Op je house warming party.quote:Op zondag 27 juli 2008 14:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem voor het laatst gezien?
Hoi!quote:Op zondag 27 juli 2008 14:41 schreef Causa het volgende:
Frankrijk was heerlijk!
Wat zeg ik? Verrukkelijk!
Toen had hij toch ongeveer dezelfde maat als nu. Maar misschien vind ik een wezen ook gewoon snel dik.quote:
\o/quote:Op zondag 27 juli 2008 14:41 schreef Causa het volgende:
Frankrijk was heerlijk!
Wat zeg ik? Verrukkelijk!
Dan ben ik ook dik zeker?quote:Op zondag 27 juli 2008 14:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Toen had hij toch ongeveer dezelfde maat als nu. Maar misschien vind ik een wezen ook gewoon snel dik.
Tjeempie, wat voor dieet volg je? Heb je vaker dieten gevolgd? Zo ja, had je toen het idee dat het hielp?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben trouwens al twee weken op dieet, dus dat is straks allemaal verleden tijd.
Ja, ik ben járen geleden een keer flink afgevallen en dat was blijvend tot een jaar of twee terug. Ik volg ook niet echt een dieet als in Sonja Bakkerquote:Op zondag 27 juli 2008 15:35 schreef Alicey het volgende:
Tjeempie, wat voor dieet volg je? Heb je vaker dieten gevolgd? Zo ja, had je toen het idee dat het hielp?
Oh, ok. Dat klinkt in ieder geval nog niet zo heel erg rampzalig.quote:Op zondag 27 juli 2008 15:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, ik ben járen geleden een keer flink afgevallen en dat was blijvend tot een jaar of twee terug. Ik volg ook niet echt een dieet als in Sonja Bakkerofzo, ik heb mijn eetpatroon aangepast. O.a. geen suiker meer, minder koolhydraten, minder (maar vaker) eten... Ik volg grotendeels de richtlijnen van het 'SHE-dieet'. Het Fok-dieet dus.
Allebei nemenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:46 schreef Alicey het volgende:
Het is zo warm dat zelfs eenvoudige dilemma's oplossen moeilijk gaat. Twijfelde ik tussen een witte magnum en eentje met amandelen, terwijl de oplossing van dat dilemma zoo simpel is.
Nee, dat is niet echt gezond.quote:Op zondag 27 juli 2008 16:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, ok. Dat klinkt in ieder geval nog niet zo heel erg rampzalig.Als je er maar wel op let dat je niet helemaal "stopt" met koolhydraten.
'Suikers' is een andere naam voor koolhydraten...?quote:Op zondag 27 juli 2008 15:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, ik ben járen geleden een keer flink afgevallen en dat was blijvend tot een jaar of twee terug. Ik volg ook niet echt een dieet als in Sonja Bakkerofzo, ik heb mijn eetpatroon aangepast. O.a. geen suiker meer, minder koolhydraten, minder (maar vaker) eten... Ik volg grotendeels de richtlijnen van het 'SHE-dieet'. Het Fok-dieet dus.
Nee. Suikers zijn koolhydraten, maar niet alle koolhydraten zijn suikers.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:49 schreef Reya het volgende:
[..]
'Suikers' is een andere naam voor koolhydraten...?
Alle koolhydraten zijn suikers, het is alleen wat in onbruik geraakt om die term te gebruikenquote:Op zondag 27 juli 2008 17:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee. Suikers zijn koolhydraten, maar niet alle koolhydraten zijn suikers.
Ik merk het. Het is niet de chemische term waar ik op doelde.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Alle koolhydraten zijn suikers, het is alleen wat in onbruik geraakt om die term te gebruiken
Dat begreep ik ook wel, maar ik probeer ook te laten zien dat wanneer je een galactose-eenheid aan tafelsuiker vastplakt, je plots raffinose krijgt, wat juist weer ingredient is van veel als 'gezond' beschouwde voedingsmiddelenquote:Op zondag 27 juli 2008 18:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik merk het. Het is niet de chemische term waar ik op doelde.
Tjeempie en ik maar denken dat het alleen de IT is waar problemen worden opgelost met knippen, kopiëren en plakken..quote:Op zondag 27 juli 2008 18:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook wel, maar ik probeer ook te laten zien dat wanneer je een galactose-eenheid aan tafelsuiker vastplakt, je plots raffinose krijgt, wat juist weer ingredient is van veel als 'gezond' beschouwde voedingsmiddelen
Moet je nou weer over IT beginnen?quote:Op zondag 27 juli 2008 18:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie en ik maar denken dat het alleen de IT is waar problemen worden opgelost met knippen, kopiëren en plakken..
Je bent zelf zo gecorrumpeerd dat je die associatie maakt.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik word door jouw post aan dat soort vervelende dingen herinnerd.
Halllooooooquote:Op zondag 27 juli 2008 14:34 schreef Causa het volgende:
* Causa is terug uit Frankrijk
hoi!
Heb ik nog iets gemist?
Met suiker bedoelde ik in dit geval geraffineerde suiker. Ik neem natuurlijk wel fruit e.d.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:49 schreef Reya het volgende:
[..]
'Suikers' is een andere naam voor koolhydraten...?
Hmmm, dat beperkt je dan nog aardig in je voedings- en drankenkeuze, in enorm veel producten zit op een of andere manier wel geraffineerde suiker.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Met suiker bedoelde ik in dit geval geraffineerde suiker. Ik neem natuurlijk wel fruit e.d.
Dat klopt. Het scheelt echter dat ik veel van mijn etenswaar zelf vers bereid.quote:Op zondag 27 juli 2008 19:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, dat beperkt je dan nog aardig in je voedings- en drankenkeuze, in enorm veel producten zit op een of andere manier wel geraffineerde suiker.
de koe op het balkon is het er wat minder mee eens verwacht ikquote:Op zondag 27 juli 2008 19:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat klopt. Het scheelt echter dat ik veel van mijn etenswaar zelf vers bereid.
Gewoon doen, je hoort het vanzelf als het niet mag.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:01 schreef Isegrim het volgende:
Er staat geen koe op mijn balkon.
De website van mijn vader is klaar.http://www.keukengasten.nl/
Mag je een 'commercieel' linkje in je sig hebben...?
Je hebt gelijk!quote:Op zondag 27 juli 2008 21:36 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
Gewoon doen, je hoort het vanzelf als het niet mag.
Mooi zoquote:
Ik kan morgen, donderdag en vrijdagquote:wanneer gaan we naar vleermuisman ?
A. is niet gecorrumpeert hoor !quote:Op zondag 27 juli 2008 18:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Je bent zelf zo gecorrumpeerd dat je die associatie maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |