quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:25 schreef PeterNB het volgende:
Oeps, ik had de eerste plaat trouwens al aan Disana beloofd.............
Dus fan: zeg tegen je griekje effe dat het de tweede plaat wordt ! (alvorens
hij op de verkeerde plaat gaat staan te hopsen![]()
)
Doe je voorzichtigquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o god jullie hebben te hoge verwachtingen van me![]()
keb geen ideeeeeeee waar ik het over moet gaan hebben maar ja we zien wel weer
Tof!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ongedwongene van dit alles juist wel leuk... geboren uit de COS, nog in ontwikkeling, een presentator die van te voren onpasselijk is![]()
Als ik er vanavond toevallig een open, dan plaats ik hem wel.
Nee joh, was niet tegen jou maar tegen LS, die de hele avond geloof ik al wil indelenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee is ook.....
ik ga me inhouden hoor ik bel 1x
Oooooh, je belt van 21.00 t/m 24.00 en hangt gewoon niet op. geintje hoor, je bent beregezellig aan de foon.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nee is ook.....
ik ga me inhouden hoor ik bel 1x
Het zou leuk zijn als de luisteraars met een vraag voor 'de verassing' bellen mochtquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Fan? Klets jij het eerste uur vol? Dan probeer ik iemand zover te krijgen dat hij ook ff belt
Wie het is is nog een verrassing.
Duh, één keer drie uur lang valt ook niet mee.....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
daarom bel ik maar 1xdaarna ben ik te hyper
oquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, was niet tegen jou maar tegen LS, die de hele avond geloof ik al wil indelen
Ah joh, je was gewoon door je angst heen, dat was het. Heb je trouwens die vieze kaart al aan je broer verstuurd?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o![]()
maar mijn plan was wel maar 1x te bellen, bij het terugluisteren schaamde ik me kapot van had wel 5x gebeld ofzo
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oooooh, je belt van 21.00 t/m 24.00 en hangt gewoon niet op. geintje hoor, je bent beregezellig aan de foon.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah joh, je was gewoon door je angst heen, dat was het. Heb je trouwens die vieze kaart al aan je broer verstuurd?
Vals. Gun die jongen zijn rust nu het nog kan.quote:
Oooooh!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vals. Gun die jongen zijn rust nu het nog kan.![]()
Geweldig!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:28 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Tof!![]()
@ Dementor: ze staat erbij hoor
Nieuwste versie hier
En dan belt hij om te vragen of jij het bentquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
morgen ligt ie op zijn deurmat
méén je dat nou, man je bent harstikke goed !quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zit tegen het kotsen aan..................... maar ja, hoort erbij zullen we maar zeggen
No mercy fan!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
méén je dat nou, man je bent harstikke goed !
en wij zijn het maar hoor
gossie
Zeg, ben jij niet die DJ?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:34 schreef PeterNB het volgende:
Ploatjie van de studio voor vanavond (zelfde als vorige week, maar ik heb het nu opgeruimd)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen heeft Peter al een strip valeriaantabletten achter z'n kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |