Ik zie de broodnodige asbak niet, tenzij het dat dingetje rechts is?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:34 schreef PeterNB het volgende:
Ploatjie van de studio voor vanavond (zelfde als vorige week, maar ik heb het nu opgeruimd)
[ afbeelding ]
Mooi NZ, ik geniet van de banner en de mooie ava's die je maakt.quote:
En drinken, goed blijven drinken! Denk aan de vocht.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie de broodnodige asbak niet, tenzij het dat dingetje rechts is?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:33 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan belt hij om te vragen of jij het bent
Dat is 'on purpose' Ik hoop dat iedereen ligt te slapen alvorens het 21h is !!!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Anyway, op dit moment lekkere achtergrondmuziek....wordt er wel lomig van
Dat is inderdaad dat kleine rotdingetje rechtsnaast het scherm jaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Valse hoop, Fan staat stijf van de adrenaline...die gaat op zeker twee volle telefoonbatterijladingen aan die foon hangenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat is 'on purpose' Ik hoop dat iedereen ligt te slapen alvorens het 21h is !!!!
Das een boeddha asbak volgens mij. Is Peet gelovig?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:35 schreef Disana het volgende:
Nee dat is een asbak met Jezus Christus !!! Ja ik geloof in de overleving van Jezus.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das een boeddha asbak volgens mij. Is Peet gelovig?
Vorige week twee keer gedaan, laat het nu over aan derdenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:39 schreef noekje het volgende:
Ga jij nog bellen, Nmns?
Dat is gewoon gezonde spanning.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom ben je eigenlijk zo zenuwachtig Peter?
Je doet het altijd verdomd goed.
Dat is de drank hoor waar je lomig van wordtquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Anyway, op dit moment lekkere achtergrondmuziek....wordt er wel lomig van
Oh god... Heb je trouwens nog een paragnost in de aanbieding? Die Ali Osram met die reikimeester was ook zo leuk.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee dat is een asbak met Jezus Christus !!! Ja ik geloof in de overleving van Jezus.
We gaan vandaag beginnen en eindigen met een gebed, en ik wou rond half elf een
klein preekje gaan doen. Is dat wat ?
M'n laatste alcoholische versnapering dateert van minimaal één maand terug, te weten één blikje Heinikenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is de drank hoor waar je lomig van wordt
Wat heb jij gezegd dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vorige week twee keer gedaan, laat het nu over aan derden
Wederom: onder voorbehoud: we hebben de twee paragnosten van honeybunney nogquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh god... Heb je trouwens nog een paragnost in de aanbieding? Die Ali Osram met die reikimeester was ook zo leuk.
ik ga niet als eerste bellen hoor , écht écht niet, was vorige week al zoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier uw lokale reporter uit A'dam Noord.....Fan, die van het eerste uur, boven op het nieuws....
Ik had de (verkeerde) oplossing voor het goede raadsel, maar je kunt het terug luisteren, Tipsch heeft het ergens op i-net gezetquote:
Oh jee, ik ben een atheist dus bid niet mee, sorry.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:40 schreef PeterNB het volgende:
Nee dat is een asbak met Jezus Christus !!! Ja ik geloof in de overleving van Jezus.
We gaan vandaag beginnen en eindigen met een gebed, en ik wou rond half elf een
klein preekje gaan doen. Is dat wat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |