENT honing, zo zoet en heerlijk..............oh shit het is nog geen nacht....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:55 schreef Dementor het volgende:
Ik weet vast wel iets te vertellen over honing.
Mmmmm, ik heb hier wel 'ijsmeis and 1 cup.avi' Zou dat ook genoeg zijn voor een ban ??quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon een "bathtub" plaatsen, dan lig je eraf.
Ik heb m'n broodtrommeltje meegenomenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, de vrijdagavond-hulptroepen zijn gearriveerd.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jij BENT honing, zo zoet en heerlijk..............oh shit het is nog geen nacht....
Er zijn genoeg stoelen over, en de koffie staat ook klaar. Voorwaarde is wel dat je vanavond meeluistert naar Peters PrietjePraatShow en ook zelf belt zodat we je kunnen horen:quote:
Weet ik eigenlijk niet. Je zou er op kunnen gokken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mmmmm, ik heb hier wel 'ijsmeis and 1 cup.avi' Zou dat ook genoeg zijn voor een ban ??
Shit, ik open hem net, krijg ik 'Bareback Mountain' te zien......................nix geen ijsmeisquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Je zou er op kunnen gokken.
Remlof heeft de directe beschikking over een banknop, en hij gaat hier zijn broodtrommeltje leegpeuzelen, dus...
Service unavailablequote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn genoeg stoelen over, en de koffie staat ook klaar. Voorwaarde is wel dat je vanavond meeluistert naar Peters PrietjePraatShow en ook zelf belt zodat we je kunnen horen:
telefoon: 06 3031 94 98 vanaf 21 uur
Laat vanavond maar een geluidsfragmentje horen van dat Bareback Mountain, dat kan zonder enig banrisico.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Shit, ik open hem net, krijg ik 'Bareback Mountain' te zien......................nix geen ijsmeis
Hier een gereed maar ik hoor niksquote:
Bij "gereed " zou je toch íets moeten horenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hier een gereed maar ik hoor niks.
Dat zou eea kunnen verklaren.quote:
Oi! Als jullie het leuk vinden, hier staat een bannertje voor in de OP evt.quote:
23:00.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:16 schreef blomst het volgende:
Hoelaat begint de uitzending vanavond????
Ja hè!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:09 schreef Dementor het volgende:
Gert, ik ben Weeds aan het kijken en het is tof.
Yeah.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hè!
Geweldige combinatie tussen botte grappen, hilarische verhaallijnen, en dan ineens is het weer even seireus.. Uitstekende acteurs en een fijne MILF.
Ow jaquote:
Het buitje is hier aangekomenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:10 schreef Manu82 het volgende:
Er is 1 klein fucking wolkje op buienradar en waar moet dat fuckding overheen vliegen?
Hier
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:28 schreef blomst het volgende:
[..]
dan pas, ik dacht rond 2100uur, of is 23.00uur you bel tijd
Hier nu ook alweer, klein buitje, richting Remlof nuquote:
Da's een uurtje of 20, Dementor.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:28 schreef Dementor het volgende:
Ik kijk nu alles achter elkaar hoor Gert.
Neuh, rechte lijn over Nijmegen naar het noordwestenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hier nu ook alweer, klein buitje, richting Remlof nu.
Damn je hebt nog gelijk ookquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:32 schreef remlof het volgende:
Neuh, rechte lijn over Nijmegen naar het noordwesten
Ik vind het ongedwongene van dit alles juist wel leuk... geboren uit de COS, nog in ontwikkeling, een presentator die van te voren onpasselijk isquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:12 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Oi! Als jullie het leuk vinden, hier staat een bannertje voor in de OP evt.
Als er iemand uit wilt of bij moet, graag even ava posten, ben nu eerst even boodschappen doen.
Je wordt in het ootje en bij de neus genomen, remlof... het is 21 uur. De presentator hangt tot die tijd boven de toiletpot, maar daarna komt alles goed.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja
Of is het nu 23u? En wtf is er te horen dan, is het intressanter dan Met Het Oog Op Morgen?
Wacht! ik zet het in italic!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ongedwongene van dit alles juist wel leuk... geboren uit de COS, nog in ontwikkeling, een presentator die van te voren onpasselijk is![]()
Als ik er vanavond toevallig een open, dan plaats ik hem wel.
Zou dat italic als een soort bezwering werken, denk je? Dat Peter zich ineens fris en fruitig als een meloentje voelt? De arme ziel.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wacht! ik zet het in italic!
Ik vind het ongedwongene van dit alles juist wel leuk... geboren uit de COS, nog in ontwikkeling, een presentator die van te voren onpasselijk is![]()
Nog een half emmertje en mijn maag is leeg !!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou dat italic als een soort bezwering werken, denk je? Dat Peter zich ineens fris en fruitig als een meloentje voelt? De arme ziel.
Als ik nu mocht kiezen tussen 'de show' of 'voor jouw showen in mijn motorlaarzen'quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:49 schreef Dementor het volgende:
En anders ga je maar met alleen je motorlaarzen aan op een weegschaal staan.
De verbinding moet geen probleem zijn, ik kan tot 70 luisteraars vlekkeloos 'bedienen'quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:55 schreef noekje het volgende:
Peter, ik ga vanavond aandachtig luisteren! Mijn eerste keer dat ik er dan écht bij ben met hopelijk een verbinding. Leuk!
jeetje wat cool !!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:12 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Oi! Als jullie het leuk vinden, hier staat een bannertje voor in de OP evt.
Als er iemand uit wilt of bij moet, graag even ava posten, ben nu eerst even boodschappen doen.
Welkom thuis Noekje!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:55 schreef noekje het volgende:
Peter, ik ga vanavond aandachtig luisteren! Mijn eerste keer dat ik er dan écht bij ben met hopelijk een verbinding. Leuk!
peter ik heb je een pm gestuurdquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als ik nu mocht kiezen tussen 'de show' of 'voor jouw showen in mijn motorlaarzen'
wist ik het wel![]()
![]()
Ik had al een openingsnummer klaar staan, maar we gaan die van jou er gewoonquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
peter ik heb je een pm gestuurd![]()
lijkt me leuk als openingsnummer....... misschien kan je dan effe bijkomen van de zenuwen
alléén als je hem leuk vindt dan hé
Ehm..even denken hoor.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welkom thuis Noekje!![]()
Ga je trouwens nog op wintersport dit jaar?
Hoi Noekje welkom thuisquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:55 schreef noekje het volgende:
I am not into poetry.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Does that bell mean there will be a gedichie tonight for your beloved Smashy ????
Ha Sporti, leuk dat je weer meeschrijft!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:09 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hoi Noekje welkom thuisIk verheug me ook op de show!
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik had al een openingsnummer klaar staan, maar we gaan die van jou er gewoon
ingooien. Het is JULLIE show he![]()
![]()
Nee we doen de PJ-versie welquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je hebt ook de ''gewone versie die stuur ik ook nog effe''
Je maakt me wel erg nieuwsgierig nuquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[., als mijn griekje een beetje ''springerig'' is
loop ie dat altijd te zingen
if you know what i mean
Je bent nu al hyper, dat gaat wat worden vanavond.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
je hebt ook de ''gewone versie die stuur ik ook nog effe''
alléén als je hem leukt vindt doen hoor, als mijn griekje een beetje ''springerig'' is
loop ie dat altijd te zingen
if you know what i mean
Dat stoort toch niet tijdens de uitzending hè?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:13 schreef PeterNB het volgende:
Met dank aan het zomercarnaval...................
Met wilde apres ski verhalen? Misschien wel. Bij deze dan al mijn excuses voor mijn vermoeide grafstem, die al vanaf gistermorgen 7.00 uur dienst doet, mocht ik bellen.quote:
Het is (hoop ik) alleen maar het inregelen van het geluid, maar het ging netquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat stoort toch niet tijdens de uitzending hè?![]()
Never mind, gewoon bellen als Fan aan de foon hangt, de combi valt heul niet op hoor.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:17 schreef noekje het volgende:
Met wilde apres ski verhalen? Misschien wel. Bij deze dan al mijn excuses voor mijn vermoeide grafstem, die al vanaf gistermorgen 7.00 uur dienst doet, mocht ik bellen.
jeeetje bolle waar heb jij het nou over ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:19 schreef Dementor het volgende:
Gert, waarom laat ze zich nemen in een steegje op klaarlichte dag door een een latino terwijl ze ook de wagen in reverse had kunnen zetten om zo vol gas die kerel de weg op te rammen?
Help me out here.
Als je dan iemand steeds, 'is ook, is ook!' hoort zeggen. Dat ben ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Never mind, gewoon bellen als Fan aan de foon hangt, de combi valt heul niet op hoor.![]()
Peet kan 5 bellers ineens handelen, ja ja.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jeeetje bolle waar heb jij het nou over ?![]()
en over wie?
o god jullie hebben te hoge verwachtingen van mequote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Never mind, gewoon bellen als Fan aan de foon hangt, de combi valt heul niet op hoor.![]()
Peet kan 5 bellers ineens handelen, ja ja.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je dan iemand steeds, 'is ook, is ook!' hoort zeggen. Dat ben ik.
Jaap.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Fan? Klets jij het eerste uur vol? Dan probeer ik iemand zover te krijgen dat hij ook ff belt
Wie het is is nog een verrassing.
Volgens mij is het nog steeds Peters show, of vergis ik me nu?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Fan? Klets jij het eerste uur vol? Dan probeer ik iemand zover te krijgen dat hij ook ff belt
Peter R de Vriesquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja, dat is een vergissing.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog steeds Peters show, of vergis ik me nu?
nee is ook.....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog steeds Peters show, of vergis ik me nu?
Neeeee!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee is ook.....
ik ga me inhouden hoor ik bel 1x
maardan heul langquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee is ook.....
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:25 schreef PeterNB het volgende:
Oeps, ik had de eerste plaat trouwens al aan Disana beloofd.............
Dus fan: zeg tegen je griekje effe dat het de tweede plaat wordt ! (alvorens
hij op de verkeerde plaat gaat staan te hopsen![]()
)
Doe je voorzichtigquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o god jullie hebben te hoge verwachtingen van me![]()
keb geen ideeeeeeee waar ik het over moet gaan hebben maar ja we zien wel weer
Tof!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ik er vanavond toevallig een open, dan plaats ik hem wel.
Nee joh, was niet tegen jou maar tegen LS, die de hele avond geloof ik al wil indelenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee is ook.....
Oooooh, je belt van 21.00 t/m 24.00 en hangt gewoon niet op. geintje hoor, je bent beregezellig aan de foon.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nee is ook.....
Het zou leuk zijn als de luisteraars met een vraag voor 'de verassing' bellen mochtquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Duh, één keer drie uur lang valt ook niet mee.....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
daarom bel ik maar 1xdaarna ben ik te hyper
oquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, was niet tegen jou maar tegen LS, die de hele avond geloof ik al wil indelen
Ah joh, je was gewoon door je angst heen, dat was het. Heb je trouwens die vieze kaart al aan je broer verstuurd?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o![]()
maar mijn plan was wel maar 1x te bellen, bij het terugluisteren schaamde ik me kapot van had wel 5x gebeld ofzo
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oooooh, je belt van 21.00 t/m 24.00 en hangt gewoon niet op. geintje hoor, je bent beregezellig aan de foon.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah joh, je was gewoon door je angst heen, dat was het. Heb je trouwens die vieze kaart al aan je broer verstuurd?
Vals. Gun die jongen zijn rust nu het nog kan.quote:
Oooooh!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vals. Gun die jongen zijn rust nu het nog kan.![]()
Geweldig!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:28 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Tof!![]()
@ Dementor: ze staat erbij hoor
Nieuwste versie hier
En dan belt hij om te vragen of jij het bentquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
morgen ligt ie op zijn deurmat
méén je dat nou, man je bent harstikke goed !quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zit tegen het kotsen aan..................... maar ja, hoort erbij zullen we maar zeggen
No mercy fan!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
méén je dat nou, man je bent harstikke goed !
en wij zijn het maar hoor
gossie
Zeg, ben jij niet die DJ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:34 schreef PeterNB het volgende:
Ploatjie van de studio voor vanavond (zelfde als vorige week, maar ik heb het nu opgeruimd)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen heeft Peter al een strip valeriaantabletten achter z'n kiezen
Ik zie de broodnodige asbak niet, tenzij het dat dingetje rechts is?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:34 schreef PeterNB het volgende:
Ploatjie van de studio voor vanavond (zelfde als vorige week, maar ik heb het nu opgeruimd)
[ afbeelding ]
Mooi NZ, ik geniet van de banner en de mooie ava's die je maakt.quote:
En drinken, goed blijven drinken! Denk aan de vocht.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie de broodnodige asbak niet, tenzij het dat dingetje rechts is?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan belt hij om te vragen of jij het bent
Dat is 'on purpose' Ik hoop dat iedereen ligt te slapen alvorens het 21h is !!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Anyway, op dit moment lekkere achtergrondmuziek....wordt er wel lomig van
Dat is inderdaad dat kleine rotdingetje rechtsnaast het scherm jaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Valse hoop, Fan staat stijf van de adrenaline...die gaat op zeker twee volle telefoonbatterijladingen aan die foon hangenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat is 'on purpose' Ik hoop dat iedereen ligt te slapen alvorens het 21h is !!!!
Das een boeddha asbak volgens mij. Is Peet gelovig?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:35 schreef Disana het volgende:
Nee dat is een asbak met Jezus Christus !!! Ja ik geloof in de overleving van Jezus.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das een boeddha asbak volgens mij. Is Peet gelovig?
Vorige week twee keer gedaan, laat het nu over aan derdenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:39 schreef noekje het volgende:
Ga jij nog bellen, Nmns?
Dat is gewoon gezonde spanning.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom ben je eigenlijk zo zenuwachtig Peter?
Je doet het altijd verdomd goed.
Dat is de drank hoor waar je lomig van wordtquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Anyway, op dit moment lekkere achtergrondmuziek....wordt er wel lomig van
Oh god... Heb je trouwens nog een paragnost in de aanbieding? Die Ali Osram met die reikimeester was ook zo leuk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee dat is een asbak met Jezus Christus !!! Ja ik geloof in de overleving van Jezus.
We gaan vandaag beginnen en eindigen met een gebed, en ik wou rond half elf een
klein preekje gaan doen. Is dat wat ?
M'n laatste alcoholische versnapering dateert van minimaal één maand terug, te weten één blikje Heinikenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is de drank hoor waar je lomig van wordt
Wat heb jij gezegd dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vorige week twee keer gedaan, laat het nu over aan derden
Wederom: onder voorbehoud: we hebben de twee paragnosten van honeybunney nogquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh god... Heb je trouwens nog een paragnost in de aanbieding? Die Ali Osram met die reikimeester was ook zo leuk.
ik ga niet als eerste bellen hoor , écht écht niet, was vorige week al zoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier uw lokale reporter uit A'dam Noord.....Fan, die van het eerste uur, boven op het nieuws....
Ik had de (verkeerde) oplossing voor het goede raadsel, maar je kunt het terug luisteren, Tipsch heeft het ergens op i-net gezetquote:
Oh jee, ik ben een atheist dus bid niet mee, sorry.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:40 schreef PeterNB het volgende:
Nee dat is een asbak met Jezus Christus !!! Ja ik geloof in de overleving van Jezus.
We gaan vandaag beginnen en eindigen met een gebed, en ik wou rond half elf een
klein preekje gaan doen. Is dat wat ?
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vorige week twee keer gedaan, laat het nu over aan derden
Dennix, gaat ie eindelijk knallen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:45 schreef PeterNB het volgende:
Dit geloven jullie niet: ik krijg zojuist een HELE BIJZONDERE primeur binnen via de email !!!!!
Ik ga nog niets verklappen maar het is de nieuwe single van een goudenkooi-bewoner !!!!!!!
Toch niet van Brian he?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:45 schreef PeterNB het volgende:
Dit geloven jullie niet: ik krijg zojuist een HELE BIJZONDERE primeur binnen via de email !!!!!
Ik ga nog niets verklappen maar het is de nieuwe single van een goudenkooi-bewoner !!!!!!!
Heb je er ook beeld bij? want daar schijnt mogelijk een slapende fokker in mee te spelen pietjepuck of pceend, die twee haal ik altijd door elkaar.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:45 schreef PeterNB het volgende:
Ojee dat was van Dennis toch opname in het vondelpark waar PP toevallig lag te pitten?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:49 schreef blomst het volgende:
[..]
Heb je er ook beeld bij? want daar schijnt mogelijk een slapende fokker in mee te spelen pietjepuck of pceend, die twee haal ik altijd door elkaar.
Nope, dat was PC Eend en hij had nog wel uitslaapdag.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:51 schreef Sporti het volgende:
Ojee dat was van Dennis toch opname in het vondelpark waar PP toevallig lag te pitten?
Nee ik krijg het zojuist als mp3 binnen via de mail. Er staat alleen wat summiere informatie bij.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:49 schreef blomst het volgende:
[..]
Heb je er ook beeld bij? want daar schijnt mogelijk een slapende fokker in mee te spelen pietjepuck of pceend, die twee haal ik altijd door elkaar.
http://92.48.87.11:8040/quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:55 schreef blomst het volgende:
krijgen we nog eens de linkjes van de ppps?
Wat kut nou, dat 't een praatprogramma isquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee ik krijg het zojuist als mp3 binnen via de mail. Er staat alleen wat summiere informatie bij.
ik heb deze opstaan http://mixstream.net/stream/473/listen.asxquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:55 schreef blomst het volgende:
krijgen we nog eens de linkjes van de ppps?
ja deze is beterquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dankjequote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het scijnt zo VERS te zijn dat NIEMAND dat nog heeft, dus ik wil graag de eerstequote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat kut nou, dat 't een praatprogramma is![]()
Peter succes en sterkte nog 1 minuutquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het scijnt zo VERS te zijn dat NIEMAND dat nog heeft, dus ik wil graag de eerste
zijn die deze primeur gaat draaien !
Zie je wel je bent je zenuwen nu al te boven dankzij dit spetterende nieuws.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:59 schreef PeterNB het volgende:
Het scijnt zo VERS te zijn dat NIEMAND dat nog heeft, dus ik wil graag de eerste
zijn die deze primeur gaat draaien !
Ik kan heul niet rappen en als ik naar de tekst luister is hij meer voor D-tor.quote:
Ik had hem voor jou aangevraagd. Weet je niet meer hoe vaak je favorietjes Nadia en Amanda dit zongen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan heul niet rappen en als ik naar de tekst luister is hij meer voor D-tor.
Oh shit, dat is ook zo . The two ho's.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:05 schreef Disana het volgende:
Ik had hem voor jou aangevraagd. Weet je niet meer hoe vaak je favorietjes Nadia en Amanda dit zongen?
Ik ben ff wegquote:
Ah, schoon wijfken, blijf toch hier.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ff weg
Tot (01:00) uur.. Zie ava
Meter maid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |