Die had ik in '91 ook.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:32 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
daarom waren ze ook zo duur![]()
kheb deze:
die je nu hebt komen van de wibra?quote:
En met dat soort schoenen loop jij ook buiten de sportschool?quote:Op maandag 28 juli 2008 18:32 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
daarom waren ze ook zo duur![]()
kheb deze:
quote:Op maandag 28 juli 2008 19:41 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
die je nu hebt komen van de wibra?
ik ben trots op je
quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:41 schreef amaranta het volgende:
En wat is er dan precies nep aan?
Ik vind ze echt spuuglelijk en al waren ze 10 euro bij de wibra dan kocht ik ze nog niet.
De vrouw van Hans is voetendokter en die zegt dat schoenen wel degelijk belangrijk zijn. Vooral als het om slippers gaat let niemand daar op. Iedereen zou ook zooltjes moeten dragen zegt ze.
En waar denk jij dat die originele D&G schoenen dan vandaan komen? Die worden gewoon in zo'n hele grote fabriek in Taiwan of Indonesie geproduceerd. En in diezelfde fabriek worden ook nog wel meer merken geproduceerd.quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:58 schreef dagdag het volgende:
lijken echt maar in tasje zat een klein labeltje met tokio
en in de schoenen een klein stoffen labeltje met taiwan
En die zijn nu overal voor 115 euro in de rams gegaan!quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:27 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
Idd.
200 euro vind ik echt de max. Voor de zomer heb ik nu twee paar van deze (180 Euro):
[ afbeelding ]
Het andere paar wel in een andere kleur.
Dat is iets wat lelijke mensen zeggen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:57 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
It's the inside that really counts toyboy...
100% orgineel is niet hetzelfde als 100% authentic, 100% origineel zal die best zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:07 schreef retuow82 het volgende:
Als het nep is en hij zegt op ebay "100% origineel"dan kun je toch via ebay daar aanspraak op maken dat hij niet levert wat hij zegt?
Daarom betaal ik ook altijd voor de kwaliteit en omdat een kuttig onderbetaald italiaantje zijn handjes heeft laten wapperenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik loop in hele mooie dingen rond, maar een schoen, shirt of broek wordt niet mooier PUUR door het merkje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |