Holy freakin' hellquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:38 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een reisplan opgesteld voor Texas; we gaan echt leuke dingen doen:
[..]
dag 3: zondag 19 oktober
bezoek aan NASA Johnson Space Center (open 10:00-18:00)
Sterker nog, ze hebben er een theme park omheen gebouwd met thrill rides.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:33 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Holy freakin' hellMag je daar zo in?
Nee, India staat nog op mijn lijstje.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:08 schreef SingleCoil het volgende:
Ik mag in september een weekje naar Bangalore![]()
Iemand wel eens geweest ?
Oh, dat is dan wel weer een turn offquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sterker nog, ze hebben er een theme park omheen gebouwd met thrill rides.
Lonely Planet raadt dat deel ook af. Maar je kunt het control center zien en er is daar in de buurt een soort junkyard waar NASA ouwe space shuttles en andere troep dumpt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:46 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Oh, dat is dan wel weer een turn off
Aanhangwagentje huren dusquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lonely Planet raadt dat deel ook af. Maar je kunt het control center zien en er is daar in de buurt een soort junkyard waar NASA ouwe space shuttles en andere troep dumpt.
nee, nog niet geweest. Ga je goedkoop support personeel regelen ?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:08 schreef SingleCoil het volgende:
Ik mag in september een weekje naar Bangalore![]()
Iemand wel eens geweest ?
En daarna gezellig met z'n tweetjes een docu kijken over de medische missers van meneer Mengelequote:Op donderdag 24 juli 2008 22:45 schreef VonHinten het volgende:
Mijn popje net 2girls1cup laten zien. Zo schrok niet eens. Enige dat ze zei was: "wat een overbeet heeft dat meisje.."
nu alleen nog www.cakefarts.comquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:45 schreef VonHinten het volgende:
Mijn popje net 2girls1cup laten zien. Zo schrok niet eens. Enige dat ze zei was: "wat een overbeet heeft dat meisje.."
My preciousquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lonely Planet raadt dat deel ook af. Maar je kunt het control center zien en er is daar in de buurt een soort junkyard waar NASA ouwe space shuttles en andere troep dumpt.
Ik moest lachen om iets dat ik over funnelgirl las, en toen wilde ze gelijk dat filmpje zien. Die vond ze niet zo heul spannend, dus toen zocht ik 2girls1cup voor d'r op. Met hetzelfde effectquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:48 schreef Isegrim het volgende:
Waarom laat je dat aan je vriendin zien?Toegegeven, heiden6 vond het ook nodig om dat toe te voegen aan mijn leven.
Goeie keusquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:29 schreef Roomsoesje het volgende:
Ik heb net een rekening bij Icesave aangemaakt
Oe, jij hebt je vast goed ingelezen enzo. Geen addertjes, gewoon vrij opneembaar en toch een hoge rente enzo?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:29 schreef Roomsoesje het volgende:
Ik heb net een rekening bij Icesave aangemaakt
Yep. Het werk groeit ons internationaal een beetje boven het hoofd en dus hebben we de firma Wipro aan de haak geslagen: wij zijn hun preferred supplier voor Access Control Management software, zij zijn onze preferred supplier voor consultancy en mogen onze software ook werledwijd verkopen. Ik ga dus 20 docenten opleiden die dan weer 500 consultants op gaan leiden.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:25 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, nog niet geweest. Ga je goedkoop support personeel regelen ?
Het geld wordt toch gegarandeerd door de ijslandse centrale bank ? Wat is het garantiekapitaal van die bank dan eigenlijk ? Ik denk niet veel, in ieder geval niet in vergelijking met bijv. de Rabo of de ING. En welke percentage van je inleg is verzekerd ? Hou er rekening mee dat de omvang van de huidige financiele crisis nog maar het topje van de ijsberg is, ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat banken neit op de fles kunnen gaan of dat er geen run op de kas gedaan kan worden. En dan sta je toch raar te kijken. Alle indicatoren staan op dit moment op rood, dus ik zou maar gewoon goud kopen ofzo, of euro's in je kluisje leggen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:53 schreef Roomsoesje het volgende:
Het is deels verzekerd voor als de bank op de fles gaat.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:52 schreef -Trinity- het volgende:
Boksen is eigenlijk best wel saai om te zien op laag niveau.
"Het IJslandse garantiestelsel (Icelandic Guarantees and Investor-Compensation Scheme) garandeert aan Icesave rekeninghouders bescherming tot minimaal ¤ 20.887 van het totale bedrag op de spaarrekening. Naast deze bescherming door het IJslandse garantiestelsel garandeert het Nederlands depositogarantiestelsel het bedrag tussen de ¤ 20.887 en ¤ 40.000. Voor de aanvullende bescherming vanuit het Nederlands depositogarantiestelsel geldt een eigen risico van 10%. De vergoeding die van de depositogarantiestelsels verkregen kan worden kan dus niet meer bedragen dan ¤ 38.000 per persoon ongeacht het aantal rekeningen."quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:17 schreef SingleCoil het volgende:
Het geld wordt toch gegarandeerd door de ijslandse centrale bank ? Wat is het garantiekapitaal van die bank dan eigenlijk ? Ik denk niet veel, in ieder geval niet in vergelijking met bijv. de Rabo of de ING. En welke percentage van je inleg is verzekerd ? Hou er rekening mee dat de omvang van de huidige financiele crisis nog maar het topje van de ijsberg is, ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat banken neit op de fles kunnen gaan of dat er geen run op de kas gedaan kan worden. En dan sta je toch raar te kijken. Alle indicatoren staan op dit moment op rood, dus ik zou maar gewoon goud kopen ofzo, of euro's in je kluisje leggen.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:52 schreef -Trinity- het volgende:
Boksen is eigenlijk best wel saai om te zien op laag niveau.
ja, duh, en ik garandeer je dat je op 1 januari 2095 honderd miljoen van me krijgt....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:21 schreef Roomsoesje het volgende:
[..]
"Het IJslandse garantiestelsel (Icelandic Guarantees and Investor-Compensation Scheme) garandeert aan Icesave rekeninghouders bescherming tot minimaal ¤ 20.887 van het totale bedrag op de spaarrekening. Naast deze bescherming door het IJslandse garantiestelsel garandeert het Nederlands depositogarantiestelsel het bedrag tussen de ¤ 20.887 en ¤ 40.000. Voor de aanvullende bescherming vanuit het Nederlands depositogarantiestelsel geldt een eigen risico van 10%. De vergoeding die van de depositogarantiestelsels verkregen kan worden kan dus niet meer bedragen dan ¤ 38.000 per persoon ongeacht het aantal rekeningen."
Dit zijn gewoon de gangbare garanties voor Nederlandse banken. Als deze ijslandse bank niet zeker genoeg is voor je, zou je je geld dus ook maar beter niet bij een Nederlandse bank kunnen plaatsen, maar in een oude sok kunnen stoppen.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:52 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ja, duh, en ik garandeer je dat je op 1 januari 2095 honderd miljoen van me krijgt....
Ik denk dat je de vergelijking tussen Nederlandse en IJslandse banken iets te gemakkelijk maakt. Ik hoorde bij toeval van de week een analyse van dit verhaal (op BNR, mijn favo zender in de auto) waar het verschil nog eens uitgelegd werd. Hier http://www.geldenrecht.nl(...)5_procent_rente.html kun je het ook nog eens nalezen. Het bekent niet dat het een heel hoog risico is, maar de garantie van DNB gaat pas over het bedrag bóven de 20K, daaronder zit je aan het garantievermogen van de IJslandse nationale bank vast. De garanties zijn dus niet hetzelfde als die van een nederlandse bank..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon de gangbare garanties voor Nederlandse banken. Als deze ijslandse bank niet zeker genoeg is voor je, zou je je geld dus ook maar beter niet bij een Nederlandse bank kunnen plaatsen, maar in een oude sok kunnen stoppen.
Klinkt als een solide stappenplan!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:10 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Yep. Het werk groeit ons internationaal een beetje boven het hoofd en dus hebben we de firma Wipro aan de haak geslagen: wij zijn hun preferred supplier voor Access Control Management software, zij zijn onze preferred supplier voor consultancy en mogen onze software ook werledwijd verkopen. Ik ga dus 20 docenten opleiden die dan weer 500 consultants op gaan leiden.
En die gaan natuurlijk 10000 nieuwe klanten binnen halen zodat ons bedrijf heel veel geld waard wordt en we het snel gaan verkopen en dan stop ik met werken en dan kan ik eindelijk op mijn gemak met A. naar SatC kijken.
Live long and prosperquote:Op vrijdag 25 juli 2008 21:43 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja hè ? Eindelijk een beetje een gezellige strategie !
Maar...nu Selma Blair op Net5![]()
De derrydouche!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:53 schreef het_fokschaap het volgende:
het enige wat nog mist is een grote bak met vla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |