Nee, want die lopen niet zo irritant in de weg met hun rollator.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:34 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n hekel aan studenten die op zaterdag boodschappen gaan doen terwijl ze daar de hele week () de tijd voor hebben?
Alleen die hebben steeds weer onvoldoende saldo op hun rekening, wat ze pas bij de kassa ontdekken, waarna ze met het hele huis in conclaaf moeten of er dan afscheid genomen moet worden van de chocopasta of de muisjes, onderwijl de tijd van nette mensen verdoende. Verder lijkt het alsof bij de gemiddele student het principe van de zelfbediening nog niet is ingedaalt: Eérst vullen we ons mandje en dán gaan we pas in de rij staan. En nee, flessen kun je al jaren niet meer bij de kassa inleveren en ja, alle verse groenten moeten eerst gewogen worden.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, want die lopen niet zo irritant in de weg met hun rollator.
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens. Hoewel wat ik weggooi vaak vooral is omdat er teveel in 1 verpakking zit om op korte termijn op te maken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:32 schreef SingleCoil het volgende:
ik ga 's zaterdags altijd eerst ergens koffie met gebak eten voordat ik de supermarkt in ga. Dan hoef ik eind van de week ook niet zo veel weg te gooien.
Ik vind eten weggooien omdat je teveel gekocht hebt eigenlijk niet kunnen.
Volgens buienradar blijft dat ook nog wel even zo. Iets Noordelijker gaat het echter flink los zo te zien..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:36 schreef Isegrim het volgende:
Hier nog geen drupje.
Ik val mensen maar 1 keer lastig met een heul grote boodschappenkar waarmee ik efficiënt door de supermark hups. In tegenstelling tot bejaarden die zeeën van tijd hebben en er toch in slagen om als ik zaterdagochtend kom met zijn allen massaal de supermarkt te annexeren.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:37 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
gewoon per dag boodschappen doen. niet van die week boodschappen. van die figuren met een uitpuilende boodschappenkarren
* Alicey is een zaterdagochtendkarretjessupermarktshopper.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:42 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Mijn wekelijkse boodschappen passen nog wel in een mandje hoor. Ik verafschuw mensen met karretjes, meestal toch koopjesjagers die zich vooral in de Euroshopper afdeling ophouden. Bah. Eigenlijk zou je zaterdags niet met karretjes in de Appie moeten mogen. Nette mensen doen dat ook niet.
* Alicey ook. Vooral omdat het met een invasie gaat.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:48 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb vooral een hekel aan bejaarden die besluiten om op zaterdag boodschappen te gaan doen terwijl ze daar de hele week de tijd voor hebben.
De AH, best een redelijk beschaafde supermarkt, wordt op zaterdagochtend ook overspoeld door kansenouderen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:50 schreef Reya het volgende:
Bij beschaafde supermarkten valt dat alleszins mee.
Wat voor auto heb je nu?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:52 schreef SingleCoil het volgende:
Maar nu terzake: ik heb vanmiddag een proefrit gemaakt in een BMW 120d Cabrio:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hele lekkere auto, stuurt superstrak, mooie leren bekleding, fijne motor (177 PK, hij gaat wel)
Niks groter dan ik nodig heb en wel lekker een cabrio! Hij staat hoog op mijn lijstje.
Volgende week en de week daarop ga ik nog rijden in een Audi A3 Cabrio, Mercedes C190 CDI en de nieuwe Lancia Delta. Die laatste vind ik ook wel erg hip, en de 1.9 D 16V is er ook met dubbele turbo en 190 PK.
Van de Joden zijn best aardig wat flappen afgetroggeld om te verzwijgen waar ze waren ondergedoken. De Nederlandse handelsgeest, je weets..quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, die heeft me toch een geld opgeleverd, die oorlog.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:07 schreef SingleCoil het volgende:
mijn buurman over de 120d Cabrio: "Nice! You could buy a matching shirt and tie.'
Waarom is iedereen tegen mij ?
Zou het heus ? Weten ze dat in TRU al ?quote:
Geen idee, maar ik heb het net zelf gezien.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:04 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Zou het heus ? Weten ze dat in TRU al ?
Hmm wat voor soort auto dat is heb ik eigenlijk geen flauw benul van.quote:Ik rij nu in een BMW 318d, die bleek ineens over, nét op het moment dat mijn mooie, grote, stille, chique en veurname Volvo S60 er uit moest. Ik vind het een lelijke auto, hij rijdt wel prettig en er zitten heul veul opties op. Dat is natuurlijk wel weer leuk.
Voor mijn buren hoef je niet bang te zijn. Je vindt toch geen parkeerplekje voor de deur.quote:Maar ik zou er niet mee voor je deur durven te komen, hoewel de buren in Sch. het wrs. wel een mooie auto vinden.
Er wonen veel Turken, dus die kans zit er dik in.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:04 schreef SingleCoil het volgende:
Maar ik zou er niet mee voor je deur durven te komen, hoewel de buren in Sch. het wrs. wel een mooie auto vinden.
Je kwam Koewam tegen tijdens het boodschappendoen?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb het net zelf gezien.
Echt waar ? God ? In Sch. ? Wat had 'ie aan ?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb het net zelf gezien.
quote:Hmm wat voor soort auto dat is heb ik eigenlijk geen flauw benul van.
[..]
Als ik claxoneer kun je toch gewoon snel instappen ? Dan bel ik van te voren wel. Het gaat vast goed.quote:Voor mijn buren hoef je niet bang te zijn. Je vindt toch geen parkeerplekje voor de deur.
Nope, maar als ik Koewam tegen kom zal ik hem ook eens vragen of hij God is.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je kwam Koewam tegen tijdens het boodschappendoen?
Nee, op televisie natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:28 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Echt waar ? God ? In Sch. ? Wat had 'ie aan ?
Ik zet dan wel een zonnebril op, dan herkennen mijn buren me vast niet als ik snel voorbij flits om in te stappen.quote:[ afbeelding ]
[..]
Als ik claxoneer kun je toch gewoon snel instappen ? Dan bel ik van te voren wel. Het gaat vast goed.
Oh, op TV. Ja, dan zal het wel kloppen.quote:
A cunning plan that cannot fail!quote:[..]
Ik zet dan wel een zonnebril op, dan herkennen mijn buren me vast niet als ik snel voorbij flits om in te stappen.
rare gedachte hoor. Als je 'm zelf niet mooi vind ga je daar toch niet over praten ? Maar als je buren 'm niet mooi vinden...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:28 schreef Roomsoesje het volgende:
Ik zou sowieso een auto kopen waar je zelf achter staat i.p.v. waar je buren mee instemmen![]()
Wel...hier in 't Gooi denken we dat niet hoor...weet ik vrij zeker...hier wonen geneens geen negertsquote:Ik dacht dat het algemeen bekend was dat God een neger was eigenlijk
Precies, da's toch altijd zo?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:34 schreef SingleCoil het volgende:
Oh, op TV. Ja, dan zal het wel kloppen.
Hoppekeesie, ook weer geregeld.quote:A cunning plan that cannot fail!
goed volgens mijquote:
leuk dat je ons ook zo'n mooi weer guntquote:Op zondag 27 juli 2008 00:01 schreef VonHinten het volgende:
Een heerlijke barbeque gehadTot half twaalf buiten gezeten en geen drupje regen gevoeld. Wel konden we in de verte de onweersflitsen zien die andere gebieden teisterden
P-R-achtig!
Hij is al langer een grote, dikke, vette, luie kater. Maar voorheen was hij een beetje mieterig en werkte in ieder geval altijd uiteindelijk mee als ik hem iets wilde laten doen wat niet populair was, maar zelfs dat is dus over nu. Misschien komt dat door dat heen en weer gesleep naar de dierenarts tijdens de verhuizing dit jaar.quote:Op zondag 27 juli 2008 00:17 schreef SingleCoil het volgende:
Tja, kleine katertjes worden groot...
Hoe was ie?quote:Op zondag 27 juli 2008 00:03 schreef het_fokschaap het volgende:
maar ik kom net van Hancock in de bioscoop, dus ben de afgelopen uren even weg geweest.
hij was leukquote:Op zondag 27 juli 2008 10:58 schreef Roomsoesje het volgende:
Goedemorgen![]()
[..]
Hoe was ie?![]()
:w , even langs in Rotterdam
Je had in je vorig huwelijk natuurlijk overwicht nodig?quote:Op zondag 27 juli 2008 10:47 schreef SingleCoil het volgende:
...of je verliest je natuurlijke overwicht op 'm. Ik herken het uit mijn ex-huwelijk
Hmm, wel een beetje een fantasieloze werktitel..quote:Moggus trouwens. Ik moet me nog haasten ook, vandaag voor het eerst weer de studio in, we beginnen zo met de opnames van onze volgende CD - voor het gemak thans bekend onder de werktitel "Disk 2".
Hij is helemaal niet dik en vet.quote:Op zondag 27 juli 2008 10:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hij is al langer een grote, dikke, vette, luie kater. Maar voorheen was hij een beetje mieterig en werkte in ieder geval altijd uiteindelijk mee als ik hem iets wilde laten doen wat niet populair was, maar zelfs dat is dus over nu. Misschien komt dat door dat heen en weer gesleep naar de dierenarts tijdens de verhuizing dit jaar.
Een beetje consideratie & respect graag voor oude medemensen, die het land hebben opgebouwd en buiten hun schuld deze beperkingen hebben.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, want die lopen niet zo irritant in de weg met hun rollator.
Je gaat me nu stalken begrijp ik?quote:Op zondag 27 juli 2008 13:43 schreef Heberg het volgende:
[..]
Een beetje consideratie & respect graag voor oude medemensen, die het land hebben opgebouwd en buiten hun schuld deze beperkingen hebben.
Huppel***tjes die luidkeels met hun mobieltje boodschappen doen, ipv een beetje voor te bereiden of - maandje terug- ipv inladen bij de kassa het mobieltje aannemen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:34 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n hekel aan studenten die op zaterdag boodschappen gaan doen terwijl ze daar de hele week () de tijd voor hebben?
Euroshopper FTW
Waar blijkt dat uit? Ik ben volkomen on topic bezig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |