plaatjequote:Op donderdag 24 juli 2008 13:53 schreef deepart het volgende:
Dat risico heb je als je via een man op internet besteld. Liever betrouwbare internet winkel... Maar met schoenen ga ik liever naar winkels.. Dan kan ik kijken of ze lekker zitten en of de maat goed is.
Gisteren nog kei vette schoene gekocht. Stijl, klasse.. maar toch met een tintje casual..
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:50 schreef dagdag het volgende:
van een of andere man uit italie
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:54 schreef right_turn het volgende:
Ik vind ze wel cool. Welke maat is het?
Eventjes googlen..quote:
Meneer C. Gabbana toevallig?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:50 schreef dagdag het volgende:
een of andere man uit italie
Daarom heb jij nooit punaniquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:04 schreef Strani het volgende:
Wie betaalt er nou 210 euro voor een stel veredelde slippers!![]()
Ik vind schoenen echt het minst belangrijke kledingstuk wat er bestaat, als het gaat om hoe het er uit moet zijn. Okay, op de stropdas na.
Helaas, zo'n bigfoot ben ik niet. Die verkoper heeft wel veel positieve recensies. Je klacht is nep!quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:10 schreef Gluckskafer het volgende: Aight
homies van de straat gebruiken geen interpunctiequote:Op donderdag 24 juli 2008 14:10 schreef Gluckskafer het volgende:
Ey kill, k heb ook echt lauwe pattas gezien, maar ik heb geen doekoe meer man. Die pattas zijn wel gruwelijk mooi. Ik maak echt geen fatoe. Kennen jullie misschien een Mocro of Pako die pattas uit winkels nakt? Laat deze kil weten ok, want ik moet die shoeba in mn osso hebben.
Kan t niet deze week no spang, maar die kil moet niet flashen of skotten, ander krijgt ie pipa in zn gezicht en ik sla em tantoe en ga em topen ik zweer. Alstie die pattas regelt, krijgt ie van mij een lauwe pokkie.
Weet je nu ik erover nadenk fock it straks blemt iemand en komt opeens skotoe bij mn osso bradda. Mn vader maakt me dan diddih .
Fock deze torri beter deze kil gaat loesoe en ik ga chappen. Laterz he. Aight
Laat het nu juist het meest belangrijke kledingstuk zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:04 schreef Strani het volgende:
Wie betaalt er nou 210 euro voor een stel veredelde slippers!![]()
Ik vind schoenen echt het minst belangrijke kledingstuk wat er bestaat, als het gaat om hoe het er uit moet zijn. Okay, op de stropdas na.
Als je ze om je nek hangt wel.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Laat het nu juist het meest belangrijke kledingstuk zijn.
Oh praktisch gezien zijn ze enorm belangrijk. Maar voor uiterlijk vertoon nou niet echt vind ik. Als je dan zo nodig moet laten zien hoeveel geld je hebt kan je beter dure truien of shirts kopen. Daar kijken toch meer mensen naar?quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Laat het nu juist het meest belangrijke kledingstuk zijn.
Waarom of of en niet en enquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh praktisch gezien zijn ze enorm belangrijk. Maar voor uiterlijk vertoon nou niet echt vind ik. Als je dan zo nodig moet laten zien hoeveel geld je hebt kan je beter dure truien of shirts kopen. Daar kijken toch meer mensen naar?
Nee. De schoenen kunnen je hele outfit maken of breken.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh praktisch gezien zijn ze enorm belangrijk. Maar voor uiterlijk vertoon nou niet echt vind ik. Als je dan zo nodig moet laten zien hoeveel geld je hebt kan je beter dure truien of shirts kopen. Daar kijken toch meer mensen naar?
idd, schoenen maken de man.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee. De schoenen kunnen je hele outfit maken of breken.
-Een net pak met witte sportschoentjes.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Exact! Het gaat puur om uiterlijk vertoon.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:58 schreef stbabylon het volgende:
Wie geeft er dan ook meer dan 100 euro uit voor een paar schoenen. Meer dan 100 euro is sowieso betalen voor het merkje, niet voor de kwaliteit!
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Exact! Het gaat puur om uiterlijk vertoon.
Ik loop in hele mooie dingen rond, maar een schoen, shirt of broek wordt niet mooier PUUR door het merkje.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:09 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Je gaat ook nooit naar de kapper?
Je loopt in 2e hands bandshirts rond?
Je loopt ook in vale gerafelde spijkerbroeken rond?
Kortom: je bent een lelijkerd die niks om zijn uiterlijk geeft?
Het (dames)oog wil ook wat.
Prima tip, gebruikte schoenen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Beetje naïef hè, maar wel een goeie les
Ga eens naar een kringloopwinkel, daar staan ook merkschoenen, maar dan voor 5 euro...
Afgetrapt door een ander maar dat maakt niet uit.... het zijn merkschoenen-O-quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Beetje naïef hè, maar wel een goeie les
Ga eens naar een kringloopwinkel, daar staan ook merkschoenen, maar dan voor 5 euro...
So what, als de zool er nog zo goed als nieuw uit ziet zijn ze misschien een paar keer gedragenquote:
Iddquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:18 schreef deepart het volgende:
[..]
IddWat een mode-koning die kerel... lol kringloop.. Het heeft niet voorniks zo'n paupernaam
![]()
Maar dagdag.. sorry maat kheb geen foto kunne vinde van me nieuwe skoentjes... Heb trouwens ook pas allstars gekocht voor derbij... Een echte mooiboi kan niet zonder allstars..
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:18 schreef deepart het volgende:
[..]
Een echte mooiboi kan niet zonder allstars..
Ga eens voor de fun naar NY.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:01 schreef Genius-F het volgende:
Ligt het aan mij of worden alle sneakers steeds lelijker? Er moeten minimaal 10kleuren in verwerkt zijn tegenwur
Gewoon Quick's kopen, die hebben nog normaal ogende sneakers. Of je moet perse "Air" willen, dan ben je bij hun aan het verkeerde adres.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:01 schreef Genius-F het volgende:
Ligt het aan mij of worden alle sneakers steeds lelijker? Er moeten minimaal 10kleuren in verwerkt zijn tegenwur
Daar moet ik jou gelijk in geven beste usertquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:01 schreef Genius-F het volgende:
Ja vast, de echt goede herenschoenen zijn ruim boven de 100 euro en die zijn echt 100x beter dan de herenschoenen van de Piet Kerkhof.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:58 schreef stbabylon het volgende:
Wie geeft er dan ook meer dan 100 euro uit voor een paar schoenen. Meer dan 100 euro is sowieso betalen voor het merkje, niet voor de kwaliteit!
Ben je doof? Alles boven de 100 euro is voor het merkje. Tenzij je ze speciaal voor jou laat maken.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:00 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja vast, de echt goede herenschoenen zijn ruim boven de 100 euro en die zijn echt 100x beter dan de herenschoenen van de Piet Kerkhof.
Nee ik heb een vrouw die m'n haar prima kan knippenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:09 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Je gaat ook nooit naar de kapper?
Je loopt in 2e hands bandshirts rond?
Je loopt ook in vale gerafelde spijkerbroeken rond?
Kortom: je bent een lelijkerd die niks om zijn uiterlijk geeft?
Het (dames)oog wil ook wat.
Ja Van Bommels ofzo. Maar je betaald toch geen 210 euro voor sneakers met een designmerkje erop? Bij Scapino heb je ze waarschijnlijk uit dezelfde fabriek, maar dan voor 20,- met een ander merkje.quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:00 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja vast, de echt goede herenschoenen zijn ruim boven de 100 euro en die zijn echt 100x beter dan de herenschoenen van de Piet Kerkhof.
Iddquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:19 schreef the_contract_killer het volgende:
210 euro voor een paar schoenen
Ik wil wedden dat je precies gelijkende schoenen met precies gelijkende prijs die precies gelijkend lang mee gaan (nml. niet lang), voor 60 euro. Maar dan zonder merkje.quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:27 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
Idd.
200 euro vind ik echt de max. Voor de zomer heb ik nu twee paar van deze (180 Euro):
[ afbeelding ]
Het andere paar wel in een andere kleur.
Tja, wat is lang?quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat je precies gelijkende schoenen met precies gelijkende prijs die precies gelijkend lang mee gaan (nml. niet lang), voor 60 euro. Maar dan zonder merkje.
Ja, dat zegt veel. misschien is het zijn 10e account op Ebay.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:07 schreef right_turn het volgende:
[..]
Helaas, zo'n bigfoot ben ik niet. Die verkoper heeft wel veel positieve recensies . Je klacht is nep!
Dat dus..en zonder dat je hem eerst in je handen hebt voordat je ervoor betaalt is eigenlijk erger...quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:19 schreef the_contract_killer het volgende:
210 euro voor een paar schoenen
Al die feedback is hetzelfde.quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:50 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ja, dat zegt veel. misschien is het zijn 10e account op Ebay.
Doof? Dit is een forumquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben je doof? Alles boven de 100 euro is voor het merkje. Tenzij je ze speciaal voor jou laat maken.
En die kun je dus ook krijgen voor 100 euro.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:02 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Doof? Dit is een forumEn ik hoef het helemaal niet eens te zijn met jou, wie denk je wel niet dat je bent?!
Ik had het over herenschoenen, en niet over sneakers. Blijkbaar heb je nog nooit goede herenschoenen gedragen, die handgemaakt zijn en waar vaak geen merk op staat. Maar, je kunt er wel aan zien én voelen dat het kwaliteit is. Je kunt ze jaren dragen en hoeft ze alleen maar af en toe te verzolen.
I rest my case.
Dat is gelul. die dingen zijn veel meer waard, en terecht, want je doet er ook veel langer mee dan met een paar sneakers.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En die kun je dus ook krijgen voor 100 euro.
Oké, vertel maar eens waar je ze vandaan hebt en waarvan ze gemaakt zijn dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:50 schreef stbabylon het volgende:
Blijven jullie er lekker veel meer voor betalen. Ik heb goeie herenschoenen, die al jaren meegaan, die niet meer dan 100 euro hebben gekost.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:24 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb net een nieuw paar van Floris van Bommel, chille schoenen !
Zitten inderdaad mooie schoenen tussen, ik heb zelf 2 paar met een klassieke(re) look van Floris. Van Bommel Noble Blue's zijn ook mooi, alleen wel erg prijzig. (loopt richting de ¤400)quote:
Sarcasme hoop ik? 180 euro voor zulke lelijke schoenen, maar tegelijkertijd wel TS uitlachen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:27 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
Idd.
200 euro vind ik echt de max. Voor de zomer heb ik nu twee paar van deze (180 Euro):
[ afbeelding ]
Nee. Laatst nog een tweede paar gekocht.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sarcasme hoop ik? 180 euro voor zulke lelijke schoenen, maar tegelijkertijd wel TS uitlachen.
Je bent nog twee woorden vergeten achter echt, namelijk GRUWELIJK en LELIJKquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:07 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
Nee. Laatst nog een tweede paar gekocht.
En deze zijn wel echt.
Idd, voor ¤210 heb je erg mooie leren van Bommels. (niet die gympen)quote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 11:59 schreef fathank het volgende:
Ik heb hier al behoorlijk veel lelijks voorbij zien komen
quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:27 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
Idd.
[ afbeelding ]
Volledig mee eens!!quote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:44 schreef McKillem het volgende:
Mensen die dingen kopen omdat er D&G op staat vragen er gewoon om om genaait te worden.
GODVERDOMME HEY, wat een lelijke schoenenquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:27 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
Idd.
[ afbeelding ]
Jij loopt de hele dag met een blacklight naast je schoenen zeker?quote:Op maandag 28 juli 2008 17:36 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
Ze geven licht onder een blacklight.
daarom waren ze ook zo duurquote:Op maandag 28 juli 2008 18:29 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Jij loopt de hele dag met een blacklight naast je schoenen zeker?
Die had ik in '91 ook.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:32 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
daarom waren ze ook zo duur![]()
kheb deze:
die je nu hebt komen van de wibra?quote:
En met dat soort schoenen loop jij ook buiten de sportschool?quote:Op maandag 28 juli 2008 18:32 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
daarom waren ze ook zo duur![]()
kheb deze:
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:41 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
die je nu hebt komen van de wibra?
ik ben trots op je
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:41 schreef amaranta het volgende:
En wat is er dan precies nep aan?
Ik vind ze echt spuuglelijk en al waren ze 10 euro bij de wibra dan kocht ik ze nog niet.
De vrouw van Hans is voetendokter en die zegt dat schoenen wel degelijk belangrijk zijn. Vooral als het om slippers gaat let niemand daar op. Iedereen zou ook zooltjes moeten dragen zegt ze.
En waar denk jij dat die originele D&G schoenen dan vandaan komen? Die worden gewoon in zo'n hele grote fabriek in Taiwan of Indonesie geproduceerd. En in diezelfde fabriek worden ook nog wel meer merken geproduceerd.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:58 schreef dagdag het volgende:
lijken echt maar in tasje zat een klein labeltje met tokio
en in de schoenen een klein stoffen labeltje met taiwan
En die zijn nu overal voor 115 euro in de rams gegaan!quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:27 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
Idd.
[ afbeelding ]
Dat is iets wat lelijke mensen zeggen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
It's the inside that really counts toyboy...
100% orgineel is niet hetzelfde als 100% authentic, 100% origineel zal die best zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:07 schreef retuow82 het volgende:
Als het nep is en hij zegt op ebay "100% origineel"dan kun je toch via ebay daar aanspraak op maken dat hij niet levert wat hij zegt?
Daarom betaal ik ook altijd voor de kwaliteit en omdat een kuttig onderbetaald italiaantje zijn handjes heeft laten wapperenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik loop in hele mooie dingen rond, maar een schoen, shirt of broek wordt niet mooier PUUR door het merkje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |