Nee. De schoenen kunnen je hele outfit maken of breken.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh praktisch gezien zijn ze enorm belangrijk. Maar voor uiterlijk vertoon nou niet echt vind ik. Als je dan zo nodig moet laten zien hoeveel geld je hebt kan je beter dure truien of shirts kopen. Daar kijken toch meer mensen naar?
idd, schoenen maken de man.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:46 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Nee. De schoenen kunnen je hele outfit maken of breken.
-Een net pak met witte sportschoentjes.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh praktisch gezien zijn ze enorm belangrijk. Maar voor uiterlijk vertoon nou niet echt vind ik. Als je dan zo nodig moet laten zien hoeveel geld je hebt kan je beter dure truien of shirts kopen. Daar kijken toch meer mensen naar?
Exact! Het gaat puur om uiterlijk vertoon.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:58 schreef stbabylon het volgende:
Wie geeft er dan ook meer dan 100 euro uit voor een paar schoenen. Meer dan 100 euro is sowieso betalen voor het merkje, niet voor de kwaliteit!
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Exact! Het gaat puur om uiterlijk vertoon.
Ik loop in hele mooie dingen rond, maar een schoen, shirt of broek wordt niet mooier PUUR door het merkje.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:09 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Je gaat ook nooit naar de kapper?
Je loopt in 2e hands bandshirts rond?
Je loopt ook in vale gerafelde spijkerbroeken rond?
Kortom: je bent een lelijkerd die niks om zijn uiterlijk geeft?
Het (dames)oog wil ook wat.
Prima tip, gebruikte schoenen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Beetje naïef hè, maar wel een goeie les
Ga eens naar een kringloopwinkel, daar staan ook merkschoenen, maar dan voor 5 euro...
Afgetrapt door een ander maar dat maakt niet uit.... het zijn merkschoenen-O-quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Beetje naïef hè, maar wel een goeie les
Ga eens naar een kringloopwinkel, daar staan ook merkschoenen, maar dan voor 5 euro...
So what, als de zool er nog zo goed als nieuw uit ziet zijn ze misschien een paar keer gedragenquote:
Iddquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:18 schreef deepart het volgende:
[..]
IddWat een mode-koning die kerel... lol kringloop.. Het heeft niet voorniks zo'n paupernaam
![]()
Maar dagdag.. sorry maat kheb geen foto kunne vinde van me nieuwe skoentjes... Heb trouwens ook pas allstars gekocht voor derbij... Een echte mooiboi kan niet zonder allstars..
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:18 schreef deepart het volgende:
[..]
Een echte mooiboi kan niet zonder allstars..
Ga eens voor de fun naar NY.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:01 schreef Genius-F het volgende:
Ligt het aan mij of worden alle sneakers steeds lelijker? Er moeten minimaal 10kleuren in verwerkt zijn tegenwur
Gewoon Quick's kopen, die hebben nog normaal ogende sneakers. Of je moet perse "Air" willen, dan ben je bij hun aan het verkeerde adres.quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:01 schreef Genius-F het volgende:
Ligt het aan mij of worden alle sneakers steeds lelijker? Er moeten minimaal 10kleuren in verwerkt zijn tegenwur
Daar moet ik jou gelijk in geven beste usertquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:01 schreef Genius-F het volgende:
Ja vast, de echt goede herenschoenen zijn ruim boven de 100 euro en die zijn echt 100x beter dan de herenschoenen van de Piet Kerkhof.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:58 schreef stbabylon het volgende:
Wie geeft er dan ook meer dan 100 euro uit voor een paar schoenen. Meer dan 100 euro is sowieso betalen voor het merkje, niet voor de kwaliteit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |