Topic Report gedaan, schaam mij diepquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:27 schreef Piles het volgende:
Stenders
Maar Bertje heeft les van Rob gekregen volgens mij![]()
Domien zit idd in Parijs. En zit Martijn niet gewoon van 4 tot 6? Dan zou van 1 tot 4 een beetje overdreven zijn...quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:28 schreef -Hans- het volgende:
Geen Domien dus! Zal ook wel in Parijs zitten..Bertje lijkt mij lachen maar ik weet eigenlijk niet of Muijs had gezegd dat hij er vanavond weer zou zijn. Dacht eigenlijk van wel. We horen het wel.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja spank mij nog maar een keer
* proest * , wil hem best in een 2 meter sessie horen, alleen als jan douwe kroeske het presenteertquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als je twee Van Velzens op elkaar zet, kunnen ze ook een 2 Meter Sessie geven.
uuhhm dan toch Bertje? Ik blijf luisterenquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Domien zit idd in Parijs. En zit Martijn niet gewoon van 4 tot 6? Dan zou van 1 tot 4 een beetje overdreven zijn...
Roel vV
Als Bertje er is, ik ookquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:41 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm dan toch Bertje? Ik blijf luisteren
Zoals vroegerquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
* proest * , wil hem best in een 2 meter sessie horen, alleen als jan douwe kroeske het presenteert
Moet ik wel ff goed plannen dat ik morgen uitgerust wakker wordt, om een uur of half 12. Wil Stenders niet missen natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet ik wel ff goed plannen dat ik morgen uitgerust wakker wordt, om een uur of half 12. Wil Stenders niet missen natuurlijk
Morgen thuiswerk dagje , lekker hard de radio beter dan koptelefoontjequote:Op woensdag 23 juli 2008 23:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Als Bertje er is, ik ook![]()
Gelukkig morgen een vrije dag
Een wekker doe ik niet aan op vrije dagen. Als ik uitgerust ben wordt ik wel wakkerquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:46 schreef -Hans- het volgende:
Gewoon een wekker zetten, toch?
uuhm daar zit wat in natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Een wekker doe ik niet aan op vrije dagen. Als ik uitgerust ben wordt ik wel wakker
heerrlijk iddquote:
Calvin is een held gewoonquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:57 schreef -Hans- het volgende:
De single van de week en die vind ik me toch een partij goed !Dizzee Rascal & Calvin Harris - Dance Wive Me
En ja, wederom Calvin Harris he. De man is toch wel bijzonder goed. Laatste hits van Kylie is ook FT Calvin Harris.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:59 schreef Againzender het volgende:
Calvin is een held gewoondatr nummer van Kylie is wat dat betreft perfect: typische CH sound, met een goede zangstem erbij!
slaap lekker forum.3fmfan.nl in je bookmarks zetten is net zo snel als een tvpquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Ah, weer een topic vol zie ik. Tvptje voor morgen dan![]()
Good Night
quote:
Truste julliequote:Op donderdag 24 juli 2008 00:06 schreef morpheus_at_work het volgende:in ga achter je aan, tot morgen ochtend
toen ik het nummer voor het eerst hoorde dacht ik al gelijk: Calvin Harris heeft Kylie aan de haak geslagen!quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon klasse dat hij er van die geluidjes weet in te bakken zodat je direct weet dat het om
Calvin Harris gaat.![]()
Trusten L - L !
lolquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:07 schreef Againzender het volgende:
toen ik het nummer voor het eerst hoorde dacht ik al gelijk: Calvin Harris heeft Kylie aan de haak geslagen!
En we dachten allemaal nog wel dat Dr Who dat zou doen
en dan gaat het ook nog eens lekker weer worden de komende dagen, heerlijk nummer daarvoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:10 schreef -Hans- het volgende:
Oh oh oh dit is zo lekker. Zon buiten en dan Electric Feel draaien van MGMT.
Wat Rob zegt, de plaat wordt ook steeds beter. Bijzonder liedje.
Dat wordt hier denk ik computer afsluiten en naar bed verhuizen. Doe ik meestal wel een minuut of 5 overquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:15 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb nu al geen zin in de band van half 1.
Absoluut! zonder de zon is het al een fijne plaat maar in de zon is de combinatie perfect.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:11 schreef Againzender het volgende:
en dan gaat het ook nog eens lekker weer worden de komende dagen, heerlijk nummer daarvoor
Was ik trouwens de enige die vanavond die opmerking hoorde. Dat de dj's allemaal platen in hun lijstje hebben staan die ze nooit draaien. Hij is misschien wat vergezocht, maar vond m hier ook wel bij passenquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:29 schreef -Hans- het volgende:
En die Rob kan opgelucht ademhalen want hij heeft deze week al geen punten gescoord bij het management vanwege het Megahit verhaal. Inderdaad erg leuke radio zo.
Weet ik alles van (heb o.a. met internationals mogen feesten), maar deze klonken nogal kakkineus.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:29 schreef -Hans- het volgende:
...
Sersjee, daar kan het vaak wel wild aan toe gaan.
Had het ook gehoord maar nog niet eens echt zo bekeken, maar het zou inderdaad kunnen dat Rob het zo heeft bedoeld.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:31 schreef Piles het volgende:
Was ik trouwens de enige die vanavond die opmerking hoorde. Dat de dj's allemaal platen in hun lijstje hebben staan die ze nooit draaien. Hij is misschien wat vergezocht, maar vond m hier ook wel bij passen
Volgens mij hadden ze ook al aardig wat gezopen, maar vond ze ook niet heel sympathiek klinken.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:34 schreef Sersjee het volgende:
Weet ik alles van (heb o.a. met internationals mogen feesten), maar deze klonken nogal kakkineus.
Dat was tenminste nog een beetjequote:Op donderdag 24 juli 2008 00:45 schreef Sersjee het volgende:
Wat een drama... Mag die band van gister weer terug?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:07 schreef -Hans- het volgende:
haha dit gaat volgens mij een groot feest worden met die Bert.
Rob gaat nu weg, maar weet niet zeker of Bert weet wat de schuif is voor de cam.quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:09 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
* loopt even naar beneden voor laptop-adapter
Hij doet de webcam toch wel aan straks?
We zien zo welquote:Op donderdag 24 juli 2008 01:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rob gaat nu weg, maar weet niet zeker of Bert weet wat de schuif is voor de cam.
Ik zal er binnenkort even naar gaan kijken, hopelijk is opnieuw toevoegen genoeg (en anders ga ik prutsen met de timestampquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:41 schreef Piles het volgende:
@Sirolf: de datums van de eerste topics op 3fmfan kloppen niet kwamen we vanavond achter
Hoi trouwens![]()
En terecht.quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:28 schreef Sirolf het volgende:
De bellers beginnen al met KXRadio te noemen...
De webcam staat nu weer in de studio.quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:45 schreef Piles het volgende:
Hopen dat ie de webcam nog ff verzet![]()
Nu slapen
Daar heb ik ook wel om gelachen inderdaadquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:24 schreef SilentChaos het volgende:
Jep dat is inderdaad wat minder...
Maar zoals hij op mensen reageert zoals die Janette is dan wel weer erg vermakelijk
Jammer genoeg niet het gehele gesprek gehoordquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
Die Janette vanmorgen was echte geweldig, wat voor mongool ben jij , waar woon je , waar woon je
Ongeveer 7.15 vanmorgen , straks terug te luisteren als streamquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet het gehele gesprek gehoord
Ik zat in de auto rond 07:13. Echt veel heb ik dus niet gemist blijkbaar?quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ongeveer 7.15 vanmorgen , straks terug te luisteren als stream
Duurde ongeveer 5 minuten.quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zat in de auto rond 07:13. Echt veel heb ik dus niet gemist blijkbaar?
quote:
Rijbewijs is ze al kwijt en een licentie heeft ze nooit gehadquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat ik ook niet snap aan het verhaal als je al 5x gepakt bent. waarom ben je dan je rijbewijs niet kwijt en je licentie om rijschoolhouder te mogen zijn
quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
Liefdes liedje op deze zonnige donderdag
(Dat laatste was om haar een beetje te stangen.quote:Wat een slechte reclame voor jouw rijsschool was dat, zeg. Nu weet iedereen op internet ook de link en naam van je rijschool en weten ze waar ze dus níét meer naartoe moeten...
Blijkbaar heeft ze een stuk van mijn mail gequotet in haar eigen verhaal. Onduidelijk.quote:Jij hebt een kut jeugd gehad,Jouw doel is mensen te naaien! Tis je gelukt!!! Om te bestaan is die man op het poliechte reclame voor jouw rijsschool was dat, zeg. Nu weet iedereen op internet ook de link en naam van je rijschool en weten ze waar ze dus níét meer naartoe moeten...
Mailt zij weer:quote:Die laatste zinnen snap ik niet...
Waarbij ze IQM heeft laten linken naar mijn e-mailadres. Why?quote:waarom doe jij dit, wat is de naam die ook zo boot tegen mij deed?? Je vader.
Lieverd je weet niks over mij, Ik ben gewoon een aardige griet, jij beld elke rijschool,.Je bent gewoon een vies ordi vieswijf,.
Bah bah IQM
quote:Nu nog link naar jouw naam en je zo de grond inboren wat je nu mij hebt gedaan...
Als ik je o6 vraag wordt het heertje bang?????????
Scheiterd
quote:Ik ga er voor zoren dat jij geen werk meer hebt
Een vrouw krijg je nooit, jij bent ziek in je kop,
Jij moet naar weg, je verteld leugens,,..
Ik wil graag weten hoe je dat doet, klinkt wel geinig.quote:...die ook zo boot tegen mij deed...
Hoe zal ik dit nu verder aanpakken?quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ow my god die vrouw is helemaal doorgedraait
quote:wat is de naam die ook zo bo(o)t tegen mij deed?? Je vader.
Ja, maar dat weet ze toch al?quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je van de radio bent dat ze net op de landelijke radio was
quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:39 schreef IQM het volgende:
Jeannette is ook niet bijster slim.
Ik mail:
[..]
(Dat laatste was om haar een beetje te stangen.)
Mailt ze terug...ze denkt volgens mij dat ik Giel ben!
[..]
Blijkbaar heeft ze een stuk van mijn mail gequotet in haar eigen verhaal. Onduidelijk.
Dus ik mail weer terug:
[..]
Mailt zij weer:
[..]
Waarbij ze IQM heeft laten linken naar mijn e-mailadres. Why?![]()
+
[..].
.
UPDATE
Nog een mailtje erachteraan gekregen:
[..].
Ik heb het gemist, geloof ik...quote:
Ja.quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, geloof ik...
Was dat over die dronken - rij - instructrice? Was die aan de telefoon vandaag?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zal dadelijk eens vragen of ze "Goedemorgen" wil terugmailen.
Vanzelfsprekendquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel deze moet je ondertussen uit je hoofdkennen als jewel liefhebber
Hoewel ze stemsgewijs hetzelfde zijn, wil ik ze toch heul niet met elkaar vergelijken.quote:
Baal er van dat ze It's A Lie niet vaker gedraaid hebben. Als nieuwe single and all.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:13 schreef SilentChaos het volgende:
Fiction Plane
Fijne plaat..
Eerst helemaal naar de klote gedraaid op 3FM, zo erg dat je'm niet meer kon luchten (DIE LUCHT!), maar nu ik hem na zo'n lange tijd weer hoor vind ik het toch wel weer fijn
Beetje vaag dat ze zo'n nummer dan opeens helemaal niet meer draaien!
Ik gok het zo jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zijn ze alvast het nieuwe format aan 't testen?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:15 schreef on_air het volgende:
[..]
Hoewel ze stemsgewijs hetzelfde zijn, wil ik ze toch heul niet met elkaar vergelijken.
Verder weet ik niet eens hoe deze Flip eruit ziet.
Ga. Ga.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Jij bent toch naar een concert van deze heren geweest? Of vergis ik me?
Owja, je gáát nog. Dat was 'tquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:20 schreef on_air het volgende:
[..]
Ga. Ga. [ afbeelding ]
Was vorig jaar in een warme zandbak, dus kon er toen niet bij zijn.
Done.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Forward de mailconversatie naar Giel zou ik zeggen.
Niet perse het nummer, maar wat Sersjee met Summer of '69 heeft, dat heb ik met Losing My Religion.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat vind je er precies nog bijzonder aan?
Exactly.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:35 schreef on_air het volgende:
[..]
Niet perse het nummer, maar wat Sersjee met Summer of '69 heeft, dat heb ik met Losing My Religion.
"Onze" overstap naar actief met muziek bezig zijn. Sort of.
Ik hoorde dit nummer steeds in een (!normale!) discotheek in Rimini destijds.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:35 schreef on_air het volgende:
[..]
Niet perse het nummer, maar wat Sersjee met Summer of '69 heeft, dat heb ik met Losing My Religion.
"Onze" overstap naar actief met muziek bezig zijn. Sort of.
Was dat in je homotijd?quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoorde dit nummer steeds in een (!normale!) discotheek in Rimini destijds.
Waar ik ook allerlei jonge knulletjes elkaar zaten af te lebberen.
Dus ik heb niet zoveel met dat nummer.
Jonge knulletjesquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoorde dit nummer steeds in een (!normale!) discotheek in Rimini destijds.
Waar ik ook allerlei jonge knulletjes elkaar zaten af te lebberen.
Dus ik heb niet zoveel met dat nummer.
Die eerste smileyquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:43 schreef on_air het volgende:
[..]
Jonge knulletjes [ afbeelding ].
En nee, dat snap ik wel, dat je er dan weinig mee hebt.
ER.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:46 schreef ElizabethR het volgende:
Hey Roel, effe gauw in dit topic aangezien je hier het meeste zit...... gisteren op het Galway arts festival naar Tom Baxter en KT Tunstall geweest.
Met name de eerste heeft grote indruk op me gemaakt. Heerlijke muziek, vooral als ie er wat power ingooit, hij doet me vaag denken aan Jeff Buckley. Ken je hem??
Tunstall was niet zo veel aan, onbeduidend.
Hey!quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:46 schreef ElizabethR het volgende:
Hey Roel, effe gauw in dit topic aangezien je hier het meeste zit...... gisteren op het Galway arts festival naar Tom Baxter en KT Tunstall geweest.
Zeker! Jeff isquote:Met name de eerste heeft grote indruk op me gemaakt. Heerlijke muziek, vooral als ie er wat power ingooit, hij doet me vaag denken aan Jeff Buckley. Ken je hem??
Hm.. Maakt op zich wel leuke muziek. Stond ook op Pinkpop, was toen wel leukquote:Tunstall was niet zo veel aan, onbeduidend.
Tom Baxter heb *ik* een tijdje geleden ontdekt. Wel wat aardige tracks, waarvan ik "Miracle" eigenlijk het leukst vind.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:46 schreef ElizabethR het volgende:
Ja, maar nu even niet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Elke morgen.
Elke middag.
Elke avond.
Iedere nacht.
Je had de parade en het vuurwerk zondagnacht moeten zien man!! Ge-wel-dig!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hey!Galway Arts Festival moet ik ook nog es meepikken
. Een groot feest, als ik dat zo allemaal hoor
. Met veel pints uiteraard
.
Goed idee, hij heeft één vrij cheesy hitje gehad, althans, hier en in de UK, ik weet niet wat het in NL doet. Dat heet 'Better', klinkt wel aardig, maar hij heeft veel en veel betere nummers gedaan gisteren. Zijn bassist is trouwens Ultraubermegavirtuoos!!!quote:Zeker! Jeff is![]()
. Hallelujah werd een aantal posts hierboven nog genoemd
. Zal die Tom Baxter later es ff luisteren
.
Ik vond het allemaal een beetje hetzelfde klinken en ze had dus echt geen uitstraling op het podium. Dus toen zijn we maar pintjes gaan drinken op het terrein van 'the big top' en hebben ons geamuseerd met mensen kijken en karaoke luisteren. En af en toe konden we nog een blik op KT werpen, dus 'You're not the one for me' (Black Horse and a Cherry Tree) en 'Suddenly I see' hebben we nog wel meegekregen.quote:Hm.. Maakt op zich wel leuke muziek. Stond ook op Pinkpop, was toen wel leuk.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Tom Baxter heb *ik* een tijdje geleden ontdekt. Wel wat aardige tracks, waarvan ik "Miracle" eigenlijk het leukst vind.
Fresh!quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat ik naar Suzanne Vega,
quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:24 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hehe, gisteren pas om half twee van mn nest af, dat heet nou vakantie!.
In NY?quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tom's diner krijg er gelijk trek van
Low talker, high talker, soft talker, man handsquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
. We hadden het hier vannochtend nog over de Puffy Shirt, met de Low Talker
.
Aukje van Ginneken? D'r zus heet Mariekequote:Op donderdag 24 juli 2008 11:35 schreef on_air het volgende:
Playboy kenners; de zus van, Annikje ofzo, die met het mooie streepje. Hoe heet ze nou?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Aukje van Ginneken? D'r zus heet Marieke
Tijd over?quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:45 schreef cosmick het volgende:
[..]http://nl.wikipedia.org/wiki/Aukje_van_Ginneken.
de gruwelquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:47 schreef Feivel1 het volgende:
Lees dit dan, uit een artikel van SpitsNieuws:
"Ook tweelingen ontkomen niet aan de 'creativiteit' van hun ouders: Fish en Chips, en Benson en Hedges waren namen die daadwerkelijk aan kinderen waren gegeven".
quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:45 schreef cosmick het volgende:
[..]http://nl.wikipedia.org/wiki/Aukje_van_Ginneken.
Fantastisch jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:34 schreef on_air het volgende:
[..]
Low talker, high talker, soft talker, man hands.
Toch een keer even checken want de eerste 2 singles vind ik erg prettig.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Leuk nummer, heb de cd digitaal. Leuke cd ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |