Het is weer 18h geweest, het punt waarin ik er ZO geen zin in heb................quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Het station waarnaar ook malloten bellen
Beloof jezelf dat je twee uurtjes doet, dan is het zo voorbijquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het is weer 18h geweest, het punt waarin ik er ZO geen zin in heb................
Meestal na een uurtje vinnik het hartstikke leuk hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Beloof jezelf dat je twee uurtjes doet, dan is het zo voorbij
Zijn dat nou de zenuwen of omdat er iets 'moet'.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Meestal na een uurtje vinnik het hartstikke leuk hoorMaar die uren ervoor.......
Nou dan begin je alvast gewoon.....?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Meestal na een uurtje vinnik het hartstikke leuk hoorMaar die uren ervoor.......
Pure zenuwen...............mijn maag draait zowat om...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn dat nou de zenuwen of omdat er iets 'moet'.
ECHTE artiesten??? Kom nou, jij bent onze held, ons idool, ons licht in de branding!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Pure zenuwen...............mijn maag draait zowat om...
(Ik heb 'vroeger' veel met ECHTE artiesten gewerkt en het schijnt
een veel voorkomend iets te zijn. Die staan soms echt te kotsen
voor ze opmoeten. Dus het zal er wel bij horen.......)
Ze zeggen dat het een hobby is...............................quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:16 schreef Dementor het volgende:
Maar Peet trek je het dan nog wel iedere week?
Uw krakende locomotief op roestige rails...................................komt meer in de buurtquote:
Als ie maar gaat rijdenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Uw krakende locomotief op roestige rails...................................komt meer in de buurt
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:17 schreef PeterNB het volgende:
Ze zeggen dat het een hobby is...............................![]()
Ik kijk er de hele week naar uit, maar o wee als het vrijdag wordt...........
Ik kan er gelukkig zelf ook hard om lachen. Ik weet dat het wel goedkomt,quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik lach wel, maar ik kan het me voorstellen hoor.
Precies. Het is en blijft amateurradio waarin van alles kan gebeuren... inclusief een presentator die een appelflauwte krijgt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik kan er gelukkig zelf ook hard om lachen. Ik weet dat het wel goedkomt,
en komt het niet goed dan komt het niet goed. Toch ?![]()
![]()
Ik weet het, ik weet het. Maar toch ben ik misselijk en heb ik er de kracht nu effe niet voor...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:22 schreef beequeen het volgende:
Valt toch allemaal wel mee gekkie, gaat tot nu toe iedere vrijdag toppie hoor.![]()
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Het is en blijft amateurradio waarin van alles kan gebeuren... inclusief een presentator die een appelflauwte krijgt.
Dan weet ik in ieder geval dat ik niet alleen dood lig te gaan. Ik verwacht van jullie welquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:25 schreef Disana het volgende:
inclusief een presentator die een appelflauwte krijgt.
Ja hoor, we willen het allemaal tot in detail horen. En als je nog even snel een webcam installeert, dan kunnen we je zelfs later vertellen how cute de ziekenbroeders waren.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dan weet ik in ieder geval dat ik niet alleen dood lig te gaan. Ik verwacht van jullie wel
dat je 112 belt![]()
Ja daaahaaaaaagquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:28 schreef Disana het volgende:
En als je nog even snel een webcam installeert
Oh jee, ik wil wel bellen hoor maar weet niet alles van bijen en honing. Ik hoop dat Vic dan thuis is, misschien kan hij het dan overnemen of souffleren.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:25 schreef PeterNB het volgende:
Bel jij ook vanavond ? Ik wou het namelijk eens over bijen hebben, na de uitzending van de
Keuringsdienst Van Waarde gisterenavond. Er zijn me 2 dingen nog niet duidelijk.
Jij bent echt ergquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:28 schreef Disana het volgende:
Ja hoor, we willen het allemaal tot in detail horen. En als je nog even snel een webcam installeert, dan kunnen we je zelfs later vertellen how cute de ziekenbroeders waren.
En dat ik dan morgen op GeenStijl sta.............................. needankjequote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:38 schreef Disana het volgende:
Is toch gewoon goede radio? Presentator wordt afgevoerd, bellers lulden zijn oren eraf.
En Danny en yvonne stellen een onderzoek in naar de schuldigen. Groepsban, 10 voor de prijs van 1.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En dat ik dan morgen op GeenStijl sta.............................. needankje
Kunnen ze me nou niet alvast bannen ????? Dan kom ik de avond wat rustiger doorquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
En Danny en yvonne stellen een onderzoek in naar de schuldigen. Groepsban, 10 voor de prijs van 1.
Ik ga het even vragen. Wat is je misdaad? Nee wacht, ik verzin zelf wel watquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kunnen ze me nou niet alvast bannen ????? Dan kom ik de avond wat rustiger door
Gewoon een "bathtub" plaatsen, dan lig je eraf.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kunnen ze me nou niet alvast bannen ????? Dan kom ik de avond wat rustiger door
Ah, de vrijdagavond-hulptroepen zijn gearriveerd.quote:
Jij BENT honing, zo zoet en heerlijk..............oh shit het is nog geen nacht....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:55 schreef Dementor het volgende:
Ik weet vast wel iets te vertellen over honing.
Mmmmm, ik heb hier wel 'ijsmeis and 1 cup.avi' Zou dat ook genoeg zijn voor een ban ??quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon een "bathtub" plaatsen, dan lig je eraf.
Ik heb m'n broodtrommeltje meegenomenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, de vrijdagavond-hulptroepen zijn gearriveerd.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jij BENT honing, zo zoet en heerlijk..............oh shit het is nog geen nacht....
Er zijn genoeg stoelen over, en de koffie staat ook klaar. Voorwaarde is wel dat je vanavond meeluistert naar Peters PrietjePraatShow en ook zelf belt zodat we je kunnen horen:quote:
Weet ik eigenlijk niet. Je zou er op kunnen gokken.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mmmmm, ik heb hier wel 'ijsmeis and 1 cup.avi' Zou dat ook genoeg zijn voor een ban ??
Shit, ik open hem net, krijg ik 'Bareback Mountain' te zien......................nix geen ijsmeisquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Je zou er op kunnen gokken.
Remlof heeft de directe beschikking over een banknop, en hij gaat hier zijn broodtrommeltje leegpeuzelen, dus...
Service unavailablequote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Er zijn genoeg stoelen over, en de koffie staat ook klaar. Voorwaarde is wel dat je vanavond meeluistert naar Peters PrietjePraatShow en ook zelf belt zodat we je kunnen horen:
http://92.48.87.11:8040/
Windows Media Player http://mixstream.net/stream/473/listen.asx
Real Player http://mixstream.net/stream/473/listen.ram
Default player http://mixstream.net/stream/473/listen.m3u
Winamp / iTunes http://mixstream.net/stream/473/listen.pls
Port 80 (Winamp) http://mixstream.net/stream/473/listen:80
telefoon: 06 3031 94 98 vanaf 21 uur
Laat vanavond maar een geluidsfragmentje horen van dat Bareback Mountain, dat kan zonder enig banrisico.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Shit, ik open hem net, krijg ik 'Bareback Mountain' te zien......................nix geen ijsmeis
Hier een gereed maar ik hoor niksquote:
Bij "gereed " zou je toch íets moeten horenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hier een gereed maar ik hoor niks.
Dat zou eea kunnen verklaren.quote:
Oi! Als jullie het leuk vinden, hier staat een bannertje voor in de OP evt.quote:
23:00.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:16 schreef blomst het volgende:
Hoelaat begint de uitzending vanavond????
Ja hè!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:09 schreef Dementor het volgende:
Gert, ik ben Weeds aan het kijken en het is tof.
Yeah.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hè!
Geweldige combinatie tussen botte grappen, hilarische verhaallijnen, en dan ineens is het weer even seireus.. Uitstekende acteurs en een fijne MILF.
Ow jaquote:
Het buitje is hier aangekomenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:10 schreef Manu82 het volgende:
Er is 1 klein fucking wolkje op buienradar en waar moet dat fuckding overheen vliegen?
Hier
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:28 schreef blomst het volgende:
[..]
dan pas, ik dacht rond 2100uur, of is 23.00uur you bel tijd
Hier nu ook alweer, klein buitje, richting Remlof nuquote:
Da's een uurtje of 20, Dementor.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:28 schreef Dementor het volgende:
Ik kijk nu alles achter elkaar hoor Gert.
Neuh, rechte lijn over Nijmegen naar het noordwestenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hier nu ook alweer, klein buitje, richting Remlof nu.
Damn je hebt nog gelijk ookquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:32 schreef remlof het volgende:
Neuh, rechte lijn over Nijmegen naar het noordwesten
Ik vind het ongedwongene van dit alles juist wel leuk... geboren uit de COS, nog in ontwikkeling, een presentator die van te voren onpasselijk isquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:12 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Oi! Als jullie het leuk vinden, hier staat een bannertje voor in de OP evt.
Als er iemand uit wilt of bij moet, graag even ava posten, ben nu eerst even boodschappen doen.
Je wordt in het ootje en bij de neus genomen, remlof... het is 21 uur. De presentator hangt tot die tijd boven de toiletpot, maar daarna komt alles goed.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja
Of is het nu 23u? En wtf is er te horen dan, is het intressanter dan Met Het Oog Op Morgen?
Wacht! ik zet het in italic!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ongedwongene van dit alles juist wel leuk... geboren uit de COS, nog in ontwikkeling, een presentator die van te voren onpasselijk is![]()
Als ik er vanavond toevallig een open, dan plaats ik hem wel.
Zou dat italic als een soort bezwering werken, denk je? Dat Peter zich ineens fris en fruitig als een meloentje voelt? De arme ziel.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wacht! ik zet het in italic!
Ik vind het ongedwongene van dit alles juist wel leuk... geboren uit de COS, nog in ontwikkeling, een presentator die van te voren onpasselijk is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |