Sarcasme hoop ik? 180 euro voor zulke lelijke schoenen, maar tegelijkertijd wel TS uitlachen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:27 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
Idd.
200 euro vind ik echt de max. Voor de zomer heb ik nu twee paar van deze (180 Euro):
[ afbeelding ]
Het andere paar wel in een andere kleur.
Nee. Laatst nog een tweede paar gekocht.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sarcasme hoop ik? 180 euro voor zulke lelijke schoenen, maar tegelijkertijd wel TS uitlachen.
Je bent nog twee woorden vergeten achter echt, namelijk GRUWELIJK en LELIJKquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:07 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
Nee. Laatst nog een tweede paar gekocht.
En deze zijn wel echt.
Idd, voor ¤210 heb je erg mooie leren van Bommels. (niet die gympen)quote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 11:59 schreef fathank het volgende:
Ik heb hier al behoorlijk veel lelijks voorbij zien komen
quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:27 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
Idd.
200 euro vind ik echt de max. Voor de zomer heb ik nu twee paar van deze (180 Euro):
[ afbeelding ]
Volledig mee eens!!quote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:44 schreef McKillem het volgende:
Mensen die dingen kopen omdat er D&G op staat vragen er gewoon om om genaait te worden.
GODVERDOMME HEY, wat een lelijke schoenenquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:27 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
Idd.
[ afbeelding ]
Jij loopt de hele dag met een blacklight naast je schoenen zeker?quote:Op maandag 28 juli 2008 17:36 schreef SuspendedAnimation het volgende:
[..]
Ze geven licht onder een blacklight.
daarom waren ze ook zo duurquote:Op maandag 28 juli 2008 18:29 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Jij loopt de hele dag met een blacklight naast je schoenen zeker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |