Nooit boodschappen gaan doen als je honger hebtquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:28 schreef Alicey het volgende:
Ik wilde eigenlijk alleen een salade halen voor lunch en ben nu teruggekomen met een boodschappen tas en 2 plastic tasjes vol met vreten.
Ik had niet eens echt honger. Wel veel trek.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:56 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Nooit boodschappen gaan doen als je honger hebt
Door die huid en het haar heb ik het idee dat ze een computer animatie is zoals de japanners dat best mooi kunnenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:40 schreef -Trinity- het volgende:
Mooi photoshoppen is echt een kunst, vooral huid, maar ik geef hier niet echt credits voor. De blur heeft haar haar en ogen onscherp gemaakt. Voor de rest is de huid wel mooi gaaf.
Nee ik bedoelde meer dat ik trek had in chocola en ijs, maar dat dat niet direct door mijn maag kwam of doordat ik me flauw voelde.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:35 schreef Haushofer het volgende:
Want echte honger, dat hebben de kindjes in Afrika!
die kraam kan wel opdoeken dusquote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:21 schreef Isegrim het volgende:
Nou ja, ze hebben zichzelf ermee want ik kócht er vaker, maar dat was dus nu de laatste keer.
Dat zal wel wat meevallen, maar als ze meer mensen zo naaien, zullen ze het vanzelf merken lijkt me.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
die kraam kan wel opdoeken dus
Wat wil je er dan mee doen als je teveel gekocht hebtquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:32 schreef SingleCoil het volgende:
ik ga 's zaterdags altijd eerst ergens koffie met gebak eten voordat ik de supermarkt in ga. Dan hoef ik eind van de week ook niet zo veel weg te gooien.
Ik vind eten weggooien omdat je teveel gekocht hebt eigenlijk niet kunnen.
gewoon per dag boodschappen doen. niet van die week boodschappen. van die figuren met een uitpuilende boodschappenkarrenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:32 schreef SingleCoil het volgende:
ik ga 's zaterdags altijd eerst ergens koffie met gebak eten voordat ik de supermarkt in ga. Dan hoef ik eind van de week ook niet zo veel weg te gooien.
Ik vind eten weggooien omdat je teveel gekocht hebt eigenlijk niet kunnen.
Als ik een keer een echt grote hoeveelheid moet halen bestel ik via Albert.nl.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
gewoon per dag boodschappen doen. niet van die week boodschappen. van die figuren met een kar met een kop erop
ik wil niet teveel kopenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat wil je er dan mee doen als je teveel gekocht hebt
ah...bij de neo-slavendrijversquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:39 schreef Isegrim het volgende:
Grote boodschappen doe ik ook wel bij Aldi of Lid, maar daar zijn de rijen toch altijd lang, maakt niet uit.
Mijn wekelijkse boodschappen passen nog wel in een mandje hoor. Ik verafschuw mensen met karretjes, meestal toch koopjesjagers die zich vooral in de Euroshopper afdeling ophouden. Bah. Eigenlijk zou je zaterdags niet met karretjes in de Appie moeten mogen. Nette mensen doen dat ook niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
gewoon per dag boodschappen doen. niet van die week boodschappen. van die figuren met een uitpuilende boodschappenkarren
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:42 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Mijn wekelijkse boodschappen passen nog wel in een mandje hoor. Ik verafschuw mensen met karretjes, meestal toch koopjesjagers die zich vooral in de Euroshopper afdeling ophouden. Bah. Eigenlijk zou je zaterdags niet met karretjes in de Appie moeten mogen. Nette mensen doen dat ook niet.
Ga toch weg met die onzin. Niemand wordt gedwongen om daar te werken. Overigens is de Lidl een prima, normale werkgever. Het is Aldi die erg hoge eisen stelt aan snelheid van kassapersoneel e.d. Maar ik zie daar niet echt een probleem in eerlijk gezegd. Die mensen krijgen er gewoon voor betaald. Als het ze niet bevalt, gaan ze maar ergens anders werken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ah...bij de neo-slavendrijvers
In Rotterdam wellicht.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:52 schreef Isegrim het volgende:
Valt wįt alleszins mee? Die bejaarden? Die lopen juist in de AH rond.
als het maar geld oplevert zijn nederlanders snel geneigd iets door de vingers te zien...kijk maar naar de tweede wereldoorlogquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ga toch weg met die onzin. Niemand wordt gedwongen om daar te werken. Overigens is de Lidl een prima, normale werkgever. Het is Aldi die erg hoge eisen stelt aan snelheid van kassapersoneel e.d. Maar ik zie daar niet echt een probleem in eerlijk gezegd. Die mensen krijgen er gewoon voor betaald. Als het ze niet bevalt, gaan ze maar ergens anders werken.
En dan weer de prak inrijden zeker?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:52 schreef SingleCoil het volgende:
Maar nu terzake: ik heb vanmiddag een proefrit gemaakt in een BMW 120d Cabrio:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hele lekkere auto, stuurt superstrak, mooie leren bekleding, fijne motor (177 PK, hij gaat wel)
Niks groter dan ik nodig heb en wel lekker een cabrio! Hij staat hoog op mijn lijstje.
Volgende week en de week daarop ga ik nog rijden in een Audi A3 Cabrio, Mercedes C190 CDI en de nieuwe Lancia Delta. Die laatste vind ik ook wel erg hip, en de 1.9 D 16V is er ook met dubbele turbo en 190 PK.
Kappers en portiers.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:52 schreef SingleCoil het volgende:
Maar nu terzake: ik heb vanmiddag een proefrit gemaakt in een BMW 120d Cabrio:
Nou, die heeft me toch een geld opgeleverd, die oorlog.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als het maar geld oplevert zijn nederlanders snel geneigd iets door de vingers te zien...kijk maar naar de tweede wereldoorlog
ik heb het over de NSB'ers en de jodenverraders natuurlijkquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, die heeft me toch een geld opgeleverd, die oorlog.
Ja, dat zei mijn zwager ook al. En toen ik met een Z3 Roadster aankwam riep 'ie ook al 'kappersauto' en een SLK is 'een kermisding'.quote:
Ja, daar woon ik. Ik ga niet in Enschede naar de super.quote:
Ik zie inderdaad veel paralellen tussen een bezoek aan de Aldi en het verraden van een jood in WOII.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb het over de NSB'ers en de jodenverraders natuurlijk
Aldi -> Duitsland -> you do the mathquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad veel paralellen tussen een bezoek aan de Aldi en het verraden van een jood in WOII.
Een suggestie mijnerzijds:quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja, dat zei mijn zwager ook al. En toen ik met een Z3 Roadster aankwam riep 'ie ook al 'kappersauto' en een SLK is 'een kermisding'.
Hij woont in Oud Zuid, daarom misschien...
Oh god en de Lidl is ook al Duits.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Aldi -> Duitsland -> you do the math
ouwe zooiquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Een suggestie mijnerzijds:
[ afbeelding ]
waarschijnlijk zou ze me niet binnenlatenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:06 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ja sorry hoor...hoe zou Sly reageren als je daarmee thuis komt ? Ja ?
Duh...
nee, maar die is niet slecht voor het milieuquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zeg je toch ook niet van een Stradivarius?
Heb jij ook al zo'n hekel aan studenten die op zaterdag boodschappen gaan doen terwijl ze daar de hele week (quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb vooral een hekel aan bejaarden die besluiten om op zaterdag boodschappen te gaan doen terwijl ze daar de hele week de tijd voor hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |