Precies, Isegrim ontwijkt het onderwerp!quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:24 schreef SingleCoil het volgende:
Maar ze zijn wel chagerijnig.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:33 schreef -Trinity- het volgende:
Overigens hadden we allemaal de neiging tot tranen op zekere punten, maar hebben we ook erg hard gelachen. Leuke film als je van de voorgaande 6 seizoen ook genoten hebt. Samantha blijft mijn heldin.
Ik vond Miranda eigenlijk altijd het leukstquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:33 schreef -Trinity- het volgende:
Jaaaa Haus... Al heb ik niet zo veel kleren, het gaat om het idee.
Edit: Er zaten 3 mannen (allemaal met vriendin mee) en 50 vrouwen in de zaal. We hebben nog hele gesprekken gevoerd met de dames voor ons, die op een gegeven moment zeiden "Are there men in here? They're gay.".
Overigens hadden we allemaal de neiging tot tranen op zekere punten, maar hebben we ook erg hard gelachen. Leuke film als je van de voorgaande 6 seizoen ook genoten hebt. Samantha blijft mijn heldin.
Ook goedemorgenquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:58 schreef SingleCoil het volgende:
Samantha is een hoer.
...
Friezen zijn trouwens stug én chagerijnig, en dit is pas écht een geniaal filmpje:
Dat wel komen door haar haarquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:01 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik vond Miranda eigenlijk altijd het leukst
+1quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:49 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Dat wel komen door haar haar
Rode lokjes
ah...ze lijkt op Madonna!quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:51 schreef miss_sly het volgende:
Ik vond ze allemaal op hun eigen manier echt heel erg leuk
Maar Samantha is gewoon stoer en sexy en onafhankelijk en zelfstandig en toch ook heel gevoelig ook al wil ze dat liever niet
En ze wordt gewoon zonder blikken of blozen 50 op het grote scherm
Friezen zijn lievquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:09 schreef Isegrim het volgende:
Friezen zijn niet chagrijnig. Hooguit een beetje stug, als we het over 't ouderwetsche plattelandsvolk hebben.
Mijn friese beppe was anders een stuk hipper dan mijn 'normale' omaquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:09 schreef Isegrim het volgende:
Friezen zijn niet chagrijnig. Hooguit een beetje stug, als we het over 't ouderwetsche plattelandsvolk hebben.
Daar lijk ik het meest op als ik me moet vergelijken met de personagesquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:01 schreef Haushofer het volgende:
Ik vond Miranda eigenlijk altijd het leukst
15 augustus was je laatste dag he? Ik doe lekker met je mee, ik hou die dag ook op met mijn baantjequote:Op donderdag 24 juli 2008 13:09 schreef Isegrim het volgende:
Contract van mijn nieuwe baan is binnen.
Ook een advocaatjequote:Op donderdag 24 juli 2008 14:30 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Daar lijk ik het meest op als ik me moet vergelijken met de personages.
Mja, maar vergeleken met een paar vriendinnen van mij kan ik precies haar gezicht trekken als er bepaalde onderwerpen worden aangesnedenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:23 schreef het_fokschaap het volgende:
en al ben ik niet zo groot, ik lijk toch het meest op mr. Big
Charlotte is toch die brave juist ?Nou ja, ik ben geen expert hoor
wat is daar het probleem mee dan ? Het is toch redelijk dat een bedrijf haar klanten-relaties beschermd ?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:13 schreef Isegrim het volgende:
Verdorie, een concurrentiebeding. Daar word ik dan weer niet zo blij van.
Het concurrentiebeding houdt in dat ik na vertrek een jaar lang mijn beroep niet kan uitoefenen. Gelukkig werd er in WGR al gezegd dat zo'n beding het zelden redt bij een rechter.quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wat is daar het probleem mee dan ? Het is toch redelijk dat een bedrijf haar klanten-relaties beschermd ?
quote:dag 1: vrijdag 17 oktober
aankomst op vliegveld Houston: 13:30 lokale tijd
afstand vliegveld - Super 8 Motel Livingston: 60 mijl (± 1,25 uur)
installeren in hotelkamer, uitrusten, ’s avonds in Livingston wat eten
dag 2: zaterdag 18 oktober
bezoek aan het East Texas Oil Museum in Kilgore (open van 09:00 - 16:00)
http://www.easttexasoilmuseum.com/
afstand van hotel naar museum: 129 mijl (± 2,5 uur)
mogelijkheden op de terugweg:
- bezoek aan Nacogdoches, oudste stadje van Texas (en saaiste stadje van Texas)
- wandeling langs het Azalea Trail ( http://cityoflufkin.com/parks/azaleatrail.htm )
- klein stukje omrijden: Spring ( http://www.oldtownspring.com/ ), een historisch stadje waar je in een oude saloon kunt dineren ( http://www.wunschebroscafe.com/ )
dag 3: zondag 19 oktober
bezoek aan NASA Johnson Space Center (open 10:00-18:00)
afstand van hotel naar museum: 98 mijl (1,75 uur)
hier ben je een hele dag aan kwijt volgens de Lonely Planet
dag 4: maandag 20 oktober
bezoek aan het indianenreservaat van de Alabama-Coushatta-indianen ( http://www.alabama-coushatta.com/ ) in Livingston (Indian Village and Annual Powwow - 571 State Park Rd. 56 Livingston, TX 77351)
dag 5: maandag 21 oktober
vertrekken richting Big Bend National Park met als eerste stop San Antonio (269 mijl - 4,25 uur)
dag 6: dinsdag 22 oktober
San Antonio
Iedereen raadt de ‘River Walk’ aan: ( http://en.wikipedia.org/wiki/San_Antonio_River_Walk ). Ziet er inderdaad prachtig uit en onderweg is van alles te doen (winkels, bars, restaurants).
dag 7: woensdag 23 oktober
San Antonio - Big Bend National Park, afstand = 438 mijl, ± 6,5 uur
We kunnen onderweg een kijkje nemen in Fort Stockton ( http://en.wikipedia.org/wiki/Fort_Stockton,_Texas ), een historisch stadje.
Slaapgelegenheid in Big Bend is beperkt en zal dus van tevoren moeten worden gereserveerd.
dag 8: donderdag 24 oktober
Big Bend National Park
velerlei mogelijkheden waaronder een boottocht over de Rio Grande
http://www.nps.gov/bibe/
dag 9: vrijdag 25 oktober
Big Bend National Park - Del Rio (240 mijl, ± 4,25 uur)
http://en.wikipedia.org/wiki/Del_Rio,_Texas
Het echte Wilde Westen. Del Rio heeft gefigureerd in veel cowboyfilms. Wie weet spotten we nog een tumbleweed.
http://www.drchamber.com/play/attractions/index.html
dag 10: zaterdag 26 oktober
Del Rio - Houston (347 mijl, ± 5,75 uur)
dag 11: zondag 27 oktober
dag van vertrek (15:30)
Holy freakin' hellquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:38 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een reisplan opgesteld voor Texas; we gaan echt leuke dingen doen:
[..]
dag 3: zondag 19 oktober
bezoek aan NASA Johnson Space Center (open 10:00-18:00)
Sterker nog, ze hebben er een theme park omheen gebouwd met thrill rides.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:33 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Holy freakin' hellMag je daar zo in?
Nee, India staat nog op mijn lijstje.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:08 schreef SingleCoil het volgende:
Ik mag in september een weekje naar Bangalore![]()
Iemand wel eens geweest ?
Oh, dat is dan wel weer een turn offquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sterker nog, ze hebben er een theme park omheen gebouwd met thrill rides.
Lonely Planet raadt dat deel ook af. Maar je kunt het control center zien en er is daar in de buurt een soort junkyard waar NASA ouwe space shuttles en andere troep dumpt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:46 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Oh, dat is dan wel weer een turn off
Aanhangwagentje huren dusquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lonely Planet raadt dat deel ook af. Maar je kunt het control center zien en er is daar in de buurt een soort junkyard waar NASA ouwe space shuttles en andere troep dumpt.
nee, nog niet geweest. Ga je goedkoop support personeel regelen ?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:08 schreef SingleCoil het volgende:
Ik mag in september een weekje naar Bangalore![]()
Iemand wel eens geweest ?
En daarna gezellig met z'n tweetjes een docu kijken over de medische missers van meneer Mengelequote:Op donderdag 24 juli 2008 22:45 schreef VonHinten het volgende:
Mijn popje net 2girls1cup laten zien. Zo schrok niet eens. Enige dat ze zei was: "wat een overbeet heeft dat meisje.."
nu alleen nog www.cakefarts.comquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:45 schreef VonHinten het volgende:
Mijn popje net 2girls1cup laten zien. Zo schrok niet eens. Enige dat ze zei was: "wat een overbeet heeft dat meisje.."
My preciousquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lonely Planet raadt dat deel ook af. Maar je kunt het control center zien en er is daar in de buurt een soort junkyard waar NASA ouwe space shuttles en andere troep dumpt.
Ik moest lachen om iets dat ik over funnelgirl las, en toen wilde ze gelijk dat filmpje zien. Die vond ze niet zo heul spannend, dus toen zocht ik 2girls1cup voor d'r op. Met hetzelfde effectquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:48 schreef Isegrim het volgende:
Waarom laat je dat aan je vriendin zien?Toegegeven, heiden6 vond het ook nodig om dat toe te voegen aan mijn leven.
Goeie keusquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:29 schreef Roomsoesje het volgende:
Ik heb net een rekening bij Icesave aangemaakt
Oe, jij hebt je vast goed ingelezen enzo. Geen addertjes, gewoon vrij opneembaar en toch een hoge rente enzo?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:29 schreef Roomsoesje het volgende:
Ik heb net een rekening bij Icesave aangemaakt
Yep. Het werk groeit ons internationaal een beetje boven het hoofd en dus hebben we de firma Wipro aan de haak geslagen: wij zijn hun preferred supplier voor Access Control Management software, zij zijn onze preferred supplier voor consultancy en mogen onze software ook werledwijd verkopen. Ik ga dus 20 docenten opleiden die dan weer 500 consultants op gaan leiden.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, nog niet geweest. Ga je goedkoop support personeel regelen ?
Het geld wordt toch gegarandeerd door de ijslandse centrale bank ? Wat is het garantiekapitaal van die bank dan eigenlijk ? Ik denk niet veel, in ieder geval niet in vergelijking met bijv. de Rabo of de ING. En welke percentage van je inleg is verzekerd ? Hou er rekening mee dat de omvang van de huidige financiele crisis nog maar het topje van de ijsberg is, ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat banken neit op de fles kunnen gaan of dat er geen run op de kas gedaan kan worden. En dan sta je toch raar te kijken. Alle indicatoren staan op dit moment op rood, dus ik zou maar gewoon goud kopen ofzo, of euro's in je kluisje leggen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:53 schreef Roomsoesje het volgende:
Het is deels verzekerd voor als de bank op de fles gaat.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:52 schreef -Trinity- het volgende:
Boksen is eigenlijk best wel saai om te zien op laag niveau.
"Het IJslandse garantiestelsel (Icelandic Guarantees and Investor-Compensation Scheme) garandeert aan Icesave rekeninghouders bescherming tot minimaal ¤ 20.887 van het totale bedrag op de spaarrekening. Naast deze bescherming door het IJslandse garantiestelsel garandeert het Nederlands depositogarantiestelsel het bedrag tussen de ¤ 20.887 en ¤ 40.000. Voor de aanvullende bescherming vanuit het Nederlands depositogarantiestelsel geldt een eigen risico van 10%. De vergoeding die van de depositogarantiestelsels verkregen kan worden kan dus niet meer bedragen dan ¤ 38.000 per persoon ongeacht het aantal rekeningen."quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:17 schreef SingleCoil het volgende:
Het geld wordt toch gegarandeerd door de ijslandse centrale bank ? Wat is het garantiekapitaal van die bank dan eigenlijk ? Ik denk niet veel, in ieder geval niet in vergelijking met bijv. de Rabo of de ING. En welke percentage van je inleg is verzekerd ? Hou er rekening mee dat de omvang van de huidige financiele crisis nog maar het topje van de ijsberg is, ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat banken neit op de fles kunnen gaan of dat er geen run op de kas gedaan kan worden. En dan sta je toch raar te kijken. Alle indicatoren staan op dit moment op rood, dus ik zou maar gewoon goud kopen ofzo, of euro's in je kluisje leggen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:52 schreef -Trinity- het volgende:
Boksen is eigenlijk best wel saai om te zien op laag niveau.
ja, duh, en ik garandeer je dat je op 1 januari 2095 honderd miljoen van me krijgt....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:21 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
"Het IJslandse garantiestelsel (Icelandic Guarantees and Investor-Compensation Scheme) garandeert aan Icesave rekeninghouders bescherming tot minimaal ¤ 20.887 van het totale bedrag op de spaarrekening. Naast deze bescherming door het IJslandse garantiestelsel garandeert het Nederlands depositogarantiestelsel het bedrag tussen de ¤ 20.887 en ¤ 40.000. Voor de aanvullende bescherming vanuit het Nederlands depositogarantiestelsel geldt een eigen risico van 10%. De vergoeding die van de depositogarantiestelsels verkregen kan worden kan dus niet meer bedragen dan ¤ 38.000 per persoon ongeacht het aantal rekeningen."
Dit zijn gewoon de gangbare garanties voor Nederlandse banken. Als deze ijslandse bank niet zeker genoeg is voor je, zou je je geld dus ook maar beter niet bij een Nederlandse bank kunnen plaatsen, maar in een oude sok kunnen stoppen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:52 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ja, duh, en ik garandeer je dat je op 1 januari 2095 honderd miljoen van me krijgt....
Ik denk dat je de vergelijking tussen Nederlandse en IJslandse banken iets te gemakkelijk maakt. Ik hoorde bij toeval van de week een analyse van dit verhaal (op BNR, mijn favo zender in de auto) waar het verschil nog eens uitgelegd werd. Hier http://www.geldenrecht.nl(...)5_procent_rente.html kun je het ook nog eens nalezen. Het bekent niet dat het een heel hoog risico is, maar de garantie van DNB gaat pas over het bedrag bóven de 20K, daaronder zit je aan het garantievermogen van de IJslandse nationale bank vast. De garanties zijn dus niet hetzelfde als die van een nederlandse bank..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon de gangbare garanties voor Nederlandse banken. Als deze ijslandse bank niet zeker genoeg is voor je, zou je je geld dus ook maar beter niet bij een Nederlandse bank kunnen plaatsen, maar in een oude sok kunnen stoppen.
Klinkt als een solide stappenplan!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:10 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Yep. Het werk groeit ons internationaal een beetje boven het hoofd en dus hebben we de firma Wipro aan de haak geslagen: wij zijn hun preferred supplier voor Access Control Management software, zij zijn onze preferred supplier voor consultancy en mogen onze software ook werledwijd verkopen. Ik ga dus 20 docenten opleiden die dan weer 500 consultants op gaan leiden.
En die gaan natuurlijk 10000 nieuwe klanten binnen halen zodat ons bedrijf heel veel geld waard wordt en we het snel gaan verkopen en dan stop ik met werken en dan kan ik eindelijk op mijn gemak met A. naar SatC kijken.
Live long and prosperquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:43 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja hè ? Eindelijk een beetje een gezellige strategie !
Maar...nu Selma Blair op Net5![]()
De derrydouche!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:53 schreef het_fokschaap het volgende:
het enige wat nog mist is een grote bak met vla
M'n woonkamer is anders maar 25 graden (Celcius), m'n slaapkamer zal iets koeler zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:36 schreef VonHinten het volgende:
We gaan een klamme nacht tegemoet.. *plak plak*Trust'n
Tenzij je het in staatsobligaties stopt, uiteraard. Bovendien zou ik geld wegzetten in IJsland wel als wat risicovoller beschouwen als het ergens binnen de eurozone stallen, omdat IJsland een kleine - en daardoor kwetsbare - economie vormt; als een bank daar dreigt om te vallen, is het veel lastiger voor de IJslandse centrale bank om deze uit de brand te helpen dan als dat in de eurozone het geval zou zijn, bovendien kan zoiets een nogal grote invloed hebben op de koers van de lokale munteenheid, met alle gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon de gangbare garanties voor Nederlandse banken. Als deze ijslandse bank niet zeker genoeg is voor je, zou je je geld dus ook maar beter niet bij een Nederlandse bank kunnen plaatsen, maar in een oude sok kunnen stoppen.
Het is ook al enkele tijd aan het overwegen om zich aan te sluiten bij de eurozone; maar zoiets gaat natuurlijk niet over een nacht ijs.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:38 schreef SingleCoil het volgende:
En daarbij mag je zeker niet vergeten dat het IJslandse monitaire systeem dermate zwak is dat het vorig jaar nog door kapitaalinjecties uit de overige scandinavische landen op de been moest worden gehouden....
Jaaa, ik wil daar ook naartoe. Ik ben helemaal geen Batman-fan, maar deze leek me wel leuk.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 01:53 schreef Haushofer het volgende:
Vanavond nieuwe Batman-film gezien. En toegegeven, hij was errug goedGoeie soundtrack ook.
beter ook, waar heb je het anders voor ?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:30 schreef Isegrim het volgende:
Ik geef mijn geld gewoon uit, dan kan er helemaal niks mis gaan.
Ik vraag het me af, zeker voor bedragen onder de 20k of zoals in mijn geval slechts 500 euro voor nuquote:Op zaterdag 26 juli 2008 10:27 schreef SingleCoil het volgende:
Het is natuurlijk allemaal risk&returns. Ik denk vast niet dat er iets mis zal gaan met je spaargeld. Maar het is dus niet zo dat het even veilig is als een nederlandse bank.
Ligt het aan mij of is dit 90% photoshopquote:Op zaterdag 26 juli 2008 08:55 schreef SingleCoil het volgende:
Goedemorgen!
Omdat het kapsel van Selma toch tot wat onrust onder de kippetjes leidt stel ik het volgende voor:
[ afbeelding ]
juist die eerste 20K, die wordt niet door DNB gegarandeerd. Maar zoals gezegd, het zal vast niet fout gaan, en zó extreem is die rente nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:09 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, zeker voor bedragen onder de 20k of zoals in mijn geval slechts 500 euro voor nuOmdat wij de bank niet kennen betekent dit meer risico?
Ik heb het idee dat er nogal een "te mooi om waar te zijn" beeld is maar zo hoog is dat percentage niet in de huidige markt. Blijkbaar heeft deze bank (net als de Fortis zover ik weet) te weinig centjes in de kluis en 1 van de manieren is om dit uit particuliere spaarpotjes te vissen met leuke aanbiedingen.
Ik heb je dat al eens eerder uitgelegd, meisje: het ligt aan jou!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:10 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dit 90% photoshop
Definately. Normaal heb je donshaar op je gezicht enzo, zij niet meer.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:10 schreef Roomsoesje het volgende:
Ahem. Je hebt de verkeerde voor je.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:27 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik heb je dat al eens eerder uitgelegd, meisje: het ligt aan jou!
Je wilt weer straf zeker ? En Heiden ligt nog te slapen natuurlijk
Ik dacht hetzelfde, maar besloot het maar niet te zeggen, omdat als een vrouw zoiets zegt, haar meteen jaloezie wordt verwetenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:10 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Wat geeft je het idee dat het Ijslandse garantie stelsel zoveel anders is? Of spontaan minder betrouwbaar?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:25 schreef SingleCoil het volgende:
juist die eerste 20K, die wordt niet door DNB gegarandeerd.
Ja preciesquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik dacht hetzelfde, maar besloot het maar niet te zeggen, omdat als een vrouw zoiets zegt, haar meteen jaloezie wordt verweten
Ik ken haar vooral als domme gans in Cruel Intentionsquote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:50 schreef het_fokschaap het volgende:
Wie is die Selma Blair eigenlijk ? de dochter van ?
het volume ervan, in relatie tot het kapitaal dat nu aangetrokken wordt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:01 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Wat geeft je het idee dat het Ijslandse garantie stelsel zoveel anders is? Of spontaan minder betrouwbaar?
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:01 schreef Roomsoesje het volgende:
Ter info: Het scheelt voor 1 jaar precies 9,25 euro
Mja het was dit of investeren in bloeddiamantenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:07 schreef SingleCoil het volgende:
het volume ervan, in relatie tot het kapitaal dat nu aangetrokken wordt.
Goed ideequote:

Vorig jaar heb ik in Berlijn het Stasi-museum bezocht. Als je ziet hoe klein en geraffineerd camera's, microfoons en ander spionage-materiaal toen al gemaakt kon worden, dan weet je dat nu alles zo klein kan dat je het echt niet meer kunt vinden zonder heel specialistische apparatuur.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:30 schreef Roomsoesje het volgende:
Ik heb gisteren trouwens Das Leben Der Anderen gezien. Mooie film over een kereltje dat door de Stasi wordt afgeluisterd rond 1984. Goed gespeeld. Redelijk goed verhaal. Intrigerend. Film heeft terecht veel prijzen gewonnen. Die Duitse officier uit Zwartboek speelt er ook in mee.
Ik kan me trouwens wel voorstellen dat er psychoten bestaan die hun huis kapot maken om afluisterapparatuur te vindenMaar dat terzijde.
hoe herkenbaar...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:28 schreef Alicey het volgende:
Ik wilde eigenlijk alleen een salade halen voor lunch en ben nu teruggekomen met een boodschappen tas en 2 plastic tasjes vol met vreten.
Nee inderdaadquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:34 schreef Alicey het volgende:
Vorig jaar heb ik in Berlijn het Stasi-museum bezocht. Als je ziet hoe klein en geraffineerd camera's, microfoons en ander spionage-materiaal toen al gemaakt kon worden, dan weet je dat nu alles zo klein kan dat je het echt niet meer kunt vinden zonder heel specialistische apparatuur.
Een op de vier inwoners geloof ik dat het was. Als je dus een BBQ doet met je buren, weet je zeker dat er een paar Stasi-agenten tussen zitten. En zijn het geen agenten, kunnen het ook nog informanten zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:39 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Nee inderdaad![]()
Ik heb trouwens gisteren in die film wel geleerd hoeveel ambtenaren wel niet onderdeel van die Stasi uitmaakte (schatting bijna 100.000). Tering wat een orgaan.
Ik vind het eigenlijk tegenvallen. Je ziet van 20 kilometer afstand dat het gesoept is. Soepen zonder dat het direct opvalt is een stuk lastiger.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:40 schreef -Trinity- het volgende:
Mooi photoshoppen is echt een kunst, vooral huid, maar ik geef hier niet echt credits voor. De blur heeft haar haar en ogen onscherp gemaakt. Voor de rest is de huid wel mooi gaaf.
Ja, ik weet het...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:39 schreef Roomsoesje het volgende:
Tering wat een orgaan.
Nooit boodschappen gaan doen als je honger hebtquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:28 schreef Alicey het volgende:
Ik wilde eigenlijk alleen een salade halen voor lunch en ben nu teruggekomen met een boodschappen tas en 2 plastic tasjes vol met vreten.
Ik had niet eens echt honger. Wel veel trek.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:56 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Nooit boodschappen gaan doen als je honger hebt
Door die huid en het haar heb ik het idee dat ze een computer animatie is zoals de japanners dat best mooi kunnenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:40 schreef -Trinity- het volgende:
Mooi photoshoppen is echt een kunst, vooral huid, maar ik geef hier niet echt credits voor. De blur heeft haar haar en ogen onscherp gemaakt. Voor de rest is de huid wel mooi gaaf.
Nee ik bedoelde meer dat ik trek had in chocola en ijs, maar dat dat niet direct door mijn maag kwam of doordat ik me flauw voelde.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:35 schreef Haushofer het volgende:
Want echte honger, dat hebben de kindjes in Afrika!
die kraam kan wel opdoeken dusquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:21 schreef Isegrim het volgende:
Nou ja, ze hebben zichzelf ermee want ik kócht er vaker, maar dat was dus nu de laatste keer.
Dat zal wel wat meevallen, maar als ze meer mensen zo naaien, zullen ze het vanzelf merken lijkt me.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
die kraam kan wel opdoeken dus
Wat wil je er dan mee doen als je teveel gekocht hebtquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:32 schreef SingleCoil het volgende:
ik ga 's zaterdags altijd eerst ergens koffie met gebak eten voordat ik de supermarkt in ga. Dan hoef ik eind van de week ook niet zo veel weg te gooien.
Ik vind eten weggooien omdat je teveel gekocht hebt eigenlijk niet kunnen.
gewoon per dag boodschappen doen. niet van die week boodschappen. van die figuren met een uitpuilende boodschappenkarrenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:32 schreef SingleCoil het volgende:
ik ga 's zaterdags altijd eerst ergens koffie met gebak eten voordat ik de supermarkt in ga. Dan hoef ik eind van de week ook niet zo veel weg te gooien.
Als ik een keer een echt grote hoeveelheid moet halen bestel ik via Albert.nl.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
gewoon per dag boodschappen doen. niet van die week boodschappen. van die figuren met een kar met een kop erop
ik wil niet teveel kopenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat wil je er dan mee doen als je teveel gekocht hebt
ah...bij de neo-slavendrijversquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:39 schreef Isegrim het volgende:
Grote boodschappen doe ik ook wel bij Aldi of Lid, maar daar zijn de rijen toch altijd lang, maakt niet uit.
Mijn wekelijkse boodschappen passen nog wel in een mandje hoor. Ik verafschuw mensen met karretjes, meestal toch koopjesjagers die zich vooral in de Euroshopper afdeling ophouden. Bah. Eigenlijk zou je zaterdags niet met karretjes in de Appie moeten mogen. Nette mensen doen dat ook niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
gewoon per dag boodschappen doen. niet van die week boodschappen. van die figuren met een uitpuilende boodschappenkarren
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:42 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Mijn wekelijkse boodschappen passen nog wel in een mandje hoor. Ik verafschuw mensen met karretjes, meestal toch koopjesjagers die zich vooral in de Euroshopper afdeling ophouden. Bah. Eigenlijk zou je zaterdags niet met karretjes in de Appie moeten mogen. Nette mensen doen dat ook niet.
Ga toch weg met die onzin. Niemand wordt gedwongen om daar te werken. Overigens is de Lidl een prima, normale werkgever. Het is Aldi die erg hoge eisen stelt aan snelheid van kassapersoneel e.d. Maar ik zie daar niet echt een probleem in eerlijk gezegd. Die mensen krijgen er gewoon voor betaald. Als het ze niet bevalt, gaan ze maar ergens anders werken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ah...bij de neo-slavendrijvers
In Rotterdam wellicht.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:52 schreef Isegrim het volgende:
Valt wát alleszins mee? Die bejaarden? Die lopen juist in de AH rond.
als het maar geld oplevert zijn nederlanders snel geneigd iets door de vingers te zien...kijk maar naar de tweede wereldoorlogquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ga toch weg met die onzin. Niemand wordt gedwongen om daar te werken. Overigens is de Lidl een prima, normale werkgever. Het is Aldi die erg hoge eisen stelt aan snelheid van kassapersoneel e.d. Maar ik zie daar niet echt een probleem in eerlijk gezegd. Die mensen krijgen er gewoon voor betaald. Als het ze niet bevalt, gaan ze maar ergens anders werken.
En dan weer de prak inrijden zeker?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:52 schreef SingleCoil het volgende:
Maar nu terzake: ik heb vanmiddag een proefrit gemaakt in een BMW 120d Cabrio:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hele lekkere auto, stuurt superstrak, mooie leren bekleding, fijne motor (177 PK, hij gaat wel)
Niks groter dan ik nodig heb en wel lekker een cabrio! Hij staat hoog op mijn lijstje.
Volgende week en de week daarop ga ik nog rijden in een Audi A3 Cabrio, Mercedes C190 CDI en de nieuwe Lancia Delta. Die laatste vind ik ook wel erg hip, en de 1.9 D 16V is er ook met dubbele turbo en 190 PK.
Kappers en portiers.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:52 schreef SingleCoil het volgende:
Nou, die heeft me toch een geld opgeleverd, die oorlog.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als het maar geld oplevert zijn nederlanders snel geneigd iets door de vingers te zien...kijk maar naar de tweede wereldoorlog
ik heb het over de NSB'ers en de jodenverraders natuurlijkquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, die heeft me toch een geld opgeleverd, die oorlog.
Ja, dat zei mijn zwager ook al. En toen ik met een Z3 Roadster aankwam riep 'ie ook al 'kappersauto' en een SLK is 'een kermisding'.quote:
Ja, daar woon ik. Ik ga niet in Enschede naar de super.quote:
Ik zie inderdaad veel paralellen tussen een bezoek aan de Aldi en het verraden van een jood in WOII.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb het over de NSB'ers en de jodenverraders natuurlijk
Aldi -> Duitsland -> you do the mathquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad veel paralellen tussen een bezoek aan de Aldi en het verraden van een jood in WOII.
Een suggestie mijnerzijds:quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja, dat zei mijn zwager ook al. En toen ik met een Z3 Roadster aankwam riep 'ie ook al 'kappersauto' en een SLK is 'een kermisding'.
Hij woont in Oud Zuid, daarom misschien...
Oh god en de Lidl is ook al Duits.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Aldi -> Duitsland -> you do the math
ouwe zooiquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Een suggestie mijnerzijds:
[ afbeelding ]
waarschijnlijk zou ze me niet binnenlatenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:06 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ja sorry hoor...hoe zou Sly reageren als je daarmee thuis komt ? Ja ?
Duh...
nee, maar die is niet slecht voor het milieuquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zeg je toch ook niet van een Stradivarius?
Heb jij ook al zo'n hekel aan studenten die op zaterdag boodschappen gaan doen terwijl ze daar de hele week (quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb vooral een hekel aan bejaarden die besluiten om op zaterdag boodschappen te gaan doen terwijl ze daar de hele week de tijd voor hebben.
Nee, want die lopen niet zo irritant in de weg met hun rollator.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:34 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n hekel aan studenten die op zaterdag boodschappen gaan doen terwijl ze daar de hele week () de tijd voor hebben?
Alleen die hebben steeds weer onvoldoende saldo op hun rekening, wat ze pas bij de kassa ontdekken, waarna ze met het hele huis in conclaaf moeten of er dan afscheid genomen moet worden van de chocopasta of de muisjes, onderwijl de tijd van nette mensen verdoende. Verder lijkt het alsof bij de gemiddele student het principe van de zelfbediening nog niet is ingedaalt: Eérst vullen we ons mandje en dán gaan we pas in de rij staan. En nee, flessen kun je al jaren niet meer bij de kassa inleveren en ja, alle verse groenten moeten eerst gewogen worden.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, want die lopen niet zo irritant in de weg met hun rollator.
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Hoewel wat ik weggooi vaak vooral is omdat er teveel in 1 verpakking zit om op korte termijn op te maken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:32 schreef SingleCoil het volgende:
Volgens buienradar blijft dat ook nog wel even zo. Iets Noordelijker gaat het echter flink los zo te zien..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:36 schreef Isegrim het volgende:
Hier nog geen drupje.
Ik val mensen maar 1 keer lastig met een heul grote boodschappenkar waarmee ik efficiënt door de supermark hups. In tegenstelling tot bejaarden die zeeën van tijd hebben en er toch in slagen om als ik zaterdagochtend kom met zijn allen massaal de supermarkt te annexeren.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
gewoon per dag boodschappen doen. niet van die week boodschappen. van die figuren met een uitpuilende boodschappenkarren
* Alicey is een zaterdagochtendkarretjessupermarktshopper.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:42 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Mijn wekelijkse boodschappen passen nog wel in een mandje hoor. Ik verafschuw mensen met karretjes, meestal toch koopjesjagers die zich vooral in de Euroshopper afdeling ophouden. Bah. Eigenlijk zou je zaterdags niet met karretjes in de Appie moeten mogen. Nette mensen doen dat ook niet.
* Alicey ook. Vooral omdat het met een invasie gaat.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb vooral een hekel aan bejaarden die besluiten om op zaterdag boodschappen te gaan doen terwijl ze daar de hele week de tijd voor hebben.
De AH, best een redelijk beschaafde supermarkt, wordt op zaterdagochtend ook overspoeld door kansenouderen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:50 schreef Reya het volgende:
Bij beschaafde supermarkten valt dat alleszins mee.
Wat voor auto heb je nu?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:52 schreef SingleCoil het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hele lekkere auto, stuurt superstrak, mooie leren bekleding, fijne motor (177 PK, hij gaat wel)
Niks groter dan ik nodig heb en wel lekker een cabrio! Hij staat hoog op mijn lijstje.
Volgende week en de week daarop ga ik nog rijden in een Audi A3 Cabrio, Mercedes C190 CDI en de nieuwe Lancia Delta. Die laatste vind ik ook wel erg hip, en de 1.9 D 16V is er ook met dubbele turbo en 190 PK.
Van de Joden zijn best aardig wat flappen afgetroggeld om te verzwijgen waar ze waren ondergedoken. De Nederlandse handelsgeest, je weets..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, die heeft me toch een geld opgeleverd, die oorlog.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:07 schreef SingleCoil het volgende:
mijn buurman over de 120d Cabrio: "Nice! You could buy a matching shirt and tie.'
Waarom is iedereen tegen mij ?
Zou het heus ? Weten ze dat in TRU al ?quote:
Geen idee, maar ik heb het net zelf gezien.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:04 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Zou het heus ? Weten ze dat in TRU al ?
Hmm wat voor soort auto dat is heb ik eigenlijk geen flauw benul van.quote:Ik rij nu in een BMW 318d, die bleek ineens over, nét op het moment dat mijn mooie, grote, stille, chique en veurname Volvo S60 er uit moest. Ik vind het een lelijke auto, hij rijdt wel prettig en er zitten heul veul opties op. Dat is natuurlijk wel weer leuk.
Voor mijn buren hoef je niet bang te zijn. Je vindt toch geen parkeerplekje voor de deur.quote:Maar ik zou er niet mee voor je deur durven te komen, hoewel de buren in Sch. het wrs. wel een mooie auto vinden.
Er wonen veel Turken, dus die kans zit er dik in.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:04 schreef SingleCoil het volgende:
Maar ik zou er niet mee voor je deur durven te komen, hoewel de buren in Sch. het wrs. wel een mooie auto vinden.
Je kwam Koewam tegen tijdens het boodschappendoen?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb het net zelf gezien.
Echt waar ? God ? In Sch. ? Wat had 'ie aan ?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb het net zelf gezien.
quote:Hmm wat voor soort auto dat is heb ik eigenlijk geen flauw benul van.
[..]
Als ik claxoneer kun je toch gewoon snel instappen ? Dan bel ik van te voren wel. Het gaat vast goed.quote:Voor mijn buren hoef je niet bang te zijn. Je vindt toch geen parkeerplekje voor de deur.
Nope, maar als ik Koewam tegen kom zal ik hem ook eens vragen of hij God is.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je kwam Koewam tegen tijdens het boodschappendoen?
Nee, op televisie natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:28 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Echt waar ? God ? In Sch. ? Wat had 'ie aan ?
Ik zet dan wel een zonnebril op, dan herkennen mijn buren me vast niet als ik snel voorbij flits om in te stappen.quote:[ afbeelding ]
[..]
Als ik claxoneer kun je toch gewoon snel instappen ? Dan bel ik van te voren wel. Het gaat vast goed.
Oh, op TV. Ja, dan zal het wel kloppen.quote:
A cunning plan that cannot fail!quote:[..]
Ik zet dan wel een zonnebril op, dan herkennen mijn buren me vast niet als ik snel voorbij flits om in te stappen.
rare gedachte hoor. Als je 'm zelf niet mooi vind ga je daar toch niet over praten ? Maar als je buren 'm niet mooi vinden...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:28 schreef Roomsoesje het volgende:
Ik zou sowieso een auto kopen waar je zelf achter staat i.p.v. waar je buren mee instemmen![]()
Wel...hier in 't Gooi denken we dat niet hoor...weet ik vrij zeker...hier wonen geneens geen negertsquote:Ik dacht dat het algemeen bekend was dat God een neger was eigenlijk
Precies, da's toch altijd zo?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:34 schreef SingleCoil het volgende:
Oh, op TV. Ja, dan zal het wel kloppen.
Hoppekeesie, ook weer geregeld.quote:A cunning plan that cannot fail!
goed volgens mijquote:
leuk dat je ons ook zo'n mooi weer guntquote:Op zondag 27 juli 2008 00:01 schreef VonHinten het volgende:
Een heerlijke barbeque gehadTot half twaalf buiten gezeten en geen drupje regen gevoeld. Wel konden we in de verte de onweersflitsen zien die andere gebieden teisterden
P-R-achtig!
Hij is al langer een grote, dikke, vette, luie kater. Maar voorheen was hij een beetje mieterig en werkte in ieder geval altijd uiteindelijk mee als ik hem iets wilde laten doen wat niet populair was, maar zelfs dat is dus over nu. Misschien komt dat door dat heen en weer gesleep naar de dierenarts tijdens de verhuizing dit jaar.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:17 schreef SingleCoil het volgende:
Tja, kleine katertjes worden groot...
Hoe was ie?quote:Op zondag 27 juli 2008 00:03 schreef het_fokschaap het volgende:
maar ik kom net van Hancock in de bioscoop, dus ben de afgelopen uren even weg geweest.
hij was leukquote:Op zondag 27 juli 2008 10:58 schreef Roomsoesje het volgende:
Goedemorgen![]()
[..]
Hoe was ie?![]()
:w , even langs in Rotterdam
Je had in je vorig huwelijk natuurlijk overwicht nodig?quote:Op zondag 27 juli 2008 10:47 schreef SingleCoil het volgende:
...of je verliest je natuurlijke overwicht op 'm. Ik herken het uit mijn ex-huwelijk
Hmm, wel een beetje een fantasieloze werktitel..quote:Moggus trouwens. Ik moet me nog haasten ook, vandaag voor het eerst weer de studio in, we beginnen zo met de opnames van onze volgende CD - voor het gemak thans bekend onder de werktitel "Disk 2".
Hij is helemaal niet dik en vet.quote:Op zondag 27 juli 2008 10:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hij is al langer een grote, dikke, vette, luie kater. Maar voorheen was hij een beetje mieterig en werkte in ieder geval altijd uiteindelijk mee als ik hem iets wilde laten doen wat niet populair was, maar zelfs dat is dus over nu. Misschien komt dat door dat heen en weer gesleep naar de dierenarts tijdens de verhuizing dit jaar.
Een beetje consideratie & respect graag voor oude medemensen, die het land hebben opgebouwd en buiten hun schuld deze beperkingen hebben.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, want die lopen niet zo irritant in de weg met hun rollator.
Je gaat me nu stalken begrijp ik?quote:Op zondag 27 juli 2008 13:43 schreef Heberg het volgende:
[..]
Een beetje consideratie & respect graag voor oude medemensen, die het land hebben opgebouwd en buiten hun schuld deze beperkingen hebben.
Huppel***tjes die luidkeels met hun mobieltje boodschappen doen, ipv een beetje voor te bereiden of - maandje terug- ipv inladen bij de kassa het mobieltje aannemen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:34 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n hekel aan studenten die op zaterdag boodschappen gaan doen terwijl ze daar de hele week () de tijd voor hebben?
Euroshopper FTW
Waar blijkt dat uit? Ik ben volkomen on topic bezig.quote:
Op je house warming party.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem voor het laatst gezien?
Hoi!quote:Op zondag 27 juli 2008 14:41 schreef Causa het volgende:
Frankrijk was heerlijk!
Wat zeg ik? Verrukkelijk!
Toen had hij toch ongeveer dezelfde maat als nu. Maar misschien vind ik een wezen ook gewoon snel dik.quote:
\o/quote:Op zondag 27 juli 2008 14:41 schreef Causa het volgende:
Frankrijk was heerlijk!
Wat zeg ik? Verrukkelijk!
Dan ben ik ook dik zeker?quote:Op zondag 27 juli 2008 14:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Toen had hij toch ongeveer dezelfde maat als nu. Maar misschien vind ik een wezen ook gewoon snel dik.
Tjeempie, wat voor dieet volg je? Heb je vaker dieten gevolgd? Zo ja, had je toen het idee dat het hielp?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben trouwens al twee weken op dieet, dus dat is straks allemaal verleden tijd.
Ja, ik ben járen geleden een keer flink afgevallen en dat was blijvend tot een jaar of twee terug. Ik volg ook niet echt een dieet als in Sonja Bakkerquote:Op zondag 27 juli 2008 15:35 schreef Alicey het volgende:
Tjeempie, wat voor dieet volg je? Heb je vaker dieten gevolgd? Zo ja, had je toen het idee dat het hielp?
Oh, ok. Dat klinkt in ieder geval nog niet zo heel erg rampzalig.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, ik ben járen geleden een keer flink afgevallen en dat was blijvend tot een jaar of twee terug. Ik volg ook niet echt een dieet als in Sonja Bakkerofzo, ik heb mijn eetpatroon aangepast. O.a. geen suiker meer, minder koolhydraten, minder (maar vaker) eten... Ik volg grotendeels de richtlijnen van het 'SHE-dieet'. Het Fok-dieet dus.
Allebei nemenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:46 schreef Alicey het volgende:
Het is zo warm dat zelfs eenvoudige dilemma's oplossen moeilijk gaat. Twijfelde ik tussen een witte magnum en eentje met amandelen, terwijl de oplossing van dat dilemma zoo simpel is.
Nee, dat is niet echt gezond.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, ok. Dat klinkt in ieder geval nog niet zo heel erg rampzalig.Als je er maar wel op let dat je niet helemaal "stopt" met koolhydraten.
'Suikers' is een andere naam voor koolhydraten...?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, ik ben járen geleden een keer flink afgevallen en dat was blijvend tot een jaar of twee terug. Ik volg ook niet echt een dieet als in Sonja Bakkerofzo, ik heb mijn eetpatroon aangepast. O.a. geen suiker meer, minder koolhydraten, minder (maar vaker) eten... Ik volg grotendeels de richtlijnen van het 'SHE-dieet'. Het Fok-dieet dus.
Nee. Suikers zijn koolhydraten, maar niet alle koolhydraten zijn suikers.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:49 schreef Reya het volgende:
[..]
'Suikers' is een andere naam voor koolhydraten...?
Alle koolhydraten zijn suikers, het is alleen wat in onbruik geraakt om die term te gebruikenquote:Op zondag 27 juli 2008 17:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee. Suikers zijn koolhydraten, maar niet alle koolhydraten zijn suikers.
Ik merk het. Het is niet de chemische term waar ik op doelde.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Alle koolhydraten zijn suikers, het is alleen wat in onbruik geraakt om die term te gebruiken
Dat begreep ik ook wel, maar ik probeer ook te laten zien dat wanneer je een galactose-eenheid aan tafelsuiker vastplakt, je plots raffinose krijgt, wat juist weer ingredient is van veel als 'gezond' beschouwde voedingsmiddelenquote:Op zondag 27 juli 2008 18:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik merk het. Het is niet de chemische term waar ik op doelde.
Tjeempie en ik maar denken dat het alleen de IT is waar problemen worden opgelost met knippen, kopiëren en plakken..quote:Op zondag 27 juli 2008 18:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook wel, maar ik probeer ook te laten zien dat wanneer je een galactose-eenheid aan tafelsuiker vastplakt, je plots raffinose krijgt, wat juist weer ingredient is van veel als 'gezond' beschouwde voedingsmiddelen
Moet je nou weer over IT beginnen?quote:Op zondag 27 juli 2008 18:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie en ik maar denken dat het alleen de IT is waar problemen worden opgelost met knippen, kopiëren en plakken..
Je bent zelf zo gecorrumpeerd dat je die associatie maakt.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik word door jouw post aan dat soort vervelende dingen herinnerd.
Halllooooooquote:Op zondag 27 juli 2008 14:34 schreef Causa het volgende:
* Causa is terug uit Frankrijk
hoi!
Heb ik nog iets gemist?
Met suiker bedoelde ik in dit geval geraffineerde suiker. Ik neem natuurlijk wel fruit e.d.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:49 schreef Reya het volgende:
[..]
'Suikers' is een andere naam voor koolhydraten...?
Hmmm, dat beperkt je dan nog aardig in je voedings- en drankenkeuze, in enorm veel producten zit op een of andere manier wel geraffineerde suiker.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Met suiker bedoelde ik in dit geval geraffineerde suiker. Ik neem natuurlijk wel fruit e.d.
Dat klopt. Het scheelt echter dat ik veel van mijn etenswaar zelf vers bereid.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, dat beperkt je dan nog aardig in je voedings- en drankenkeuze, in enorm veel producten zit op een of andere manier wel geraffineerde suiker.
de koe op het balkon is het er wat minder mee eens verwacht ikquote:Op zondag 27 juli 2008 19:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat klopt. Het scheelt echter dat ik veel van mijn etenswaar zelf vers bereid.
Gewoon doen, je hoort het vanzelf als het niet mag.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:01 schreef Isegrim het volgende:
Er staat geen koe op mijn balkon.
De website van mijn vader is klaar.http://www.keukengasten.nl/
Mag je een 'commercieel' linkje in je sig hebben...?
Je hebt gelijk!quote:Op zondag 27 juli 2008 21:36 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Gewoon doen, je hoort het vanzelf als het niet mag.
Mooi zoquote:
Ik kan morgen, donderdag en vrijdagquote:wanneer gaan we naar vleermuisman ?
A. is niet gecorrumpeert hoor !quote:Op zondag 27 juli 2008 18:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Je bent zelf zo gecorrumpeerd dat je die associatie maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |