nee dat is een running gag tussen mij en de modsquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
TS wil mod worden.
Een paar van die nieuwelingen zijn ooit moderator geweestquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:37 schreef postmortum het volgende:
We heben nu 5 mods , waar ik op zich best tevreden mee ben , alleen zit een stelletje username ( o.a. Jarno, Kreator , copycat) die voorheen niet in klb de boel te verzieken door allerlei kuttopics te openen , ze kunnen het blijkbaar niet aan dat ze voorbij zijn gestreefd in de democratie die KLB heeft voortgebracht![]()
Ik klaag ook weleens over mods (lees Janetje) , maar ik doe dat nog wel altijd met respect voor het harde werk dat zij verrichten en open dus niet 200 topics om ze te pesten
Als ze het zoveel beter kunnen waarom kwamen ze dan eerst nooit hier en hebben ze niet gesolliciteerd als KLB mod ?![]()
Grtz Postmortum
je punt?quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Een paar van die nieuwelingen zijn ooit moderator geweest
Op een andere manier dring je niet door in die botte koppen, maw.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ze zijn inderdaad flauw bezig, te provocerend
Die 2 zijn net een paar dagen mod, wat een held ben je dan om ze dan meteen tot op 't bot af te branden door wat beginnersfoutjesquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:17 schreef Jarno het volgende:
Op een andere manier dring je niet door in die botte koppen, maw.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:02 schreef Jarno al het volgende:
Hoe lang blijft die inwerksmoes nog geldig eigenlijk? Meneer had het toch helemaal bedacht, wat er mankeerde aan KLB en hoe hij het wel even zou schoonvegen en aanpakken? Hij had toch al weken kunnen zien aankomen dat hij modje zou gaan worden? Waarom heeft hij dan alsnog een inwerkperiode van 6 weken nodig?
Ik ben het geweten van de crew en heb geen forum nodig.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:22 schreef jordeeeh het volgende:
Maar, wie is Jarno eigenlijk? Heb hem eigenlijk nooit in KLB zien posten..
Zie ninja-editquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben het geweten van de crew en heb geen forum nodig.
Ik zeg het niet snel, maar je zeikt, J.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:30 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik post hier nu met inmiddels mijn 2e username omdat ik mijn eerste zat was maar ik heb eigenlijk nog nooit met geen enkele post last gehad van een mod. Als je gewoon met een gezondverstand post heb je daar ook geen last van lijkt mij.
Je kan het ook gewoon een kans geven, falen gebeurd ook wel zonder julliequote:Op donderdag 24 juli 2008 20:17 schreef Jarno het volgende:
[..]
U gaat niet door voor de koelkastquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:26 schreef Chriz2k het volgende:
Jarno is een 40-jarige autist die nog bij zijn moeder woont, dit forum is zijn enige uitlaatklep!
En dat siert hem.
Nee hoor, maar dat was wel erg politiek correctquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:34 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Serieuze postings slaap verwekkend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |